Gå til innhold

Menn på 40 som tror de kan date 20åringer? KVALMT


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du følte deg truffet for du gå i deg selv. Jeg sier bestemt at det er dritekkelt generelt og hvordan de aller aller fleste tenker. Utrolig lei av Urepresentative folk på KG som ikke har noe rot i virkeligheten. Folk lyver så det renner her om hvem de egentlig er kun for å provosere eller desp legitimere egne unormale oppførsel.

Anonymous poster hash: 862e2...c93

Ja, i motsetning til deg som beskylder de du siterer for å være gamle menn selv eller noe annet du fantaserer om?

Anonymous poster hash: e8711...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, i motsetning til deg som beskylder de du siterer for å være gamle menn selv eller noe annet du fantaserer om?

Anonymous poster hash: e8711...e62

Ja for du tror virkelig ikke at det ikke er mange her på KG ,spesielt tråder som denne, som lyver for å lure seg selv?. Ting her inne er skrekkelig ofte overhode ikke representativt for virkeligheten så man får ta det for hva det er.

Anonymous poster hash: 862e2...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vel egentlig to forskjellige problemstillinger slik jeg ser det. Det ene er stor aldersforskjell, det andre er dårlig oppførsel. At man som tyveåring syntes at en mann på 40 er for gammel kan jeg forstå. Er selv mann på 34 og det er nok få - om ingen - tyveåringer som jeg syntes matcher og legger man på en 6 år til så vil jeg tipper forskjellen bare blir ennå større. Men det er jo meg, man bør likevel kunne respektere at en moden tyveåring kan like en førtiåring selv om man ikke liker det selv. At TS rakker ned på og ikke anerkjenner andres preferanser er et tegn på umodenhet i seg selv. Jeg kan forstå at innpåslitenhet ikke er ok, men da går man rett og slett bare videre og fokuserer på miljøer med folk i egen alder.

Det er også merkelig at folk her inne rett og slett ikke tror på at kvinner kan være like "ekle". Jeg har selv blitt utsatt for mang et sjekkeforsøk på kvinner svært mye eldre enn meg opp gjennom årene og det skjer fortsatt, men jeg vil likevel ikke beskrive mine jevnaldrende som ekle bare fordi de selv ikke har noe mot disse kvinnene. Folk får velge selv og er jeg ikke interessert går jeg rett og slett bare videre.

Slibrig oppførsel er den andre problemstillinger i tråden, og jeg skjønner at fulle menn med slibrige kommentarer kan virke avstøtende. Men her handler det vel egentlig ikke så mye om alder, for er det særlig bedre at en slibrig kar på 20 prøver å sjekke deg opp? Det er jo dårlig oppførsel uansett.



Anonymous poster hash: e8711...e62
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for du tror virkelig ikke at det ikke er mange her på KG ,spesielt tråder som denne, som lyver for å lure seg selv?. Ting her inne er skrekkelig ofte overhode ikke representativt for virkeligheten så man får ta det for hva det er.

Anonymous poster hash: 862e2...c93

Det skjer nok iblant ja, men du har overhodet ikke noe hold for å angripe den du siterte på den måten du gjør, du har absolutt ingen bevis for at det ikke er noen kvinner som liker eldre menn. Det behøver ikke å være representativt, det holder å anerkjenne at de finnes selv om de muligens er i mindretall. Jeg har som mann selv blitt forsøkt sjekket opp av kvinner som er en del yngre, og selv det har ikke alltid vært gjort på en god måte, så dette med dårlig sjekking handler ikke alltid om alder.

Om det er representativt eller ikke underbygger du uansett ikke med noe konkret, det kan like gjerne være at folk er mer ærlige på forum og gir uttrykk for meninger som sitter lenger inne i virkeligheten.

Anonymous poster hash: e8711...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at 20/40 blir litt drøyt, og er i den ene enden av skalaen.

Men om man demper det litt til 24/38 blir det en ganske annen aktivitet på nattklubbene med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skikkelig kvalmt. Er 45 selv men har ikke sjans på menn på min egen alder. Samtidig synes jeg at menn som er mer enn 10 år eldre enn meg er alt for gamle...

Skilte middelaldrende menn søker så langt ned i alder som de klarer, og er derfor ikke interessert i kvinner på samme alder. TRIST.



Anonymous poster hash: 221ca...755
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En del unge jenter tenner jo på eldre menn så det kan jo kanskje være derfor de tror de har sjangs på dere? :vetikke:

Anonymous poster hash: 7fc5a...894

Veldig mulig, men isåfall pleier det gjerne å være gammelheite kjekkaser! Ikke nyskilte jon-Arne på 42, med 2 barn, ølmarkedet og måne. Det er da ikke selve alderen de tenner på!

Anonymous poster hash: b58f7...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - ikke legg dine meninger på andre. Greit at du mener ditt og datt men ikke påstå at alle mener det samme som deg (festlig forsøk på å backe opp dine egne meninger også. Fikk en god latter der gitt).

Ja mange menn kan ha en ekkel tilnærming til yngre jenter. Men det er ikke dermed sagt at alle 40-år gamle menn er ekle griser.

Personlig likte jeg ikke å bli "antastet" av så mye eldre menn når jeg var i tyveårene. Det føltes ubehagelig. Men det er kun et lite antall menn som holder på slik (de bare synes så jævla godt). Og jeg er enig i at disse mannfolka bør skjerpe seg.

Men som sagt - de fleste er veldig greie.

Og personlig hadde jeg en 20-år eldre elsker i et halvt års tid når jeg var i 20-åra. Når jeg tenker på den tiden, så må jeg bare smile. Han tok så utrolig godt vare på meg. Vartet meg opp og var super gentleman. Og den sexen vi hadde var helt fantastisk. Han lærte meg veldig mye.

Anonymous poster hash: d3439...adc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd det samme selv en del ganger. Er så vanvittig ekkelt. Klarer man å komme seg vekk, kommer de etter og.

Om noen kommer etter deg. Så bør du vite at da ringer du politiet og anmelder personen. I denne tråden fremstilles unge jenter som dumme, naive, tafatte fjols som ikke klarer og si nei til menn som prøver seg. Jeg tror bedre om jenter en som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mange menn kan ha en ekkel tilnærming til yngre jenter. Men det er ikke dermed sagt at alle 40-år gamle menn er ekle griser.

I dag er faktisk ikke folk, kvinner som menn gamle når de er 40-50 år. Jeg kjenner langt flere 20-30 åringer som er langt eldre en mange 40-50 åringer. Det er heller ingen ting som heter gamle griser. Mennesker blir ikke mindre glad i sex selv om man blir voksen. Det er normalt og like det andre kjønn og har ingen ting med griseri og gjøre. Dem som hevder slik. Er enten meget gamle i sitt hode, eller svært forknytt til det seksuelle. Sex blir aldri griseri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skikkelig kvalmt. Er 45 selv men har ikke sjans på menn på min egen alder. Samtidig synes jeg at menn som er mer enn 10 år eldre enn meg er alt for gamle...

Skilte middelaldrende menn søker så langt ned i alder som de klarer, og er derfor ikke interessert i kvinner på samme alder. TRIST.

Anonymous poster hash: 221ca...755

Vi er like gamle. Mange flotte kvinner og menn på den alderen i dag. Men dessverre er det også dem som ikke har tatt vare på seg selv. Men det gjelder like mye 20-30 åringer i dag. Feite og fine der de hiver innpå fet mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg ble litt inspirert av en tråd under her. Jeg er selv 21 år, og har blitt sjekket opp av 40 år gamle menn flere ganger. Sikkert minst tyve ganger.... Noe jeg synes er ufattelig kvalmt. Er det kun meg som reagerer på at enkelte eldre menn tror de kan få hva de vil? Jeg skjønner ikke hva om får de til å tro at jeg vil velge en 40 år gammel gris fremfor en 20 år gammel gutt. (Sier ikke at alle 40åringer er griser, men jeg tenker på oppførselen deres) Det er jo tross alt eneste tiden i livet jeg kan date 20åringer..

Til alle innbilske menn: det er ufattelig kvalmt. Skam dere! Skaff noen på din egen alder! Det er veldig mange av mine venninner og meg som er lei av det tullet deres! Hvis alder kun er et tall har jeg en singel bestemor som er på jakt etter kjærligheten. Ta kontakt i kommentarfeltet!

Kun meg som reagerer på at enkelte eldre menn tror de kan få hva de vil?

Hva tenker dere dersom rollene er annerledes? Eldre kvinne og yngre mann. Føler nesten det er et tabu?

Har du opplevd noe slik før?

Jeg må få poengtere at dette overhode ikke gjelder alle menn. Men, dessverre en del etter min erfaring..

- Jente på 21 som blir provosert hver gang en gris på 40 prøver seg.

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Nå mener jeg at voksne kan få flørte som de vil med hverandre, men man må også tåle et nei.

Disse mennene du beskriver virker virkelig ikke som noen dannede karer, heller det jeg ville karakterisere som harryfolk med vaner deretter.

Ellers bør du se litt på dette med alder, det burde ikke plage deg slik. Det finnes mannsgriser og sjåvenister i alle aldre. Har møtt dem selv.

Men stort sett har jeg møtt høflige menn som viser sin interesse på et elegant vis. Da jeg var rundt 18 til 20, fikk jeg som singel jente uten ring på fingeren endel oppmerksomhet fra menn, også i førtiårene og oppover.

Tok det stort sett som en kompliment:)

Så jeg synes du skal skille på dette med alder og folkeskikk. Det siste kan desverre være en mangelvare hos noen uansett alder.

Endret av Sannerlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers bør du se litt på dette med alder, det burde ikke plage deg slik. Det finnes mannsgriser og sjåvenister i alle aldre.

Hva er en mannsgris egentlig? Er det en som er glad i sex og fremstiller seg selv som kåt? For da kalles det mer normalt, men med mulig nedsatt sosial kompetanse. For det er helt normalt og være kåt, menn som kvinner er det. At menn på 50 år har lyst på kvinner på 20, er helt normalt, sett fra naturens side, som vi faktisk er en del av, men som vi forsøker å løsrive oss i fra. Det handler mer om kulturellebestemmelser. Det er mange steder helt normalt at menn som er langt eldre gifter seg med helt unge. Ofte er disse fra kulturer kvinner i dette land ønsker velkommen til Norge. Det er interessant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 års forskjell er litt drøyt ja. Jeg kunne glatt ha feid over en 40-åring som var i god form, men et fast forhold hadde vært uaktuelt, med tanke på at når jeg blir 40 er han 60, når jeg blir 60 er han 80, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en mannsgris egentlig? Er det en som er glad i sex og fremstiller seg selv som kåt? For da kalles det mer normalt, men med mulig nedsatt sosial kompetanse. For det er helt normalt og være kåt, menn som kvinner er det. At menn på 50 år har lyst på kvinner på 20, er helt normalt, sett fra naturens side, som vi faktisk er en del av, men som vi forsøker å løsrive oss i fra. Det handler mer om kulturellebestemmelser. Det er mange steder helt normalt at menn som er langt eldre gifter seg med helt unge. Ofte er disse fra kulturer kvinner i dette land ønsker velkommen til Norge. Det er interessant.

Halloisen, hvordan er larvik i disse dager, Gothy? ;)

Neeh, en jeg oppfatter som mannsgris er en som ikke oppfatter, eller overser signaler om et nei, og til og med et klart nei, blir slibrig og pågående ekkel.

Ellers er da du og jeg enige, fint svar du gav, som alltid i emnet :)

Endret av Sannerlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for alle svar,

Det virker som om det er ganske delte meninger angående denne saken. Det er helt og fullt lov. Det er nok flere som ikke har opplevd hvordan innpåslitne eldre menn fremtrer. Kanskje fordi dere ikke er jenter på 20 selv? De aller fleste menn på 40 som har sjekket opp meg, har gjort det på en nedverdigende måte! Man føler seg skikkelig krenket. Og de aller fleste tar ikke et nei for et nei, og fortsetter og mase. Kanskje fordi de ikke tar deg seriøst siden du er ung? Uansett er det utrolig provoserende. Jeg har aldri opplevd liknende oppførsel fra gutter i 20årene, og føler meg derfor mer respektert av jevnaldrende.

Jeg forstår at det er et skille mellom oppførsel og alder. Men, det er idiotisk å si at alder ikke har noe å si. Forstår selvfølgelig at det er lettere for enkelte eldre menn å tenke slik, men tror få yngre jenter tenker at alder ikke har noe å si. (Nå snakker jeg om de som holder på sånn. Så ikke ta deg nær av dette hvis du er mann på 40 og IKKE holder på slik). Jeg tror faktisk de aller fleste jenter på 20 synes tanken på å være med en fyr på 40 er ufattelig motbydelig og kvalmt. Jeg får ofte høre ekle historier om venninner/bekjente med innpåslitne 40åringer etter seg. Disse fyrene kan umulig ha respekt for oss. Dette er vi alle om at er ekkelt og krenkende. Og vi lurer alle på hva de innbiller seg. Finnes garantert få unntak, så jeg mener ikke alle. Men tror nok ikke det er veldig mange jenter på 20 som går imot dette!

Jeg tar det ikke som et kompliment overhode, men et siste desperat forsøk. Jeg blir derimot smigret dersom det er noen på min egen alder, da de også som regel klarer å oppføre seg. Foreldrene mine synes også det er ekkelt når jeg forteller om dette..

Tror dessuten de fleste som kommenterer imot dette er eldre menn selv. Det er uansett viktig å forstå at flertallet av oss 20åringer synes det er ekkelt å bli sjekket opp av 40åringer. Eldre menn er de som oftest ikke respekterer et nei. Innbiller meg at de ikke er fyllt med så lite respekt mot jevnaldrende kvinner. Virker som om flere eldre menn tror de kan si hva de vil til oss 20 år gamle jenter, og det er ikke greit. Det er ekstremt ekkelt.

NYTT SPM: Hva hadde du følt om datteren din på 20 ble sammen med kompisen din på 40? :laugh:

-TS



Anonymous poster hash: dfa77...efc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår virkelig ikke at man kan ta seg nær av å bli sjekket opp av litt eldre menn, ja det kan være kleint og kanskje litt flaut, men halloisen... Det er ikke noe farlig, man må ikke bli sammen med denne mannen..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for alle svar,

Det virker som om det er ganske delte meninger angående denne saken. Det er helt og fullt lov. Det er nok flere som ikke har opplevd hvordan innpåslitne eldre menn fremtrer. Kanskje fordi dere ikke er jenter på 20 selv? De aller fleste menn på 40 som har sjekket opp meg, har gjort det på en nedverdigende måte! Man føler seg skikkelig krenket. Og de aller fleste tar ikke et nei for et nei, og fortsetter og mase. Kanskje fordi de ikke tar deg seriøst siden du er ung? Uansett er det utrolig provoserende. Jeg har aldri opplevd liknende oppførsel fra gutter i 20årene, og føler meg derfor mer respektert av jevnaldrende.

Jeg forstår at det er et skille mellom oppførsel og alder. Men, det er idiotisk å si at alder ikke har noe å si. Forstår selvfølgelig at det er lettere for enkelte eldre menn å tenke slik, men tror få yngre jenter tenker at alder ikke har noe å si. (Nå snakker jeg om de som holder på sånn. Så ikke ta deg nær av dette hvis du er mann på 40 og IKKE holder på slik). Jeg tror faktisk de aller fleste jenter på 20 synes tanken på å være med en fyr på 40 er ufattelig motbydelig og kvalmt. Jeg får ofte høre ekle historier om venninner/bekjente med innpåslitne 40åringer etter seg. Disse fyrene kan umulig ha respekt for oss. Dette er vi alle om at er ekkelt og krenkende. Og vi lurer alle på hva de innbiller seg. Finnes garantert få unntak, så jeg mener ikke alle. Men tror nok ikke det er veldig mange jenter på 20 som går imot dette!

Jeg tar det ikke som et kompliment overhode, men et siste desperat forsøk. Jeg blir derimot smigret dersom det er noen på min egen alder, da de også som regel klarer å oppføre seg. Foreldrene mine synes også det er ekkelt når jeg forteller om dette..

Tror dessuten de fleste som kommenterer imot dette er eldre menn selv. Det er uansett viktig å forstå at flertallet av oss 20åringer synes det er ekkelt å bli sjekket opp av 40åringer. Eldre menn er de som oftest ikke respekterer et nei. Innbiller meg at de ikke er fyllt med så lite respekt mot jevnaldrende kvinner. Virker som om flere eldre menn tror de kan si hva de vil til oss 20 år gamle jenter, og det er ikke greit. Det er ekstremt ekkelt.

NYTT SPM: Hva hadde du følt om datteren din på 20 ble sammen med kompisen din på 40? :laugh:

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Så damer på 40 år har aldri vært 20 år noen gang? Jahajavel.

De fleste svarene her kommer nok fra damer. Joda sikkert en og annen mann som fordekker seg som kvinne, men de er i fåtall. De fleste brukerene av KG er faktisk damer. Helt sant.

Og om du opplever dette så jævla slibrig, så bør du kanskje se an din egen holdning og oppførsel. Joda jeg har selv opplevd å bli antastet av eldre og fulle menn uten sosiale antenner. Men hadde dette skjedd daglig, og at det bare var "grisemenn" som holdt på slik, så hadde jeg revurdert hvor jeg vanker og hvordan jeg oppfører meg.

Og som regel er det ingen problem å avvise en slik mann. Bare snu og gå vekk det. Følger de etter, så be de pent om å droppe det der. De fleste stopper. Gjør de ikke det, så er det på nippen til å bli en politisak.

At en faktisk tar imot mat fra en slik mann (som en eller annen skrev tidligere i tråden) så betyr det jo at enkelte faktisk kommer i snakk med slike menn uten å avvise. Da ber du jo om det. Da kan du ikke komme å kalle fyren for en ekkel gris etterpå. Så lenge han får oppmerksomhet, så vil han jo be om mer.

Anonymous poster hash: d3439...adc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloisen, hvordan er larvik i disse dager, Gothy? ;)

Neeh, en jeg oppfatter som mannsgris er en som ikke oppfatter, eller overser signaler om et nei, og til og med et klart nei, blir slibrig og pågående ekkel.

Ellers er da du og jeg enige, fint svar du gav, som alltid i emnet :)

Vestfold er alltid flott vet du.

Så det mange kaller mannsgris, er rett og slett menn med dårlig sosial kompetanse. Det kan jeg helt klart være enig i. Det er mange menn og kvinner som har dårlig selvkritiske øyne. De forstår heller ikke hva nei betyr.

Fint at vi er enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...