Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

 

Apropo kvalme, jeg trodde ikke den skulle være slik? Det er liksom ikke skikkelig kvalme, mer som at den ligger i halsen/sur mage/brekning. Veldig vanskelig å forklare. Føles liksom ikke ut som at hvis jeg spyr så er det ikke fordi jeg er kvalm men mer fordi jeg kjenner lukt eller tenker på noe ekkelt... :klo:

Oh yes, akkurat sånn er det for meg og. Alt er ekkelt, alt lukter ekkelt, og jeg kan gå fra absolutt ikke uvel til å kaste opp i løpet av to sekunder fordi jeg tenker på noe ekkelt, ser noe ekkelt eller lukter noe ekkelt. Det er ikke kvalme i vanlig forstand lenger, det hadde jeg i begynnelsen, og dette er tross alt bedre. Men man føler seg litt teit når man løper på badet og spyr fordi hunden "hadde et ekkelt rusk i munnviken!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha herregud så komisk lille frosk :hjerte: men sånn er det vel ;)

Off, føler at jeg har hatt mindre symptomer de siste to dagene.... Hadde heldigvis legetime i dag for å få sendt henvisning og snakket med legen. Nevnte bekymringene og han ringte til offentlig gynekolog og skaffet meg time i midten av desember!! :hoppendeglad: Så da får jeg ul i uke 9, hvis det går galt så blir den timen til å starte utredning :) Så det er jo helt fantastisk! Tok blodprøver for å se progesteron i forhold til hcg som forberedelse til gyn, dette var noe han bad om fordi han synes disse verdiene kan være interessante? Vet ikke nøyaktig hvorfor men greit å ta :)

Pga at jeg er bekymret så fikk jeg time til ul på legesenteret i morra. Legen er jo ikke utdannet gyn og kan igrunn bare se størrelse og hjerteslag. Så jeg er ganske nervøs! 

---------------

Typisk at puppene er vondere når jeg kommer hjem rett etter å ha klaget på manglende symptomer... Legen var ikke bekymra for å si det sånn...

----------------

Åh! Det lukter VAFFLER her!!! Nam! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle litt om mine opplevelser i starten av graviditeten (rundt der du er nå): brystene varierte i ømhet (de kunne være helt normale til tider), kvalmen varierte, jeg måtte hyppig på do noen dager og andre dager ikke. Jeg holdt på å fly på veggen og var overbevist om at jeg ikke kom til å se noe bankende hjerte på ul 6+2.

Jeg tror det er normalt at symptomer svinger og at mange opplever der, så jeg er helt sikker på at dette går bra :) Lykke til i morgen. Når på dagen har du time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Pynte :hjerte: Jeg har time 9.15 :) Og hadde selvfølgelig vonde pupper når jeg kom hjem, ble kvalm når jeg kom på jobb og er tissetrengt. .... Så nå føler jeg meg gravid igjen. Skikkelig spent på I morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine symptomer varierte også veeeldig i begynnelsen, særlig i forhold til puppene og sånt. De sluttet plutselig helt å være ømme også. Dette går veien LilleMy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ul i dag!

Symptomene mine varierer også, og det føles nesten som om de varierer i takt med hvor bekymret jeg er. Dvs. at hvis jeg er veldig bekymret har jeg nesten ingen symptomer, men hvis jeg er avslappet så kjenner jeg både det ene og det andre. Lurekropp! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer er tilbake for fult! Jeg fikk se et knøttlite fosteranlegg med hjerteslag :hjerte: Det var utrolig deilig og jeg er veldig glad. Det blir mer virkelig nå :) Første tanken etterpå: hva har vi gjort!? Og: bebis :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kvalmedempende: sure ting, friske ting og salte padder :hoho: Kvalmen er jo kommet tilbake for fullt! Klementiner er jo nydelig! Tenk å være gravid rundt juletider med alt det gode man kan putte i munnen :nigo:

 

Var på et kjøpesenter i dag og hadde sånn ca 1000% seriøst lyst til å BRØLE til fremmede folk... Jeg fant ut at det faktisk var litt sært og at mannen hadde kommet til å bli flau så jeg gjorde det ikke. Han så på meg at jeg hadde lyst til det og lo av meg når vi kom hjem... Heldigvis er vi nå nesten straks ferdig med julegavene :hjerte: 

Ellers er dagen i dag en skikkelig gravid-syte dag. Jeg har sovet på sofaen før og etter handleturen, vært sulten, kvalm og trøtt og vært et hormontroll mot mannen. Følt meg skikkelig blæh i dag. 

Jeg er gravid :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh de hormonene! :hjerte:

Husker jeg var så ufattelig sint på alt og alle de første månedene, gikk rundt og var rasende hele tiden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...