Gå til innhold

Jeg våknet av at han hadde sex med meg, voldtekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kåte, despo mannfolk er farlige. Det er derfor jeg aldri drar med mannfolk som er single. Selv om det er noen jeg kjenner. 



Anonymous poster hash: 4420c...d23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du synes ikke dine egne innlegg bidrar til å gjøre tråden useriøs?

Anonymous poster hash: 868c1...dfc

Nei, da må du lese mine innlegg og ikke useriøse som andre gar skrevet..

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Tråden har blitt ryddet for krenkende innlegg, personangrep, latterliggjøring, tilrettelegging for brudd på norsk lov, avsporinger samt svar til dette.

 

Nikee, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde i studietida en festvoldtekt, men mitt var nok mye mer i gråsonen enn ditt. Likevel var dette en opplevelse som ødela sexlivet mitt i flere år. Jeg vurderte aldri å anmelde, rett og slett fordi jeg til syvende og sist visste hva jeg bega meg ut på. Jeg synes du bør anmelde om du føler at du kan stå i prosessen du har foran deg med politiavhør og rettsak. Snakk med de rundt deg og sørg for du har noen til å støtte deg gjennom det.



Anonymous poster hash: 7cdf0...51c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tanke er at dette er to fulle personer, der dere havnet i samme seng, og det endte opp med at han ble kåt på deg. Tror ikke han mente det som ei voldtekt. Han var sikkert beruset selv og veldig kåt. Jeg tenker at det beste du kan gjøre er å oppsøke denne personen å snakke sammen om hva som skjedde. Lykke til. :)

Anonymous poster hash: e85cb...d44

Dette er sludder. Det er voldtekt, og det at han gjorde sitt beste for å gjennomføre samleiet uten å vekke jenta, viser jo at han var fullt klar over det.

Hva hun skal gjøre med saken, er neimen ikke godt å si, siden norske domsstoler har en lei tendens til å frikjenne i slike saker. Særlig når det både er alkohol, flørting tidligere på kvelden og hun ikke avviste ham da han kom og la seg i samme seng i utgangspkt.

Så det kan bli vanskelig å føre en sak på det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har HELT rett. Var bare et par stykker som mente det var voldtekt. Har selv opplevd akkurat det samme to ganger. Sovnet av i alkoholrus og våknet av at dama har enten sugd eller runket meg. Dobbeltmoralen ER stor blant jentene på dette området..

Anonymous poster hash: e85cb...d44

Det er mange som mener at gutter er så kåte at de ganske enkelt ikke KAN voldtas. Siden de jo aldri sier nei. Akkurat som man mente at det var en umulighet at en hore kunne bli voldtatt. For lever de ikke av å knulle alle som betaler dem for det?

Dobbeltmoral er et for mildt uttrykk mener jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anmeld. Det er viktig å anmelde - hvis det skulle skje at han ikke blir dømt i din sak, så vil en tidligere anmeldelse kunne være viktig om han gjør det samme igjen. Mener Mann 42 lagde en tråd på akkurat det for en (god) stund tilbake. 

Det har iallfall vært mitt standpunkt. Men det er klart at en anmeldelse kan være ganske belastende. Særlig hvis den ikke fører frem. Men det kan kanskje hjelpe den neste jenta at fyren har en tidligere anmeldelse for voldtekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag var jeg på hyttetur sammen med venner og venners venner. Det ble mye alkohol, og jeg la meg på stigende rus tidlig søndag morgen. Jeg hadde flørtet litt med en av de som var der, så da han kom etter og la seg i senga med meg, protesterte jeg ikke. Jeg hadde både bh og truse på da jeg sovnet, og sa i fra om at det ikke kom til å skje noe. Jeg sovnet momentant og sover ekstremt tungt, spesielt i alkoholpåvirket tilstand.

 

Noen timer etter våkner jeg av at han har sex med meg. Han har tatt av meg trusa. Først ligger jeg bare helt stille og later som jeg fremdeles sover, for jeg skjønte ikke helt verken hvor jeg var, eller hvem jeg var med eller hva som skjedde. Jeg var fremdeles beruset. Jeg forsto såpass at han prøvde og ikke vekke meg. Han beveget seg sakte inn og ut av meg, og pustet stille. Da jeg bevegde meg litt, stoppet han bevegelsene, og begynte ikke igjen før han trodde jeg sov. Jeg lå med ryggen mot han, og han penetrerte meg bakfra. Etter ett minutts tid, klarnet jeg nok til å rykke meg fra han og ba han om å gå ut fra rommet. 

 

Nå føler jeg meg bare brukt. Jeg får vondt i magen av å tenke på dette, men vet ikke om det er en voldtekt det jeg har opplevd? Jeg lot han få sove i sengen min, og vi var beruset, sånt kan vel skje? Hva gjør jeg videre for å klare å få dette ut av tankene? Det kjennes som det spiser meg opp innvendig. Jeg er en sterk dame i tredveårene, og det var bare voksne mennesker på hyttefesten, så føler litt på at jeg bare må riste det av meg og slutte å tenke på det, men det er ikke så lett. 

Anonymous poster hash: 20e8d...928

Anonymous poster hash: 20e8d...928

Hepp sovevoldtekt og off topic... han måtte vært nekrofil som fant glede i å ha seg med en bevisstløs person..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er voldtekt. Jeg våknet også en gang av at ei dame hadde sex med meg. Det var tydeligvis ikke voldtekt. 

visst var det også voldtekt jo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes voldtektbegrepet i det siste har blitt litt utvannet, men her er det ingen tvil; dette var voldtekt. Jeg håper det går bra med deg og at du har noen å snakke med. Klem fra meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvir mange er det ikke som har våknet med vond bismak i munnen dagen derpå? Man har vært full, husker ikke helt hva som har skjedd. Ikke husker at man gav samtykke til sexen, men hadde det likevel. Så dagen derpå angrer man. Er det voldtekt, siden man er så full at man ikke husker alle detaljer?

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og denne Fitnessgutten mener altså at ts ikke reagerte "riktig nok", til at det kan kalles voldtekt?

 

 

Helt korrekt!

Men det er ikke offerets reaksjon som avgjør om det er voldtekt i et sånt tilfelle. Når man utnytter at en person er bevisstløs til å ha sex med vedkommende, så er det voldtekt fra første jukk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

De mener tydeligvis at grove overfallsvoldtekter som inkluderer stor skade er det eneste som teller som voldtekt. Og da bare såklart hvis offeret hyler høyt nok og går igjennom alle fasene som ble kopiert fra ung.no....

Anonymous poster hash: e6a4a...ad6

 

Og det hele ble bevitnet av tre pålitelige menn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg ser hva du mener, men mannen er tobarnsfar, godt voksen, god jobb og veldig godt likt. Jeg har selv barn, er enslig mor og bare tanken på å anmelde får det til å vrenge seg i meg.

Jeg er ganske så flau over det som har skjedd, og laster meg selv. Jeg burde være voksen nok til og ikke drikke meg så full, eller la en forholdsvis ukjent mann sove i sengen min. Føler meg skamfull og håper jeg bare glemmer det fortest mulig. 

Så har jeg noen øyeblikk der jeg tenker at det ikke er så galt. Det var sex, noe jeg vanligvis nyter og elsker. De øyeblikkene føler jeg at jeg overdriver, og at jeg er en dramaqueen som lar det gå innover meg. Kaotisk. 

 

 

Anonymous poster hash: 20e8d...928

 

 

Det at han er en godt likt mann med barn har vel ingenting å si. Han voldtok deg. Det å la noen legge seg i en seng når man er fulle er ikke det samme som å si at man kan ta trusa av en person.

 

Når han faktisk stoppet opp når han merket du bevegde på deg, viser at han er fullstendig klar over hva han gjorde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og det er jo så ufattelig stort fokus på likestilling og blablabla, men så skal det liksom bare gjelde for jenter? Ja, synes det er ufattelig dobbeltmoralsk.

Anonymous poster hash: 79c91...bd1

 

 

Han burde også anmelde om han våkner opp av at noen runker han uten hans godkjennelse. Du kan ikke si at alle jenter er dobbeltmoralske på bakgrunn av at noen synes en slik oppførsel er okei. De jentene er dumme og burde ikke bevege seg ute blandt folk. Ikke legg skylden på alle jenter fordi noen er korttenkte og idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Du får ingenting ut av å anmelde han, du blir bare å kaste bort masse tid. 

 

Ikke rart politiet og de fleste andre har sluttet å ta voldtekt alvorlig, slik dere damer hyler voldtekt så fort noen har lagt an på dere.

Anonymous poster hash: 500c1...952

 

 

Det å legge ann på noen og det å stikke penisen sin i noen uten godkjenning er to vidt forskjellige ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han er en godt likt mann med barn har vel ingenting å si. Han voldtok deg. Det å la noen legge seg i en seng når man er fulle er ikke det samme som å si at man kan ta trusa av en person.

Når han faktisk stoppet opp når han merket du bevegde på deg, viser at han er fullstendig klar over hva han gjorde.

Men hva har en full mann som man ikke har tenkt å ha sex med i senga deres i første omgang egentlig? Har aldri skjønt meg på hvorfor menn eller kvinner drar med seg fremmede i senga uten å ha sex. Har selv gjort dette og blitt missbrukt uten at jeg var i stand til å huske eller motsette meg se seksuelle handlingene. Husket ikke selv om jeg godtok sexen til å begynne med. Har iallefall lært, å gjør ikke det flere ganger.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde også anmelde om han våkner opp av at noen runker han uten hans godkjennelse. Du kan ikke si at alle jenter er dobbeltmoralske på bakgrunn av at noen synes en slik oppførsel er okei. De jentene er dumme og burde ikke bevege seg ute blandt folk. Ikke legg skylden på alle jenter fordi noen er korttenkte og idioter.

Dette har skjedd de fleste menn som er mye på byen. Menn skjemmes over dette, og blir sjelden tatt seriøst. Dette er realiteten desverre.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva har en full mann som man ikke har tenkt å ha sex med i senga deres i første omgang egentlig? Har aldri skjønt meg på hvorfor menn eller kvinner drar med seg fremmede i senga uten å ha sex. Har selv gjort dette og blitt missbrukt uten at jeg var i stand til å huske eller motsette meg se seksuelle handlingene. Husket ikke selv om jeg godtok sexen til å begynne med. Har iallefall lært, å gjør ikke det flere ganger.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

 

Det er mere behagelig å ligge i senga enn på sofaen evt gulvet...

For lenge siden glemte en jente mobilen når vi hadde fest i leiligheten, hun kom tilbake for å hente den og rakk ikke siste buss. Hun var beruset og hun sov i senga mi sammen med meg. Hva fanden er galt med dette? Skal det virkelig være slik at man ikke kan gjøre dette i frykt for å bli voldtatt? Jeg rørte henne ikke selvsagt.

Enhver person som utnytter en full person i en slik setting, være seg mann eller kvinne er avskylig og ikke verdt det papiret jeg tørker meg i rompa med.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...