Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Området rundt navlen og magen ned mot kjønnsorgane er erogene soner, 

Anonymkode: dc40a...16f

Gjør fint lite for meg, men ok. Grunnen til at jeg tenkte at han synes det var ekkelt var vel mest fordi han ba henne ligge med beina samlet, men du har kanskje en teori på det også? Gjør det opplevelsen mer "pirrende" kanskje eller hva?

I tillegg sa han nei da hun spurte om han ville slikke henne så det forsterker i hvert fall min mistanke.

Anonymkode: 7eb63...9f6

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en hel helg med kleinhet med en kar.. Traff han på fest første gang og han var en venn av en venn. Jeg hadde litt kjærlighetssorg etter eksen og tenkte at dette var en fin rebound kar. Vi klina litt på byen og utvekslet telefonnummer og jeg følte at kjemien var skikkelig der. 

Vi tekstet litt frem og tilbake og fant ut at jeg skulle besøke han en helg. Han bodde i en annen by, derav helgetur. 

Han hentet meg på toget og vi gikk sammen hjem til han.. Det var litt kleint, men gikk helt ok. Lagde mat å så en film også skulle vi kose oss litt da... Da viste det seg at karen hadde en veeeldig liten penis. Snakker lillefinger størrelse når den var hard. I tillegg så kom han i det sekundet han putta den inn.. Så la han seg rundt å sovna. 

Jaja... Skulle jo være der ut helga så måtte jo bare gjøre det beste ut av det. Kvelden etter dro vi på fest og drakk endel. På vei hjem begynte han å snakke skikkelig dirty. Når vi kom hjem skulle han ta meg så jævlig hardt osv. Tenkte at han kanskje holdt litt lengre når han hadde drukket.. Men det viste seg å gå like fort denne gangen. 

Vi hadde noen høffelighetsfraser som at "det var koselig og dette må vi gjøre igjen", men ingen av oss sendte melding.. 😂 

Jeg traff han igjen helt tilfeldig flere år senere i en storby i utlandet hvor vi var på samme fest! Så sykt random (og kleint....) 😝

Anonymkode: 3208f...403

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en hel helg med kleinhet med en kar.. Traff han på fest første gang og han var en venn av en venn. Jeg hadde litt kjærlighetssorg etter eksen og tenkte at dette var en fin rebound kar. Vi klina litt på byen og utvekslet telefonnummer og jeg følte at kjemien var skikkelig der. 

Vi tekstet litt frem og tilbake og fant ut at jeg skulle besøke han en helg. Han bodde i en annen by, derav helgetur. 

Han hentet meg på toget og vi gikk sammen hjem til han.. Det var litt kleint, men gikk helt ok. Lagde mat å så en film også skulle vi kose oss litt da... Da viste det seg at karen hadde en veeeldig liten penis. Snakker lillefinger størrelse når den var hard. I tillegg så kom han i det sekundet han putta den inn.. Så la han seg rundt å sovna. 

Jaja... Skulle jo være der ut helga så måtte jo bare gjøre det beste ut av det. Kvelden etter dro vi på fest og drakk endel. På vei hjem begynte han å snakke skikkelig dirty. Når vi kom hjem skulle han ta meg så jævlig hardt osv. Tenkte at han kanskje holdt litt lengre når han hadde drukket.. Men det viste seg å gå like fort denne gangen. 

Vi hadde noen høffelighetsfraser som at "det var koselig og dette må vi gjøre igjen", men ingen av oss sendte melding.. 😂 

Jeg traff han igjen helt tilfeldig flere år senere i en storby i utlandet hvor vi var på samme fest! Så sykt random (og kleint....) 😝

Klein helg fordi han hadde liten penis?

Husker jeg var på date med ei dame med små pupper. Kleint ass! :ironi:

Anonymkode: 450a5...99b

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør fint lite for meg, men ok. Grunnen til at jeg tenkte at han synes det var ekkelt var vel mest fordi han ba henne ligge med beina samlet, men du har kanskje en teori på det også? Gjør det opplevelsen mer "pirrende" kanskje eller hva?

I tillegg sa han nei da hun spurte om han ville slikke henne så det forsterker i hvert fall min mistanke.

Neida, jeg er ikke synsk heller :Pmen hva jeg ville gjort var å spredd beina på henne og brukt fingrene, mens jeg kanskje masserte eller kysset magen, eventuelt stryke magen med fingertuppen, og så slikke henne. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, jeg er ikke synsk heller :Pmen hva jeg ville gjort var å spredd beina på henne og brukt fingrene, mens jeg kanskje masserte eller kysset magen, eventuelt stryke magen med fingertuppen, og så slikke henne. :)

Det blir noe helt annet enn å be ei dame ligge med beina samlet og så slikke henne litt på magen. 

Å stryke og kose med kroppen er helt greit, men akkurat det ab skrev synes jeg er rart og skjønner godt at hun følte seg ekkel og skitten på grunn av det. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Gaea skrev:

Man kan si hva man vil, det er direkte uhøflig å bruke dagevis på å svare på enkle henvendelser. Antar han ikke spurte henne om livshistorien hennes, hennes drømmer og hva som er meningen med livet liksom. I verste fall sender man en melding og sier hei, jeg har litt mye å gjøre akkurat nå, men svarer deg ordentlig når jeg har litt bedre tid. Eller noe lignende.

Ja, jeg er enig i at det er dumt å la en enkel henvendelse ligge i mange dager. Men kanskje noen er veldig opptatt av å skrive mye og utfyllende hver eneste gang, og da kan det plutselig gå tregt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det strengt tatt ikke bare den lille penisen som ble beskrevet, men det fullstendig håpløse sexen generelt. Ett jukk og så ryggen til og sovne? Det kan knapt kalles sex i det hele tatt.

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, denne tråden er så fantastisk. Må komme med mitt eget bidrag :P 

Jeg vet ikke om dette kan kalles en ordentlig date, men jeg skulle finne på noe med en kompis som jeg mistenker at var litt forelska i meg. Han foreslo å ta en kaffe, og det synes jeg jo var hyggelig. Vi satte oss ned på cafeen og begynte å prate om alt og ingenting. Og jeg liker som regel å se folk inn i øynene når jeg fører en samtale. Men det var tydeligvis ikke hans greie. Blikket hans flakket nemlig konstant ned på puppene mine. Det var ikke snakk om å ta seg et godt stirr og bli ferdig med saken, men han klarte virkelig IKKE å la være å la øynene falle nedover. Blikkontakt, nedover, blikkontakt, nedover.. Haha. Og det var ikke akkurat subtilt, heller. Jeg syntes etter hvert at dette ble veeldig ubehagelig, unnskyldte meg og gikk. Og fyren er ikke en tenåring lengre heller, akkurat. Han er over 25. Vel, hva kan man si.. Det ble med den daten. :laugh:

Anonymkode: c761b...4a6

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Hvor dyp var egentlig utringning din? Mistenker den var ganske dyp og svært mange menn (meg selv inkludert) er _svært_ enkle når det kommer til pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
På 6/2/2017 den 10.50, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke sammenligne penis og pupper. Man skal ikke akkurat knulle puppene. Dårlig sammenligning. Når en mann har veldig liten penis og kommer på et sekund, så har man grunn til å være skuffet. Så på toppen av det hele snur seg for å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11
På 6/1/2017 den 18.27, AnonymBruker skrev:

Ikke så ille som de andre her i tråden, men flaut likevel. Jeg ble invitert på filmkveld og i løpet av filmen endte han opp i armkroken min, så venstre armen min sovna. Jeg skulle ta chips, og... satt fast hånden i pringles-boksen. Trodde at han ikke hadde sett det, så jeg prøvde diskret å riste den løs, uten hell. Satt og prøvde å lirke ut hånda fra den jævla boksen i nesten ti minutter før han flirte og spurte "Får du det til, eller?" :sjenert:

Anonymkode: 2cb78...d8e

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at flere reagerte på historien om "klein helg med liten penis" (orker ikke sitere alle).. 

Det var ikke liten penis som var hovedproblemet her.. Har vært med andre som ikke er så store (og i min erfaringer pleier de å være veldig flinke med tunge/fingre). Men det var heller kombinasjonen, veldig liten penis, kom med en gang og gjorde ingenting utenom. 😑 

I tillegg når han gikk på vei hjem fra byen å sa at han skulle ta meg så hardt osv. Han fant til og med frem håndjern... Også skjer akkurat det samme igjen.. Han kommer med engang å snur ryggen til for å sove. Vil kalle det en dårlig date da ja! 😝

• Liker 37
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, padawan skrev:

Hvor dyp var egentlig utringning din? Mistenker den var ganske dyp og svært mange menn (meg selv inkludert) er _svært_ enkle når det kommer til pupper.

Jeg satt med en høyhalset turtle-neck. Null kløft. 

Anonymkode: c761b...4a6

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha, morsomt å lese slike tragiske historier! Har ikke vært på mange dater selv, men har i alle fall en historie som jeg grøsser over hver gang jeg tenker på det.

Han la meg til på snapchat og begynte å snakke med meg, vi kjente hverandre ikke fra før og hadde nesten ingen felles venner. Jeg synes han virket kul og vi avtalte å møtes. Jeg kom hjem til han, og foreldrene var også hjemme. Han ville at vi skulle gå opp i loststua. Tross at jeg hintet til at jeg ikke var interessert i gaming, ville han at vi skulle spille. Eller rettere sagt at jeg skulle se på at han spilte. Så tok han armen rundt meg, og hånda skled ned i bhen. En gutt jeg aldri hadde møtt før holdt altså puppen min i hånda uten at jeg hadde vist noen tegn til seksuell interesse. Jeg har alltid hatt vanskeligheter med å avslå slikt, så da han begynte å kysse meg klarte jeg ikke annet enn å gjøre det samme tilbake. Han trodde nok jeg var skikkelig interessert og ville ha sex, noe jeg overhodet ikke ønsket. Så spurte han om vi skulle gå inn på soverommet, jeg sa nei, han sa jooodaaaa kom igjen. Endte opp på soverommet og han spurte om sex. Jeg mannet meg opp til å si nei, men han begynte å klå på meg og ta av buksa. Han spurte om jeg kunne gi han en blowjob. Jeg sa nei, så spurte han om handjob som siste alternativ. Jeg klarte ikke si nei og ga han en dårlig, slapp handjob. Så sa han at han følte at han måtte returnere tjenesten. Tror ikke han hadde så mye erfaring med handjobs for å si det slik, det føltes ut som at jeg skulle få gnagsår eller brannsår. I tillegg masserte han ikke rundt vagina og klitoris, men over. Etterpå spurte han om jeg kunne drikke spermen hans. Jeg sa nei takk. Fant på en unnskyldning og dro hjem kort tid etter. 

Da vi var ferdig hadde all sminken på hake og rundt munnen gått bort på grunn av all kliningen. Æsj.

Han fortsatte å chatte som om det aldri hadde skjedd etterpå. Vet ikke om han ikke tok hintene mine eller hva det var. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Jamen, lille venn, du kliner med han, blir med på soverommet og gir han en handjob selv om du ikke har lyst. Også klager du over at han ikke tar hintene dine?!  

Øv på å sette grenser og si nei. Menn er ikke tankelesere.

Tenkte litt det samme. Man kan ikke skylde på andre når man selv har vanskeligheter med å si klart ifra. 

En kjip opplevelse sikkert, men om det er noe man ikke vil så sier man klart ifra. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...