Gå til innhold

Jeg våknet av at han hadde sex med meg, voldtekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Olivia Benson

Ja men vi VET jo ikke om det hun sier, faktigst ER det som skjedde, gjør vi? Har selv vært så full at jeg ikke husket noen ting, eller lite dagen derpå. Så derfor er dette en vanskelig sak. Og hun er på ei hytte med mange andre, så hvis hun våkner å føler seg voltatt, så burde hun isåfall rope å be han komme seg ut.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

 

Du kan ikke ha lest HI veldig godt. Hele tråden kan selvsagt være oppspinn, men ut i fra hva som står der, så er det voldtekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han finner fagstoff, og poster det her, og kommer med sin konklusjon. Det kalles bra jobbet, istede for å synse å mene ting.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

 

Det er vel vanlig å opplyse om hvor man har hentet det fra, da?

Anonymous poster hash: 868c1...dfc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Nei han finner fagstoff, og poster det her, og kommer med sin konklusjon. Det kalles bra jobbet, istede for å synse å mene ting.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

 

Du og denne Fitnessgutten mener altså at ts ikke reagerte "riktig nok", til at det kan kalles voldtekt?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og denne Fitnessgutten mener altså at ts ikke reagerte "riktig nok", til at det kan kalles voldtekt?

Helt korrekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og denne Fitnessgutten mener altså at ts ikke reagerte "riktig nok", til at det kan kalles voldtekt?

De mener tydeligvis at grove overfallsvoldtekter som inkluderer stor skade er det eneste som teller som voldtekt. Og da bare såklart hvis offeret hyler høyt nok og går igjennom alle fasene som ble kopiert fra ung.no....

Anonymous poster hash: e6a4a...ad6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt korrekt!

Får håpe at du og han andre duden er av et fåtall her i verden. 

 

Forhåpentligvis kommer kunnskap og vettet på plass når dere vokser opp og blir til menn og legger guttevalptiden bak dere. 

Anonymous poster hash: e6a4a...ad6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han finner fagstoff, og poster det her, og kommer med sin konklusjon. Det kalles bra jobbet, istede for å synse å mene ting.Anonymous poster hash: f80d4...b43

Du må gjerne finne og sitere den delen av teksten om vanlige reaksjoner på voldtekt hvor psykologen konkluderer med at mennesker som ikke reagerer på nøyaktig samme måte, ikke har blitt voldtatt.
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han finner fagstoff, og poster det her, og kommer med sin konklusjon. Det kalles bra jobbet, istede for å synse å mene ting.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

 

Idiot. Det han skriver er helt irrelevant fordi hun simpelthen ikke sier noe om disse reaksjonene. Tror du voldteksoffere sitter hos politiet og vrenger ut av seg hva de føler og eller? Og hvis de ikke gjør det konkluderer politiet simpelthen med at "nei hun viste ikke noen av symptomene så her er det nok bare tull" 

Dere to idioter kan dra til helvete.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Helt korrekt!

 

Klarer virkelig ikke å følge logikken din altså. Du mener vel ikke for alvor at det er offerets reaksjon som er avgjørende og ikke selve handlingen? Bortsett fra copy/paste fra Ung.no, har du noe annet, litt mer seriøst, som kan underbygge dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke ha lest HI veldig godt. Hele tråden kan selvsagt være oppspinn, men ut i fra hva som står der, så er det voldtekt.

Ja HVIS det som stod der var fasiten, men det er den vel neppe? Som sagt, alkhol og beruselse, gjør at man glemmer ting eller gir mere faen. Hva vet du om hva som skjedde den kvelden de la seg? hun sier hun sovnet, men kan godt hende de kysset å havnet i senga å begynte å tafse på hverandre. Har jo selv sagt at jeg har opplevd å hatt sex full, men ikke husket noen, bortsett fra småe glimt. Ble jeg også voldtatt da? Kunne ikke huske at jeg ga noe samtykke til sexen..

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Ja HVIS det som stod der var fasiten, men det er den vel neppe? Som sagt, alkhol og beruselse, gjør at man glemmer ting eller gir mere faen. Hva vet du om hva som skjedde den kvelden de la seg? hun sier hun sovnet, men kan godt hende de kysset å havnet i senga å begynte å tafse på hverandre. Har jo selv sagt at jeg har opplevd å hatt sex full, men ikke husket noen, bortsett fra småe glimt. Ble jeg også voldtatt da? Kunne ikke huske at jeg ga noe samtykke til sexen..

Anonymous poster hash: f80d4...b43

 

Skriver hun noen steder at hun ikke husker noe? Man kan vel være beruset uten å få hukommelsestap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver hun noen steder at hun ikke husker noe? Man kan vel være beruset uten å få hukommelsestap?

Nei det kan man faktigst ikke. Hvis man er så full som ts beskriver, så kan man fint glemme ting. Har du aldri vært full?

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere her har tydeligvis ikke lest HI godt nok. Hun skriver at han STOPPET når hun rørte på seg, og fortsatte når han trodde hun sov. Altså ingen kjærlig elsker, en voldtektsmann. 

Å påstå at løsningen er at jenter må slutte å bli full og sovne, er idiotisk. Er det samme som å si at jenter må slutte kle seg utofrdrende, fordi det er en billett til voldtekt. Skal menn bare løpe rundt som aper og voldta fordi kvinner ikke passer seg? Noe så latterlig. Vi bor ikke i midtøsten. 

 

Dessuten, er så lei av at menn skal slippe unna fordi de var "fulle". Og fylla har skylda. Nei, hvis du ikke klarer kontrollere pikken din i fylla, må du slutte drikke. Å SOVNE i fylla har NORMALT, og absolutt ikke grunn for voldtekt 

Og, mang vet tydeligvis ikke dette, men MANGE sovevoldtekter skjer slik. Når mannen tror kvinnen sover, og han lettvint kan få seg et kjapt knull på morgenen uten først måtte sjarmere kvinnen. 

Smakløst. Kvalmt. Og dette gjelder OGSÅ kvinnfolk. Er de kvinnfolk som tror menn er vandrende sexmaskiner uten følelser. Fordi de har ståpikk, betyr ikke at man kan gyve løs uten tillatelse. Kvinner er jævlige på det området, men mannen anmelder sjeldent da han er skamfull.



Anonymous poster hash: bc8a1...31b
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Nei det kan man faktigst ikke. Hvis man er så full som ts beskriver, så kan man fint glemme ting. Har du aldri vært full?

Anonymous poster hash: f80d4...b43

 

Jo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her har tydeligvis ikke lest HI godt nok. Hun skriver at han STOPPET når hun rørte på seg, og fortsatte når han trodde hun sov. Altså ingen kjærlig elsker, en voldtektsmann.

Å påstå at løsningen er at jenter må slutte å bli full og sovne, er idiotisk. Er det samme som å si at jenter må slutte kle seg utofrdrende, fordi det er en billett til voldtekt. Skal menn bare løpe rundt som aper og voldta fordi kvinner ikke passer seg? Noe så latterlig. Vi bor ikke i midtøsten.

Dessuten, er så lei av at menn skal slippe unna fordi de var "fulle". Og fylla har skylda. Nei, hvis du ikke klarer kontrollere pikken din i fylla, må du slutte drikke. Å SOVNE i fylla har NORMALT, og absolutt ikke grunn for voldtekt

Og, mang vet tydeligvis ikke dette, men MANGE sovevoldtekter skjer slik. Når mannen tror kvinnen sover, og han lettvint kan få seg et kjapt knull på morgenen uten først måtte sjarmere kvinnen.

Smakløst. Kvalmt. Og dette gjelder OGSÅ kvinnfolk. Er de kvinnfolk som tror menn er vandrende sexmaskiner uten følelser. Fordi de har ståpikk, betyr ikke at man kan gyve løs uten tillatelse. Kvinner er jævlige på det området, men mannen anmelder sjeldent da han er skamfull.

Anonymous poster hash: bc8a1...31b

Ja har opplevd dette selv som mann å blitt knullet i beruset tilstand. Husker verken at jeg gav samtykke eller noe, men i mitt hode kan jeg ikke dømme henne fordi jeg ikke husker noe? Har følt meg litt uvel å tenkt hva hu gjorde osv, men har lært at å drikke meg sanseløs er aldri lurt, med en person som også er full.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo?

Husket du alle detaljer hva du gjorde? Isåfall var du iķke dritings.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Husket du alle detaljer hva du gjorde? Isåfall var du iķke dritings.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

 

Jag har vært ganske full, men fortsatt husket hva jeg gjorde, jo. Men nå beskriver jo ts ganske detaljert hva som skjedde da. Så i følge deg så må vi enten anta at hun lyver eller at hun ikke var så full som hun selv trodde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har vært ganske full, men fortsatt husket hva jeg gjorde, jo. Men nå beskriver jo ts ganske detaljert hva som skjedde da. Så i følge deg så må vi enten anta at hun lyver eller at hun ikke var så full som hun selv trodde.

Jeg antar ikke at hun lyver, men mere at hun kanskje oppfatter ting annerledes. Men som sagt, vi kan jo egentlig aldri vite nøyaktig hva som skjedde her, så blir bare spekulasjoner.. Men tråden blr så useriøs av fitnessgutt så gidder ikke å diskutere mere.:)

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar ikke at hun lyver, men mere at hun kanskje oppfatter ting annerledes. Men som sagt, vi kan jo egentlig aldri vite nøyaktig hva som skjedde her, så blir bare spekulasjoner.. Men tråden blr så useriøs av fitnessgutt så gidder ikke å diskutere mere. :)

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Men du synes ikke dine egne innlegg bidrar til å gjøre tråden useriøs?

Anonymous poster hash: 868c1...dfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...