Gå til innhold

Menn på 40 som tror de kan date 20åringer? KVALMT


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en gang blitt sjekket opp av en mann på over 50. Han sa jeg liknet veldig på en eks av han, da han var på min alder... Verste sjekketrikset jeg har vært borti! hahah :fnise: Og ikke minst var det ekkelt å bli sjekket opp av en fyr som kunne vært min far... Men det er meg da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg, ts. Ikke noe stas med 40+ åringer som tror de kan ha en sjanse. Hilsen kvinne på 22år

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har markert gir jo ingen mening? Hvis du tenker på at jeg la til min utdannelse, var det kun for å bevise deg feil. Det at jeg reagerer på at du kaller jenter for idioter burde ikke komme som et sjokk. Det er veldig mange flere jenter enn du tror som klarer seg på egenhånd. Jeg har foreløpig ingen tro på at du har såpass mye penger og status, men det er sikkert slik du opptrer ovenfor disse jentene. Trist for din del at du las bruke, i bunn og grunn bryr jo ingen seg om deg?

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Men en del jenter er jo idioter, det samme gjelder menn. Hvorfor skal du tro/mene noe om min økonomi og legge det til grunne for noe? Jeg lar meg jo ikke "bruke" når jeg vet hva jeg driver med. Ingen av disse kvinnene vil ha noe mer med meg enn litt luksus i hverdagen. Samme som at jeg kun vil ligge med de. Ingen bryr seg om meg? Hva har det med poenget å gjøre? Hva vil du med dette egentlig?

Jeg sjekker jo ikke opp disse for at de skal elske meg eller bry seg om meg, jeg vil bare ha ungmus. Ikke en hjelpepleier som leser god natt sang til meg.

Her får du ærlige svar, men er mer opptatt av å rakke ned på meg enn å bare innse at en del mennesker, jenter og gutter liker et slikt liv.

Hilsen Mannegrisen :)

Anonymous poster hash: 241e1...7b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Enig med deg, ts. Ikke noe stas med 40+ åringer som tror de kan ha en sjanse. Hilsen kvinne på 22år

Hvorfor er det så viktig for deg å dra andre ned? Lurer veldig på bakgrunnen for et svar som dette.

Ta det kanskje som et kompliment ?

Eller blir du skuffet over / tror at de bare er ute etter kroppen din og ikke interessert i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 40 år og blir kalt en gammel mann ser jeg her... Du som er kvinne og 20 år,hvordan vil du reagere viss du blir kalt en gammel når du blir 40.... Gammel vil jeg betegne som fra 55 og oppover.

Og hvorfor er det galt at mannen er 40 og dama 20 feks mens en dame på 40 + kan hodt ha en mann på 25 år...det er helt greit..

Og i hva slags virkelighet oppfattes det som helt normalt og greit? Er ekstremt mye mer vanlig med det motsatte, dvs et mannfolk med ei dame som er 15 år yngre, enn vice versa.

Anonymous poster hash: fbaf5...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Kunne ha hatt sex med en 70åring dersom du var 40? Jeg synes tanken er helt motbydelig, og kunne selv aldri ha gjort det. Det er det nok veldig vanlig å mene!

¨

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Det er forskjell på både kropp og sinn hos en 40 åring og en 70 åring. Det samme er det hos en 16 åring og under og 20 åring selv om ikke avstanden er så stor i år osv.... Det blir feil å alltid bruke år for å vise hva som er motbydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det så viktig for deg å dra andre ned? Lurer veldig på bakgrunnen for et svar som dette.

Ta det kanskje som et kompliment ?

Eller blir du skuffet over / tror at de bare er ute etter kroppen din og ikke interessert i deg?

Når man ser på menns svar i denne typen tråder så hersker det ingen tvil om at det er kroppen de er ute etter.

Anonymous poster hash: 3e540...019

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig for deg å dra andre ned? Lurer veldig på bakgrunnen for et svar som dette.

Ta det kanskje som et kompliment ?

Eller blir du skuffet over / tror at de bare er ute etter kroppen din og ikke interessert i deg?

Grunnen til at jeg personlig syns det var fryktelig kleint og ekkelt at dobbelt så gamle mannfolk la an på meg når jeg var student i 20-årene, var fordi de snakket så ekstremt ufordelaktig om kvinnene på sin egen alder. Jeg sa som regel " kanskje du heller kan se deg om etter ei dame på din egen alder??" og fikk som regel til svar at damene på deres egen alder hadde gått ut på dato, eller at jeg som var så ung var verdt ti ganger så mye som ei på førti osv. De trodde sikkert at jeg så på det som komplimenter men de viste jo bare hvor elendig personlighet de selv hadde. Gud skje lov er slike folk i mindretall. Dette er lenge siden og jeg har selv en ektemann på nesten 40, og det morsomme er at de få gangene vi ser jenter på pluss mins 20 så relaterer han dem alltid til døtrene våre. F eks "Jeg håper xxx blir en sånn skikkelig jente som det der", eller "hvis xxx kler seg som det der når hun blir russ så blir det månelyst hjemme, da blir det husarrest i tre år!" osv. For meg er det også langgt mer naturlig å se på en gutt som er 15-20 år yngre med en mor sine øyne.Og det tror jeg barna våre er ekstremt takknemlige for!

Anonymous poster hash: fbaf5...91f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Det er noe jeg ikke forstår og det får jeg heller ikke svar på i denne tråden, så jeg prøver igjen:

Hvorfor er det ekkelt, eller hva som helst beskrivelse dere bruker å bli sjekket opp av en mann på 40 når man selv er i 20 årene ? Hvorfor er det viktig for dere å snakke ned om disse mennene? Er det ingen som er gode nok for dere? Hadde dere reagert dersom jeg på 40 ble ille opprørt når dere i 20 og 30 årene sjekket meg opp? For sannheten er, er man 20 så er det ikke sikkert at man har så mye i knollen selv om kroppen din er flott. Er dere klar over hvor mange teite 20 åringer som er der ute? Man behandler dem vel på en skikkelig måte selv om man syns det ene eller det andre, ihvertfall gjør jeg det.

Kan jeg få en 100% ærlig og saklig forklaring på akkurat det?

Er dere jenter som syns dette så utrolig prinsesse at dere ikke tåler å leve et helt vanlig liv med alt det innebærer? Dersom ikke - hva er det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Når man ser på menns svar i denne typen tråder så hersker det ingen tvil om at det er kroppen de er ute etter.

Anonymous poster hash: 3e540...019

Hvorfor blir man ille berørt av det da ? Blir man like ille berørt dersom en jevnaldrende har samme fremgangsmetode? Prøver å finne ut om det er alderen eller selve handlingen som er kjip for dere jenter å oppleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere jenter som syns dette så utrolig prinsesse at dere ikke tåler å leve et helt vanlig liv med alt det innebærer? Dersom ikke - hva er det da?

Om man ser på hvordan samfunnet i dag har blitt og på alt som oppleves som krenkende, ekkelt osv. Så har nok mange unge og spesielt jenter store vansker med og leve i dagens samfunn. Dette forsterkes opp av autoriteter som snakker om hva man ikke skal og hva man skal. Det beste kunne vært om man forholdt seg til den virkelige verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en tulletråd??

Jeg er mann på 42 og har hatt flere titalls 20-25 åringer siste årene? Noen få yngre og eldre inkludert.

De fleste fra fester, der noen har blitt ff etterpå. At det er snakk om 50-60 stk de siste 5 år er garantert.

Har aldri opplevd å bli uhøflig avvist, men så gjelder det å vite hvordan man skal finne de også, da.

Ser forøvrig bra ut, har masse hår og godt trent. Ok jobb og bil også.

Men likeve, at kvinner på 20-25 ikke går for eldre menn er renspikket vrøvl.



Anonymous poster hash: 0a567...744
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir man ille berørt av det da ? Blir man like ille berørt dersom en jevnaldrende har samme fremgangsmetode? Prøver å finne ut om det er alderen eller selve handlingen som er kjip for dere jenter å oppleve.

Jeg svarte deg i innlegg #158. Kan jo kun snakke for meg selv da. Men jeg ble oppriktig provosert og lei meg av å finne ut at når jeg selv ble 40, dvs tyve år senere, så ville jevnaldrende menn finne meg uattraktiv og utgått på dato.

Og så får man seg jo også en knekk på selvittliten da, når en "gubbe" på 40 år tror han har sjans. Da er det lettt å tenke "her jeg virkelig så stygg at jeg ikke fortjener bedre??" Man har jo ikke dollet seg opp halve kvelden for å bli sjekket opp av en mann på alder med faren sin.

Anonymous poster hash: fbaf5...91f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Om man ser på hvordan samfunnet i dag har blitt og på alt som oppleves som krenkende, ekkelt osv. Så har nok mange unge og spesielt jenter store vansker med og leve i dagens samfunn. Dette forsterkes opp av autoriteter som snakker om hva man ikke skal og hva man skal. Det beste kunne vært om man forholdt seg til den virkelige verden.

Forklar litt mer....hva sier du egentlig her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklar litt mer....hva sier du egentlig her?

Jeg sier at mange unge i dag ikke klarer å forholde seg til den verden vi lever i. De tåler svært lite. Alt blir dem krenket av og alt er overgrep begått av grufulle menn. Det var i korte trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg svarte deg i innlegg #158. Kan jo kun snakke for meg selv da. Men jeg ble oppriktig provosert og lei meg av å finne ut at når jeg selv ble 40, dvs tyve år senere, så ville jevnaldrende menn finne meg uattraktiv og utgått på dato.

Og så får man seg jo også en knekk på selvittliten da, når en "gubbe" på 40 år tror han har sjans. Da er det lettt å tenke "her jeg virkelig så stygg at jeg ikke fortjener bedre??" Man har jo ikke dollet seg opp halve kvelden for å bli sjekket opp av en mann på alder med faren sin.

Anonymous poster hash: fbaf5...91f

Så det er tanken om en fremtidig avvisning som er grunnen?

I tillegg så får man knekk på selvtilliten fordi man ikke blir sjekket opp av jevnaldrende, det er altså ikke godt nok å tiltrekke menn selv om de er eldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid

Jeg sier at mange unge i dag ikke klarer å forholde seg til den verden vi lever i. De tåler svært lite. Alt blir dem krenket av og alt er overgrep begått av grufulle menn. Det var i korte trekk.

Takk for oppklaringen.

Du mener altså at disse unge kvinnen vi diskuterer ikke tåler noe særlig, eller at de kanskje er litt for fin på det til å takle det som verden tilbyr? Tror jeg er ganske enig med deg. Den unge generasjonen, glasur eller bomullsgenerasjonen om man vil, er en generasjon som bare tenker meg meg meg og tydeligvis tåler utrolig lite av helt vanlige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig for deg å dra andre ned? Lurer veldig på bakgrunnen for et svar som dette.

Ta det kanskje som et kompliment ?

Eller blir du skuffet over / tror at de bare er ute etter kroppen din og ikke interessert i deg?

Bakgrunnen for svaret er jo svaret. Det er så enkelt som at jeg ikke synes det er noe stas med menn på 40+ som prøver seg. Det må jeg få lov til å synes, uten å bli beskyldt for å dra andre ned.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig og ikke minst hardt å være kvinne :ironi:



Anonymous poster hash: a003a...b3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Bakgrunnen for svaret er jo svaret. Det er så enkelt som at jeg ikke synes det er noe stas med menn på 40+ som prøver seg. Det må jeg få lov til å synes, uten å bli beskyldt for å dra andre ned.

Det er sånn en fjortis svarer. Man får ingen begrunnelse på hvorfor. Da vet du kanskje ikke svaret selv heller? Det er forsovet greit, du har selvfølgelig lov å syns akkurat hva du selv vil.

Måten du skrev innlegget ditt på, var skrevet med en overlegen holdning ovenfor mennene vi diskuterer. Det var ikke akkurat "kjekt med oppmerksomhet men nei takk.." Det var mer sånn" du må ikke komme her og tro du er noe..." om det ikke er å snakke nedlatende til andre så vet ikke jeg.

Du kan altså ikke svare på hvorfor det er negativt for deg å med menn på 40+ som prøver seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...