Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på date i helgen. Vi hadde snakket mye på forhånd og fikk inntrykk av at han var en laid back og kul type. 

Vi skulle møtes på middag klokken 19, lott tidlig siden jeg skulle jobbe dagen etter. Det ble Egon, hans valg. Da jeg kom sitter han klar i full dress, i tillegg så har han en bukett med røde roser! Jeg ble så sjokkert. Det var en dress som lyste "jeg har pyntet meg idag" og ikke en sånn man kommer fra kontoret med😜 

Jeg tror han hadde vært på få dater og sett litt vel mange romantiske komedier, fordi han prøvde å si romantiske, fine, dype ting hele tiden! 

Det ble for mye for meg, men han skal ha for innsatsen da😝

Anonymkode: d1570...ad6

Men han presterte å velge Egon da, det sier jo også sist, særlig når han dukker opp i dress.....

Anonymkode: 6a8fa...739

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på date i helgen. Vi hadde snakket mye på forhånd og fikk inntrykk av at han var en laid back og kul type. 

Vi skulle møtes på middag klokken 19, lott tidlig siden jeg skulle jobbe dagen etter. Det ble Egon, hans valg. Da jeg kom sitter han klar i full dress, i tillegg så har han en bukett med røde roser! Jeg ble så sjokkert. Det var en dress som lyste "jeg har pyntet meg idag" og ikke en sånn man kommer fra kontoret med😜 

Jeg tror han hadde vært på få dater og sett litt vel mange romantiske komedier, fordi han prøvde å si romantiske, fine, dype ting hele tiden! 

Det ble for mye for meg, men han skal ha for innsatsen da😝

Anonymkode: d1570...ad6

Det var jo litt søtt men litt overkill kan man si :laugh: Tror jeg også hadde blitt veldig overrasket og noe sjokkert :P

Anonymkode: 81c6d...22a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååååå, men det var jo veldig søtt da. Du burde kanskje gi han litt tilbakemelding på at du satte pris på det, men at det ble litt mye, og eventuelt gi han tips til fremtidige dater? Han er jo bare en mann som tydelig er på jakt etter den store kjærligheten, håper han finner den et sted. <3 

Anonymkode: bfdca...2ef

Haha, jeg fikk samme reaksjon! SÅÅÅÅ SØTT. :rodmer:

Han hadde nok vært på få dates, og har kanskje ikke så mye innspill fra venner om hvordan det egentlig funker. Men synes det er mye bedre at han viste at han prøvde da, enn de som møter opp som rølper, drikker seg full og stikker og mekker på bilen midt i daten. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2017 den 11.34, AnonymBruker skrev:

Var på date på lørdag, hvor jeg følte jeg var i avhør eller på et jobbintervju! Fyren stilte en haug med spørsmål og var ikke alltid fornøyd med alt jeg svarte. Jeg måtte jo forsvare meg på hvorfor jeg likte det og gjorde sånn. F.eksempel,  så skjønte han ikke hvorfor jeg hadde bil i Oslo. Det var jo helt håpløst og hvorfor ikke bare ta kollektiv? Hva skulle jeg med bil i Oslo etter? Eller hvorfor jeg gadd å trene på treningssenter, når man LETT kunne trene hjemme liksom. Billigere var det og, mente han. 

Etter maten gikk vi på en bar og tok en drink. Da klaget han over dyrt det var å kjøpe drikke på byen. Han kunne mikse drinker hjemme som var MYE bedre enn dette faktisk. Dette sa han høyt så bartenderene skulle få det med seg. Så skulle han ha et glass vin og klagde på han fikk for lite i glasset "dette var lite. Hell på mer. Jeg betaler faktisk penger for dette!" Flaut.

Så ville han ta meg med på en fest hjemme hos en kamerat. Vi fikk drikke da vi kom. Det takket jeg pent nei til, men da begynte han å mase "kom igjen, ikke være så sskjip da!" Endte med jeg sa strengt nei til han. Men vi delte taxi. (Skulle samme vei) Da vi var fremme der han skulle, så bare går han ut og gidder ikke å betale! Så jeg måtte betale 400 til sammen. Angrer på jeg ikke bare løp etter han og dro han tilbake for å betale sitt. Makan :angry:

Anonymkode: 8c9be...92a

Han het ikke Skrue og var Onkel vel?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte en veldig stilig mann på byen som noen dager senere inviterte meg på middag hjemme hos han.

Vel, han kjørte en litt laidback stil hjemme kan du si. Når jeg ringte på hos han åpnet han døren i ført en sånn fargerik moods of norway joggebukse. Selv hadde jeg pyntet meg.  Etter middag, når  vi skulle se film luktet det sure baller  og sånn ostepop-lukt/rompelukt av han og han klådde veldig på meg. Var bare ubehagelig hele kvelden....

Anonymkode: 7ebda...070

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en veldig stilig mann på byen som noen dager senere inviterte meg på middag hjemme hos han.

Vel, han kjørte en litt laidback stil hjemme kan du si. Når jeg ringte på hos han åpnet han døren i ført en sånn fargerik moods of norway joggebukse. Selv hadde jeg pyntet meg.  Etter middag, når  vi skulle se film luktet det sure baller  og sånn ostepop-lukt/rompelukt av han og han klådde veldig på meg. Var bare ubehagelig hele kvelden....

Fyameg!! :kvalm:

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei,fydda!

Anonymkode: 0db5e...5b5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag var jeg på en spontandate. Han er en kamerat av en venninne og han kontaktet meg på FB og lurte på om jeg hadde noen planer til kvelden. Det hadde jeg ikke, så vi dro på restaurant da.

Vi ble enige om å møtes på utsiden klokka 19 og etter jeg hadde stått der i 10 minutter,  så gikk jeg inn og fant et bord. Jeg ble da sittende der i nesten 20 minutter! Flaut. Da han omsider kom, så var det null unnskyldning. Bare om jeg hadde bestilt mat.

Jeg måtte på do og fikk se han pille seg i nesen da jeg kom ut igjen! :spy: Da ville jeg bare gå. Mistet matlysten totalt. Jeg kom igjennom middagen (selv om jeg ikke klarte å spise opp halvparten en gang) og han ble brisen siden han skulle ha både øl og vin til maten. 

Så insisterer han på at vi skal på bar. Jeg ville bare hjem, men han fikk nå dratt meg med bort. Der ble han full. Men Ikke bare ble han full, men også veldig innpåsliten. Satt klint oppi meg og skulle hele tiden kysse meg selv om jeg snudde meg vekk. Sa jeg måtte hjem og han måtte så klart følge meg til taxi. Heldigvis sto det en taxi klar og jeg hoppet inn. 

Har fått noen meldinger fra han om at han vil på ny date, men sa at det ikke kom til å funke. 

Anonymkode: eb5b8...05c

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På ‎07‎.‎04‎.‎2017 den 21.02, Xcase33 skrev:

Hadde jeg vært i hans situasjon så hadde jeg gjort akkurat det samme ...du var jo bare der for å tigge til deg en gratis middag? og ikke det fnugg interessert i han sånn egentlig. Så hvorfor skal man ikke ha det litt morsomt på din bekostning da?  ..du fikk nå tross alt en gratis middag. 

Du bør være mer flau over at du sa ja pga kun middagen enn hva han trenger å være som blåste i seg noen heliumsballonger ..sånn helt egentlig og seriøst ta og reflekter litt over det der.

Hvilken del av "jeg var klar på at jeg ikke var det fnugg interessert i fyren" var det du ikke skjønte?

Fyren insisterte på å ta med ut på middag, selv om han fikk klar beskjed om at det aldri, aldri kommer til å bli noe som helst mer. Sånn, da fikk du det inn med teskje.

Men du får kose deg med heliumsballongene dine :) Kanskje, men bare kanskje, det blir noe på deg også etter hvert.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste date, hvor skal jeg begynne? Vel ... jeg har i løpet av mine 40 første år fortsatt tilgode å finne ei som vil bli med på date. Blir ikke stort verre enn det.

Anonymkode: 7aa7c...330

• Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste date ja Hahah, hadde møtt en fra nettby vi hadde snakka en stund da han skulle bo på hotell i byen keg bodde i . Fikk en bukett roser på 1 date og sånn, han var rimelig merkelig . Så kjemien var ikke der akuratt.. hadde me en Veninne og typen hennes på hotelle og vi drakk der . Da vi endte på nach møtte jeg en barndoms venn/venn av store søster da ble daten sykt sjalu fordi jeg snakka me han barndoms vennen i 5 minutter .. daten trodde vist nesten vi var sammen før vi hadde møttes . Ble for intenst for meg hele greia .  Siste dagen hans på hotell orka jeg ikke møte hele greia var klein.. 

Anonymkode: 16c6d...6c8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min verste date, hvor skal jeg begynne? Vel ... jeg har i løpet av mine 40 første år fortsatt tilgode å finne ei som vil bli med på date. Blir ikke stort verre enn det.

Anonymkode: 7aa7c...330

Buhu så ta et grep om livet ditt og personligheten din da, mann! 

Selv stygge junkier får seg damer så her er det store muligheter men åpenbart du som begrenser deg selv eller har helt ufyselig personlighet. 

Anonymkode: e6e1d...27c

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Date og date...vel.. 

Snakket med en fyr på mobil(ca3mnd) og chat over 1år. Kjempe kjemi følte jeg. og han å fikk jeg inntrykk av.

Vi skulle bare møtes og ha det gøy, ikkeno komplisert. 

Lang historie kort: null kjemi egentlig da vi møttes og jeg følte meg bare skikkelig jævlig, ekkel, dum, naiv og billig da jeg dro fra han. Aldri følt meg så "skitten" før i hele mitt liv!! 

Med det sagt; min egen feil!! Så jeg har tatt lærdom. 

Han vil fortsatt, hvertfall tar jeg det som hint at han vil snakke med meg under påskudd av spilling (ps4) og jeg vil så gjerne, men jeg tør ikke fordi jeg vet jeg bare vil føle meg skikkelig dum igjen. Føler meg utnyttet. 

Og jeg angrer på at vi møttes, skulle bare bevart han som gaming kompis. For jeg savner han i gaminga. 

jaja lekse lært.

Anonymkode: 1abc2...41e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, celine skrev:

Hvilken del av "jeg var klar på at jeg ikke var det fnugg interessert i fyren" var det du ikke skjønte?

Fyren insisterte på å ta med ut på middag, selv om han fikk klar beskjed om at det aldri, aldri kommer til å bli noe som helst mer. Sånn, da fikk du det inn med teskje.

Men du får kose deg med heliumsballongene dine :) Kanskje, men bare kanskje, det blir noe på deg også etter hvert.

Selv om du hadde gjort det "klinkende klart" ovenfor meg så hadde jeg tatt det som en genuiin #shittest egentlig.
Hadde det ikke vært en #shittest så hadde du i hvert fall aldri godtatt han han skulle gi deg en gratis middag likevel.

Hvis du likevel gjorde det så vil jeg si at det er litt fucked up fra din side å gi den slags signaler.

Jeg forstår at siste setning skal være ment som en fornærmelse og stikk i siden til meg - men beklager jeg kan ikke helt se at du kjenner meg nok til at jeg skal ta den slags til meg :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Buhu så ta et grep om livet ditt og personligheten din da, mann! 

Selv stygge junkier får seg damer så her er det store muligheter men åpenbart du som begrenser deg selv eller har helt ufyselig personlighet. 

Anonymkode: e6e1d...27c

Skjønner godt du gjemmer deg bak ab knappen. Dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/27/2017 den 20.17, AnonymBruker skrev:

Date og date...vel.. 

Snakket med en fyr på mobil(ca3mnd) og chat over 1år. Kjempe kjemi følte jeg. og han å fikk jeg inntrykk av.

Vi skulle bare møtes og ha det gøy, ikkeno komplisert. 

Lang historie kort: null kjemi egentlig da vi møttes og jeg følte meg bare skikkelig jævlig, ekkel, dum, naiv og billig da jeg dro fra han. Aldri følt meg så "skitten" før i hele mitt liv!! 

Med det sagt; min egen feil!! Så jeg har tatt lærdom. 

Han vil fortsatt, hvertfall tar jeg det som hint at han vil snakke med meg under påskudd av spilling (ps4) og jeg vil så gjerne, men jeg tør ikke fordi jeg vet jeg bare vil føle meg skikkelig dum igjen. Føler meg utnyttet. 

Og jeg angrer på at vi møttes, skulle bare bevart han som gaming kompis. For jeg savner han i gaminga. 

jaja lekse lært.

Anonymkode: 1abc2...41e

Hva mener du med at du følte deg skitten og dum, gjorde han noe du ikke ville? I så fall er det han som er skitten...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bedt ut på date av en type samme dag vi møttes på Tinder, og jeg tenkte "hvorfor ikke?". Har vært borti alt for mange tilfeller der man har sykt bra kjemi på chat, og NULL kjemi IRL, så tenkte det var greit å møtes over en kaffe først som sist.

Jeg ventet i ca 20 min før jeg skjønte at han ikke kom til å dukke opp (hadde ikke gitt lyd fra seg). Morgenen etterpå får jeg 6 laaaange meldinger der han forklarer at han hadde sovnet av, at han ikke skjønte hvorfor, og at han var sååå lei seg. Et par timer senere sendte han en ny melding der han "forklarer" at grunnen til at han sovnet av fra å møte opp på date var fordi en kompis av ham hadde strødd sovemiddel(!) over pizzaen hans som en prank. 

Jeg mener, hva faen? Dodged a bullet, for å si det sånn...

Anonymkode: e5c9f...deb

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...