Gå til innhold

Ufordragelig valp - hvordan bli kvitt den?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ikke bare for ts sin skyld at jeg bumper den hvert fall, men også til minne om hunden og hvor slemme noen mennesker kan være. Jeg håper det kan være en vekker for noen å lese i denne tråden!

Anonymous poster hash: 30885...b4d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hvorfor det gjøres, men ts har nok mest sannsynlig slettet seg nå

Det er ikke lenge siden ts var aktiv i en annen tråd, så hun er her nok fremdeles. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om det? Ho er anonym

Jeg er synsk. Neida.

Dette ble skrevet i en annen tråd for en liten stund siden: 

 

"Nei dyrebeskyttelsen tar ikke i mot omplasseringsdyr. Jeg vil anbefale å prøve finn.no, annonser på facebook og slikt, der har du størst sjanse. Anbefaler iaf IKKE FOD, de er helt håpløse, sier de skal gjøre en ting og ombestemmer seg senere. Hadde en slik erfaring med en skikkelig problem-valp for en stund siden, endte dessverre opp med avliving pga inkompetansen til enkelte omplasserings-organisasjoner. "

 

Jeg slengte vel et par kommentarer til henne også, og på svarene jeg fikk var det tydelig at det var ts i denne tråden. Så det så. 

Endret av IglePigle
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er synsk. Neida.

Dette ble skrevet i en annen tråd for en liten stund siden: 

 

"Nei dyrebeskyttelsen tar ikke i mot omplasseringsdyr. Jeg vil anbefale å prøve finn.no, annonser på facebook og slikt, der har du størst sjanse. Anbefaler iaf IKKE FOD, de er helt håpløse, sier de skal gjøre en ting og ombestemmer seg senere. Hadde en slik erfaring med en skikkelig problem-valp for en stund siden, endte dessverre opp med avliving pga inkompetansen til enkelte omplasserings-organisasjoner. "

 

Jeg slengte vel et par kommentarer til henne også, og på svarene jeg fikk var det tydelig at det var ts i denne tråden. Så det så. 

Wow, det får'n si! Så i ts' hode var det FODs ansvar at problem-valpen ble avlivet? :sjokkert:  Har hun ikke lært en jævla dritt av denne historien? Fy, jeg blir så sint!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også en god påminnelse om at man gir da ikke bort hunder! Hvertfall ikke en så krevende rase som jack russel terrier!

Fullstendig enig i dette. Dessverre er det altfor mange som ser på et dyr som en gjenstand man bare kan gi i gave sånn uten videre.

 

 

Kom til å tenke på en episode av "toddlers and tiaras" eller hvadetnåheter, hvor hovedpremien var en hundevalp. Heldigvis ville neppe noe slikt ha blitt gjort i Norge.

Anonymous poster hash: 22da2...534

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er synsk. Neida.

Dette ble skrevet i en annen tråd for en liten stund siden:

"Nei dyrebeskyttelsen tar ikke i mot omplasseringsdyr. Jeg vil anbefale å prøve finn.no, annonser på facebook og slikt, der har du størst sjanse. Anbefaler iaf IKKE FOD, de er helt håpløse, sier de skal gjøre en ting og ombestemmer seg senere. Hadde en slik erfaring med en skikkelig problem-valp for en stund siden, endte dessverre opp med avliving pga inkompetansen til enkelte omplasserings-organisasjoner. "

Jeg slengte vel et par kommentarer til henne også, og på svarene jeg fikk var det tydelig at det var ts i denne tråden. Så det så.

Nå ønsker jeg intenst at hun dreit seg ut ved å kommentere under nick!!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette begynner å bli litt teit.

 

Nå er det prinsippsak. En frisk valp skal ikke avlives fordi eieren ikke evner å se lenger enn sin egen nesetipp...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det prinsippsak. En frisk valp skal ikke avlives fordi eieren ikke evner å se lenger enn sin egen nesetipp...

Sa jeg det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det prinsippsak. En frisk valp skal ikke avlives fordi eieren ikke evner å se lenger enn sin egen nesetipp...

Føler det litt sånn jeg også, i hvert fall en sterk motvilje mot å la tråden dø. Fikk ny giv nå som jeg ser at ts har greid å rasjonalisere oppførselen sin overfor seg selv og legger skylda på FOD. Den er drøy.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...