Gå til innhold

Jeg våknet av at han hadde sex med meg, voldtekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja du har HELT rett. Var bare et par stykker som mente det var voldtekt. Har selv opplevd akkurat det samme to ganger. Sovnet av i alkoholrus og våknet av at dama har enten sugd eller runket meg. Dobbeltmoralen ER stor blant jentene på dette området..

Anonymous poster hash: e85cb...d44

Og dere to er sikker på at det er de samme som har svart i disse trådene?

Anonymous poster hash: c52f4...1e1

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kan bli dømt for det her og isåfall blir det fengselstraff. Og forhåpentligvis vil vennene dine/deres få opp øynene for hva slags fyr dette her er. Jeg hadde aldri fortsatt vennskapet med en person jeg trodde hadde gjort noe slikt, han hadde vært død for meg. Det er også viktig at det han gjorde får konsekvenser for han. Du trenger også å bearbeide det her, og å tie stille er ikke den riktige måten å gjøre det på.

Jeg ser hva du mener, men mannen er tobarnsfar, godt voksen, god jobb og veldig godt likt. Jeg har selv barn, er enslig mor og bare tanken på å anmelde får det til å vrenge seg i meg.

Jeg er ganske så flau over det som har skjedd, og laster meg selv. Jeg burde være voksen nok til og ikke drikke meg så full, eller la en forholdsvis ukjent mann sove i sengen min. Føler meg skamfull og håper jeg bare glemmer det fortest mulig.

Så har jeg noen øyeblikk der jeg tenker at det ikke er så galt. Det var sex, noe jeg vanligvis nyter og elsker. De øyeblikkene føler jeg at jeg overdriver, og at jeg er en dramaqueen som lar det gå innover meg. Kaotisk.

Anonymous poster hash: 20e8d...928

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være de samme brukerne som har svart for at det skal kunne kalles dobbeltmoral. Og diskusjonen om dobbeltmoral kan dere ta et annet sted, det er ikke det TS spør om.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har HELT rett. Var bare et par stykker som mente det var voldtekt. Har selv opplevd akkurat det samme to ganger. Sovnet av i alkoholrus og våknet av at dama har enten sugd eller runket meg. Dobbeltmoralen ER stor blant jentene på dette området..Anonymous poster hash: e85cb...d44

Dette er også voldtekt og bør anmeldes.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har HELT rett. Var bare et par stykker som mente det var voldtekt. Har selv opplevd akkurat det samme to ganger. Sovnet av i alkoholrus og våknet av at dama har enten sugd eller runket meg. Dobbeltmoralen ER stor blant jentene på dette området..

Anonymous poster hash: e85cb...d44

Og det er jo så ufattelig stort fokus på likestilling og blablabla, men så skal det liksom bare gjelde for jenter? Ja, synes det er ufattelig dobbeltmoralsk.

Anonymous poster hash: 79c91...bd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hva du mener, men mannen er tobarnsfar, godt voksen, god jobb og veldig godt likt. Jeg har selv barn, er enslig mor og bare tanken på å anmelde får det til å vrenge seg i meg.

Jeg er ganske så flau over det som har skjedd, og laster meg selv. Jeg burde være voksen nok til og ikke drikke meg så full, eller la en forholdsvis ukjent mann sove i sengen min. Føler meg skamfull og håper jeg bare glemmer det fortest mulig.

Så har jeg noen øyeblikk der jeg tenker at det ikke er så galt. Det var sex, noe jeg vanligvis nyter og elsker. De øyeblikkene føler jeg at jeg overdriver, og at jeg er en dramaqueen som lar det gå innover meg. Kaotisk.

Anonymous poster hash: 20e8d...928

Du må jo ikke anmelde, men du bør vurdere å oppsøke hjelp for din egen del, for å få bearbeidet det som har skjedd for din egen helses skyld.

Anonymous poster hash: 0cd0b...eeb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er veldig underlig at det var en tråd en stund tilbake der en jente hadde begynt å ha sex med en fyr når han sov på morgenen, noe han ikke synes var greit og da var det stor uenighet om dette var voldtekt eller ei. Mens her er stortsett alle enige om at det var voldtekt og at dette burde anmeldes og slås hardt ned på. Er enig i at dette er voldtekt (noe jeg og mente den andre tråden var), men synes som sagt at det er underlig at det er SÅ store forskjeller på "definisjonen" av voldtekt avhengig av hvem det er som blir voldtatt......

Anonymous poster hash: 79c91...bd1

Jeg har ikke lest den tråden, hvis han ikke har gitt samtykke så er det voldtekt det også, så klart.

Anonymous poster hash: 0cd0b...eeb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hva du mener, men mannen er tobarnsfar, godt voksen, god jobb og veldig godt likt. Jeg har selv barn, er enslig mor og bare tanken på å anmelde får det til å vrenge seg i meg.

Jeg er ganske så flau over det som har skjedd, og laster meg selv. Jeg burde være voksen nok til og ikke drikke meg så full, eller la en forholdsvis ukjent mann sove i sengen min. Føler meg skamfull og håper jeg bare glemmer det fortest mulig.

Så har jeg noen øyeblikk der jeg tenker at det ikke er så galt. Det var sex, noe jeg vanligvis nyter og elsker. De øyeblikkene føler jeg at jeg overdriver, og at jeg er en dramaqueen som lar det gå innover meg. Kaotisk.

Anonymous poster hash: 20e8d...928

Jeg antar du har dusjet og vasket deg så da blir det vanskelig med bevis? Hva har du gjort med trusa?

Jeg ville i første omgang ha oppsøkt voldtektsmottaket og fortalt hva som har skjedd. Mulig de kan forsøke å gjøre noen undersøkelser og se om de får noe ut av det. Ta med deg trusa di.

Deretter bør du få noen å snakke med. Mulig at voldtektsmottaket ordner dette for deg.

La de få ta seg av tekniske bevis og så konsentrerer du deg om å få pratet ut om dette med en profesjonell. Deretter kan du bestemme deg om du vil anmelde eller ikke.

Ikke dusj eller vask deg mer nedentil før du drar på legevakten/voldtektsmottaket.

Ta med deg alt som kan ha bevis, truse, laken osv. Selv om det er vasket. Men er det ikke vasket så skal du heller ikke vaske det før du dra.

Sørg for å få prate med en profesjonell.

Anonymous poster hash: 47077...669

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hva du mener, men mannen er tobarnsfar, godt voksen, god jobb og veldig godt likt. Jeg har selv barn, er enslig mor og bare tanken på å anmelde får det til å vrenge seg i meg.

Jeg er ganske så flau over det som har skjedd, og laster meg selv. Jeg burde være voksen nok til og ikke drikke meg så full, eller la en forholdsvis ukjent mann sove i sengen min. Føler meg skamfull og håper jeg bare glemmer det fortest mulig.

Så har jeg noen øyeblikk der jeg tenker at det ikke er så galt. Det var sex, noe jeg vanligvis nyter og elsker. De øyeblikkene føler jeg at jeg overdriver, og at jeg er en dramaqueen som lar det gå innover meg. Kaotisk.

Anonymous poster hash: 20e8d...928

Du har ikke gjort noe galt og kan ikke klandre deg selv for det her. Det er utelukkende hans ansvar.

Du er ikke en dramaqueen, alle og enhver ville latt noe slikt gå innover seg.

Har ikke noe å si at fyren er en familiemann med bra jobb og godt likt, vi vet aldri hva som gjemmer seg inne i folk uten at ting som det her skjer. Fyren har nå bevist at han er en dritt.

Jeg har hatt sovende kvinner i sengen min som jeg ikke har hatt noe seksuelt forhold til, og det har aldri falt meg inn å tafse eller gjøre andre ting. Å gjøre noe slikt vitner om en helt forferdelig personlighet.

Vil virkelig anbefale deg å gjøre noe med det her, tror du kommer til å angre hvis du bare lar det gå.

Gjør også som poster før meg sa med tanbke på det rent tekniske.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Ja det er voldtekt

Jeg forstår meg ikke på folk som har sex med sovende mennesker

anmeld han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ingenting ut av å anmelde han, du blir bare å kaste bort masse tid.

Ikke rart politiet og de fleste andre har sluttet å ta voldtekt alvorlig, slik dere damer hyler voldtekt så fort noen har lagt an på dere.



Anonymous poster hash: 500c1...952
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saxofon

Dette er voldtekt og du bør anmelde han. En ting er hva han faktisk gjorde mot deg men han må også stoppes for fremtidige voldtekter.

Vær så snill å anmeld. Det føles gjerne nyttesløst osv men tenk på andre som gjerne også har opplevdt eller vil oppleve noe med han. Jo mer som anmelder, jo større er sjangsen for at han blir tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er voldtekt og jeg synes du skal anmelde det. Både av preventive hensyn og av hensyn til deg selv!

Uansett hva du velger å gjøre, lykke til videre! Og du, det kan være lurt å kontakte dixi feks. Slike tanker du har om at det var litt din feil, du var for full osv kan medføre skyldfølelse som kan gi deg psykiske problemer på sikt! Sånn av egen erfaring....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faren med fyll og slikt. Menn generelt burde bli frarådet å drikke med jenter, desverre. For da skjer det kanskje noe de ikke skulle ønske.

Det kommer under loven om voldtekt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Hvis man ikke ønsker å fremstå som voldtektsmann så er det faktisk bare å la være å voldta.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er definert som voldtekt å ha sex med noen som ikke er i stand til å motsette seg handlingen, enten vedkommende sover eller er bevisstløs av andre årsaker.

Man MÅ ikke anmelde voldtekt, det får være opp til hver enkelt å avgjøre.

Ved en eventuell anmeldelse er det 90 % sjanse for at saken vil bli henlagt på grunn av bevisets stilling. Hvis fyren påstår at dama var med på det, blir det ord mot ord, og ingen kan bevise hvem av dem som har rett. Uten bevis er det ingen rett som vil dømme en person for voldtekt.

Jeg ville nok ikke valgt å anmelde en fra vennekretsen for voldtekt, etter å ha flørtet med ham hele kvelden, og akseptert å sove i samme seng.

Vær klar over at de andre som var på hytteturen vil bli avhørt som vitner hvis du anmelder. Hvis flere har lagt merke til at dere flørtet, og ingen har hørt at du skal ha blitt voldtatt, kan vennene dine vitne til hans fordel.



Anonymous poster hash: 91c26...fbd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Anmeld. Det er viktig å anmelde - hvis det skulle skje at han ikke blir dømt i din sak, så vil en tidligere anmeldelse kunne være viktig om han gjør det samme igjen. Mener Mann 42 lagde en tråd på akkurat det for en (god) stund tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis TS anmelder dette som voldtekt, er jeg helt sikker på at fyren innrømmer at han hadde sex med henne, men han kommer til å nekte for å ha voldtatt henne. Han brukte jo ikke vold.

DNA i form av sæd kan bevise at partene har hatt sex, men det beviser ikke at hun har blitt voldtatt. Hvis hun ikke har noen synlige skrammer eller blåmerker, og ingen av de tilstedeværende har sett eller hørt henne protestere, er det umulig å bevise at hun har blitt voldtatt. Og i Norge er man å anse som uskyldig inntil det motsatte er bevist.

Jeg ville ikke gått gjennom den ekstra påkjenningen det er å anmelde en voldtekt på såpass tynt grunnlag, når det er 90 % sjanse for at anmeldelsen vil bli henlagt.



Anonymous poster hash: 91c26...fbd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du spør oss om det er voldtekt, er det nok ikke det. Jeg tror man vet det når man er voldtatt, så ikke anmeld bare fordi du kan :) Gjør som sitert AB skriver - snakk med han eller gjør som du selv tenker; la det være.

Min tanke er at dette er to fulle personer, der dere havnet i samme seng, og det endte opp med at han ble kåt på deg. Tror ikke han mente det som ei voldtekt. Han var sikkert beruset selv og veldig kåt. Jeg tenker at det beste du kan gjøre er å oppsøke denne personen å snakke sammen om hva som skjedde. Lykke til. :)

Anonymous poster hash: e85cb...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...