Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1. Den gangen det var skoleball og jeg stod ved inngangen der alle møtte datene sine og min aldri kom. Hadde blitt mye mobba og dette var jo virkelig prikken over ien når alle kunne le av at jeg trodde noen faktisk ville på skoleball med meg. (Dater ble trekt lapp om men min dukket altså ikke opp) Jeg satt i trappa i etasjen over aulaen å gråt og gjemte meg hele kvelden for ble ikke henta før sent av forledrene mine og dette var før man hadde mobil. Når det kom andre par i trappa for å snike seg vekk for å kline løp jeg å gjemte meg inni bokskapene som var i gangen for st ingen skulle se jeg var alene.

2. Den gangen jeg var stormforelsket og ble bedt på kinodate av en jeg hadde likt i mange år. Pga tidligere erfaringer mistenkte jeg at han ikke kom for jeg hørte ikke noe fra han samme dag, selvom vi hadde bestemt film og møte tidspunkt dagen før. Jeg gikk dit og ventet jeg men ingen kom. Alle i kinokøen og han som jobbet der som satt sperrebåndet til salen så hvordan jeg pyntet og håpefull ble stood up da også og stod igjen overpyntet og skuffet på utsiden når filmen startet.

3. Når jeg trodde jeg hadde en greie med en gutt og kameraten hans en dag i skolegården sier foran alle at xxxx vil bli sammen med deg, vil du? Og jeg selvfølgelig sa ja, og vedkommende bryter ut TULLA!!! Og alle ler... Ikke bare den dagen men mange uker etterpå. 

Jeg har en selvtillitt på bånn selv 20 år senere, og tror aldri på noen når de gir meg komplimenter. Men bitter mannehater ble jeg aldri selvom jeg holdt meg unna menn i mange år. Ser mange menn blir det etter en avvisning men prøv å slå disse da...

Anonymkode: e6e1d...27c

  • Liker 46
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. Den gangen det var skoleball og jeg stod ved inngangen der alle møtte datene sine og min aldri kom. Hadde blitt mye mobba og dette var jo virkelig prikken over ien når alle kunne le av at jeg trodde noen faktisk ville på skoleball med meg. (Dater ble trekt lapp om men min dukket altså ikke opp) Jeg satt i trappa i etasjen over aulaen å gråt og gjemte meg hele kvelden for ble ikke henta før sent av forledrene mine og dette var før man hadde mobil. Når det kom andre par i trappa for å snike seg vekk for å kline løp jeg å gjemte meg inni bokskapene som var i gangen for st ingen skulle se jeg var alene.

2. Den gangen jeg var stormforelsket og ble bedt på kinodate av en jeg hadde likt i mange år. Pga tidligere erfaringer mistenkte jeg at han ikke kom for jeg hørte ikke noe fra han samme dag, selvom vi hadde bestemt film og møte tidspunkt dagen før. Jeg gikk dit og ventet jeg men ingen kom. Alle i kinokøen og han som jobbet der som satt sperrebåndet til salen så hvordan jeg pyntet og håpefull ble stood up da også og stod igjen overpyntet og skuffet på utsiden når filmen startet.

3. Når jeg trodde jeg hadde en greie med en gutt og kameraten hans en dag i skolegården sier foran alle at xxxx vil bli sammen med deg, vil du? Og jeg selvfølgelig sa ja, og vedkommende bryter ut TULLA!!! Og alle ler... Ikke bare den dagen men mange uker etterpå. 

Jeg har en selvtillitt på bånn selv 20 år senere, og tror aldri på noen når de gir meg komplimenter. Men bitter mannehater ble jeg aldri selvom jeg holdt meg unna menn i mange år. Ser mange menn blir det etter en avvisning men prøv å slå disse da...

Anonymkode: e6e1d...27c

Du var ikke bitter sa du først, så kommer bitterheten? Gode historier, men hold deg for god til å komme med slik bitterhet som dette på slutten.

Anonymkode: 49652...d71

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette tolker jeg som sårhet, ikke bitterhet. Kanskje bitre folk tolker ting som bitterhet lettere?

Anonymkode: 9d05c...ec1

Kanskje bitre folk liker å prøve å projisere sin egen bitterhet over på andre? ;)
 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke heng deg opp i hva hun skriver. Hun har faktisk all grunn til å være bitter og folk reagerer forskjellig. Ikke opp til deg å bestemme hva hun skal føle.

Anonymkode: eb5b8...05c

Selvsagt kan man henge seg opp i det, da det er relevant med det hun skrev. Det er litt som når noen sier "jeg er ikke rasist, men svartinger kan dra hjem", da er det helt lov å påpeke at de de har sagt ikke stemmer.

Anonymkode: 49652...d71

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2017 den 23.55, sol87 skrev:

Hva mener du med at du følte deg skitten og dum, gjorde han noe du ikke ville? I så fall er det han som er skitten...

Jeg vil ikke gå i detaljer, annet enn å si at det var selvforskyldt. 

Lekse lært. 

Gjør ikke samme feil to ganger og hvertfall ikke en slik en!

Anonymkode: 1abc2...41e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Friday, May 05, 2017 den 14.37, AnonymBruker skrev:

Kanskje bitre folk liker å prøve å projisere sin egen bitterhet over på andre? ;)
 

Selvsagt kan man henge seg opp i det, da det er relevant med det hun skrev. Det er litt som når noen sier "jeg er ikke rasist, men svartinger kan dra hjem", da er det helt lov å påpeke at de de har sagt ikke stemmer.

Anonymkode: 49652...d71

Dårlig sammenligning.  Slutt å bry deg om hva andre føler.

Anonymkode: fb782...c04

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2015 den 12.55, Gjest iGirl skrev:

Jeg har fortalt om denne daten for lenge siden i en annen tråd, under et annet brukernavn, men dette er noe av det sykeste jeg har opplevd noen gang. Denne fyren var totalt blottet for sosiale antenner.

 

Vi satt på en restaurant og tok et glass vin og samtalen gikk omtrent slik:

 

iGirl: hva jeg jobber med? Ja, som du vet studerer blabla ved blabla, drømmen er å spesialisere meg innen blabla

 

date avbryter: synes du det er fint med briller?? for jeg bruker briller noen ganger. ja, altså jeg har kontaktlinser nå, så jeg bruker briller når jeg ikke bruker de!!

 

iGirl: ummm joda, briller er fint det. jeg har også kontaktlinser, og eier forsåvidt et par briller, men jeg er ikke så flink å .....

 

date avbryter: har du noen gang holdt en skilpadde??? jeg holdt en forrige sommer. jeg var på tenerife sammen med en venn. ja, en mann altså. no-homo! hahaha

 

iGirl: så gøy! jeg har også vært på tenerife, men det begynner å bli..

 

date avbryter: når var sist du hadde på deg bunad???? ja, for du har bunad sant????

 

iGirl: jepp, har bunad fra hjembyen min, passer på å bruke den så ofte som...

 

date avbryter: jeg HATER å gå i dress! HATER det!!!!! 

 

iGirl: Hehe, ser den.. jeg er egentlig ikke så stiv i tøyet som det kan se ut akkurat nå, faktisk så kom jeg hit rett fra...

 

date avbryter: Spiser du skalldyr???? jeg eeeeelsker kreps. har faktisk krepseteiner ved hytta. Ja, jeg har forresten egen hytte. Liker du hytteliv??

 

iGirl: Ja, jeg gjør vel det, .. selv om jeg må innrømme at...

 

date avbryter:  Hva liker du best, pepsi eller cola???? Jeg er SKIKKELIG colaslave! Helt villt liksom!!! 

 

 

 

...slik satt vi i et par timer før det endelig var tid for å runde av. Han prøvde seg på et kyss da vi skulle gå hver vår vei, og jeg satt kinnet til. Han sa han hadde hatt det trivelig og jeg sa vel ikke stort egentlig. Jeg var antagelig noe satt ut av hele opplevelsen. 

 

Noen dager senere fikk jeg en sms hvor han lurte på om jeg var ledig til helgen, og om jeg kunne tenke meg å bli med på en eller annen selskapelighet i regi av jobben hans. Jeg takket pent nei. Etter det spurte han én gang til om å møtes, da svarte jeg at jeg ikke helt så for meg "oss" som et par. Han svarte ikke.

 

Phew.

Dert må ha vært et veddemål han har hatt med kamerater og spille en rolle under en date?? Hahaha!

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle på date med en jeg hadde møtt på en fest og vi fikk god kjemi. Han måtte dra tidlig pga han skulle til Sverige neste dag, så vi ble enige om at vi møtes når han kommer hjem igjen. 

Et par timer før vi skulle møtes i byen, så spør han om han skal komme i dress eller casual. Jeg så ingen grunn til å stivpynte seg, så sa casual. Fyren møtte opp i en sæggebukse, oversized t-skjorte, stort gullskjede og caps! 😨 Han var 36, men kom kledd som en 18 åring. Jaja, vi gikk inn på et utested da 

jeg fikk veldig godt inntrykk av han på festen, men det inntrykket var borte. Jeg fikk jeg se han stirret på andre jenter mens jeg snakket med han. Virket ikke som han alltid fulgte med på hva jeg sa en gang. Han hadde visst sittet inne i fengsel i noen måneder, men ville ikke si hvorfor. Han begynte å bli godt brisen og insisterer på vi må danse. Det var ikke et menneske på dansegulvet enda og jeg ville absolutt ikke danse. Så fyren går bort og begynner å danse der alene, mens jeg satt alene med den sure vinen min. En mann kom bort å sjekket meg opp, men jeg så jeg var på date med han på dansegulvet. Jeg begynte å kjede meg. 

Så ville han inn på Peppes og ha pizza av alle ting. Vi gikk inn og han bestiller en stor pizza. Han gafflet i seg pizzastykkene på rekordfart og jeg ble helt satt ut over hvor fort han spiste. Han lurte på om vi skulle ta en taxi hjem til han for å se på film. Jeg hadde ikke lyst i det hele tatt og så jeg måtte hjem. Da vi skulle si ha det, så prøvde han å kysse meg og jeg trakk meg unna. Da kom det en mann gående forbi og mannen roper ut "heeei. Du skylder meg penger din motherfucker!" og de begynte å diskutere. Jeg listet meg stille vekk mens de holdt på med diskusjonen om penger.

Jeg fikk melding neste dag om vi ikke kunne få til en ny date? 😉 For jeg var et bra catch. Jeg sa bare at vi ikke passet sammen og tror det er best vi lar det ligge med det. Da fikk jeg DEN sinte meldingen,  jeg var bitch, fæl, utspekulert, hore osv. Jeg hadde vel for vane å lure og utnytte menn. Var ikke måte på. Jeg blokket han. For en idiot! 

 

Anonymkode: eb5b8...05c

  • Liker 48
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
  •  

"Date" som varte i 5 minutter : Han :180 høy, jeg : 178. Møttes for å "si hei og gå en liten tur". Hilste, og noen typiske første møte fraser. Jeg så at han var litt lavere enn meg. Jeg blir litt høyere med sko, men det burde jo han også da blitt. Så sa han nesten med en gang at dette ikke kom til å gå, jeg var  for høy for han og det ikke var vits i å kaste bort en halvtime på å gå tur når det likevel ikke kunne funket og at om jeg kom til å ikke like å gå krokrygget ved siden av han. Han sa han var litt sær på høyde. Det kan jo hende jeg ikke virket som hans type uansett ,og han var ikke min type heller. Men ble liksom litt satt ut at "hei, du er for høy hade!"  Har aldri opplevd noe lignende før. Han var ti år eldre så kanskje han hadde krympet siden sist han målte seg.. haha.

  • Liker 37
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har endelig skaffet meg Tinder igjen etter en flørt som tok slutt.

Var på date med en som jeg hadde ganske god kjemi med over chat. Vi hadde lik humor og likte de samme aktivitetene og filmer osv. Avtalte å spise middag hjemme hos han. Da jeg kom var han god og brisen og tynn som ei flis. Hadde sett noen bilder av han på fb og er sikker på at han må ha photoshoppa seg større. I tillegg var han et hode lavere enn meg. Jeg fikk en øl plassert å hånda da han møtte meg i døra. På anlegget (som var skikkelig manneanlegg - store høytalere som tok hele stua) spilte han Jaa9 og OnklP på full gnu. Han likte best sangen "ekkel uten truse". Vi hadde planlagt å spise taco og daten sa at han var veldig sulten. Det var jeg også, så jeg spiste en wraps og skulle til å ta en ny. Da fikk jeg rare blikk og spørsmål om jeg var SÅ sulten? Han hadde ikke spist opp sin første og synes det var veldig rart at jeg som var dame kunne spise mer enn han... Ble ikke mer mat på meg. Vi satt oss i stua og han kom med en bolle chips og godis. Han snakker mye om legalisering av ALL narkotika og mener "purken" er noen jævler. Så plumper det ut av han at han skal sjenke meg full for jeg skal nemlig sove over hos han. Nei takk sier jeg. Da ble han dritsur og grinete og mente jeg hadde lurt han!? Hadde aldri avtalt noe overnatting. Gikk veldig fort etter dette og fikk mange meldinger på hjemveien. Fatter ikke hvor det ble av den morsomme fyren jeg snakket med på chat.

Var på date med en annen som var helt ok. Veldig kjekk, men akk så kresen. "Liker ikke fisk, liker ikke mais, liker ikke grønnsaker, liker ikke guacamole, liker ikke kokte poteter, ikke glad i fiskekaker, hater sushi" og så videre. Han likte best lasagne, pizza og plain burger med pommfri. Plutselig var han ikke så kjekk lenger.

Anonymkode: d2d61...054

  • Liker 40
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2017 den 23.43, AnonymBruker skrev:

Etter å ha vært singel noen måneder, fikk en god kompis meg til å registrere meg på Tinder selv om jeg aldri har prøvd nettdating før. Fikk et par matcher som virket ok, greie å prate med og med helt normalt utseende. Mine historier er kanskje ikke så crazy som det andre jeg har lest her, men må dra i gang denne tråden igjen :phaedra:

Nr1: Kjekk fyr, typisk statusyrke men virket jordnær og vi hadde litt til felles, han ba meg ut på middag men da jeg ikke har så god råd ble det taco og filmkveld. Hadde gjort det helt klart at jeg ikke var ute etter ONS og bare ville møtes for å bli kjent og se om det "var noe der", det ville han også og han savnet å ha en kjæreste. Han møtte opp i treningsklær og med den boneren :fnise: Prøvde å late som jeg ikke merket det og spurte om han kom rett fra trening, det gjorde han ikke men brukte å gå slik da han ikke var på jobb. Hjemme hos han var det ryddig og fint, men magasiner, bøker og annet fagstoff fra jobben hans lå strødd over hele leiligheten - godt mulig jeg tar feil men tror nok han brukte det for å få seg noe :dry: Dro rett etter filmen, etter å ha prøvd å diskret sno meg unna alle tilnærminger han gjorde.. så kleint :ninja:. Da jeg kom hjem 30 min senere, hadde han sendt meg 20 bilder på snap, av seg selv naken og en film av at han runket... slettet han for å si det sånn.

Nr2: Snakket i over en uke med han, flere timer om dagen - skikkelig hyggelig fyr og med masse intr. å fortelle. Etter min første tinderdate var jeg ikke så gira på å prøve dette igjen, men fyren var nydelig å se på (fra de 10-12 bildene han hadde sendt meg) og veldig søt og litt sjenert.. så tenkte jeg må gi det en sjanse.

Vi planla å gå en tur i byen og kanskje finne en plass å spise. Tok bussen til byen og ventet på avtalt plass, han bor i byen ca 2 min fra hvor vi skulle møtes, men etter 15 min hadde han fortsatt ikke dukket opp.. så jeg ringte han for å høre om han hadde glemt meg. Da blir han en helt annen person, som langer ut om at han sikkert er MYE styggere enn alle andre jeg har møtt og at han ikke er bra nok for meg :dry:

Etter litt om og men dukker han endelig opp, men han er sikkert 40 kg tyngere enn han var på bildene som han sa var nye.. (ikke at jeg er så overfladisk at jeg ikke kunne gått ut med en jeg har sansen for, selv om han er sterkt overvektig - men liker ikke når det bevisst blir skjult for meg) tenker jaja, gir det en sjanse like vel og prøver å snakke om noen av de tingene vi har diskutert tidligere - men nå har han blitt et usikkert vrak og alt han greier å snakke om er alle jeg kan gå på date med som er sååå mye bedre enn han. Prøver å berolige han med at jeg kom for å bli kjent med han, men ingenting nytter. Etter 10 min med pinlig stillhet og mine mislykkete forsøk på å dra i gang en samtale sier jeg at jeg tror ikke det kommer til å funke og drar hjem igjen. Før jeg har kommet meg på bussen har jeg fått en haug med meldinger for han der han ønsker meg lykke til og at jeg er så fantastisk og fin og at jeg fortjener noen som er mye bedre enn han og andre "store ord", deretter en forklaring på 500 ord om hvor nervøs han blir når han liker noen og at han alltid roter det til.

Det verste er at jeg kunne likt denne fyren veldig godt, men når han blir et kaotisk desperat vrak så .. nytter det liksom ikke. Blir for mye.

Nr3: Hadde egentlig gitt opp hele Tinder greia, så da jeg fikk en ny match som virket oppegående og som kontaktet meg, startet jeg med å si at jeg er en sta og vanskelig person som gjør menn om til ubrukelige raringer :fnise: Sa jeg ikke var ute etter sex, date, forhold eller noe som helst og at jeg bare svarte for å være hyggelig.

Denne mannen begynte jeg likevel å chatte masse med, og han er en sånn man kan snakke med alt om og jeg fikk faktisk lyst til å møte han. Tenkte at denne her har jeg skikkelig tro på! Vi hadde flere hobbier til felles, han jobbet med det jeg vil studere og han hadde ikke sendt meg nakenbilder eller gitt antydning til at han var en psycho gærning.. så vi avtalte en date da - øl på byen. Pynta meg og var super nervøs, tenkte på alt som kunne gå galt denne gangen men kom meg nå til slutt avgårde.

Han ventet på meg da jeg kom av bussen, og han var mye finere enn på bildene, søt og høflig også. Vi hadde pratet om alt mulig på chat, og pratet like lett i det virkelige liv - helt til han begynner å fortelle hvor mye han stoler på meg, og at han kan fortelle meg at han er religiøs. Da mener jeg ikke personlig kristen religiøs, neida han er medlem i en sekt og bare deres medlemmer får se den store sannheten og bli lykkelige.. trodde han tulla først så jeg prøvde flire det bort, men han var dønn seriøs. Dette var en stor del av livet hans, og han prata om det i nesten 1 time før jeg avsluttet daten. På vei hjem tenkte jeg at det kanskje var et lurt tricks om han var skuffa over meg og ville bli kvitt meg, men neida - hele kvelden sendte han meldinger og forklarte om denne sekten.

Tror ikke det blir noen flere tinder dater på meg for å si det sånn :frkk:

Anonymkode: 1ff71...e91

 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har endelig skaffet meg Tinder igjen etter en flørt som tok slutt.

Var på date med en som jeg hadde ganske god kjemi med over chat. Vi hadde lik humor og likte de samme aktivitetene og filmer osv. Avtalte å spise middag hjemme hos han. Da jeg kom var han god og brisen og tynn som ei flis. Hadde sett noen bilder av han på fb og er sikker på at han må ha photoshoppa seg større. I tillegg var han et hode lavere enn meg. Jeg fikk en øl plassert å hånda da han møtte meg i døra. På anlegget (som var skikkelig manneanlegg - store høytalere som tok hele stua) spilte han Jaa9 og OnklP på full gnu. Han likte best sangen "ekkel uten truse". Vi hadde planlagt å spise taco og daten sa at han var veldig sulten. Det var jeg også, så jeg spiste en wraps og skulle til å ta en ny. Da fikk jeg rare blikk og spørsmål om jeg var SÅ sulten? Han hadde ikke spist opp sin første og synes det var veldig rart at jeg som var dame kunne spise mer enn han... Ble ikke mer mat på meg. Vi satt oss i stua og han kom med en bolle chips og godis. Han snakker mye om legalisering av ALL narkotika og mener "purken" er noen jævler. Så plumper det ut av han at han skal sjenke meg full for jeg skal nemlig sove over hos han. Nei takk sier jeg. Da ble han dritsur og grinete og mente jeg hadde lurt han!? Hadde aldri avtalt noe overnatting. Gikk veldig fort etter dette og fikk mange meldinger på hjemveien. Fatter ikke hvor det ble av den morsomme fyren jeg snakket med på chat.

Var på date med en annen som var helt ok. Veldig kjekk, men akk så kresen. "Liker ikke fisk, liker ikke mais, liker ikke grønnsaker, liker ikke guacamole, liker ikke kokte poteter, ikke glad i fiskekaker, hater sushi" og så videre. Han likte best lasagne, pizza og plain burger med pommfri. Plutselig var han ikke så kjekk lenger.

Anonymkode: d2d61...054

jiiiizez hvor gjemmer disse menneskene seg til vanlig? 😂 MER! :D 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så plumper det ut av han at han skal sjenke meg full for jeg skal nemlig sove over hos han. Nei takk sier jeg. Da ble han dritsur og grinete og mente jeg hadde lurt han!? Hadde aldri avtalt noe overnatting. Gikk veldig fort etter dette og fikk mange meldinger på hjemveien. Fatter ikke hvor det ble av den morsomme fyren jeg snakket med på chat.

Anonymkode: d2d61...054

Æsj, menn som forventer at bare fordi du gir dem en mulighet til å bli kjent med deg og vica versa, ved å møte dem, så skal de få seg sex, er noe av det kvalmeste og mest lavmål jeg vet. Atpå til blir furt for det? Altså hallo, vi kjenner hverandre ikke engang, bruk porno og hånda di om det er sånt knulleforhold du vil ha for jeg er IKKE der liksom..... Søppelmenn
 

Anonymkode: e6e1d...27c

  • Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, menn som forventer at bare fordi du gir dem en mulighet til å bli kjent med deg og vica versa, ved å møte dem, så skal de få seg sex, er noe av det kvalmeste og mest lavmål jeg vet. Atpå til blir furt for det? Altså hallo, vi kjenner hverandre ikke engang, bruk porno og hånda di om det er sånt knulleforhold du vil ha for jeg er IKKE der liksom..... Søppelmenn
 

Anonymkode: e6e1d...27c

Fatter heller ikke dette. Jeg gir aldri noe inntrykk av å ville ligge med dem på første møte, men likevel blir de sure og grinete om ikke vi skal hjem til dem eller at det blir overnatting. Spar meg heller for den kvelden og vær ærlig fra første stund om at du kun er ute etter fitte :P 

Anonymkode: d2d61...054

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på en til!

Ble "tvunget" på blinddate av en kompis som hadde funnet drømmefyren til meg. Han hadde ordentlig troa på at jeg kom til å like denne fyren som var kollega av kompisen min. Hey tenkte jeg, dette kunne jo bli artig. Jeg fikk se noen bilder av han og han så ganske kjekk ut. Daten sender meg noen meldinger og vi avtaler å spise burger på en sportsbar. Da jeg går til møtestedet ser jeg han ikke med en gang, før det kommer bort en liten fyr som er minst et hode lavere enn meg, om ikke nesten to. Jeg er 180 cm høy, så dette kunne jammen kompisen min sagt fra om... Jeg lar imidlertid ikke dette stoppe meg og går og spiser burger med fyren. Det viser seg etter hvert at han er eksen av ei jeg kjenner. De to har barn sammen og han har ikke noe med barnet å gjøre. Klein stemning! Han prøver å legge skylden over på henne, men finner fort ut at han er gjennomskuet. Vi drar etter hvert til et sted hvor vi drikker noen glass vin. Han spør hele tiden bevertningen om de kan spille den kjedeligste jazzmusikken noensinne. Så sitter han og myser med øynene mens han tydeligvis digger musikken og er SÅ avslappa. Følte jeg satt der med en som var høy som et fjell :P Måtte til slutt si at jeg hadde en avtale og måtte gå. Det synes han var helt ok, for han var nemlig så avslappet at han skulle hjem og meditere :P Har ledd mye av denne i ettertid og kompisen min har fått høre at han aldri skal sette meg opp på date ever again!

Og når vi snakker om meditasjon. Var på hjemmedate hos en gammel skolevenn en gang som satte på kinesisk meditasjonsmusikk da vi spiste middag. Det var helt forferdelig, men han synes det var kjempekoselig og avslappende. Hva skjer...

Anonymkode: d2d61...054

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gammel, men gull. 

På vgs hadde jeg forferdelig dårlig selvtillit og selvbilde grunnet negative bemerkninger på mitt utseende tidligere. Turte ikke nærme meg gutter, snakke med gutter, og dersom det kom en guttegjeng mot meg, gikk jeg ofte en omvei. 

På denne tiden hadde jeg sommerjobb i en bedrift med utelukkende ungdommer. Gjennom denne jobben møtte jeg en gutt der mitt førsteinntrykk var at han virket veldig snill og samtidig så han bra ut utseendemessig. Ikke noe Brad Pitt riktignok, men han så ikke så verst ut. Likevel enset det meg at han virket noe ''rar'' på enkelte områder. Han spurte meg så på en ''date'', noe jeg takket ja til ettersom jeg aldri hadde hatt noe med en gutt å gjøre. Var et veldig stolt øyeblikk for meg.

Avtalte ikke så mye ang hva vi skulle gjøre på daten på forhånd, men tenkte meg at det ville vi finne ut av fortløpende. Kvelden før daten sendte han meg en melding via facebook at han hadde problemer med sin mobiltelefonen sin og derfor ikke kunne nås der. Jeg tenkte ikke så mye over det, og foreslo at vi skulle møtes på et avtalt sted ettersom han ikke hadde mobil. Det gikk veldig greit, han møtte opp og alt var greit so far.

Jeg spurte han om han hadde noen spesielle ønsker for daten. Han svarte at: ''Nei, han så for seg at vi bare skulle gå rundt på Oslo City og se litt i butikker''. Jeg syntes dette forslaget var veldig kjedelig, og ymtet frempå at det kanskje hadde vært bedre om vi hadde satt oss ned et sted for å bli kjent. Jeg foreslo at vi kunne ta en kaffe et sted, men da responderte han at han helst ikke ville bruke så mye penger, og ville kjøpe seg kaffe på Narvesen. Greit nok, tenkte jeg. Denne dagen hadde jeg vært så idiot at jeg glemte bankkortet mitt hjemme. Jeg forventet selvsagt ikke at han skulle spandere noe på meg, og hadde tilfeldigvis en 50lapp i jakkelommen. Jeg fikk til slutt overtalt han om å gå på starbucks til tross for at han var meget skeptisk. Han ville ikke bruke noe penger, og hadde heller ikke mye penger. Noe jeg respekterte, og sa at jeg godt kunne kjøpe noe slik at vi fikk sette oss ned. Ironisk nok ettersom jeg kun hadde en 50 lapp selv. Bestemte meg for å kjøpe en chai-latte. Dessverre kostet denne 52; kroner dersom vi skulle sitte der, og jeg manglet dermed 2 kroner. Jeg spurte om han kanskje hadde 2 kroner å gi meg, noe han ikke hadde. Han begynte igjen sekvensen om at han ikke ville bruke så mye penger. Tenkte helt ærlig at det var ganske gjerrig. Det var snakk om TO KRONER, men likevel kunne jeg ikke kreve noe. Det hele endte med at vi måtte kjøpe det som take away. Han klarte utrolig nok å finansiere traktekaffe til seg selv.

Vi bestemte oss deretter for å bevege oss mot Aker Brygge ettersom det var fint vær. Satte oss ned på den harde bryggen og pratet. Jeg stilte da spørsmål som jeg aldri burde spurt. Jeg spurte om hva som hadde skjedd med mobilen hans. 
Han: ''Nei, den er blitt sperret fordi jeg ikke klarte å betale mobilregningen'' 
Jeg ble litt overrasket. Visste at han jobbet veldig mye, han hadde jo 3 jobber. Jeg var igjen litt direkte og sa at ''Men du jobber jo så mye?'' 
Her fikk jeg det verste svaret noensinne: 
''Nei du skjønner. Jeg bruker veldig mye penger inne på forskjellige datingsider og chattesider. Det koster veldig mye å åpne meldinger fra andre damer. Totalt så har jeg vel brukt 12000 inne på disse sidene'' 
Jeg ble helt paff. Snakk om å mange antenner. Her sitter vi på date, og han forteller meg om at han mottar inkassovarsler og har sperret mobil fordi han bruker tusenvis på datingsider. 
Det verste var at han ikke sluttet. Han fortsatte og fortalte om eldre kvinner som veldig gjerne ville møte han, noe han hadde sagt nei til. 


Jeg ble så ufattelig ubekvem og ville bare dra. Han ville tydeligvis også dra hjem. På hjemveien støtte vi på en selger for ''Redd Barna'' som ville ha oss vervet inn. Daten min var svært entusiastisk ang bistand og han stod og snakket med selgeren i kanskje 30 minutter. Det verste var at HAN, som ikke hadde noe penger valgte å signere medlemsskap der. Virket også som om han ikke forstod at vedkommende hadde økonomiske interesser som selger. Virket som han trodde vedkommende ville snakke med han av personlig interesse. 
Daten endte med at jeg løy om at toget mitt straks gikk, så jeg måtte løpe. Ga han ikke klem eller noe. Bare løp. 

I tiden etterpå bombaderte han meg selvfølgelig med masse meldinger om at han ville møte meg igjen... GRØSS. 
Da jeg ikke svarte, sendte han meg nye meldinger om det var noe han hadde gjort galt på daten. Snakk om å ha dårlig selvinnsikt. 
 

Anonymkode: 7e64e...fc6

  • Liker 44
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

For er par dager siste hadde jeg en date. Selve dagen gikk greit men etterspill er mer eller mindre tragisk. Ble kjent med henne på Sukker og det kunne ta to til tre dager fra hun leste meldingen til hun svarte. Etterhvert ymtet jeg frempå hvor landet lå ettersom det tok så lang tid før jeg fikk svar. Er man interessert i noen kan man i det minste svare i løpet av dagen. Det endte ned 18 timer med beskyldninger om det ene og det andre. Hun mente jeg hadde prøvd å kontrollere henne osv. Skikkelig dranaqueen. Prøvde å forklare i det vide og brede om hva jeg hadde ment men hun tok ingenting til deg. Endte med jeg blokkerte henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, padawan skrev:

For er par dager siste hadde jeg en date. Selve dagen gikk greit men etterspill er mer eller mindre tragisk. Ble kjent med henne på Sukker og det kunne ta to til tre dager fra hun leste meldingen til hun svarte. Etterhvert ymtet jeg frempå hvor landet lå ettersom det tok så lang tid før jeg fikk svar. Er man interessert i noen kan man i det minste svare i løpet av dagen. Det endte ned 18 timer med beskyldninger om det ene og det andre. Hun mente jeg hadde prøvd å kontrollere henne osv. Skikkelig dranaqueen. Prøvde å forklare i det vide og brede om hva jeg hadde ment men hun tok ingenting til deg. Endte med jeg blokkerte henne.

Helt ærlig etter en date og du krever svar kjapt er ganske kontrollerende og masete. Er ikke alle som driver å tekster folk hver gang de har et minutt ledig, noen liker å kunne sette seg ned og være fokusert på personen og formuleringen man skal skrive, og å bombardere henne med meldinger (du sendte tydeligvis flere over de tre dagene siden du tok det som en så big deal) i dagene etter første date er bare masete. Å kreve en avklaring bare fordi hun har et liv utenom deg etter ett treff er ganske spess. Tror hun er glad for at du blokka hun. Det beste hadde vært å gjøre som normale mennesker å takke for daten og spørre om en ny, og la tankene og følelsene hennes få summe seg en tid før man begynner å mase. 

Anonymkode: e6e1d...27c

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg skrev ikke en eneste melding i løpet av de tre dagene nettop for ikke å være masete på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...