Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Negativ i dag og. Jeg synes jeg skimter et spøkelse på riktig plass men det kan jo være synsbedrag :) Både strimmel og RFSU..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler ikke på at du er gravid. Det er bare for tidlig. Blir sikkert positiv på søndag-mandag.

 

Har du hatt noen pp der det ikke klaffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt 2 PP og har blitt gravid begge gangene. Detter er nr 3. Har dog ikke brukt prevensjon på 1 og 1/2 år :)

Fikk positiv 13 DPO på første og 12 DPO på andre.

Tester I morgen tidlig :)

Over til noe helt annet! Jeg var på treningstøyshopping i dag!! :danse: Kom hjem med sårt tiltrengte terrengløpsko, tights, KT ulltrøye (RÅÅÅSA!) og ei tynn, blå Papalou joggebukse til slækking etc. Lykkelig langt inn i hjertet resulterte i hulketendenser på vei ut fra GMAX. Med andre ord veldig fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg håper veldig veldig at du får to streker i morgen!! Krysser fingrene :hjerte: og hurra for shopping, det er en god lykkefølelse det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres jo veldig bra ut! Gleder meg til å se hva du skriver i morgen :popcorn: Og gratulerer med nytt treningstøy :) Blir alltid mer motivert når jeg nettopp har kjøpt meg nytt utstyr. Bør kanskje shoppe litt jeg og, kjenner at det er vanskelig å komme igang med treningen igjen etter en slack sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt 2 PP og har blitt gravid begge gangene. Detter er nr 3. Har dog ikke brukt prevensjon på 1 og 1/2 år :)

Fikk positiv 13 DPO på første og 12 DPO på andre.

Tester I morgen tidlig :)

Over til noe helt annet! Jeg var på treningstøyshopping i dag!! :danse: Kom hjem med sårt tiltrengte terrengløpsko, tights, KT ulltrøye (RÅÅÅSA!) og ei tynn, blå Papalou joggebukse til slækking etc. Lykkelig langt inn i hjertet resulterte i hulketendenser på vei ut fra GMAX. Med andre ord veldig fornøyd! :)

Så du har blitt gravid i hver eneste pp. Dette er lovende.

Spent på resultatene om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg håper veldig veldig at du får to streker i morgen!! Krysser fingrene :hjerte: og hurra for shopping, det er en god lykkefølelse det!

 

Takk  :hjerte:  Det var ikke feil for å si det sånn!!  :hoho:

Det høres jo veldig bra ut! Gleder meg til å se hva du skriver i morgen :popcorn: Og gratulerer med nytt treningstøy :) Blir alltid mer motivert når jeg nettopp har kjøpt meg nytt utstyr. Bør kanskje shoppe litt jeg og, kjenner at det er vanskelig å komme igang med treningen igjen etter en slack sommer. 

 

Kjenner at det gir mye motivasjon å ha riktig utstyr ja  :regn:  For å si det slik så må jeg til å gaffa-teipe joggeskoa jeg bruker på jobb så det var lite optimalt å bruke de på fjellet i tillegg  :hoho:  :skratte:

Så du har blitt gravid i hver eneste pp. Dette er lovende.

Spent på resultatene om noen dager.

 

Ja har jo det, men det har jo bare vært to pp også. Vi er redd for at det ikke skjer igjen på lenge og da blir det på en måte "verre" når vi har hatt to tette... 

Her var det veldig, veldig spennende

:bond: :bond: :bond:

   :danser:

 

Kan gjøre det mer spennende og si at jeg er både trøtt og hormonell i dag (eks hulking ut butikkdøra). I tillegg så glemte jeg å skrive opp en ting som er typisk for meg når jeg er gravid.

 

Edit: ser at jeg skrev opp sint (!!!) på lista i går.. distre.no

Endret av LilleMy1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt negative i dag og. Da blir det flauhet over innbilte symptomer selv om sambo sier at jeg er helt lik som jeg var når jeg var gravid. 

 

dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt negative i dag og. Da blir det flauhet over innbilte symptomer selv om sambo sier at jeg er helt lik som jeg var når jeg var gravid. 

 

dritt.

:hug:  :hug: Så leit å høre. Men du, du skal ikke være flau - det er jo ikke innbilte symptomer nødvendigvis. Det er jo bare sånn at alle de symptomene vi ser etter i tidlig graviditet, også kan komme ved helt normale svingninger i syklus uten å være gravid. Håper du får en fin helg tross skuffelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn så er det veldig merkelig hvis jeg ikke er gravid. Sambo fant på sin egen g-test. Han sa at jeg syter og klager annethvert minutt (Trøtt etc) og ventet på reaksjonen.... Det ble hylgrining slik som sist jeg var gravid. Skikkelig dårlig gjort :fnise:

Det er nettopp det som er lille_frosk, jeg bruker ikke være slik utenom når jeg er gravid. I tillegg så er jeg sint med veldig kort lunte :)

Argh! Kan de ikke bare bli positive da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo ha vært senere EL og dermed senere positiv test, håpet er jo ikke ute før TR ankommer. Men jeg tenker jo også at man har naturlige svingninger i det hormonelle nivået også, og med tanke på det du har vært gjennom med to graviditeter og SA'er på kort tid, kan det jo også hende at du får et helt annet hormonelt nivå ift. PMS denne gangen? Det hadde i alle fall ikke vært noe rart ... Men jeg håper virkelig du er gravid, og krysser fingrene for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg stopper ikke krysse fingra helt enda LilleMy! Jeg tror du er gravid :bond:

Planen min var å få positiv test noen måneder etter deg nå sånn at jeg hele tiden kan lese litt framover hva som skjer i din graviditet :ler::nigo:

Men fingre og tær er fortsatt krysset!

Min første positive test kom først 14 dager DPO og var svak i to dager etter det, så jeg holder på håpet om at du får to blå til over helga :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, kan jo hende at testene bare gir litt senere utslag denne gangen :) Så du trenger ikke gi opp håpet enda :)

Hvis du likevel ikke er gravid denne gangen, så bare tenk at det kanskje bare er bra for kroppen å få hvile seg litt og gjøre seg klar for neste pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jo selv at jeg er det men tør liksom ikke håpe... En annen ting som tyder på det, som jeg har merket det på begge gangene, er at utfloden er annerledes DPO enn når vi ikke prøvde. Det var det aller første tegnet... og det er helt likt nå, sånn (tmi) lotionaktig :) Takk for fingerkryssing og håping :)

Jeg er faktisk ikke helt sikker på når IKM er heller... Jeg vet faktisk ikke om lutealfasen er 12 eller 14 dager... Så det kan hende at IKM er I morgen, eller tirsdag liksom.. Jeg er 12 DPO nå så DET ER FAKTISK TIDLIG!!!! (få det inn I hodet).

Så koselig BeKind :hjerte: Det hørtes ut som en bra plan! Det er sikkert håp enda, er bare redd for skuffelsen..

Jeg vet jo at egget kan feste seg med så mye som en uke slingringsmonn og Hcg produksjonen kan variere men fornuften er liksom ikke tilstede nå :P

Endret av LilleMy1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det spennende nå :popcorn: Høres jo veldig ut som det er noe på gang her, og som du selv sier, 12 DPO er faktisk tidlig - så det er fortsatt masse håp igjen, lillemy. Og alle gode ting er vel 3?  :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...