Gå til innhold

Jeg våknet av at han hadde sex med meg, voldtekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er voldtekt på det groveste... Mener også jeg helt klart ble voldtatt en gang, husker dessverre ingenting fra det, pga at jeg var dritings. Har hørt om mange som fikk erstatning på 150 000 kr. Og det syns jeg er en passe sum for tort og svie. Mener jeg også burde få dette. Men politiet nektet da alle vitner sa at det så svært frivillig ut fra min side, men jeg kan aldri huske å ha gitt tillatelse. Føler meg så utrolig tom og brukt, i etterkant :(

Skjerp deg.

Anonymous poster hash: 9a4ed...7b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir han ikke. Han kommer pesende inn i hver eneste voldtektstråd for å underholde seg selv ved å leke landsbytulling som ikke helt forstår ("Stemmer ikke det?" "Er det ikke sånn det er?") hvor gjennomført jævlig han oppfører seg, og sparke folk som allerede ligger nede. Og det har han gjort siden tidenes morgen. Tragisk.

Håper virkelig ikke han er sånn mot andre i virkeligheten også.. Uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du anmelder, TS. Soleklar voldtekt, fyfaen, det er jævlig. Oppførselen hans tilsier at det var overlagt, iallfall slik du forteller det. Får en skikkelig dritten følelse inni meg når jeg leser det.. Sender deg en virtuell klem og håper du anmelder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget er redigert for et ryddet sitat. 

 

Nikee, mod. 

 

Det er hannes skyld ja. Men hun er da ikke mye god selv når hun lar en mann sove i senga si, når hun selv er dritings. Tenk hvis hun var så full at hun ikke husket at de begynte å ta på hverandre, og lot han ha sex. Men så kom hun mere til seg selv etterpå? Det kan faktigst ha skjedd. Når man er så full som ts, så kan det være vanskelig å huske alle detaljer. Første bud må være å ikke drikke seg snytings, for deretter la en mann sove i senga si. Hva som har skjedd er faktigst ikke mulig å si, siden begge var beruset og det sikkert er to sider av en sak. Men hvis han knullet henne helt uten samtykke, så er det feil. Men da burde hun skreket ut. Ingen som blir voldatt gjør ingen form for motstand. Det høres isåfall helt på tryne ut. Hvis noen truer meg på livet, så ville jeg offret livet for å komme meg ut av situasjon.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Det er hannes skyld ja. Men hun er da ikke mye god selv når hun lar en mann sove i senga si, når hun selv er dritings. Tenk hvis hun var så full at hun ikke husket at de begynte å ta på hverandre, og lot han ha sex. Men så kom hun mere til seg selv etterpå? Det kan faktigst ha skjedd. Når man er så full som ts, så kan det være vanskelig å huske alle detaljer. Første bud må være å ikke drikke seg snytings, for deretter la en mann sove i senga si. Hva som har skjedd er faktigst ikke mulig å si, siden begge var beruset og det sikkert er to sider av en sak. Men hvis han knullet henne helt uten samtykke, så er det feil. Men da burde hun skreket ut. Ingen som blir voldatt gjør ingen form for motstand. Det høres isåfall helt på tryne ut. Hvis noen truer meg på livet, så ville jeg offret livet for å komme meg ut av situasjon.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

 

Hvordan folk reagerer i krisesituasjoner er så forskjellig, og det er vanskelig å vite sikkert hva man hadde gjort. Men at du hadde reagert annerledes, gjør ikke dette mindre til voldtekt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan folk reagerer i krisesituasjoner er så forskjellig, og det er vanskelig å vite sikkert hva man hadde gjort. Men at du hadde reagert annerledes, gjør ikke dette mindre til voldtekt.

Nei hvis akkurat det hun beskrev skjedde, så er det en voldtekt. Men fulle folk har liten kredibilitet, og det er alltid to sider av en sak. Hvordan hun oppfattet saken, trenger ikke å være fasiten. Har selv opplevd å hatt sex beruset (med partner) vel og merke, og ikke husket noe dagen etter, bortsett fra småe glimt. Hadde dette vært ei fremmed dame, så hadde det vært voldtekt?

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du begrunne dette?

Når en utsettes for en voldtekt, er det ikke uvanlig at det oppleves som uvirkelig når det skjer. Det kan kjennes som en ond drøm når det skjer, eller som om det skjer på en film, og ikke kan være sant. Fordi hjernen er utstyrt med mekanismer som beskytter oss i faresituasjoner, kan noen oppleve at både følelser og smerte er helt fraværende. Det er som det som skjer, skjer med en annen, som om en ikke er helt til stede. Noen opplever at de "fryser til", at kroppen ikke reagerer eller vil utføre de ordrer som hjernen gir, og at en er ute av stand til å gjøre noe. Noen sier etterpå at de visste akkurat hva de ville gjøre, men greidde ikke å gjøre noe. Andre forteller at alle tankene forsvant og kroppen ble slapp, som om de ga seg totalt over, samtidig som de ikke maktet å tenke konstruktivt. Selvbebreidelsene kan da bli sterke i etterkant, fordi en bebreider seg selv for ikke å ha gjort mer motstand. Det er imidlertid utrolig viktig å huske på at dette er reaksjoner som automatisk kobles inn, som du som voldtektsutsatt hadde liten kontroll over. Dette er viktig å tenke på, om du klandrer deg selv sterkt.

Reaksjonene underveis mens voldtekten foregår vil avhenge av hvor lenge voldtekten varer, grad av brutalitet og trusler underveis, og om det er flere om ugjerningen eller ikke. Mens noen er opptatt av å tenke hva de kan gjøre for å komme seg unna, kan andre bli veldig fokusert på faren i situasjonen, og kjenne dødsangst. Noen har sterk smerteopplevelse underveis, mens andre er beskyttet av sjokket som også kan gi automatisk smertedempning. For de fleste endres tidsopplevelsen og det oppleves som om tiden står stille. Etterpå når en venter på hjelp, kan en også føle at det tar lang tid før hjelpen kommer. Om en tenker at "nå dør jeg", så er det ofte forbundet med mer plager i ettertid, enn når en er sikker på at dette skal gå bra.

Denne første sjokkreaksjonen med uvirkelighetsfølelse og smertedemping kan fortsette med en beskyttelse som tillater en å ta inn det som har skjedd litt etter litt. Mange opplever derfor at de ikke får sterke følelser med en gang og det kan gå både timer og dager og noen ganger lengre tid før det helt går opp for dem hva som har hendt. De vet det med tankene, men ikke med følelsene.

Med den dramatikk som ofte omgir en voldtekt, kan sanseinntrykk "brenne seg fast" med en intensitet langt utenom det vanlige. Kroppslige reaksjoner som skjelving, hjertebank, kvalme, frysebyger eller svimmelhet er ikke uvanlige, spesielt like etter at faren er over og en kjenner seg i sikkerhet.

Jeg tror ikke dette er noe voldtekt, hun har ikke nevnt noen av fasene her.

Endret av Fitnessgutten92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du begrunne dette?

Hvorfor skal vi sitte her å synse å være bedrepåvitere? Ingen av oss var der for det første. For det andre var begge dritings.. For det tredje er det to sider av en sak. For det fjerde er det isåfall opp til en domstol å avgjøre dette.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Hvorfor skal vi sitte her å synse å være bedrepåvitere? Ingen av oss var der for det første. For det andre var begge dritings.. For det tredje er det to sider av en sak. For det fjerde er det isåfall opp til en domstol å avgjøre dette.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

 

Hun spør nå her da, så da kan man vel svare. Jeg tror ts vet at vi ikke er verken politi eller domstol.

Endret av Olivia Benson
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg tror ikke dette er noe voldtekt, hun har ikke nevnt noen av fasene her.

 

 

Heh og her har vi en som har lest en bok om voldtekt og føler seg som psykologiprofessor!

Sorry gutten min men noen Freud er du nok ikke. :fnise:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spør nå her da, så da kan man vel svare. Jeg tror ts vet at vi ikke er verken politi eller domstol.

Ja men du med flere har jo allerede utstedt en dom i denne saken..

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olivia Benson

Ja men du med flere har jo allerede utstedt en dom i denne saken..

Anonymous poster hash: f80d4...b43

 

Jeg tar utgangspunkt i at det hun skriver er sant. Og dersom det skjedde slik, så er det jo etter loven voldtekt. Om han hadde blitt dømt for det, eller hvilken straff han hadde fått vet jeg derimot ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh og her har vi en som har lest en bok om voldtekt og føler seg som psykologiprofessor!

Sorry gutten min men noen Freud er du nok ikke. :fnise:

Nei, han har kopiert teksten ordrett fra ung.no, og skjønner ikke at mennesker faktisk ikke er maskiner som reagerer på en bestemt måte.
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest hele tråden, dette er ikke voldtekt.

Samleie med en person som er så beruset eller bevistløs og ikke kan motsette seg det er absolutt voldtekt. 

 

Eller er du kanskje en sånn fyr som kunne funne på å utnyttet et annet menneske på den måten der for din egen forlystelses skyld og påberopet deg at det ikke var voldtekt? Kan tenke meg det ja, usle mannsling. 

Anonymous poster hash: e6a4a...ad6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tar utgangspunkt i at det hun skriver er sant. Og dersom det skjedde slik, så er det jo etter loven voldtekt. Om han hadde blitt dømt for det, eller hvilken straff han hadde fått vet jeg derimot ikke.

Ja men vi VET jo ikke om det hun sier, faktigst ER det som skjedde, gjør vi? Har selv vært så full at jeg ikke husket noen ting, eller lite dagen derpå. Så derfor er dette en vanskelig sak. Og hun er på ei hytte med mange andre, så hvis hun våkner å føler seg voltatt, så burde hun isåfall rope å be han komme seg ut.

Anonymous poster hash: f80d4...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han har kopiert teksten ordrett fra ung.no, og skjønner ikke at mennesker faktisk ikke er maskiner som reagerer på en bestemt måte.

 

Enda værre enn jeg trodde da. Jeg håpet i det minste at han skrev det selv og hadde lest litt om temaet.

Men akk nei, han kopierte det faktisk rett fra en side. For en fjodor. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunner til at jeg aldri drikker meg full uansett lenger. :sjokkert:



Anonymous poster hash: 43cfc...968
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...