Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du var litt bitter?

Anonymkode: 6ff01...ec6

Hvem gidder å date en fyr som ikke setter av tid til deg?? Hvem gidder å komme løpende tilbake når fyren ikke har latt høre av seg på 3 mnd ? Man er ikke bitter fordet bare lagt fyren i søpla og gått videre :)

Anonymkode: e3d24...627

  • Liker 44
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, UngMann1986 skrev:

Håper på flere historier her i morgen! Alle dere som var på en Valentinsdag-date som gikk skeis, del! :nori:

Haha :fnise: Har ikke date en gang jeg, så sånn sett kan det ikke gå galt i det minste!

Anonymkode: 63e17...9b2

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du var litt bitter?

Anonymkode: 6ff01...ec6

Haha nei så absolutt ikke, er du han eller? 

Anonymkode: e62e2...7de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg hadde datet denne karen i omtrent 2 måneder. Møttes ofte og følte det gikk bra. Etter en koselig kveld og bra sex, som vanlig, lå han og strøk meg på ryggen når han plutselig sier: "Jeg tror ikke jeg hadde banket deg opp eller voldtatt deg eller noe, jeg bryr meg bare ikke om deg liksom." WTF? Når den kommentaren hadde fått synke inn, begynte han å legge ut om 2 andre damer han hadde datet før som han egentlig ennå likte, og håpet jeg ikke ble fornærmet. Jeg mumlet noe ala "ok, whatever, greit det", var redd for å si noe "galt". Var jo litt skremt etter det han hadde sagt. Så ventet jeg til han hadde sovnet før jeg kom meg ut derfra. Dette er snart 8 år siden, og jeg får ennå meldinger fra ham om jeg vil treffe han igjen. Svarer aldri. Han forstår ikke hva som gikk galt..

Anonymkode: db792...c52

  • Liker 46
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde datet denne karen i omtrent 2 måneder. Møttes ofte og følte det gikk bra. Etter en koselig kveld og bra sex, som vanlig, lå han og strøk meg på ryggen når han plutselig sier: "Jeg tror ikke jeg hadde banket deg opp eller voldtatt deg eller noe, jeg bryr meg bare ikke om deg liksom." WTF? Når den kommentaren hadde fått synke inn, begynte han å legge ut om 2 andre damer han hadde datet før som han egentlig ennå likte, og håpet jeg ikke ble fornærmet. Jeg mumlet noe ala "ok, whatever, greit det", var redd for å si noe "galt". Var jo litt skremt etter det han hadde sagt. Så ventet jeg til han hadde sovnet før jeg kom meg ut derfra. Dette er snart 8 år siden, og jeg får ennå meldinger fra ham om jeg vil treffe han igjen. Svarer aldri. Han forstår ikke hva som gikk galt..

Anonymkode: db792...c52

Wtf :ohmy:

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsom tråd :) 

- Jeg var 18 og skulle besøke en jeg hadde pratet ned på Nettby faktisk. Kjekk gutt, og følte vi hadde god kjemi. Han bodde noen timer unna, så ble jo overnatting da.

Jeg kommer med bussen og han henter meg. På vei bort, så sier han plutselig at vi måtte overnatte hos en kamerat. Jeg fikk ingen heads up i forkant. Jeg ble veldig paff. Tok det som en selvfølge at vi skulle sove hos han siden jeg ikke hørte noe annet. Jeg kunne ikke gjøre noe med det. Vi kommer dit og det var en knøttliten leilighet. Det satt 3 gutter å spilte tv spill. Vi fikk ta soverommet. Så vi ble sittende der hele kvelden mens han prøvde seg på meg. Så var det grandis på menyen. Vi spiste grandis i den lille sofaen alle 5 og det var en innrøyka leilighet. De guttene satt bare å spilte tv spill hele natta. Vi måtte sove i liten seng, hvor han prøvde flere ganger på å ta av meg trusen og lirke pikken inn. Glad jeg endelig satt på bussen hjem. 

-Så var det han jeg møtte på byen en sommer. (Ja, jeg var full og hadde spritbrillene på den kvelden )Jeg synes han var gørr kjekk og vi ble enige om å møtes til uka. Jeg fikk litt sjokk da jeg fikk se bilder av han på FB. Hæ? Var det han jeg rotet med på byen?! :klo: Jeg møtte han uansett. Fikk meg ikke til å avlyse.

Så vi møttes i byen og han var IKKE slik jeg husket han. Han var faktisk lavere enn meg. Jeg er 172. Så det så veldig rart ut og jeg gikk på hæler og. Så var han så utrolig harry. Rullings, snus, DEN harrye trampstamp tatoveringen på hele armen og cowboyhatt. Ja, han møtte opp i cowboyhatt! Flaut? Ja! Vi gikk litt rundt i byen og havnet på Mcern (hans ønske)  Hvor han studde i seg en big Mac på veldig kort tid. Smattet og pratet med mat i munnen. Nei huff.

Så ble bare med den ene daten.

 

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa
På 03/12/2017 den 16.46, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde datet denne karen i omtrent 2 måneder. Møttes ofte og følte det gikk bra. Etter en koselig kveld og bra sex, som vanlig, lå han og strøk meg på ryggen når han plutselig sier: "Jeg tror ikke jeg hadde banket deg opp eller voldtatt deg eller noe, jeg bryr meg bare ikke om deg liksom." WTF? Når den kommentaren hadde fått synke inn, begynte han å legge ut om 2 andre damer han hadde datet før som han egentlig ennå likte, og håpet jeg ikke ble fornærmet. Jeg mumlet noe ala "ok, whatever, greit det", var redd for å si noe "galt". Var jo litt skremt etter det han hadde sagt. Så ventet jeg til han hadde sovnet før jeg kom meg ut derfra. Dette er snart 8 år siden, og jeg får ennå meldinger fra ham om jeg vil treffe han igjen. Svarer aldri. Han forstår ikke hva som gikk galt..

Anonymkode: db792...c52

Er du helt sikker på at du hørte riktig?? Syk ting å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv bare vært på én date, og den var egentlig gøy og koselig, men det var noen hendelser som tok plass i løpet av de 6-8 timene🙈

Planen var å dra til Tusenfryd med bilen hans. Han hentet meg og vi kjørte av gårde. Ca 30 min før vi kom frem til Tusenfryd begynte bilen å lage rare lyder og fucket seg opp. Vi gikk ut for å se hva problemet var og ettersom han ikke har peiling på bil så måtte jeg imidlertidig "fikse" bilen for han (min far har vært mekaniker så jeg kan en del om biler + at jeg har interesse for bil). Begge fikk en del bildritt på seg... Både lår, armer og ansikt hos meg var tilnærmet svart.

Da vi kom frem til Tusenfryd viste det seg at surrehuet hadde mistet lommeboken der vi stoppa opp og  fiksa bilen, så vi kjørte tilbake for å hente den (den var den han hadde mista den heldigvis) også tilbake til Tusenfryd. 

Så endelig betalte vi oss inn og gikk fort for å stelle oss for å få av all bildritten (kan tro vi fikk noen rare blikk)

Da vi endelig var klare for karusell sto vi i kø i 1.30 min (!!!), og etter den karusellen var vi så sultne begge to at vi gikk og spiste. Selvsagt klarte jeg å søle colaen min utover hele bordet vårt rett etter at vi var ferdig med maten... 

Senere gikk vi og tok en berg og dalbane, men rett etter at vi hadde kommet av begynte jeg å kaste opp selvsagt (noe jeg aldri har gjort før). Etter mye om og men fra han som var bekymret for meg (?så søtt) tok vi kanskje 3-4 karuseller til, og det gikk uten problemer og var kjempe koselig.

På veg hjem igjen så var vi nesten hjemme før jeg la merke til en løs hund i vegkanten. Vi stoppet selvsagt opp og så til hunden (jeg trygla og ba siden jeg ELSKER hunder), viste seg at den ikke hadde på halsbånd så vi tok med oss hunden og leverte den kjapt til politiet (den hadde chip) før vi hastet av sted for å hente lillesøsteren hans som hadde drikket seg drita på en hjemmefrst, og det før midnatt.

Spennende dag var det, og vi ler fortsatt av den daten i dag. Vi gikk aldri på en ny date (passet aldri for oss begge) så vi bare fortsatte som venner, noe som har funket godt for oss begge, vi er svært gode venner nå og snakkes daglig.

Anonymkode: 0d0c0...5c6

  • Liker 47
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster hendelsen min i denne tråden også.

Jeg var på date sammen en kjekk fyr. Vi var på restaurant og jeg hadde på meg noen ganske nye jeans som kanskje var litt for vid så jeg brukte et belte i tillegg. Det jeg ikke hadde merket var at den ene av hempene (belt loop) som man trer beltet igjennom hadde revnet og det var den hempen som sitter midt på rundt midjen. Det la daten min merke til da jeg mistet våttene mine på gulvet og bøyde meg for å plukke dem opp. Da viste jeg dessverre litt av rumpesprekken min. Jeg merket ikke det selv helt til daten spurte om jeg kunne komme hjem til han en dag å fikse doen hans for den var tett. Jeg skjønte ikke den før han fortalte hva som hadde skjedd. Litt frekt av han egentlig. 

Jeg ville bare flykte fra stedet umiddelbart! Noe så flaut.

Anonymkode: a7de7...c6a

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poster hendelsen min i denne tråden også.

Jeg var på date sammen en kjekk fyr. Vi var på restaurant og jeg hadde på meg noen ganske nye jeans som kanskje var litt for vid så jeg brukte et belte i tillegg. Det jeg ikke hadde merket var at den ene av hempene (belt loop) som man trer beltet igjennom hadde revnet og det var den hempen som sitter midt på rundt midjen. Det la daten min merke til da jeg mistet våttene mine på gulvet og bøyde meg for å plukke dem opp. Da viste jeg dessverre litt av rumpesprekken min. Jeg merket ikke det selv helt til daten spurte om jeg kunne komme hjem til han en dag å fikse doen hans for den var tett. Jeg skjønte ikke den før han fortalte hva som hadde skjedd. Litt frekt av han egentlig. 

Jeg ville bare flykte fra stedet umiddelbart! Noe så flaut.

Anonymkode: a7de7...c6a

Flaut? Det var jo taktisk. You got it flaunt it biatch. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en fyr som jeg introduserte for søsteren min. På forhånd hadde jeg skrytt voldsomt av hvor smart han var. Søsteren min er i tillegg utdannet geolog. Så mens de to prater sammen så kommer det frem at han ikke tror at jorden er millioner av år gammel, men i likhet med superkristne tror at jorda bare er noen tusen år gammel.  Han hadde visst sett noen youtubevidoer som satte tvil om den moderne vitenskapens evne til å beregne jordas alder. 

 

  • Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hermine Grang skrev:

Jeg datet en fyr som jeg introduserte for søsteren min. På forhånd hadde jeg skrytt voldsomt av hvor smart han var. Søsteren min er i tillegg utdannet geolog. Så mens de to prater sammen så kommer det frem at han ikke tror at jorden er millioner av år gammel, men i likhet med superkristne tror at jorda bare er noen tusen år gammel.  Han hadde visst sett noen youtubevidoer som satte tvil om den moderne vitenskapens evne til å beregne jordas alder. 

 

Trodde han også at jorda var flat?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Skulle på date med en litt eldre fyr. Jeg følte daten gikk bra i starten, men så virket han veldig uinteressert. Akkurat som han kjedet seg. Satt bare med tlf og glodde på ræva på servitørdamene. Jeg følte meg ikke så bra, og han fulgte ikke med på hva jeg sa. Greit nok jeg ikke var han sin type dame,(eller hva det nå var) men det må da kunne gå an å late som du har det hyggelig og ikke sitte der med nesa i tlf! :dry: Etter middagen, så kjørte jeg bare hjem skuffet. 

2. Jeg hadde pratet lenge med en på Tinder. Ingen av oss turte å ta det første steget. Så jeg bare spurte til slutt om han var keen på en date. Joda, det var han. Men det var 6 timer mellom oss, og vi ble enige om at han kom til meg. 

Da han kom hjem til meg  (Han hadde GPS i bilen) så føltes det hele bare så kleint! Han var veldig kjekk og jeg skikkelig nervøs. Så vi ble bare sittende i sofaen å snakke litt. Om ikke det var kleint nok, så hører vi "aah aah aaahhh" fra naboen over. Gammelt og lytt hus. Det var sååååå kleint. Herregud. Vi lagde mat og satt på en film. En dørgende kjedelig film han fant.  Jeg ser i sidesynet at han stirret på meg. Sjenert som jeg var, så bare så jeg på filmen. Latet som ingenting. 

Etter filmen legger han hånda på låret mitt og visker inni øret "jeg har vært kåt på deg siden jeg kom, kjenn" mens han tok hånden min bort for å kjenne på bulen i buksa hans. Jeg sa jeg synes det var for tidlig med sex, og da ble han så furten at han bare gikk inn på gjesterommet for å legge seg! :overrasket: Neste morgen var bare klein og vi sa ingenting til hverandre. Etter frokost, så pakket han og mumlet noe i gangen at han var skuffet og hadde aldri blitt avvist før. Good ridance sier jeg.

3. Han her møtte opp 30 minutter for sein! Jeg satt i byen å ventet. Var irritert da han endelig kom surrende. Men holdt kjeft. Fyren var ekstremt selvopptatt! Det var bare meg meg meg meg under hele daten. Var ikke interessert i å høre hva jeg hadde å si. Så snakket han ganske stygt om eks dama. Som var mor til hans barn. Hun var en heks, fæl, egoistisk osv. Turn off. 

Anonymkode: eb5b8...05c

  • Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Gud, la meg aldri skilles fra mannen min, og frels meg fra den onde datingverdenen. 

Og jeg er ikke engang religiøs.

Har bare èn ting å si;  

Og en ting til: MER historier! 

  • Liker 36
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Var på date engang med en jeg hadde truffet over nettet. Jeg var 16 og han var noe med 20. Meg og han hadde noen fellesvenner på Facebook og jeg sendte han en venneforespørsel fordi han så jo sykt kjekk ut på profilbildet sitt.. Vi begynte å snakke sammen i chatten og hadde kjempegod kjemi virket det som.. i hvert fall over nettet :PVi avtalte å møtes for første gang. Planen var at vi skulle være hjemme hos han, spise pizza og se film.

Vi avtalte å møtes klokka 8 om kvelden hjemme hos han, siden han bodde bare noen kvartaler unna mitt hus.

Uansett, jeg var stort sett hjemme den dagen før daten og gjorde meg klar. Var sykt nervøs og så for meg DEN kjekkasen som på bildet jeg hadde sett av ham.. så feil kan man ta.. Når jeg ringte på og døren åpnet seg var jeg nærmest i sjokk. Fyren var jo lavere enn meg (jeg er 164 høy..), og haltet mens han gikk! Ikke var han noe glansbildet heller. Jeg var helt sjokkert over hvor forskjellig han så ut i virkeligheten og på bildet :sjokkert: Så ut som 2 forskjellige personer!

Det var også ganske tydelig at han var ute etter kun en ting.. Man kunne nærmest se på denne fyren at han ikke hadde fått seg noe på mange år.. om ikke i det hele tatt.. Ikke hadde han sosiale antenner heller. Spurte rett ut om jeg var over den seksuelle lavalder!

Jeg ville bare vekk der fra fordi jeg følte meg skikkelig ukomfortabel. Ikke hadde vi noe å snakke om i virkeligheten heller, selv om vi hadde veldig god kjemi på meldinger osv.

Da vi skulle se film klarte jeg ikke konsentrere meg om filmen. For hver minste setning i filmen fikk han til å le som en galning og hele sofaen ristet mens han lo! Jeg begynte å lure på om han hadde en hjerneskade eller noe.. Normal var han ihvertfall ikke.

Da jeg skulle dra hjem, presset han seg på meg og tilbydde seg å følge meg hjem. Snilt av han. Men jeg sa at jeg bodde rett borti gata og ville gå bort selv men uansett hva jeg sa, så forsto han det ikke!

''Snakkes i morgen!'' var det siste han sa til meg mens han haltet ned bakken.

Har ikke sett eller hørt noe fra han etter det..

 

Endret av MaggiSwaggi
  • Liker 16
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2016 den 14.31, celine skrev:

Hahaha, sitter på jobb og tok meg selv i å le høyt av denne :fnise:

Har kanskje ikke så mange morsomme dater å bidra med, men jeg ble overtalt til å spise middag med en fyr en gang. Jeg var student, ganske blakk og sulten på en skikkelig god middag, så jeg endte opp med å si ja. Jeg var klar på at jeg ikke var det fnugg interessert i fyren, men det så ikke ut til å plage ham.

Inne på restauranten hang det heliumballonger i taket. Han plukket ned en, knøt opp knuten for så å puste inn helium for å få Donaldstemme. Så kom bekjennelsen: "I love you, I love you, I reeeeally love you" med highpitched Donaldstemme og et volum som tilkjennegjorde at beskjeden ikke bare kunne høres av meg.

Überkleint som det var, ba jeg ham om å stoppe før han dreit seg skikkelig ut. Det gjorde han ikke. Han bare fortsatte på samme viset. Så da han knøt opp knuta på den tredje heliumsballongen, forsvant jeg ut av restauranten. Jeg så ham heldigvis aldri igjen :) 

Hadde jeg vært i hans situasjon så hadde jeg gjort akkurat det samme ...du var jo bare der for å tigge til deg en gratis middag? og ikke det fnugg interessert i han sånn egentlig. Så hvorfor skal man ikke ha det litt morsomt på din bekostning da?  ..du fikk nå tross alt en gratis middag. 

Du bør være mer flau over at du sa ja pga kun middagen enn hva han trenger å være som blåste i seg noen heliumsballonger ..sånn helt egentlig og seriøst ta og reflekter litt over det der.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...