Gå til innhold

Menn på 40 som tror de kan date 20åringer? KVALMT


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forstår virkelig ikke at man kan ta seg nær av å bli sjekket opp av litt eldre menn, ja det kan være kleint og kanskje litt flaut, men halloisen... Det er ikke noe farlig, man må ikke bli sammen med denne mannen..

Man blir vel ikke sjekket opp om man sier nei. At ei på 20 føler et ubehag ved å ha en mann som kunne vært hennes far hengende rundt seg små full og kåt. Er helt forståelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vestfold er alltid flott vet du.

Så det mange kaller mannsgris, er rett og slett menn med dårlig sosial kompetanse. Det kan jeg helt klart være enig i. Det er mange menn og kvinner som har dårlig selvkritiske øyne. De forstår heller ikke hva nei betyr.

Fint at vi er enig.

Har kjørt gjennom der, pent nok, vestfold:)

Ja vi er enige. Og finner det helt utrolig lite oppegående at visse kvinner kaller menn i førtiåra for gamle med påfølgende stygge stigmatiseringer, ene og alene fordi de har blitt vist interesse fra menn i den aldersgruppen. Dvs om interessen er høflig og innenfor kriteriene normal folkeskikk. Men det igjen har ingen alder.

Nå, blir det familiekveld i dag, eller skal du ut og feste? Her blir det taco og MGPfinale kveld:)

Endret av Sannerlig
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Servicetekniker

Jeg er ca 40 år og blir kalt en gammel mann ser jeg her... Du som er kvinne og 20 år,hvordan vil du reagere viss du blir kalt en gammel når du blir 40.... Gammel vil jeg betegne som fra 55 og oppover.

Og hvorfor er det galt at mannen er 40 og dama 20 feks mens en dame på 40 + kan hodt ha en mann på 25 år...det er helt greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vi gjør det? Vel, vi har som regel MYE mer cash enn en 20 år gammel pjokk og "sjarmerer" jenter med gryn. Jeg har vel en 30-talls jenter mellom 18 og 25 på samvittigheten som jeg har lokket med en fin veske eller noe, og så får jeg forsyne meg av kroppen deres noen uker til jeg blir lei og går videre til neste fruktfat. Sånn er livet, kjære deg :)

Hilsen Svett mannegris!



Anonymous poster hash: 241e1...7b3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir vel ikke sjekket opp om man sier nei. At ei på 20 føler et ubehag ved å ha en mann som kunne vært hennes far hengende rundt seg små full og kåt. Er helt forståelig.

Å ha hengende rundt seg småfulle og kåte menn, man ikke er intressert i er som regel kvalmt, enten de er eldre eller ikke, men å ta seg nær av det er helt teit.

(og nei, opplever vel oftere at mannfolk ikke tar nei for et nei når de sjekker opp )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ehr er at TS og andre som klager på menn over 40 sjekker dem opp blir prøvd sjekket opp av uattraktive menn på 40år+. Menn som for lengst skulle forstått at de ikke lenger har draget på yngre kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjørt gjennom der, pent nok, vestfold:)

Ja vi er enige. Og finner det helt utrolig lite oppegående at visse kvinner kaller menn i førtiåra for gamle med påfølgende stygge stigmatiseringer, ene og alene fordi de har blitt vist interesse fra menn i den aldersgruppen. Dvs om interessen er høflig og innenfor kriteriene normal folkeskikk. Men det igjen har ingen alder.

Nå, blir det familiekveld i dag, eller skal du ut og feste? Her blir det taco og MGPfinale kveld:)

Unge litt umodne mennesker ser nok på 40 åringer som gamle. Hva dem legger i begrepet gammel, er ikke helt oversiktlig. De har nok foreldre på den alderen som muligens oppfører seg som gammel. Gammel er også et individuelt begrep, for hva er gammel? Er det alderen, hvordan man oppfører seg, meninger osv. Slik jeg ser gammel, så handler det om meninger om hvordan man ser samfunnet, musikk oppfattelse, kultur, film osv. Derfor mener jeg bestemt at mange 20 åringer i dag, er konservative og kjedelige, rett og slett gamle. Det er ikke noe opposisjon i dem. Hvor er motstanden mot det etablerte? I dag dilter ofte de unge etter autoriteter og sluker deres politisk korrekte meninger. Da er man gammel og satt slik jeg ser det.

Feste er det nok lenge siden jeg drev på med. Mulig det også er et tegn på og bli gammel. Blir nok god mat og film, mens kone og unger ser på GP. Det styrer jeg unna. Lite metal musikk der vet du :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ehr er at TS og andre som klager på menn over 40 sjekker dem opp blir prøvd sjekket opp av uattraktive menn på 40år+. Menn som for lengst skulle forstått at de ikke lenger har draget på yngre kvinner.

Litt av utfordringen er at mange unge kvinner faller for eldre menn. Lommeboka og status har veldig mye og si. Derfor er det nok mange som prøver seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av utfordringen er at mange unge kvinner faller for eldre menn. Lommeboka og status har veldig mye og si. Derfor er det nok mange som prøver seg.

Unge kvinner faller for lekre eldre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man gammel når man er 40....

For en på 20 så er man det ja. På samme måte som en på 10 er gammel for en på 5, en på 20 er gammel for en på 10, og jeg vil tro at en på 80 er gammel for en på 40. Det er ikke antall år som gjør det, eller om man selv føler seg gammel, det er det faktum at man er dobbelt så gammel som den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vi gjør det? Vel, vi har som regel MYE mer cash enn en 20 år gammel pjokk og "sjarmerer" jenter med gryn. Jeg har vel en 30-talls jenter mellom 18 og 25 på samvittigheten som jeg har lokket med en fin veske eller noe, og så får jeg forsyne meg av kroppen deres noen uker til jeg blir lei og går videre til neste fruktfat. Sånn er livet, kjære deg :)

Hilsen Svett mannegris!

Anonymous poster hash: 241e1...7b3

Jeg vil bare takke for at du viser folk i tråden at mine eksempler er ekte. Og du påberoper deg selv tittelen som svett mannegris, så dette er jo bare midt i blinken for min del. Tror du er den eneste som er stolt av å bestikke jenter med vesker i bytte mot sex, gammern.

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av utfordringen er at mange unge kvinner faller for eldre menn. Lommeboka og status har veldig mye og si. Derfor er det nok mange som prøver seg.

Det er også dette som er ufattelig krenkende. Flere menn tror vi ikke klarer oss selv, og "lett blir med på date dersom man får en genser". Jeg har alltid vært en uavhengig jente, så jeg finner dette krenkende. Jeg hater å la andre betale for meg, og vil kjøpe alle mine ting selv. Det er sikkert noen få jenter som synes det er toppen og få alt servert, og det får de bare synes. - Som sagt veldig mange jenter som er selvstendige jenter, og fint klarer å kjøpe ting selv.

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Servicetekniker

For en på 20 så er man det ja. På samme måte som en på 10 er gammel for en på 5, en på 20 er gammel for en på 10, og jeg vil tro at en på 80 er gammel for en på 40. Det er ikke antall år som gjør det, eller om man selv føler seg gammel, det er det faktum at man er dobbelt så gammel som den andre.

50 er dette 40,40 er det nye 30,30 er det nye 25

Har bare venner mellom 25 og 40 jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bare takke for at du viser folk i tråden at mine eksempler er ekte. Og du påberoper deg selv tittelen som svett mannegris, så dette er jo bare midt i blinken for min del. Tror du er den eneste som er stolt av å bestikke jenter med vesker i bytte mot sex, gammern.

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Ja, men det er jo sannheten. Jeg ville aldri fått disse jentene hadde det ikke vært for at dere lar dere kjøpe. Jeg er jo over 40 år. Men så lenge dette fungerer for oss, så vil det ikke forsvinne. Jenter er idioter og vi kjøper dere gjerne. Koster oss bare et par timer ekstra på kontoret. Elsker dette livet :)

Hilsen Svett og kåt mannegris

Anonymous poster hash: 241e1...7b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 er dette 40,40 er det nye 30,30 er det nye 25

Har bare venner mellom 25 og 40 jeg.

Tull. Isåfall er jeg 10 eller 15 år.

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 er dette 40,40 er det nye 30,30 er det nye 25

Har bare venner mellom 25 og 40 jeg.

Det er det rareste uttrykket jeg hører. 30 er det nye 25. Nei, 30 er og blir 30. Det er ikke noe galt i det. Jeg har venner mellom 20 og 50. Men de på 50 er gamle i forhold til min egen alder, jeg kunne ikke tenkt meg et forhold med en så gammel mann. Det betyr ikke at man ikke kan være venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unge kvinner faller for lekre eldre menn.

Det er vel ingen regel for den påstanden vil jeg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også dette som er ufattelig krenkende. Flere menn tror vi ikke klarer oss selv, og "lett blir med på date dersom man får en genser". Jeg har alltid vært en uavhengig jente, så jeg finner dette krenkende. Jeg hater å la andre betale for meg, og vil kjøpe alle mine ting selv. Det er sikkert noen få jenter som synes det er toppen og få alt servert, og det får de bare synes. - Som sagt veldig mange jenter som er selvstendige jenter, og fint klarer å kjøpe ting selv.

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Forstår ikke hvorfor det er krenkende? Men forstår at det kan være ubehagelig. Begrepet krenkende føler jeg blir litt for ofte brukt i dag.

Ellers høres du ut som en oppegående ung kvinne som står på egne bein. Fortsett slik og ikke la deg kjøpe av menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Servicetekniker

Det er det rareste uttrykket jeg hører. 30 er det nye 25. Nei, 30 er og blir 30. Det er ikke noe galt i det. Jeg har venner mellom 20 og 50. Men de på 50 er gamle i forhold til min egen alder, jeg kunne ikke tenkt meg et forhold med en så gammel mann. Det betyr ikke at man ikke kan være venner.

Snakker ikke om og bli sammen men som venner.

Det jeg mener med at 50 er de nye 40 osv har med at folk er mere opptatt av og trene og se bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er jo sannheten. Jeg ville aldri fått disse jentene hadde det ikke vært for at dere lar dere kjøpe. Jeg er jo over 40 år. Men så lenge dette fungerer for oss, så vil det ikke forsvinne. Jenter er idioter og vi kjøper dere gjerne. Koster oss bare et par timer ekstra på kontoret. Elsker dette livet :)

Hilsen Svett og kåt mannegris

Anonymous poster hash: 241e1...7b3

Jeg tror ditt problem er at du ser ned på yngre jenter. Det er slik oppførsel jeg føler det er blant veldig mange eldre menn(som prøver seg på yngre riktignok). Hvis du tror at vi jenter er idioter har du et snevert syn på oss, og har nok neppe vært med så mange som du gir uttrykk for. De aller fleste jentene her kunne aldri funnet på å gått ut med sånne som deg, så tror du skal jekke deg ned noen hakk. Hilsen ei som studerer medisin med planer om spesialisering i kirurgi og slett ikke er den idioter du beskriver.

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...