Gå til innhold

LilleMy med bebis <3

LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Men, men tickeren er jo en dag for treg! !!! :sjokk: Jeg er 34+3 idag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nå er jeg skikkelig forvirra :vetikke: Termin er 19. Juli Og det er 42 dager til... tror både app og tickeren er feil (i forhold til norsk svangerskapslengde). Jeg FØLER meg hvertfall ganske høygravid :fnise: og tror nok ikke noe endrer seg drastisk om 2 dager :hoho:

Endelig har vi fått litt :sol: her også! Dessverre ser det ikke ut til å vare lenge... og jeg som hadde opp plaskebasseng i går. Til meg selv!!! :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da :hoppe: vi i vei - 2 dager fra eller til :ler: 

Kos deg i plaskebassenget ditt!! Her er det regn idag, etter en helt utrolig solfylt helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Ja det gjør vi! 

Spørs om jeg tør å gå oppi når jeg er alene... stor fare for å ikke komme meg opp igjen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi snart høygravid jo! Du har i tillegg alt på stell ser jeg. Skal virkelig prøve å komme dit snart jeg også. 😅

Dumt at formen er dårlig. Håper den blir bedre når du får slappet mer av. Godt det nærmer seg slutten. Skal sende litt energi din vei. 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Chandra Det er veldig deilig å føle at ingenting kritisk mangler :fnise: Litt kontrollfreak kan man si. . 

Det hjalp med et par netter skikkelig søvn men er trøtt likevel :P Ikke bare bare å gro. 

Takk for det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høygravid!!! :nigo: Endelig ser vi målstreken :P 

Fikk handlet litt mer klær i 56 til han i dag :) Vi hadde omtrent bare bodyer så da ble det 2 bodyer til (omslag ofc!), en bukse og 3 heldresser med korte ermer og ben. En med babyleopard på og 2 med KAKEMONSTERET! :strix: Greide rett og slett ikke la være selv om vi kanskje ikke får bruk for så mange korte :P Bedre med for mye enn for lite, orker ikke vaske hver dag heller... 

Ellers så var jeg til kontroll med lege idag. Alt så fint ut men ctg viste litt lavere hjertelyd? ? Han bevegde seg MASSE når jeg lå der og de var veldig fornøyde med den men legen spurte om jeg hadde sammentrekninger. Jeg kjente kanskje antydning til kynnere av og til men ikke noe mer enn det. Hun mente forøvrig at menssmertene  jeg har hatt, inkludert de skikkelig vonde, er harde kynnere. 

Senere ikveld får jeg besøk av ei venninne. Det har seg nemlig slik at mannen skal besøke samboeren hennes og hvis barna våkner så skal han hjelpe til der. I og med at de har flere så er det vanskelig å komme seg ut på kveldstid da de ofte kan våkne og man må være to. Derfor får ofte den som drar ut dårlig samvittighet om det skjer. Neste gang er det samboerens tur ;) Litt enklere løsning enn å tilby barnevakt/overnatting (bare for ett barn i så tilfelle). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for å være offisielt høygravid og snart i mål :danse: Satser på at tiden går kjapt frem til vi har baby i armene våre. 

Kjenner meg for øvrig veldig igjen i oppdateringen din om tid og energi til å skrive i dagboka. Det hender jeg suser litt inne på KG via mobil, men orker ikke skrive noe eller være like aktiv som før. 

Synes du er flink som skal sy! Her skal jeg snart i gang med dynetrekk. Jeg klarte jo å kjøpe 3 i en størrelse og 1 i en annen størrelse i stedet for 2x2, og jeg har noe gammelt sengetøy liggende som jeg like gjerne kan sy et par dynetrekk av. Noen rette sømmer tror jeg nok jeg skal klare å begi meg ut på :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du helt sikkert til ;) Ligger nok oppskrifter på nett ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til jordmor idag :) Hodet er helt festet ;) Juhu! Magen har også sunket.. SF-MÅLET var det samme som for 2 uker siden? :klo: noen som vet om det er normalt eller om det kanskje har noe med at han står nede i bekkenet å gjøre? 

Kan hvertfall avkrefte at festet hode stabiliserer bekkenet. Like vondt som alltid :P 

Har en rar følelse av at han kommer før og den blir bare sterkere.... Hmmm. 

Tror jeg fikk handlet det siste som må handles til bagen idag. Gikk for ammesingleter fra HM og Kappahl. De fra HM er større enn de fra Kappahl (XL vs  44/46).  Jeg gikk for store str pga jeg regner med puppene blir endel større etter fødsel ;) De er hvertfall skikkelig deilig å ha på seg, og ikke minst slippe bh :fnise: nå gjenstår det bare å pakke ferdig den bagen og sy litt mer så er jeg klar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi, det blir spennende fremover! Snart 36 uker?

Kjøpte du de ammesingletene som selges i 2pk på HM? Har vurdert de selv. Også har jeg hørt fantastiske ting om en spesifikk billig ammebh fra Ebay jeg tenkte jeg skulle gå for. Tenkt at du nesten er helt ferdig med alt. Jeg er misunnelig! Men nå har jeg ferie så nå blir det endelig tid til å gjøre ferdig alt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35+5 i dag :nigo: 

Jepp! De var deilige men som sagt ganske store ;)Eneste som er dumt er at de ofte er utplukket i store str (m og opp liksom) og spesielt i de fine designene. 

Tenkte å kjøpe ammebher fra change men venter til jeg vet om jeg får til amming og str er stabil. De er nemlig ganske dyre, men åh! Så fine :hjerte: 

Tror jeg bare må få pakket bagen. Rar følelse i kroppen og litt sånn at jeg føler jeg har dårlig tid. Kan ha sammenheng med at jeg ikke har oversikt over hva som gjenstår å pakke ned og mer menssmerter siste dagene og spesielt i dag. Hadde en sånn kraftig "pusteseggjennom"-kynner nå nettopp :P Hatt et par-tre slike en og annen natt altså men likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, de murringene altså. Får håpe du slipper unna de verste maseriene og vonde kynnerne fremover. Da er det fort å føle seg utslitt før fødselen starter om de holder på i flere uker :( 

Jeg har kun kjøpt billig 2-pack ammesingletter på Lindex. De ser litt ut som sportsBH-er og går ikke på cup-størrelse, men i klesstørrelser. Får heller vente med å kjøpe noen litt finere og sexy noen til størrelsen har stabilisert seg etter fødsel :fnise: Ellers var tipset ditt om singletter ikke dumt. Det har jeg helt glemt bort som en lur investering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De var veldig behagelige på ;)

Drømte at jeg fikk en liten gutt i natt og at vi ammet. Herregud de drømmene har begynt å bli realistiske, for noen dager siden så drømte jeg alt jeg skulle gjøre dagen etter. Så da måtte jeg jo gjøre alt på nytt når jeg stod opp :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for festet hode, nå nærmer det seg virkelig her! :hoppendeglad:

Mitt beste tips ang. fødebaggen er å skrive en liste over alt som skal være med og krysse av for alt som faktisk er inni slik at man fort ser hva som mangler dersom det blir litt travelt før avreise (i.e. tannbørste, mobillader og andre ting man bruker i hverdagen).
OG gå igjennom listen sammen med mannen slik at han kan være behjelpelig med siste pakkingen dersom det blir nødvendig. Det er virkelig ikke lett å forklare et litt stresset og trøtt mannemenneske hvilken shampoo og balsam så MÅ være med og at det er døds viktig at han tar med akkurat DEN svarte singletten og ikke den som for ham ser helt lik ut dersom det blir nødvendig med en litt rask avgang på natten eller noe. ;)  

Har du lang reisevei til sykehuset?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet en ganske bra liste tror jeg ;) Og det meste som ikke brukes i hverdagen er nedi. Eneste er klærne som jeg bruker daglig, slik som cubusbukser og gravidt-skjorter. Av de så er det jo litt avhengig av hva som er rent når det skjer :P Ellers har jeg laget til slik at sminke feks er bare å ta hele sminkepungen og hive nedi, samme med hårting ;) Tannbørster, deo og tannkrem kjøpte vi nytt og la nedi med en gang. Har også pakket til mannen og Knøtt :hjerte: Vi tar med egne klær til han så ser vi, det tar så liten plass likevel og ligger i samme bag som mannen sine ting. 

Jeg har krysset av på listen etterhvert slik at det er lett å se hva som mangler om vi skulle få det travelt (sååå travelt blir det vel ikke uansett??? :P). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...