Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er noen visst sånn? Geeeeez trodde vi levde i 2017. Oralsex obligatorisk . Hadde jeg møtt en mann som ikke slikka meg hadde jeg hivd han ut på gata igjen

Anonymkode: e6e1d...27c

Jada, jada, vi tror deg AB 27c, men så stygg og ekkel som du er i andre poster her så tviler jeg på at du hadde fått verken mann eller oralsex om du så hadde tryglet om eller betalt for det.

Ref feks

På 27.4.2017 den 17.16, AnonymBruker skrev:

Buhu så ta et grep om livet ditt og personligheten din da, mann! 

Selv stygge junkier får seg damer så her er det store muligheter men åpenbart du som begrenser deg selv eller har helt ufyselig personlighet. 

Anonymkode: e6e1d...27c

 

Anonymkode: 49652...d71

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stringfellow1

for ett par år siden forsøkte en jeg kjenner å spleise meg, sammen med ei jente han kjente... 

jeg og hun skulle innom burger king eller hva det nå var, for å spise. Deretter var planen å stikke på kino, for å se på en komedie. Men når vi hadde kommet til det spise-stedet, så påstod hun at hun overhodet ikke var sulten likevel. Men hun bestilte iallefall en milk shake, og jeg tok en hamburer.  

jeg stakk en kort tur på dass, før jeg skulle begynne å spise. Men da jeg kom tilbake til restauranten, så hadde "daten" min allerede rukket å spise opp all maten min. Hun var visst ganske sulten likevel, men hun hadde ikke lyst til å betale for sin egen mat. Hun mente faktisk at det var "min feil" at maten min ble spist opp. Hvis jeg virkelig hadde vært sulten så burde jeg at spist opp maten, og ikke latt henne bli sittende igjen der alene uten noe å spise! :P 

i tillegg satt hun og fiklet med mobiltelefonen sin, både når vi var på vei til restauranten og mens jeg var ute en tur. Så ikke nok med at maten jeg hadde kjøpt var borte. I tillegg hadde hun chattet med noen venninner, og de skulle visst også "på byen" den kvelden. Dermed ville den "daten" min heller stikke ut sammen med dem, i stedet for å finne på noe sammen med meg. Så hun bare gikk sin vei. Så hun ble visst plukket opp av noen hun kjenner, og stakk ett eller annet sted for å drikke. :ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Stringfellow1 skrev:

 

jeg stakk en kort tur på dass, før jeg skulle begynne å spise. Men da jeg kom tilbake til restauranten, så hadde "daten" min allerede rukket å spise opp all maten min. Hun var visst ganske sulten likevel, men hun hadde ikke lyst til å betale for sin egen mat. Hun mente faktisk at det var "min feil" at maten min ble spist opp. Hvis jeg virkelig hadde vært sulten så burde jeg at spist opp maten, og ikke latt henne bli sittende igjen der alene uten noe å spise! :P 

 

Haha, WTF?? :sprettoy:

Anonymkode: fb782...c04

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kaldt en bæsj :( 

har ærlig talt vært på så mange kleine dater at jeg burde skrive bok. 

 

Den verste var dog den som endte med at jeg ble voldtatt .... 

Anonymkode: 29fff...afb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ble kaldt en bæsj :( 

har ærlig talt vært på så mange kleine dater at jeg burde skrive bok. 

 

Den verste var dog den som endte med at jeg ble voldtatt .... 

Anonymkode: 29fff...afb

Mener kalt *

Anonymkode: 29fff...afb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/30/2017 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Er noen visst sånn? Geeeeez trodde vi levde i 2017. Oralsex obligatorisk . Hadde jeg møtt en mann som ikke slikka meg hadde jeg hivd han ut på gata igjen

Anonymkode: e6e1d...27c

For noen holdninger på deg da. Du forventer og krever at han må slikke deg, ellers hiver du han på ræva ut? Selv om du stinker der nede? Hjelpe meg  

Anonymkode: 8c9be...92a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha!! "Laks foran laksen"?! Verste jeg har hørt! Ødelegge laksefileten på den måten :frkk:

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg fikk lyst til å gå på tulledeiter:fnise:

Invitere til middag og sette på kinesisk-meditasjonsmusikk i bakgrunnen.

Stille masse dumme spørsmål 

Invitere daten til å gå rundt på Oslo City og se i butikkene :P 

Anonymkode: 6872d...4dc

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2017 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor i alle dager ville han slikke deg på magen??? Okei, han vil ikke utføre oralsex, jaja, sånn er visst noen, men det hjelper meg da søren ikke om noen slikker meg nederst på MAGEN vel!??! :fnise: Da kan han likegodt få lov å slikke meg litt på albuen...

Anonymkode: 17d14...071

Også bruk av tunge er berøring, og er det noe damene liker så er det berøring. 

Anonymkode: dc40a...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2017 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor i alle dager ville han slikke deg på magen??? Okei, han vil ikke utføre oralsex, jaja, sånn er visst noen, men det hjelper meg da søren ikke om noen slikker meg nederst på MAGEN vel!??! :fnise: Da kan han likegodt få lov å slikke meg litt på albuen...

Anonymkode: 17d14...071

Jeg tolker det som at han fyren er en av de som synes fitte er ekkelt, men det er noe spesielt å tro at å slikke på magen gjør noe som helst for en kvinne :)

Kanskje han hadde dårlig erfaring siden hun måtte ligge med beina samlet, men jeg hadde ikke giddet en sånn fyr uansett hva som var grunnen. 

Anonymkode: 7eb63...9f6

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ille som de andre her i tråden, men flaut likevel. Jeg ble invitert på filmkveld og i løpet av filmen endte han opp i armkroken min, så venstre armen min sovna. Jeg skulle ta chips, og... satt fast hånden i pringles-boksen. Trodde at han ikke hadde sett det, så jeg prøvde diskret å riste den løs, uten hell. Satt og prøvde å lirke ut hånda fra den jævla boksen i nesten ti minutter før han flirte og spurte "Får du det til, eller?" :sjenert:

Anonymkode: 2cb78...d8e

  • Liker 46
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tolker det som at han fyren er en av de som synes fitte er ekkelt, men det er noe spesielt å tro at å slikke på magen gjør noe som helst for en kvinne :)

Kanskje han hadde dårlig erfaring siden hun måtte ligge med beina samlet, men jeg hadde ikke giddet en sånn fyr uansett hva som var grunnen. 

Anonymkode: 7eb63...9f6

Området rundt navlen og magen ned mot kjønnsorgane er erogene soner, 

Anonymkode: dc40a...16f

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2017 den 9.30, padawan skrev:

Er man interessert i noen bruker man ikke tre dager på å svare fra man leser meldingen uansett. Da tar man de 30 sekundene det tar å skrive et eller annet. Er man opptatt er det i og for seg greit nok men det tar såpass kort tid å gi beskjed at det er noe man tar seg tiden til. 

Det er ikke sikkert man klarer å skrive noe særlig bra på 30 sekunder. Hvis man ønsker å komme med et litt mer utfyllende og uttenkt svar så kan det ta litt tid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpes! Hvor finner dere alle disse sære menneskene? Føler jeg har gjentatt meg selv 40 ganger i denne tråden til nå 😂

MER!!!

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2017 den 20.17, AnonymBruker skrev:

Lang historie kort: null kjemi egentlig da vi møttes og jeg følte meg bare skikkelig jævlig, ekkel, dum, naiv og billig da jeg dro fra han. Aldri følt meg så "skitten" før i hele mitt liv!! 

Anonymkode: 1abc2...41e

Du svarte aldri på hvorfor du følte deg slik. Hva skjedde?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jabx skrev:

Det er ikke sikkert man klarer å skrive noe særlig bra på 30 sekunder. Hvis man ønsker å komme med et litt mer utfyllende og uttenkt svar så kan det ta litt tid.

Å måtte bruke flere timer og dager på å skrive ett svar anser jeg som lettere tilbakestående.

Anonymkode: 0486c...8c8

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å måtte bruke flere timer og dager på å skrive ett svar anser jeg som lettere tilbakestående.

Anonymkode: 0486c...8c8

Selve skrivingen tar kanskje ikke flere timer eller dager, men hvis man har mye å gjøre og lite tid til å sette seg ned for å gjøre det skikkelig så tar det nødvendigvis mer tid. Det gjelder enten man gjør det gradvis mellom andre gjøremål, eller man venter til man har en litt lengre pause å ta det i.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, jabx skrev:

Selve skrivingen tar kanskje ikke flere timer eller dager, men hvis man har mye å gjøre og lite tid til å sette seg ned for å gjøre det skikkelig så tar det nødvendigvis mer tid. Det gjelder enten man gjør det gradvis mellom andre gjøremål, eller man venter til man har en litt lengre pause å ta det i.

Man kan si hva man vil, det er direkte uhøflig å bruke dagevis på å svare på enkle henvendelser. Antar han ikke spurte henne om livshistorien hennes, hennes drømmer og hva som er meningen med livet liksom. I verste fall sender man en melding og sier hei, jeg har litt mye å gjøre akkurat nå, men svarer deg ordentlig når jeg har litt bedre tid. Eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sirah skrev:

Hjelpes! Hvor finner dere alle disse sære menneskene? Føler jeg har gjentatt meg selv 40 ganger i denne tråden til nå 😂

MER!!!

De finner oss!! 😆

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Gaea skrev:

Man kan si hva man vil, det er direkte uhøflig å bruke dagevis på å svare på enkle henvendelser. Antar han ikke spurte henne om livshistorien hennes, hennes drømmer og hva som er meningen med livet liksom. I verste fall sender man en melding og sier hei, jeg har litt mye å gjøre akkurat nå, men svarer deg ordentlig når jeg har litt bedre tid. Eller noe lignende.

Helt enig. Det er skikkelig uhøflig å bruke dagesvis på å svare, spes når det er en person man har en samtale med. Alt man skriver trenger ikke å være gjennomtenkt i det vide og det breie før man svarer. Om alt må tenkes gjennom, man må være i rette stemningen, ingen andre gjøremål osv osv som ble beskrevet tidligere i tråden her for å svare på en enkelt melding så lurer jeg på hvordan denne personen er med andre avgjørelser i livet sitt.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...