Gå til innhold

LilleMy med bebis <3

LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Den første UL er så hærlig! :rodmer:
Tenker du er fylt til randen av følelser nå, jeg husker i alle fall jeg var helt svimmel i flere dager etterpå, kunne sitte å bare stirre ned på det lille bildet i en evighet av gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fin liten reke du har i magen :rodmer: Tenker det var godt å se det på "ordentlig", det blir liksom litt mer virkelig dag :)

Når det kommer til BBhugme så er den verdt hver og en krone! Hadde ikke klart meg uten den altså :nigo:  Sist vi reiste til mamma og de så var egentlig bilen helt full, men den måtte med :fnise:  Den har til og med sin egen veske som du kan oppbevare den i når du reiser eller ikke bruker den lengre. Har tatt mannen på fersken noen ganger i å ligge å holde rundt den noen ganger når har har hvilt i senga på dagtid :fnise: Selv om han i utgangspunktet syntes den var veldig dyr :P Så det syns jeg helt klart du bør unne deg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så fascinert av å se på det UL bildet jeg :) Er fortsatt tidlig i svangerskapet, men man ser så godt at bebisen allerede begynner å ligne på en minibaby :) Ser ut som at han eller henne utvikler seg kjempefint :) Er også så rart hvor fort bebisen utvikler seg de neste ukene nå :) Du følger sikkert med på noen app eller lignende. Er veldig gøy å følge med på barnets utvikling under svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den puta er genial! Soving blir jo helt annerledes også, mye lettere å finne en god stilling med slik pute. Jeg kjøpte en liknende, bare fra Doomoo, god den også! Men ville nok heller investert i BBhugme tiltross for prisen. For min har blitt litt slapp nå. Tror BBhugme er bedre i kvalitet. Har brukt min hver eneste dag siden uke 11 da :P Hadde ikke klart meg uten. Passer på å vaske trekket tidlig om morgningen slik at det er helt tørt til kvelden :ler: Klarer ikke en natt uten! 

Så fantastisk med UL! Ting blir enda mer virkelig da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første UL er så hærlig! :rodmer:
Tenker du er fylt til randen av følelser nå, jeg husker i alle fall jeg var helt svimmel i flere dager etterpå, kunne sitte å bare stirre ned på det lille bildet i en evighet av gangen. 

:rodmer: 

Så fin liten reke du har i magen :rodmer: Tenker det var godt å se det på "ordentlig", det blir liksom litt mer virkelig dag :)

Når det kommer til BBhugme så er den verdt hver og en krone! Hadde ikke klart meg uten den altså :nigo:  Sist vi reiste til mamma og de så var egentlig bilen helt full, men den måtte med :fnise:  Den har til og med sin egen veske som du kan oppbevare den i når du reiser eller ikke bruker den lengre. Har tatt mannen på fersken noen ganger i å ligge å holde rundt den noen ganger når har har hvilt i senga på dagtid :fnise: Selv om han i utgangspunktet syntes den var veldig dyr :P Så det syns jeg helt klart du bør unne deg! :Nikke:

Nydelig liten bebis :strix: Jeg kommer til å kjøpe den :) Den har jo fått så mye skryt her inne og jeg synes det ser ut som bra kvalitet :nigo: 

Blir så fascinert av å se på det UL bildet jeg :) Er fortsatt tidlig i svangerskapet, men man ser så godt at bebisen allerede begynner å ligne på en minibaby :) Ser ut som at han eller henne utvikler seg kjempefint :) Er også så rart hvor fort bebisen utvikler seg de neste ukene nå :) Du følger sikkert med på noen app eller lignende. Er veldig gøy å følge med på barnets utvikling under svangerskapet :)

Jeg har det som bakgrunn på tlf :hjerte: Det er skikkelig fint :) Jeg synes også det er veldig detaljert og fantastisk bilde :jepp: Nå er det skikkelig ekte her :jepp: Har 4 apper...

For et blinkskudd :) Naturen er fascinerende altså!

Den ammeputa tror jeg jammen meg jeg også må ha:fnise:

:jepp: Tror det er bra saker! 

Den puta er genial! Soving blir jo helt annerledes også, mye lettere å finne en god stilling med slik pute. Jeg kjøpte en liknende, bare fra Doomoo, god den også! Men ville nok heller investert i BBhugme tiltross for prisen. For min har blitt litt slapp nå. Tror BBhugme er bedre i kvalitet. Har brukt min hver eneste dag siden uke 11 da :P Hadde ikke klart meg uten. Passer på å vaske trekket tidlig om morgningen slik at det er helt tørt til kvelden :ler: Klarer ikke en natt uten! 

Så fantastisk med UL! Ting blir enda mer virkelig da :) 

Tror den er veldig behagelig å ha altså. Jeg har jo allerede smerter i rygg og hofte så tror det er lurt :jepp: Heller før enn senere !

----------------

I dag har jeg hatt en slags intens kiling i nederste del av magen, midt frampå, rett over benet. Helt sært... Kiler SKIKKELIG intenst. Hva er det egentlig??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: Jepp! 

Sitter å spiser Sharonfrukt nå. Det ER jo så godt! Nom nom! Skikkelig søtt :hjerte: Etterpå blir det avgårde på enda et julebord og det blir sikkert hyggelig det altså, men kan man ikke spise noe annet enn julemat!? På julebordet forrige helg så hadde de buffet med sjømat og spekemat i tillegg, jeg bare jippi! kan ikke spise noe av det :sprettoy:

Det er bare 5 dager til julaften og vi slipper nyheten til familie!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men pinnekjøtt? Man kan jo alltid spise pinnekjøtt? :fnise:

Nei, jeg skjønner hva du mener. Jeg har mest lyst på salat for tiden. Gjerne med spekemat. Jeg har bestilt spekemat på sykehuset! :ler:

Sååå koselig å snart fortelle familien, det blir fint!! Kjempekoselig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å endelig kunne slippe nyheten da! 
Blir hele familien samlet?
Og har du tenkt å si det på en spesiell måte eller bare ta det som det kommer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjømat kan du jo spise nesten alt av, så lenge du ikke er allergisk eller noe? Jeg har seriøst levd på spekeskinke siden fødsel, tør ikke tenke på hvor mange kilo jeg har stappet i meg. Minst to brødskiver med spekeskinke daglig. :fnise: 

Er også spent på hvordan dere har tenkt å komme med den store nyheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lille_frosk skrev:

Men pinnekjøtt? Man kan jo alltid spise pinnekjøtt? :fnise:

Nei, jeg skjønner hva du mener. Jeg har mest lyst på salat for tiden. Gjerne med spekemat. Jeg har bestilt spekemat på sykehuset! :ler:

Sååå koselig å snart fortelle familien, det blir fint!! Kjempekoselig :hjerte:

Kjenner jeg har mest lyst på friske ting i forhold til fet mat ja! Salat :hjerte: og spekemat! 

1 time siden, Beccy87 skrev:

Så gøy å endelig kunne slippe nyheten da! 
Blir hele familien samlet?
Og har du tenkt å si det på en spesiell måte eller bare ta det som det kommer? :)

Blir nok i to omganger :) Min og sambo sin :)

50 minutter siden, juliane skrev:

Sjømat kan du jo spise nesten alt av, så lenge du ikke er allergisk eller noe? Jeg har seriøst levd på spekeskinke siden fødsel, tør ikke tenke på hvor mange kilo jeg har stappet i meg. Minst to brødskiver med spekeskinke daglig. :fnise: 

Er også spent på hvordan dere har tenkt å komme med den store nyheten!

Hadde det bare ikke vært for at jeg ikke liker sjømat... Spiser nesten ingenting av det :(

......... 

Vi har tenkt til å få min familie på video før vi reiser til svigers. Mens vi snakker med de så sender jeg ul bilde til en av de så ser vi reaksjonene :nigo: Svigers tar vi senere på kvelden. når alle er samlet der så sender jeg bildet til en og så tar vi det derfra ;) Det blir skikkelig gøy! Men kjenner jeg gruer litt for resten av verden, da er det jo ikke vår hemmelighet lengre :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 uker :strix: og lillegull er nå et foster :rodmer: 

Og jeg har fått mine første strekkmerker.... Altså jeg har fra før men disse nye er på magen, rundt navelen, som om de sprer seg oppover og rundt liksom. Ja og så er det ett litt ned på siden :P i tillegg er de lilla. Det kan vel ikke være noe annet enn graviditet vel?? Hehe, det ser ganske morsomt ut der de sitter midt frampå magen :hoho: Jeg er ikke en som blir lei meg for babystreker :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk det, et foster :strix: Gratulerer!!! Enda en milepæl :rodmer: 

Strekkmerker allerede hørtes tidlig ut? :klo: Jeg tror jeg har anlegg for det selv. Har en del på rumpe og lår etter at jeg fikk hofter og rumpe over en sommer i ungdomsåra :fnise: Har du prøvd noen kremer/oljer? Lurer på om jeg skal kjøpe det selv om de sier at det ikke hjelper og at strekkmerker er genetisk. Men jeg tenker at det er like greit å prøve :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekkmerker i graviditet er hormonelt ;) Magen har ikke vokst så mye enda for å si det sånn! Jeg har også endel fra før men ikke midt frampå magen :fnise: Hos meg kom det også i pubertet/tenårene når alt vokser... Tror ikke at kremer eller slikt hjelper men det er nok aldri en fordel å ha tørr hud ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det synes du vel! Ja det går jo litt fort, men samtidig saaaakte! Blir så kjekt å begynne det nye året med 12 uker og svangerskapskontroll! Det er mye som skjer framover så det er vel ikke fare for at det skal sakte ned her :nigo: Jeg tipper at de to neste ukene går veldig fort... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 10 uker! :bolledeig:

Det er veldig godt med en god krem når man etterhvert begynner å klø fordi huden på magen strekker seg, om det hjelper på strekkmerkene er vel så som så.. 
Jeg fikk de fleste mine ETTER fødselen... :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...