Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Christy89 skrev:

Jeg spiser ofte hvitløk og merker aldri hvis andre har spist hvitløk. Tror det er folk som aldri spiser hvitløk som mener det stinker. Broren min spiser aldri hvitløk og synes jeg stinket etter jeg har spist det :P

Hvitløk lukter som jern og sur svette. Det er en blanding av stål-ånde og sur melk. Det lukter, sorry to say it, litt utlending. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Arcturus skrev:

Hvitløk lukter som jern og sur svette. Det er en blanding av stål-ånde og sur melk. Det lukter, sorry to say it, litt utlending. 

Så provinsielt. 

Anonymkode: e41a7...f1d

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så provinsielt. 

Anonymkode: e41a7...f1d

Velkommen til kollektivtransport i India på en varm ettermiddag. En skal være laget av et spesielt stoff for å ikke registrere en anelse kroppslig hvitløksodør av sine medpassasjerer. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Arcturus skrev:

Hvitløk lukter som jern og sur svette. Det er en blanding av stål-ånde og sur melk. Det lukter, sorry to say it, litt utlending. 

Jeg er fult klar over at andre synes det lukter, så du trenger ikke å si sorry 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2017 den 1.04, AnonymBruker skrev:

Når du legger ut bilder av deg for å framstå som en vanlig slank og attraktiv dame på 60 kg men veier 80 kg i virkeligheten så er det helt normalt at den andre personen er skuffet. Hun har da lurt han til å møte en som hun ikke var og han bruker både tid og penger på ingenting. Man må være fysisk tiltrukket av den andre for at det skal fungere. Er hun tjukk som en hvalross skjønner jeg han godt. Han har blitt lurt og burde ikke få dårlig samvitighet for å avvise henne. Det samme gjelder om rollene hadde vært omvendt

Anonymkode: 53f66...e0d

Hvis noen legger ut bilder som gir et feilaktig inntrykk av dem selv så har de løyet. Løgnere bør man ikke gi noe av tiden sin. Man bør bare dra. Hvorfor skal man være høflig med en løgner?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til mange her, så er jeg jo heldig med mine verste dater...

1. Splitte regningen. Jeg har ikke noe i mot å splitte den, eller betale hver for oss. Men jeg synes det er lite sjarmerende med å omtrent å ta fram kalkulator og vekt for å finne ut hvem som har spist mest eller ikke.

2. Han som aldri dukket opp. Vi hadde avtalt tid og sted for å møtes, og ingen kom. Og siden det ikke var en blind date, og han hadde invitert ut, så visste han hva han gikk til. Men feiget vel ut. Synes det er mer realt å bare si "beklager, men jeg trur ikke dette vil fungere" eller noe.

3. Blind date fra en nettside for mange år siden. Det han var mest opptatt av å prate om var at han ikke hadde fått sex på en stund og hadde lyst til å binde meg fast i senga og ha analsex med meg. Å bli bundet fast for analsex er ikke noe jeg gjør etter å ha truffet en person en gang... 

4. Ei jeg ikke bor i samme by med, men avtalte date en stund på forhånd da vi skulle være i samme by for en periode, og vi snakket om det til ganske kort tid fram til datoen. Men plutselig ville hun heller henge med venner hele den dagen, men jeg kunne jo få være med. Det er ikke akkurat det jeg anser som en date, og jeg ville heller bruke litt mer tid alene på henne, enn sammen med 14 andre mennesker, så jeg sa det ikke passet. Da hun hadde tydeligvis hatt nok tid med venner, og kanskje ingen å henge sammen med dagen etter, foreslo hun at vi kunne jo ha daten dager etter i stedet. Takket nei.

5. Date som ikke hadde med lommebok. Han hadde full jobb, jeg var student. Så han fikk jo påspandert middag. Mener virkelig ikke at menn skal spandere på damene, men å bare droppe å ta med lommebok er ugreit. Det ble med den daten.

Anonymkode: 16192...ed5

  • Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I forhold til mange her, så er jeg jo heldig med mine verste dater...

1. Splitte regningen. Jeg har ikke noe i mot å splitte den, eller betale hver for oss. Men jeg synes det er lite sjarmerende med å omtrent å ta fram kalkulator og vekt for å finne ut hvem som har spist mest eller ikke.

2. Han som aldri dukket opp. Vi hadde avtalt tid og sted for å møtes, og ingen kom. Og siden det ikke var en blind date, og han hadde invitert ut, så visste han hva han gikk til. Men feiget vel ut. Synes det er mer realt å bare si "beklager, men jeg trur ikke dette vil fungere" eller noe.

3. Blind date fra en nettside for mange år siden. Det han var mest opptatt av å prate om var at han ikke hadde fått sex på en stund og hadde lyst til å binde meg fast i senga og ha analsex med meg. Å bli bundet fast for analsex er ikke noe jeg gjør etter å ha truffet en person en gang... 

4. Ei jeg ikke bor i samme by med, men avtalte date en stund på forhånd da vi skulle være i samme by for en periode, og vi snakket om det til ganske kort tid fram til datoen. Men plutselig ville hun heller henge med venner hele den dagen, men jeg kunne jo få være med. Det er ikke akkurat det jeg anser som en date, og jeg ville heller bruke litt mer tid alene på henne, enn sammen med 14 andre mennesker, så jeg sa det ikke passet. Da hun hadde tydeligvis hatt nok tid med venner, og kanskje ingen å henge sammen med dagen etter, foreslo hun at vi kunne jo ha daten dager etter i stedet. Takket nei.

5. Date som ikke hadde med lommebok. Han hadde full jobb, jeg var student. Så han fikk jo påspandert middag. Mener virkelig ikke at menn skal spandere på damene, men å bare droppe å ta med lommebok er ugreit. Det ble med den daten.

Anonymkode: 16192...ed5

Da spanderte jo du? Damene kan og spandee en gang.

Anonymkode: 6ff01...ec6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da spanderte jo du? Damene kan og spandee en gang.

Anonymkode: 6ff01...ec6

Enig i det. Men veldig forskjell å spandere på noen og at en ikke gidder å ta med lommeboka. Det er et veldig dårlig førsteinntrykk for meg. 

Ikke noe problemer med å spanere heller (spandert på både menn og kvinner). Men jeg liker hverken kvinner som tar det som en selvfølge å bli påspandert eller folk som ikke gidder å ta med lommebok. Nei, den var ikke glemt, og jeg synes vel å hugge godt inn i en students lommebok ikke var det festligste da (i full jobb i dag hadde jeg aldri lagt igjen lommeboka og forventet betalt middag av en uten fast inntekt/student). 

Anonymkode: 16192...ed5

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ikke verste, men var på date med en mann som roste meg fordi jeg var oppegående og at han nesten aldri  møtte slike kvinner. Fikk avsmak av fyren og ble ikke noe flere dater på oss. 

Anonymkode: a21a1...bb4

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke verste, men var på date med en mann som roste meg fordi jeg var oppegående og at han nesten aldri  møtte slike kvinner. Fikk avsmak av fyren og ble ikke noe flere dater på oss. 

Anonymkode: a21a1...bb4

Jeg syntes nå virkelig ikke at dette var negativt? Han sier jo at han er glad for å ha møtt deg siden du virker så oppegående, og du tar det negativt? :klo: 

Anonymkode: 49652...d71

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Det er overraskende mange kvinner som misliker å få slike komplimentet tidlig i datingfasen. Man kan godt lire av seg et og annet kompliment om at feks øynene er pene men går en lenger enn det gjør man seg en bjørnetjeneste. True story.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes nå virkelig ikke at dette var negativt? Han sier jo at han er glad for å ha møtt deg siden du virker så oppegående, og du tar det negativt? :klo: 

Anonymkode: 49652...d71

Tipper det gav avsmak fordi han snakker nedsettende om en del kvinner.

Anonymkode: 2c48e...ba7

  • Liker 43
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper det gav avsmak fordi han snakker nedsettende om en del kvinner.

Anonymkode: 2c48e...ba7

Men hva skal man si da, man vet jo at store deler av både menn og kvinner er helt på bærtur :P 

Anonymkode: 49652...d71

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i en modus hvor jeg strekker meg gjerne langt for å kunne være en "giver"
, dette har jeg gjort nå i ca 6 år og dette er min villeste historie så langt.

Jeg møtte en 19 åring på jobben, hun er litt lubben og egentlig litt sosialt klønete.
vi snakker en del på jobben.
Jeg er snill og grei selv om jeg ikke er intressert i henne.
Hun snakker om f.eks at gutter er teite, "Jeg er ikke teit" svarer jeg.
"Ja men du er ikke keen på meg", og hun hadde rett. Hun var en solid 4'er.
Jeg følte meg klein når jeg sa til henne "Jeg synes du er pen" hun rødmer og
blir taus.

Jeg spør om nummeret hennes og tekster henne dagen etterpå, det jeg får ut av
samtalene våre er at hun er uerfaren og har ikke kysset engang.
Inviterte henne ut på en av de mer ekslusive restaurantene i byen, og etter
daten så kjørte jeg henne hjem, fremme så sier hun flaut "takk" og før
hun rekker å komme seg ut av bilen så tar jeg tak i armen hennes og drar meg til
et kyss mens jeg tar på de svære melonene hennes.
"Kan jeg bli med inn?" får svar at bestemoren sitter og venter på henne inne.
Vel kult det kan jeg møte henne? Hun glir tilslutt med på det.

Bestemora digga meg, hun fortalte meg morsomme historier mens den feite barnebarnet
sitter der pinlig berørt.
Vi kommer oss endelig opp til rommet hennes, hun var ekstremt nervøs men jeg fikk
henne fullstendig naken og det bare tok helt av, pulte som bare det!
Hun stopper og spør om "vi ikke kan ta en pause, for jeg tror jeg hører
barnebarnet mitt gråte i første etasje"

Det føles godt å kunne dele av seg folkens!

Anonymkode: beb84...bbb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i en modus hvor jeg strekker meg gjerne langt for å kunne være en "giver"
, dette har jeg gjort nå i ca 6 år og dette er min villeste historie så langt.

Jeg møtte en 19 åring på jobben, hun er litt lubben og egentlig litt sosialt klønete.
vi snakker en del på jobben.
Jeg er snill og grei selv om jeg ikke er intressert i henne.
Hun snakker om f.eks at gutter er teite, "Jeg er ikke teit" svarer jeg.
"Ja men du er ikke keen på meg", og hun hadde rett. Hun var en solid 4'er.
Jeg følte meg klein når jeg sa til henne "Jeg synes du er pen" hun rødmer og
blir taus.

Jeg spør om nummeret hennes og tekster henne dagen etterpå, det jeg får ut av
samtalene våre er at hun er uerfaren og har ikke kysset engang.
Inviterte henne ut på en av de mer ekslusive restaurantene i byen, og etter
daten så kjørte jeg henne hjem, fremme så sier hun flaut "takk" og før
hun rekker å komme seg ut av bilen så tar jeg tak i armen hennes og drar meg til
et kyss mens jeg tar på de svære melonene hennes.
"Kan jeg bli med inn?" får svar at bestemoren sitter og venter på henne inne.
Vel kult det kan jeg møte henne? Hun glir tilslutt med på det.

Bestemora digga meg, hun fortalte meg morsomme historier mens den feite barnebarnet
sitter der pinlig berørt.
Vi kommer oss endelig opp til rommet hennes, hun var ekstremt nervøs men jeg fikk
henne fullstendig naken og det bare tok helt av, pulte som bare det!
Hun stopper og spør om "vi ikke kan ta en pause, for jeg tror jeg hører
barnebarnet mitt gråte i første etasje"

Det føles godt å kunne dele av seg folkens!

Anonymkode: beb84...bbb

Vandrehistorie? :P

Anonymkode: f5ec1...b49

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 4.6.2017 den 3.07, AnonymBruker skrev:

Har inntrykk av at de fleste damer er nøye på hygiene, har i hvert fall aldri vært borti noen med avføring i trusa. Synes for øvrig ikke utflod kan sammenlignes med avføring. Utflod er kun en klar, luktfri væske, og ikke noe ekkelt etter mitt syn.

Anonymkode: 8a546...7bb

Elsker når menn er eksperter på kvinners intimhygiene <3 faaaaail

Anonymkode: 0db5e...5b5

  • Liker 24
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en middagsdate (idiot som jeg er) hvor han snakket non stop i tre timer. De gangene han spurte meg om noe så avbrøt han meg, gang på gang. Utrolig irriterende. Etter dessert klarte jeg endelig å bryte opp. Han sa han hadde hatt en super date, men kunne ønske at jeg ikke var så sjenert, at jeg hadde snakket mer. Sukk...

Den aller verste var han som truet med selvmord etter date to, for jeg takket nei til å bli kjæresten hans. Han var skikkelig skummel, lo og gråt om hverandre. Måtte ringe politiet, og de tvangsinnla ham. Brrr...

Anonymkode: ce769...972

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes nå virkelig ikke at dette var negativt? Han sier jo at han er glad for å ha møtt deg siden du virker så oppegående, og du tar det negativt? :klo: 

Anonymkode: 49652...d71

Om du hadde møtt en afrikaner ville du da sagt "Det er sjeldent jeg møter oppegående afrikanere, men deg liker jeg"? Eller ville du kanskje sagt "Det er sjeldent jeg møter oppegående mennesker, men deg liker jeg" Om det var det du mente og at du ikke ville signalisere at du generelt så ned på afrikanere.   

Samme gjelder jo om man sier "Det er sjeldent jeg møter oppegående kvinner, men deg liker jeg". Det virker jo som om han har et negativt syn på kvinner. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 40
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Om du hadde møtt en afrikaner ville du da sagt "Det er sjeldent jeg møter oppegående afrikanere, men deg liker jeg"? Eller ville du kanskje sagt "Det er sjeldent jeg møter oppegående mennesker, men deg liker jeg" Om det var det du mente og at du ikke ville signalisere at du generelt så ned på afrikanere.   

Man sier da ikke at man ser ned på noen bare fordi de ikke nødvendigvis er så oppegående! Og jeg synes ikke det er noen forskjell på å si "det er lenge siden jeg møtte en oppegående afrikaner" og "det er lenge siden jeg møtte en oppegående nordmann", så jeg skjønner virkelig ikke problemet med dette. Men nok om det, jeg setter et punktum for avsporingen her.

Anonymkode: 49652...d71

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...