Gå til innhold

LilleMy med bebis <3

LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Siden det gjorde det sist også så kommer det nok av seg selv nå og :) Håper at du kommer raskt i rute igjen. Unner deg skikkelig en ny og frisk graviditet :klem:

Jeg må vente noen uker etter onsdag før jeg melder meg inn i noe termingruppe, tørr ikke enda :bond: Gruer så fælt for utskrapninga (lest skrekkhistorier) så det var dumt :fnise: Får UL etter jeg har hatt første mens for å bekrefte at slimhinner er i orden og at alt er ute, og første mens kan jo være litt treig.. Men håper alt går kjapt nå så melder jeg meg inn i september :nigo: Hadde vært trivelig med samme termingruppe :)

Skjønner tankegangen din om at det er litt skummelt. Vi traff og på første forsøk, så vil jo gjerne det igjen. Men vi får begge bare prøve å ikke tenke på det, for stress hjelper jo ikke på å bli gravid.

Jeg tror du blir gravid raskt igjen :klem:

Endret av BeKind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for orda Pyntestøv :) Synes forresten du har så bra navn, hva er egentlig Pyntestøv?

Glemte å svare deg på dette gitt.

Ja, hva er pyntestøv? Pynte har i grunnen vært med meg lenge og eksistert i ulike variasjoner av nick. Og siden det snakkes mye om babystøv på KG så ble det en kombinasjon: pyntestøv. Skal man drodle lenger på det så er det mye pyntestøv i huset vårt nå om dagen, ligger der pent og pyntelig :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å lese :(:hug:

Men godt at du tar det så bra.

Lykke til med prøvingen igjen, og håper det klaffer fort for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare deg på dette gitt.

Ja, hva er pyntestøv? Pynte har i grunnen vært med meg lenge og eksistert i ulike variasjoner av nick. Og siden det snakkes mye om babystøv på KG så ble det en kombinasjon: pyntestøv. Skal man drodle lenger på det så er det mye pyntestøv i huset vårt nå om dagen, ligger der pent og pyntelig :hoho:

Jeg må også si jeg liker nicket ditt! :) Liker kombinasjonen og forklaringen din. Virker som du har lagt en tanke bak det hele. Her sto det helt stille, og så så jeg tilfeldig det navnet på en eller annen nettside og da ble det det :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for de ordene BeKind, egentlig alle sammen, håper det går fort for deg også :) Det hadde vært gøy å se deg i septembertråden.

Jeg har på en måte tenkt på nikket som at du syns støvet pynter opp. Ser for meg hybelkaniner og sånne flyvende partikler som glitrer! Så fine <3 Ikke det at jeg tror det er rotete hos deg liksom :humre: men kanskje at du ikke tok det så høytidelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også si jeg liker nicket ditt! :) Liker kombinasjonen og forklaringen din. Virker som du har lagt en tanke bak det hele. Her sto det helt stille, og så så jeg tilfeldig det navnet på en eller annen nettside og da ble det det :P

Jeg har på en måte tenkt på nikket som at du syns støvet pynter opp. Ser for meg hybelkaniner og sånne flyvende partikler som glitrer! Så fine <3 Ikke det at jeg tror det er rotete hos deg liksom :humre: men kanskje at du ikke tok det så høytidelig :)

Dere er søte altså :klem:

Glitrende pyntestøv, jeg liker det :tommelopp: Er egentlig veldig ryddig av meg, av typen som kunne ha fargekodetbrettekantene, men etter jeg fikk barn har jeg verken tid, overskudd eller lyst lengre, så her er det pyntestøv all over the place :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei LilleMy, hvordan har du det i dag? 

Hei :) I dag går det egentlig veldig bra :) Har som sagt ikke tristheten over å ha mistet denne gangen, mer sint og frustrert for at det tar tid :) Men jeg vet at jeg kommer til å få en liten bebis i 2016 <3 

Ikke var det like vondt denne gangen heller, mer som en kraftig menstruasjon med normale smerter som ikke er så veldig sterke nå (Håper at den er over da, og at jeg ikke tror at den er det og så blir det helt grusomt senere!). For å si det sånn så var jeg på jobb igjen idag etter to dager hjemme :) Sist var jeg jo sykemeldt en uke,.... 

Ellers var jeg til kiropraktor i dag. Jeg har gått jevnlig de siste 3 årene for å holde rygg osv i sjakk. Sambo har lenge vært misfornøyd med mobiliteten i anklene mine, (har trent styrke fra og til de siste 3 år, dvs vektløfting :danse: ), han har kunnet lagt all sin vekt på undersiden av foten men vinkelen mellom framside legg og fot har aldri blitt mindre enn 90 grader og den skal vel gå ned til 45?? Det har aldri gjort vondt, det bare stopper på knokkelen. Det som derimot har vært vondt konstant er tær, ankel, knær, hofter, rygg og så videre opp.... Ting knaker og knekker og værker og fører til en hel haug med syting.

I alle tilfelle så begynte kiro å behandle føttene mine i dag  :laugh: Da snakker vi å rykke til med alt man har for å dra leddet på plass over knokkelen, såpass at jeg fulgte etter og måtte dra meg opp igjen etter hver gang  :fnise:  Dette var ikke vondt eller noe :) 

Det beste var at det fungerte!!!  :bolledeig: I dag har jeg vært på jobb og stått og gått på flisgulv i 7 timer. Har kun satt meg ned i pausen. Vanligvis ville jeg hatt smerter og vært veldig sliten men ikke i dag nei! I dag satt jeg meg ikke ned før lenge etter jeg var kommet hjem fra jobb. 

Det var en slik aha opplevelse at jeg tenkte: Er det slik det er å være uten smerte og full av energi hele arbeidsdagen!??!?! wow!!!  :biggrin: Jeg har rett og slett ikke blitt sliten idag eller hatt smerter iløpet av arbeidsdagen.  :hakeslepp:

For å sammenligne det: vanligvis har jeg måttet sette meg ned på ett eller annet punkt i løpet av dagen fordi jeg er kjempesliten i beina eller har så vondt i bein/rygg at jeg må bruke handlevogna (vi triller ofte rundt på disse for å frakte varer, søppel osv) som rullator. Og det er ingen overdrivelse. Derfor har jeg da vært helt ferdig når arbeidsdagen er over og har som oftest endt opp på sofaen med smerter. Det er litt smerter i dag og, men de kom helt, helt på slutten av dagen og mest nå etter jobb.

I dag hadde jeg energi til å faktisk gjøre noe etter jobb. Jeg kunne ha vasket, ryddet, ordnet eller fikset. Eller noe heeeelt annet, hvis jeg hadde hatt lyst :)

Det her er jo en helt annen verden... Tenk om anklene er årsaken og løsningen til alt?! Jippi!  :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så utrolig deilig med kiro-time som fungerer! Det må jo være veldig oppløftende da, tenk om noe såpass "enkelt" som det fungerer over lengre tid også? Jeg krysser fingrene! Det er jo innmari tungt å jobbe i butikk, jeg har gjort det selv (og som servitør - grøss), og jeg har også alltid fått helt ulidelig vondt i føttene. Håper dette kan hjelpe for deg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært hos kiropraktor, men søsteren min er frelst av arbeidet hun får gjort på rygg og nakke. Håper du vil få det bedre etter behandlingene! Er så rart hvordan kroppen og smerte på ulike steder henger sammen, så blir ikke overraska om behandlingen på føtter/ankler ville gjort alt bedre for det :nigo: Krysser fingrene for det! Må være forferdelig å gå rundt å kjenne at noe gjør vondt, og det blir vanskelig å fungere på en jobb hvor du må stå/gå mye kan jeg tenke meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det dere :) Jeg håper også at dette er langvarig :) Butikk og lignende er veldig tungt ja. Spesielt her kanskje når det er mye løfting og paller osv.

Her har sommeren kommet endelig!!! Deilig! Ingen som har fortalt den at den er seint ute?? Jaja blir noen dager med sol og varme og det er sikkert bra for sinnet :):sol:

Har dere sommervær enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det må ha vært med en kiropraktortime som virkelig hadde effekt! Håper det var det som skulle til. :tommel: Deilig sommervær på Østlandet :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Hei, LilleMy. Jeg hadde SA den 11 august og var da 7+2. Ser at vi ligger ganske likt, så tenker å følge noen som er i lik situasjon. Forskjeller er at du virker til å bli lett gravid hver gang, men vi fikk det til i pp7, så blir spennende å se hvor fort det går denne gangen. Jeg skal i hvert fall ikke vente til første mens, men starte når jeg slutter å blø. Blør du fortsatt? Regner du SA dagen som første dag i syklusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Så deilig det må ha vært med en kiropraktortime som virkelig hadde effekt! Håper det var det som skulle til. :tommel: Deilig sommervær på Østlandet :biggrin:

Hei :) Jeg merker forskjell! Så det hadde effekt og blir en gjentakelse på onsdag :) Temperaturen har steget her og så vi håper på litt sommer før den deilige høsten er her ;)

Hei, LilleMy. Jeg hadde SA den 11 august og var da 7+2. Ser at vi ligger ganske likt, så tenker å følge noen som er i lik situasjon. Forskjeller er at du virker til å bli lett gravid hver gang, men vi fikk det til i pp7, så blir spennende å se hvor fort det går denne gangen. Jeg skal i hvert fall ikke vente til første mens, men starte når jeg slutter å blø. Blør du fortsatt? Regner du SA dagen som første dag i syklusen?

Hei Wei Wei! Da ligger vi ganske likt ja :) Krysser fingrene for at vi får positiv test neste IKM! ;) Blødning sluttet fredag, dvs 5 dager. Jeg regner første blødningsdag som dag 1 i syklus uavhengig av når selve aborten skjer :) Vi kommer også til å prøve ved første EL så vi må vel bare begynne snart iom at den kan komme når som helst :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Hei   

Hei :) Jeg merker forskjell! Så det hadde effekt og blir en gjentakelse på onsdag :) Temperaturen har steget her og så vi håper på litt sommer før den deilige høsten er her ;)

Hei Wei Wei! Da ligger vi ganske likt ja :) Krysser fingrene for at vi får positiv test neste IKM! ;) Blødning sluttet fredag, dvs 5 dager. Jeg regner første blødningsdag som dag 1 i syklus uavhengig av når selve aborten skjer :) Vi kommer også til å prøve ved første EL så vi må vel bare begynne snart iom at den kan komme når som helst :)

Ok, da er du heldigere enn meg. Jeg blødde 4 dager før fosteret dødde og smertene kom. Nå blør jeg 7 dager ettet SA også, men det begynner å avta.  Samtidig var jeg lengre på vei, så det kan være grunnen.

Har lest at man er mer frukbar etter sa, men at det er også større fare for sa hvis man bir gravid med en gang fordi endometriet ikke er bygd opp skikkelig. Har du tenkt å vente til over mens eller begynner dere prøving med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver igjen før mens. Snakket med gynekolog som sa at det ikke har noe som helst å si. Jeg vil tro det er logisk at det er verre når man er kommet lenger :( Uansett veldig frustrerende og vondt.... Håper du er ferdig nå og kan se fremover :)

Wiiiihuu! Eggløsningsslim!!!!! Jippi :danse: Aksjekursen steg både natt til forgårs, igår og den kommer til å stige ikveld også :) Jeg elsker at EL kommer to uker etter første blødningsdag, det hadde vært fantastisk med EL akkurat nå!

Tok en liten eggløsninsdans når jeg så det, hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Wei Wei

Vi prøver igjen før mens. Snakket med gynekolog som sa at det ikke har noe som helst å si. Jeg vil tro det er logisk at det er verre når man er kommet lenger :( Uansett veldig frustrerende og vondt.... Håper du er ferdig nå og kan se fremover :)

Wiiiihuu! Eggløsningsslim!!!!! Jippi :danse: Aksjekursen steg både natt til forgårs, igår og den kommer til å stige ikveld også :) Jeg elsker at EL kommer to uker etter første blødningsdag, det hadde vært fantastisk med EL akkurat nå!

Tok en liten eggløsninsdans når jeg så det, hahaha!

Er ferdig å blø nå, ja, etter 15 dager. Huff og huff. Samboeren bare spør og spør når vi kan begynner å lage babiser, så vi skal definitivt ikke vente til etter mens.

Du er heldig med korte sykluser. Jeg håper å få EL på fredag, hvis syklusen er normal. Har nemlig lest at EL kan være to uker forsinket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet jeg også LilleMy, så nå er jeg i samme båt som deg og går og gleder meg til EL. Ferdig å blø i dag (er på dag syv i syklusen, regner også første blødningsdag som dag 1 i syklusen), så håper el kommer om ikke så alt for lenge (tipper om 7-10 dager). Har også fått beskjed om at jeg bare kan kjøre på, men jeg mistet jo veldig tidlig da (4+3, eller 4+5 som legen regnet det til).

Kanskje kommer vi i samme termingruppe :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig å blø nå, ja, etter 15 dager. Huff og huff. Samboeren bare spør og spør når vi kan begynner å lage babiser, så vi skal definitivt ikke vente til etter mens.

Du er heldig med korte sykluser. Jeg håper å få EL på fredag, hvis syklusen er normal. Har nemlig lest at EL kan være to uker forsinket.

Ja det er en tålmodighetsprøve, og av og til en prøve på hvordan en takler frustrasjon :) Jeg er veldig glad for at kroppen går rett i syklus igjen. Jeg synes det er forferdelig når andre må vente og vente og at det tar såååå lang tid! :( Håper kroppen din også hører etter  :opplyser:

(sist gang fikk jeg El ca to uker etter SISTE blødningsdag).

Mistet jeg også LilleMy, så nå er jeg i samme båt som deg og går og gleder meg til EL. Ferdig å blø i dag (er på dag syv i syklusen, regner også første blødningsdag som dag 1 i syklusen), så håper el kommer om ikke så alt for lenge (tipper om 7-10 dager). Har også fått beskjed om at jeg bare kan kjøre på, men jeg mistet jo veldig tidlig da (4+3, eller 4+5 som legen regnet det til).

Kanskje kommer vi i samme termingruppe :danse:

Leste det i dagboka di :( trist :klem:

Heldigvis mister vi tidlig og får begynne på nytt fort :)

Samme termingruppe hadde vært koselig!  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...