Gjest padawan Skrevet 23. mai 2017 #1221 Del Skrevet 23. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var jo nettopp det han ikke hadde? les denne artikkelen på Wikipedia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1222 Del Skrevet 23. mai 2017 7 timer siden, padawan skrev: les denne artikkelen på Wikipedia. Men du skjønner det ikke alltid er så lett å vite når noen er ironiske på nettet. Man ser ikke kroppsspråket eller vet ikke hvordan tonefallet er. Greit å ta med ironiflagget Anonymkode: eb5b8...05c 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chauve-Souris Skrevet 24. mai 2017 #1223 Del Skrevet 24. mai 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du skjønner det ikke alltid er så lett å vite når noen er ironiske på nettet. Man ser ikke kroppsspråket eller vet ikke hvordan tonefallet er. Greit å ta med ironiflagget Anonymkode: eb5b8...05c Sett utifra konteksten var det jo egentlig ganske åpenbart da. Altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1224 Del Skrevet 24. mai 2017 På 5/22/2017 den 18.02, Aquaman skrev: Det er ingen som leser nekrologsidene i avisa og tror at alle må være døde. LOL. Anonymkode: 4aaea...5f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. mai 2017 #1225 Del Skrevet 24. mai 2017 For noen år siden skulle jeg på date med en, som var to timer forsinket, og i tillegg full da han kom (Han var nervøs, og måtte roe nervene) Ble ikke noen date alikavell, sendte han rett hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FrittgåendeBurugle Skrevet 24. mai 2017 Populært innlegg #1226 Del Skrevet 24. mai 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jøss Egentlig dater jeg ikke, men jeg fikk lastet ned en datingsapp for å prøve det ut. Snakket en del med en fyr som virket jordnær og hyggelig og vi planla å møtes noen uker fram i tid siden jeg var ganske opptatt med å studere. Dagen før jeg skulle ha eksamen så fikk jeg en melding om at han hadde tatt seg fri fra jobben og kom til byen for å møte meg. Jeg forsøkte å forklare at jeg har eksamen dagen han kommer og et par dager etterpå, men han lurte jo på om jeg ikke kunne droppe den ene... Vi kunne jo gå å ta oss en god burger på mcdonalds istedenfor. Han hadde jo tross alt tatt seg en dag fri. Jeg sa at jeg ikke helt trodde at vi delte samme verdier og at det mest sannsynligvis ikke ville bli en fremtid ut av oss to. Anonymkode: f5ec1...b49 Droppet du ikke eksamen for å ta en burger på mækkern med en fyr du aldri har møtt før? Så frekk du er! 52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rufino Skrevet 24. mai 2017 Populært innlegg #1227 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) Jeg har vært en jente sin verste date, noen gang. For en del år siden gikk jeg sammen med en søt jente hjem fra byen, begge litt småfulle. Hun spurte om mitt nummer. Og jeg sa at vi kunne finne på noe neste uke. To dager senere får jeg en melding om jeg har lyst til å finne på noe. Det sto ikke noe navn, og jeg hadde ikke lagret nummeret. Jeg lagret det da som den søte jenta fra byen. Vi flørtet og tekstet frem og tilbake, og avtalte en date. Hun skulle komme til min leilighet, hvor vi skulle lage hjemmelaget sushi sammen - og så skulle vi ta med det og cava og gå ut i parken (det var sommer). Poenget var jo det at.... det var ikke hun jenta jeg trodde som jeg hadde tekstet med. Det var en annen jente som jeg ikke var så keen på. Plutselig sto hun i leiligheten min, pent pyntet og full av forventninger. Den daten endte helt katastrofe. Jeg tenkte først jeg skulle fake det. Men så ble hun så nærgående, jeg ble rar, hun spurte hvorfor. Og til slutt sa jeg hva som hadde skjedd. Hun begynte å grine og gikk hjem. Jeg følte meg som det verste menneske ever. Fikk vite etterpå at hun også hadde fortalt til flere venninner om at hun skulle på date med meg, fordi hun var så glad for det. And the worst person in history award goes to....... me! Endret 1. juni 2017 av Rufino 66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1228 Del Skrevet 24. mai 2017 29 minutter siden, Rufino skrev: Jeg har vært en jente sin verste date, noen gang. For en del år siden gikk jeg sammen med en søt jente hjem fra byen, begge litt småfulle. Hun spurte om mitt nummer. Og jeg sa at vi kunne finne på noe neste uke. To dager senere får jeg en melding om jeg har lyst til å finne på noe. Det sto ikke noe navn, og jeg hadde ikke lagret nummeret. Jeg lagret det da som den søte jenta fra byen. Vi flørtet og tekstet frem og tilbake, og avtalte en date. Hun skulle komme til min leilighet, hvor vi skulle lage hjemmelaget sushi sammen - og så skulle vi ta med det og cava og gå ut i parken (det var sommer). Poenget var jo det at.... det var ikke hun jenta jeg trodde som jeg hadde tekstet med. Det var en annen jente som lenge hadde vært keen på meg, men som jeg ikke var keen på. Plutselig sto hun i leiligheten min, pent pyntet og full av forventninger. Den daten endte helt katastrofe. Jeg tenkte først jeg skulle fake det. Men så ble hun så nærgående, jeg ble rar, hun spurte hvorfor. Og til slutt sa jeg hva som hadde skjedd. Hun begynte å grine og gikk hjem. Jeg følte meg som det verste menneske ever. Fikk vite etterpå at hun også hadde fortalt til flere venninner om at hun skulle på date med meg, fordi hun var så glad for det. And the worst person in history award goes to....... me! Ånei, stakkars jente! Jeg er selv mann og gjorde noe lignende. Da var jeg ute på byen med to jenter og tok feil av hvem som likte meg og hvem som prøvde å spleise meg med venninna. Fant jo først ut at jeg tok feil da jeg sa til hun jenta som flørtet med meg "tror du venninna di liker meg?" Jeg trodde jo at alle komplimentene hennes var for å få meg til å virke som tidenes kar for venninnen hennes. Anonymkode: 2b0e2...c93 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1229 Del Skrevet 24. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ånei, stakkars jente! Jeg er selv mann og gjorde noe lignende. Da var jeg ute på byen med to jenter og tok feil av hvem som likte meg og hvem som prøvde å spleise meg med venninna. Fant jo først ut at jeg tok feil da jeg sa til hun jenta som flørtet med meg "tror du venninna di liker meg?" Jeg trodde jo at alle komplimentene hennes var for å få meg til å virke som tidenes kar for venninnen hennes. Anonymkode: 2b0e2...c93 Forstår ikke hvorfor du trodde at den som ikke flørtet med deg var den som var interessert. Høres spesielt ut Anonymkode: 1f103...760 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 24. mai 2017 #1230 Del Skrevet 24. mai 2017 På 22.5.2017 den 15.58, padawan skrev: For er par dager siste hadde jeg en date. Selve dagen gikk greit men etterspill er mer eller mindre tragisk. Ble kjent med henne på Sukker og det kunne ta to til tre dager fra hun leste meldingen til hun svarte. Etterhvert ymtet jeg frempå hvor landet lå ettersom det tok så lang tid før jeg fikk svar. Er man interessert i noen kan man i det minste svare i løpet av dagen. Det endte ned 18 timer med beskyldninger om det ene og det andre. Hun mente jeg hadde prøvd å kontrollere henne osv. Skikkelig dranaqueen. Prøvde å forklare i det vide og brede om hva jeg hadde ment men hun tok ingenting til deg. Endte med jeg blokkerte henne. En liten fortsettelse: Det siste jeg skrev til henne på mandag var "... Jeg vil helst slippe å få flere meldinger fra deg. Skulle du sende meg flere meldinger blir ikke disse besvart. ". Hun har sendt flere meldinger men jeg unnlatt å lese de for å ikke gi henne noe som helst inntrykk som kan feiltolkes eller gi vann på møllen av noe som helst slag. Tidligere i dag så jeg hun hadde sendt ny melding på Sukker som startet med "Takk for din egoistiske holdning ...". Jeg gidder ikke åpne den meldingen heller men etter den siste meldingen jeg sendte henne skjønner jeg ikke at hun bare gir beng og kommer seg videre. jeg vet ikke helt om jeg er enig i at det er egoistisk å ville vite hvor man står med fremtidig dating eller om man er ute av loopen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1231 Del Skrevet 24. mai 2017 Datet en fyr en periode og vi hadde sex. Jeg sugde han til den store gullmedalje, og når han hadde sprutet i munnen min ba han meg legge meg på rygg med bena godt samlet, så skulle han slikke meg litt nederst på magen og i lysken. Trodde først dette var en form for tease, men neida. Han slikket meg litt på magen og lysken, og så slang han seg ned ved siden av meg. Dette gjentok seg neste gang også. Jeg spurte om han ikke ville slikke meg litt i f*tta også, men det ville han ikke. Regna med han ikke likte å slikke, og man kan ikke akkurat tvinge noen heller.. men jeg følte meg skitten/ekkel pga det. Ble ikke noe forhold ut av dette for å si det sånn Anonymkode: 3970d...e18 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 24. mai 2017 #1232 Del Skrevet 24. mai 2017 3 timer siden, Rufino skrev: And the worst person in history award goes to....... me! Jeg har vært i litt av de samme skoene som deg. Hun var veldig på med meldinger, typ wall of text, hele tiden så jeg fikk litt hetta. Jeg var ikke mann nok til å avlyse kaffedaten jeg var dum nok til å si ja til. Kom meg gjennom det men mistenker jeg var litt kort og mutt, særlig i begynnelsen. Snakketøyet gikk litt lettere etterhvert men på slutten sa hun at hun ikke visste om vi egentlig passet så godt sammen. Tok en mental high five og svarte noe ala "sånn kan det gå". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1233 Del Skrevet 24. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke hvorfor du trodde at den som ikke flørtet med deg var den som var interessert. Høres spesielt ut Anonymkode: 1f103...760 Åpenbart feiltolket jeg grovt. Men jeg trodde jo hun jenta som ikke flørtet med meg flørtet med meg. I tillegg var hun utrolig pen og jeg ble vel blendet av det. Hun som viste seg å prøve å sjekke meg opp var en venninne og jeg var sikker på at hun hadde kjæreste, noe hun ikke hadde. Meg som skrev: 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ånei, stakkars jente! Jeg er selv mann og gjorde noe lignende. Da var jeg ute på byen med to jenter og tok feil av hvem som likte meg og hvem som prøvde å spleise meg med venninna. Fant jo først ut at jeg tok feil da jeg sa til hun jenta som flørtet med meg "tror du venninna di liker meg?" Jeg trodde jo at alle komplimentene hennes var for å få meg til å virke som tidenes kar for venninnen hennes. Anonymkode: 2b0e2...c93 Anonymkode: 2b0e2...c93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 24. mai 2017 #1234 Del Skrevet 24. mai 2017 4 timer siden, Rufino skrev: Jeg har vært en jente sin verste date, noen gang. For en del år siden gikk jeg sammen med en søt jente hjem fra byen, begge litt småfulle. Hun spurte om mitt nummer. Og jeg sa at vi kunne finne på noe neste uke. To dager senere får jeg en melding om jeg har lyst til å finne på noe. Det sto ikke noe navn, og jeg hadde ikke lagret nummeret. Jeg lagret det da som den søte jenta fra byen. Vi flørtet og tekstet frem og tilbake, og avtalte en date. Hun skulle komme til min leilighet, hvor vi skulle lage hjemmelaget sushi sammen - og så skulle vi ta med det og cava og gå ut i parken (det var sommer). Poenget var jo det at.... det var ikke hun jenta jeg trodde som jeg hadde tekstet med. Det var en annen jente som lenge hadde vært keen på meg, men som jeg ikke var keen på. Plutselig sto hun i leiligheten min, pent pyntet og full av forventninger. Den daten endte helt katastrofe. Jeg tenkte først jeg skulle fake det. Men så ble hun så nærgående, jeg ble rar, hun spurte hvorfor. Og til slutt sa jeg hva som hadde skjedd. Hun begynte å grine og gikk hjem. Jeg følte meg som det verste menneske ever. Fikk vite etterpå at hun også hadde fortalt til flere venninner om at hun skulle på date med meg, fordi hun var så glad for det. And the worst person in history award goes to....... me! Hvorfor spurte du aldri om navnet hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1235 Del Skrevet 24. mai 2017 jeg skjønner ikke hva folk ikke forstår med denne tråden: del dine værste dates. Noen(ganske mange) klarer tydeligvis ikke å begripe hva det går ut på. Anonymkode: 1abc2...41e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1236 Del Skrevet 25. mai 2017 På 5/11/2015 den 3.07, Lucid skrev: Er ganske ny i dating-gamet, så har ikke så mange historier enda, men jeg har en; Vi snakket mye over skype og lignende først, og jeg hadde flere ganger nevnt at jeg ønsket å ta det rolig, og at jeg savnet disse forventningene f.eks til første kyss, og han var såå enig. Plutselig, dagen før vi møtes, sier han "jeg tror jeg kommer til å kysse deg i morgen. Hvis jeg liker deg kommer jeg til å kysse deg. Jeg er sikker på at vi skal kysse i morgen, jeg eelsker å kysse, gjør ikke du?" "ehm.. jo'a, men hva skjedde med å ta det rolig?" "men, hvis du ikke kysser meg tilbake betyr jo det at du ikke liker meg. Vi kommer til å kysse i morgen." Dagen kom, og joda, nesten før jeg kommer inn døra har jeg tunga hans langt nede i halsen. Vi prata litt, og så skulle vi se en film, men han var mer interessert i å kline og grafse, enda jeg gjentatte ganger flytta handa hans fra ræva mi så tok han ikke hintet. Jeg prøvde å snu meg og si at jeg ville se filmen fordi han holdt meg i en jævlig vond vinkel, og.. vel, klininga var rett og slett bare ikke så bra som han skulle ha det til. Det var klissete og vått og.. ubehagelig. Men jeg bestemte meg for å gi han en sjanse, han virket veldig hyggelig utenom akkurat det. Og så var jeg på byen en lørdag, og på søndag var jeg ekstremt bakrus, av typen hvis jeg flytter meg nå så spyr jeg. Han INSISTERTE på å komme på besøk, og jeg hadde ikke energi til å krangle, men sa klart i fra om at jeg var dritdårlig og at han måtte ta hensyn. Vi la oss i senga mi (med klær, gjorde det veldig klart flere ganger at sex var uaktuelt enda). Vi spoonet og så ca 10 min av filmen før klineseansen var i gang igjen. Jeg trakk meg unna gjentatte ganger, og til slutt resignerte han (nesten). Han lå og grafsa på rompa mi utenpå buksa, og jeg var så trøtt, dårlig og lei at jeg ikke en gang gadd å rette på det. Og så begynner han å RISTE meg. "ååå, du har så deilig rumpe!! *ristrist*" "DU.. BAKRUS! JEG SPYR SNART!" fem min senere "ååå, fine rumpa, *ristrist*" "Seriøst, slutt!" så legger han handa på magen min og rister. Da var filmen endelig over, og jeg ga beskjed om at han måtte rekke bussen. "kan jeg ikke sove her da?" "nei.." hele veien til bussholdeplassen maste han. "du, få sov hos deg daaa" jeg fikk plassert han på bussen, og har ikke snakket med han siden. Ikke den værste opplevelsen mtp andre i denne tråden, men på slutten der var jeg ganske klar for å bare spy i trynet hans. Herregud jeg dør av latter! 😂😂 Anonymkode: fb782...c04 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1237 Del Skrevet 25. mai 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg skjønner ikke hva folk ikke forstår med denne tråden: del dine værste dates. Noen(ganske mange) klarer tydeligvis ikke å begripe hva det går ut på. Anonymkode: 1abc2...41e Så del din verste date da? Anonymkode: fb782...c04 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1238 Del Skrevet 25. mai 2017 Skulle besøke en fyr for første gang som bodde litt langt borte.Så vi skulle spise med han ,spiste god mat og så tv. Så kom det på en feminin homofil mann på skjermen . Og han begynte å legge ut om hvorfor dem skulle gjøre seg til osv.. Jeg sa da at folk må no få ver seg selv ,da ser han stygt på meg og ramser opp ei lita lekse. Der jeg går i motsvar.Så kommer det fra han : kunne du seriøst vert med en jente? Ja sier jeg Han: Har du hatt sex med en jente?? og jeg svarer ja.. (er bifil)Så reiser han seg opp og går å skrubber kjøkkenet i en hel time 😂 Kommer så tilbake sur jeg startet en slik diskusjon. Da reiste jeg meg bare opp og gikk uten ett ord.. Anonymkode: ce417...154 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. mai 2017 #1239 Del Skrevet 25. mai 2017 Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt og avsporinger, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #1240 Del Skrevet 26. mai 2017 På 22.5.2017 den 17.54, AnonymBruker skrev: Haha enig Jeg har bare vært på noen få dater i mitt liv, så har ikke så mye erfaring, men alle (3) jeg har møtt har vært høflige og fine dater, som har vist meg respekt, ville at jeg skulle ha det bra og vi har hatt det veldig koselig. Nå er jeg veldig selektiv til hvem jeg møter da, men jeg tror nok de fleste menn der ute egentlig er veldig fine og ordentlige. Skal på en date på Fredag da, så kanskje jeg har noe å oppdatere denne tråden med etter det... Anonymkode: 63e17...9b2 Har "dessverre" ikke noe å oppdatere tråden med! Anonymkode: 63e17...9b2 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå