Gå til innhold

Menn på 40 som tror de kan date 20åringer? KVALMT


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne ikke vært mer enig!!!!!



Anonymous poster hash: dfa77...efc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke eldre menn som prøver seg er ekle, men det er litt ekkelt å bli sjekket opp av folk som er like gammel eller eldre enn faren min. Det ødelegger mye fordi jeg assosierer dem med faren min, og faren min er en voksen trygg mann som ikke går etter damer han kunne ha skiftet bleie på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig!!!!!

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Vi kan fint se at du er ts...

Anonymous poster hash: 7fc5a...894

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er ikke uten grunn at jenter velger å være AB når de "tilstår" noe sånt. Hvis ikke så får de gjerne mye upassende i innboksen. Jeg har fått det en del ganger av "bare" en strømpetråd, jeg kan ikke engang tenke hva som ville skje om en la ut noe som dette. Jeg tror faktisk det er en del jenter som tenner på eldre menn, men det er veldig mye stigma knyttet til det. En ser det selv i tråden her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg skal nekte for at noen unge jenter liker eldre menn, men det er ikke så utrolig lenge siden jeg var rundt 20 år selv, og jeg kan virkelig ikke huske at det var så mange av mine jevnaldrende bekjente og venner som likte å bli sjekket opp av eldre menn, eller at mange hadde en "greie" for eldre menn. Vi var vel stort sett interessert i menn på omtrent samme alder og sted i livet, som medstudenter og lignende. Slik jeg husker situasjonene med menn på 40+/- som sjekket opp oss da vi var 20 år, så var det ganske få av disse mennene som fikk napp, og det ble sjelden snakket om i positive vendinger i vennegjengen etterpå.

Ikke at mine erfaringer sier noe som helst generelt, men jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i dette "unge jenter liker erfarne menn" som i at 20 år gamle jenter liker 40 år gamle menn. Jeg synes derimot å huske at dersom det viste seg at menn som var såpass mye eldre og på et helt annet sted i livet målrettet gikk etter oss på rundt 20, så så vi på disse mennene som rare, og syntes de kunne være ekle. Det siste henger nok sammen med erfaringen min fra den tiden, der det alltid var disse 40-åringene som var mest aggressive og innpåslitne i sjekkingen sin, sammenlignet med andre menn som var nærmere oss i alder.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg poster kun ting der jeg skriver "TS" under. Tror det er to svar jeg har glemt å skrive det på, men tror dere skjønner at det er meg :P Men, lev i benektelsen :laugh: Jeg for min del er veldig glad for at det er flere som er enige :)

-TS



Anonymous poster hash: dfa77...efc
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eldre menn som sjekker oss opp er ekle :( Tror det er flere menn her som føler seg litt truffet, hehe..

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Kunne ikke vært mer enig!!!!!

Anonymous poster hash: dfa77...efc

:laugh:

Anonymous poster hash: a9afd...4b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om det kun er menn som svarer "oi, er ikke dette greit a?". Les flertallet av svarene til oss jenter, så forstår dere hvor mange som faktisk synes dette er direkte kvalmt og motbydelig. Virker nesten som om dette er et siste forsøk på å føle seg ung. Jeg har aldri hørt om betraktelig eldre damer som prøver seg på yngre menn. Dersom noen har opplevd dette, er det bare å dele.

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Nei,det virker som at det kun er du og et par andre som går i hardkamp med hvor motbydelig dette er. Resten har enten helt motsatt mening enn dere, eller er så voksne og fornuftige i tankegangen at de sier at folk får prøve seg på hvem de vil så får man bli flinkere på å avvise de man ikke er interessert i .

Og dere som argumenterer med sukker osv, come on, selvfølgelig er det mange gamle "griser" på sukker og nettdating. På internett vil folk leve ut fantasien sin og det trenger ikke engang bety at de går etter unge jenter IRL. Kom dere litt ut i the real life og heng på steder med jevnaldrene da, problem solved.

Anonymous poster hash: 60296...b51

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg poster kun ting der jeg skriver "TS" under. Tror det er to svar jeg har glemt å skrive det på, men tror dere skjønner at det er meg :P Men, lev i benektelsen :laugh: Jeg for min del er veldig glad for at det er flere som er enige :)

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Drit i surpompene TS. Ja, og det er godt å lese ting som representativt fra virkeligheten fra andre jenter.

Anonymous poster hash: 862e2...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i surpompene TS. Ja, og det er godt å lese ting som representativt fra virkeligheten fra andre jenter.

Anonymous poster hash: 862e2...c93

Takk :laugh: Jeg blir bare glad over at så mange priser seg enige i dette. Tror folk som hater ikke har opplevd dette selv, eller er eldre menn, hehe..

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke enig det er ganske ufordragelig det skjer ute og mannen er full og snøvlete.. Et siste desperat forsøk på å teste ut hva han kan få. Skjønner ganske fort hva fyren er ute etter.

Dette handler om alder, ikke om personen er full og snøvlete. Da betyr det vel ikke noe om han er 20 eller 40, han kan være full uavhengig av alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler om alder, ikke om personen er full og snøvlete. Da betyr det vel ikke noe om han er 20 eller 40, han kan være full uavhengig av alder.

Jeg er sikker på at hun tenker på bestemte episoder med 40 åringer. Det er direkte kvalmt. Prøv å legg til godvilja.

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du noen gang har blitt sjekket opp x antall ganger av ei kvinne som er dobbelt så gammel som deg. Jeg har kommet borti flere 45 som har sagt "dater egentlig bare jenter mellom 25 og 32.. men 20åringer går fint også". Du føler deg ganske fornærmet rett og slett dersom dette skjer flere ganger. Slike personer mener jeg er griser, og det er jeg sikker på at alle andre jenter som føler det på denne måten også mener. Det må vi få lov til å mene. Jeg tror 99,9% av alle yngre jenter ser på dette som direkte kvalmt.@ -TS Anonymous poster hash: dfa77...efc

Ettersom jeg er "mann" uten noe spektakulært utseende, opplever jeg nok ikke samme strømmen av interesse som deg. Dog har jeg opplevd en del ganger at markant eldre kvinner har prøvd seg. Jeg smiler og går videre uten å tenke at de er grisete low lifes som syntes jeg er fin å se på. Syntes bare det er trost man alltid skal måtte skamme seg for å gjøre noe som er utenfor normalen. Dette gjelder selvsagt ikke bare i denne saken, men ellers også(kanskje derfor jeg reagerer som jeg gjør).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men handler det om å nekte folk å sjekke opp hvem de vil, da? Jeg synes debatter som denne har en tendens til å ende i argumentasjon f.eks. om hva som er lovlig, og at man ikke kan forby ting etc. Skulle man bare kunne diskutere fenomener som man mener burde blitt forbudt ved lov, så hadde det utelukka en hel del interessante debatter, kan man si.

På samme måte som disse mennene "har lov" til å sjekke opp hvem de vil, så må også de som har merka seg denne (eventuelle) tendensen eller har erfaring med det, få lov til å prate om, og eventuelt kritisere, dette.

At man bør avvise alle man ikke er interesserte i, uansett alder, fortrinnsvis på en skikkelig måte (sett at sjekkingen foregår på en skikkelig måte) er jo selvsagt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at hun tenker på bestemte episoder med 40 åringer. Det er direkte kvalmt. Prøv å legg til godvilja. -TS Anonymous poster hash: dfa77...efc

Men om personen er 20 da? Mindre kvalmt? Hvor går grensa, og hvorfor?

Er det fyllen, eller alderen hun klager på da? Godvilje eller ikke, så virker det ikke som hun fatter helt hva hun klager over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må alltid le når jeg ser slike tråder. For det virker som om de som starter trådene ser at alle 40+ menn har stor pondus, gebiss, måne og sjangler på hvert et steg. Det er ikke tilfellet for veldig mange menn. En blir ikke uattraktiv det sekundet en fyller 40. Jeg syns det blir for dumt å forhåndsdømme alle i en såpass stor aldersgruppe. Du vil alltid oppleve å bli sjekket opp av menn og kvinner som ikke møter hva du ser etter. Da sier du bare pent nei og går. Det er så enkelt. Det har ingenting å si om det er på grunn av alder, hårfarge, øyefarge, framtoning, stemme eller hva søren det måtte være. Jeg syns det er merkelig å kverne så mye over det, fordi dette er noe alle opplever. Det finnes mange jenter som liker eldre menn, og det er menn som liker yngre kvinner. Slik som kjøttmarkedet er i dag så vil en derfor bli sjekket opp av eldre menn, fordi de fortsatt blir ansett som jegern.

Endret av Fiolinisten
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ettersom jeg er "mann" uten noe spektakulært utseende, opplever jeg nok ikke samme strømmen av interesse som deg. Dog har jeg opplevd en del ganger at markant eldre kvinner har prøvd seg. Jeg smiler og går videre uten å tenke at de er grisete low lifes som syntes jeg er fin å se på. Syntes bare det er trost man alltid skal måtte skamme seg for å gjøre noe som er utenfor normalen. Dette gjelder selvsagt ikke bare i denne saken, men ellers også(kanskje derfor jeg reagerer som jeg gjør).

Du tar feil når du sier at dette er utenfor normalen. Det er nettopp det det ikke er. Dette er så langt innenfor normalen som det går ann å bli. Det er ikke greit å bli sjekket opp av Truls på 45 som synes damer under 32 år er gamle, noe de ikke er. Det er en grunn til at vi reagerer som vi gjør. Jeg har selv opplevd flere ganger å få kvalme meldinger av menn, hvor de legger vekt på at jeg er ung. Dette er som sagt dessverre blitt innenfor normalen, og vi jenter på 20(utenom noen unntak) synes dette er helt forkastelig, da flere eldre menn fremtrer på en utrolig krenkende måte! Det må vi få lov til å mene!

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd dette :( Enig i det ts skriver. Mange eldre menn har skrevet nedlatende ting til meg. Hvorfor skal dette være greit? :/



Anonymous poster hash: dfa77...efc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd dette :( Enig i det ts skriver. Mange eldre menn har skrevet nedlatende ting til meg. Hvorfor skal dette være greit? :/

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Serriøst ts, du driter deg ut bare mer og mer.

Som sagt tidligere så kan vi helt fint se at det er deg.

Anonymous poster hash: 7fc5a...894

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men handler det om å nekte folk å sjekke opp hvem de vil, da? Jeg synes debatter som denne har en tendens til å ende i argumentasjon f.eks. om hva som er lovlig, og at man ikke kan forby ting etc. Skulle man bare kunne diskutere fenomener som man mener burde blitt forbudt ved lov, så hadde det utelukka en hel del interessante debatter, kan man si.

På samme måte som disse mennene "har lov" til å sjekke opp hvem de vil, så må også de som har merka seg denne (eventuelle) tendensen eller har erfaring med det, få lov til å prate om, og eventuelt kritisere, dette.

At man bør avvise alle man ikke er interesserte i, uansett alder, fortrinnsvis på en skikkelig måte (sett at sjekkingen foregår på en skikkelig måte) er jo selvsagt.

Selvsagt er det lov til å diskutere dette. Kritisere også for den del.

Men selv om TS opplever det på den måten, betyr ikke det at det er sånn andre opplever det. Ts fremstiller sin side av saken som "virekligheten". Min virkelighet stemmer ikke med TS sin.

Jeg har flere venner som har vært med eldre menn, flesteparten faktisk. Det er min vireklighet.

Anonymous poster hash: a9afd...4b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...