Gå til innhold

Menn på 40 som tror de kan date 20åringer? KVALMT


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du tar feil når du sier at dette er utenfor normalen. Det er nettopp det det ikke er. Dette er så langt innenfor normalen som det går ann å bli. Det er ikke greit å bli sjekket opp av Truls på 45 som synes damer under 32 år er gamle, noe de ikke er. Det er en grunn til at vi reagerer som vi gjør. Jeg har selv opplevd flere ganger å få kvalme meldinger av menn, hvor de legger vekt på at jeg er ung. Dette er som sagt dessverre blitt innenfor normalen, og vi jenter på 20(utenom noen unntak) synes dette er helt forkastelig, da flere eldre menn fremtrer på en utrolig krenkende måte! Det må vi få lov til å mene!

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Jeg har også opplevd dette :( Enig i det ts skriver. Mange eldre menn har skrevet nedlatende ting til meg. Hvorfor skal dette være greit? :/

Anonymous poster hash: dfa77...efc

VI SER AT DU ER TS!

Forstår at du er enig med deg selv, de aller fleste er det, men dette blir bare for dumt. Du driter ut deg selv.

Anonymous poster hash: a9afd...4b3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, skyld på oss ja. Er ufattelig mange jenter som synes dette er ekkelt. Er bare å skrolle opp i tråden dersom du er i tvil. Fordi jeg liker sushi, tror du alle jenter liker det?? Det er et utrolig snevert syn du har på verden.

Anonymous poster hash: dfa77...efc

Jeg tror ikke du skjønte hva jeg sa. Jeg skylder ikke på dere som ikke liker eldre menn, men de som liker eldre menn. En mann i 40-årene kan ikke vite hvilke ungjenter som kan falle for 40-åringer, så derfor hender det at 40-åringer går etter ungjenter som de ikke har sjans på. Akkurat som at jeg får e-post fra Nigeria-svindlere titt og ofte, selv om jeg selvsagt aldri vil falle for det.

Anonymous poster hash: 0584d...da5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar feil når du sier at dette er utenfor normalen. Det er nettopp det det ikke er. Dette er så langt innenfor normalen som det går ann å bli. Det er ikke greit å bli sjekket opp av Truls på 45 som synes damer under 32 år er gamle, noe de ikke er. Det er en grunn til at vi reagerer som vi gjør. Jeg har selv opplevd flere ganger å få kvalme meldinger av menn, hvor de legger vekt på at jeg er ung. Dette er som sagt dessverre blitt innenfor normalen, og vi jenter på 20(utenom noen unntak) synes dette er helt forkastelig, da flere eldre menn fremtrer på en utrolig krenkende måte! Det må vi få lov til å mene! -TS Anonymous poster hash: dfa77...efc

Misforstå meg rett, jeg syntes det er snålt at voksne menn driver på med slikt, og jeg støtter kvinners rett til å avslå. Men mentaliteten rundt å kalle ALLE menn som liker yngre jenter enn seg selv for griser og komme med antakelser om deres øvrige personlige liv og attributter pga de feks fikk følelse for en 25-åring er symptomatisk for menneskers fordømming.

Og jeg liker det ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det lov til å diskutere dette. Kritisere også for den del.

Men selv om TS opplever det på den måten, betyr ikke det at det er sånn andre opplever det. Ts fremstiller sin side av saken som "virekligheten". Min virkelighet stemmer ikke med TS sin.

Jeg har flere venner som har vært med eldre menn, flesteparten faktisk. Det er min vireklighet.

Anonymous poster hash: a9afd...4b3

Tror jeg skjønner hva du mener, for det er omtrent en slik "dette er ikke min virkelighet"-opplevelse jeg får når jeg leser om at det er så utrolig mange 20-åringer som er interesserte i 40 år gamle menn og lignende. For all del, jeg har også venninner som har vært med eldre menn. Men i min verden og i min omgangskrets, stod generelt sett ikke disse 40 år gamle mennene som målrettet gikk etter oss som var 20, så særlig høyt i kurs.

Jeg snakker for ordens skyld ikke om at folk tilfeldigvis finner hverandre på tvers av alder og sted i livet, men om en helt spesiell type 40-åringer, som altså,tilsynelatende målrettet, går etter veldig unge kvinner. Har som nevnt ingen erfaring med at disse er populære.

Det er egentlig ganske interessant hvor ulikt folk tenker og erfarer i spørsmål som dette. Vil tro det avhenger av sånt som miljø og omgangskrets i tillegg til å være individuelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd mange meldinger av eldre menn, og veldig mange av de hører ikke til noe sted.. Det handler ikke alltid om hvem som skriver det, men hvordan det skrives. Føler dessverre at veldig mange menn oppi årende kan være direkte kvalme og nedlatende, og jeg føler dette er fordi jeg er en del yngre.. Jeg kan kun snakke for meg selv. Forstår at folk har forskjellig syn på dette :laugh:

//Sportsidiot

Endret av sportsidiot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI SER AT DU ER TS!

Forstår at du er enig med deg selv, de aller fleste er det, men dette blir bare for dumt. Du driter ut deg selv.

Anonymous poster hash: a9afd...4b3

Og DU kan holde deg til temaet -gamle folk som går etter mye yngre! Som jeg og 98%av venninnen mine syns er AVSKYELIG EKKELT. Hadde jeg bodd på gata I Guatemala måtte jeg kanskje hore meg til husly hos ekkel mann på pappas alder men det er ikke situasjonen I Norge, og slappfiskene (!!) her kan får f meg begynne å respektere kvinner og UTVIKLE SEG. Er det noe som er mer turnoff enn en gammel ekkel SLAPP slibrig fyr er det STAGNASJON! !!

Anonymous poster hash: 862e2...c93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg skjønner hva du mener, for det er omtrent en slik "dette er ikke min virkelighet"-opplevelse jeg får når jeg leser om at det er så utrolig mange 20-åringer som er interesserte i 40 år gamle menn og lignende. For all del, jeg har også venninner som har vært med eldre menn. Men i min verden og i min omgangskrets, stod generelt sett ikke disse 40 år gamle mennene som målrettet gikk etter oss som var 20, så særlig høyt i kurs.

Jeg snakker for ordens skyld ikke om at folk tilfeldigvis finner hverandre på tvers av alder og sted i livet, men om en helt spesiell type 40-åringer, som altså,tilsynelatende målrettet, går etter veldig unge kvinner. Har som nevnt ingen erfaring med at disse er populære.

Det er egentlig ganske interessant hvor ulikt folk tenker og erfarer i spørsmål som dette. Vil tro det avhenger av sånt som miljø og omgangskrets i tillegg til å være individuelt.

Jeg har heller aldri gått etter 40 år gamle menn som gikk målrettet etter meg. Men det har jeg heller aldri gjort med en 20-åring. Eller kvinnene som sjekket meg opp for den sags skyld.

Det at jeg fant "min" 40-åring var egentlig en tilfeldighet. Jeg har ingen interesse om et forhold med han, da det aldri hadde fungert pga aldersforskjellen. Men for min del så var det gøy så lenge det varte. Om det er han eller jeg som var målrettet det er jeg litt usikker på.

Jeg syns det er like ubehagelig å bli sjekket målrettet opp av en som er 20 som det er av en 40. Jeg setter egentlig ikke pris på det uansett. Haha, virker egentlig som om vi er enige :)

Anonymous poster hash: a9afd...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DU kan holde deg til temaet -gamle folk som går etter mye yngre! Som jeg og 98%av venninnen mine syns er AVSKYELIG EKKELT. Hadde jeg bodd på gata I Guatemala måtte jeg kanskje hore meg til husly hos ekkel mann på pappas alder men det er ikke situasjonen I Norge, og slappfiskene (!!) her kan får f meg begynne å respektere kvinner og UTVIKLE SEG. Er det noe som er mer turnoff enn en gammel ekkel SLAPP slibrig fyr er det STAGNASJON! !!

Anonymous poster hash: 862e2...c93

Er du også ts? Flau for at du ble tatt på fersken?

Jeg kan garantere deg at den 40 år gamle mannen jeg hadde seg med, ikke var slapp :)

Og jeg horet meg heller ikke.

Anonymous poster hash: a9afd...4b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 16 år var det en mann på 60 som var svært pågående og ikke tok et nei for et nei. Utrolig ubehagelig og førte til at mange andre voksne involverte seg og prøvde å ta han med vekk fra meg. Det gikk til slutt, men dagen etter var han på samme butikk som meg! Så jeg gjemte meg helt bakerst i butikken bak en hylle...



Anonymous poster hash: e96e2...0cc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Føler dessverre at veldig mange menn oppi årende kan være direkte kvalme

Ugh. >_< Husker da jeg var 20 og på et eller annet sted til fjells på en hotellbar med dansegulv og greier, og der var det blant annet en gjeng med par rundt 45- 55 år. Jeg hadde forvillet meg ut på dansegulvet sammen med ei annen ei, og to gubber kom da dansende bort og avskar meg fra hun jeg danset med og "sandwiched" meg. Skikkelig kjempegøy å bli klemt mot to stykker fra hver sin kant og kjenne visse deler bli store under buksene. Kleint var det og at konene deres satt og så på. Jeg klarte å vri meg vekk fordi det var usedvanlig ekkelt, og gikk til hotellrommet. Hele greiene ødela all moroa jeg opprinnelig hadde. Møkkamenn. :cry3:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du også ts? Flau for at du ble tatt på fersken?

Jeg kan garantere deg at den 40 år gamle mannen jeg hadde seg med, ikke var slapp :)

Og jeg horet meg heller ikke.

Anonymous poster hash: a9afd...4b3

Nei det er jeg ikke! Ja ha- umulig å ta til seg realitetene gamlefar. At flesteparten syns det er krenkende. Hadde jeg ikke sett ut i måneskinn matte jeg muligens selv ta til takke med gamling Selv.

Anonymous poster hash: 862e2...c93

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh. >_< Husker da jeg var 20 og på et eller annet sted til fjells på en hotellbar med dansegulv og greier, og der var det blant annet en gjeng med par rundt 45- 55 år. Jeg hadde forvillet meg ut på dansegulvet sammen med ei annen ei, og to gubber kom da dansende bort og avskar meg fra hun jeg danset med og "sandwiched" meg. Skikkelig kjempegøy å bli klemt mot to stykker fra hver sin kant og kjenne visse deler bli store under buksene. Kleint var det og at konene deres satt og så på. Jeg klarte å vri meg vekk fordi det var usedvanlig ekkelt, og gikk til hotellrommet. Hele greiene ødela all moroa jeg opprinnelig hadde. Møkkamenn. :cry3:

Huff, slik oppførsel er overhode ikke greit. Voksne menn burde vite bedre!

//Sportsidiot

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er jeg ikke! Ja ha- umulig å ta til seg realitetene gamlefar. At flesteparten syns det er krenkende. Hadde jeg ikke sett ut i måneskinn matte jeg muligens selv ta til takke med gamling Selv.

Anonymous poster hash: 862e2...c93

Først så er jeg en eldre mann, så er jeg en stygg person som må ta til takke med?

Du vet ingenting om hvordan jeg ser ut. Men de aller fleste jeg har vært med har vært 20. En har vært 40. Jeg er fin på både utsiden og innsiden :)

Anonymous poster hash: a9afd...4b3

Ryddet for personangrep.

Frk.K, mod.

Endret av Frk.K
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugh. >_< Husker da jeg var 20 og på et eller annet sted til fjells på en hotellbar med dansegulv og greier, og der var det blant annet en gjeng med par rundt 45- 55 år. Jeg hadde forvillet meg ut på dansegulvet sammen med ei annen ei, og to gubber kom da dansende bort og avskar meg fra hun jeg danset med og "sandwiched" meg. Skikkelig kjempegøy å bli klemt mot to stykker fra hver sin kant og kjenne visse deler bli store under buksene. Kleint var det og at konene deres satt og så på. Jeg klarte å vri meg vekk fordi det var usedvanlig ekkelt, og gikk til hotellrommet. Hele greiene ødela all moroa jeg opprinnelig hadde. Møkkamenn. :cry3:

Opplevd det samme selv en del ganger. Er så vanvittig ekkelt. Klarer man å komme seg vekk, kommer de etter og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh. >_< Husker da jeg var 20 og på et eller annet sted til fjells på en hotellbar med dansegulv og greier, og der var det blant annet en gjeng med par rundt 45- 55 år. Jeg hadde forvillet meg ut på dansegulvet sammen med ei annen ei, og to gubber kom da dansende bort og avskar meg fra hun jeg danset med og "sandwiched" meg. Skikkelig kjempegøy å bli klemt mot to stykker fra hver sin kant og kjenne visse deler bli store under buksene. Kleint var det og at konene deres satt og så på. Jeg klarte å vri meg vekk fordi det var usedvanlig ekkelt, og gikk til hotellrommet. Hele greiene ødela all moroa jeg opprinnelig hadde. Møkkamenn. :cry3:

Trist å lese. Har kun vært borti innpåslitne eldre menn selv. Aldri opplevd noen som faktisk sier "okei, du vil ikke snakke". De fleste prøver seg en god del ganger, og har overhode ikke respekt. Stor klem

-TS

Anonymous poster hash: dfa77...efc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først så er jeg en eldre mann, så er jeg en stygg person som må ta til takke med?

Du vet ingenting om hvordan jeg ser ut. Men de aller fleste jeg har vært med har vært 20. En har vært 40. Jeg er fin på både utsiden og innsiden :)

Anonymous poster hash: a9afd...4b3

Om du følte deg truffet for du gå i deg selv. Jeg sier bestemt at det er dritekkelt generelt og hvordan de aller aller fleste tenker. Utrolig lei av Urepresentative folk på KG som ikke har noe rot i virkeligheten. Folk lyver så det renner her om hvem de egentlig er kun for å provosere eller desp legitimere egne unormale oppførsel.

Anonymous poster hash: 862e2...c93

Ryddet for svar til personangrep.

Frk.K, mod.

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes derimot å huske at dersom det viste seg at menn som var såpass mye eldre og på et helt annet sted i livet målrettet gikk etter oss på rundt 20, så så vi på disse mennene som rare, og syntes de kunne være ekle. Det siste henger nok sammen med erfaringen min fra den tiden, der det alltid var disse 40-åringene som var mest aggressive og innpåslitne i sjekkingen sin, sammenlignet med andre menn som var nærmere oss i alder.

Eller var de automatisk eklere fordi de var u-attraktive? ;)

Anonymous poster hash: 3e31f...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Er 23 selv, og for meg så er grensen 35. Over det blir... feil.

Det er ikke hvem som helst på 35 altså, det kommer helt an på personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller var de automatisk eklere fordi de var u-attraktive? ;)

Anonymous poster hash: 3e31f...6b6

Nope. Alle som har vært litt på byen, noen steder er riktignok verre enn andre, har nok opplevd å bli sjekket opp av menn de av en eller annen grunn ikke mente var attraktive. At man ikke ser noen som attraktive, betyr ikke at de er ekle. At noen er eldre betyr heller ikke at de er ekle. Det jeg skriver, er at jeg erfarte at en spesiell type menn rundt 40, disse som går etter ungjenter på utesteder, oftere enn andre menn var ekle. Lite attraktive eller ikke.

Det at de nærmest kunne vært fedrene våre, bidro nok likevel til at det ble litt ekstra ekkelt, ja. Når de i tillegg oppførte seg aggressivt,og var innpåslitne og sleske. Husker jeg fikk følelsen, mer enn en gang, av at disse tillot seg å være litt ekstra frampå, for å si det diplomatisk, fordi de så litt ned på oss/meg på grunn av lav alder. Du vet, lite livserfaring, "ung og dum", "enkelt og naivt "bytte"" etc. Denne følelsen av å bli oppfattet litt sånn, bidro jo ikke akkurat til å viske vekk aldersskillet eller at det ble ekkelt, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Det at menn på 40+ prøver seg på ei som er mye yngre er jo greit, og jeg bryr meg ikke om noen dater ei yngre jente.

Men jeg også har opplevd ekle opplevelser fra mye eldre menn da jeg var 18-20. Man føler seg som et kjøttstykke, for de hadde null respekt for en. Vil understreke at dette er en spesiell type gruppe menn og alle er ikke sånn, men virker som det er en gruppe menn som tror at ei yngre jente vil være lettere å få til sengs bare de er pågående nok.

Så greit å prøve seg, men sier man nei så er faktisk ikke det en invitasjon til å fortsette å mase. (Gjelder for så vidt alle aldre det :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...