Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke huske å ha skrevet denne. Men det er flere kleine dater med samme fyr. 
Møttes på byen, men begge var fulle så da er jo alt rosenrødt og man blir litt blind for sannheten. 

Date 1:
Hjemme hos meg for å se film. Greit nok det, for jeg tenker som så. Man ser en film begge har sett før, og man ender da opp med å prate mer enn å se på film. Eh neida, slik ble det ikke. Han kom, vi så film og han gikk. 
Sa ikke et pip, jeg prøvde å få igang en samtale, men det skjedde ingenting. Og da mener jeg ingenting, ikke et ord, ikke et forsøk på å gi meg et svar! KLEINT. 

Date 2:
På kino.
Prøvde å overtale han om å møtes 2 timer før, men det orket han ikke. 1 time var nok.
Forsto fort at 1 time var for mye. 1 time med klein stillhet, og han satt der med nesa nedi mobilen.
Sa ikke et ord til meg nesten. 
Like kleint som første date.

Etter det så tenkte jeg fuck it, jeg driter i hele fyren. Greit å være sjenert, jeg er det selv, men man må jo i det minste prøve.

Date 3:
Hjemme hos han.
Jeg hadde vært på byen, han var hjemme. Han ringte meg og sa "Ta en taxi hit". Helt greit for meg. 
Jeg kom, han satt på en film og der satt vi. Promillen steg og alt jeg tenkte på var burger og sengen min. 
I det jeg skulle dra så dro han av seg buksen og gikk innpå rommet sitt. Sa så at jeg kunne ligge over, og en kommentar utav det blå "Jeg har kondomer altså".
Jeg insisterte på at jeg måtte dra. I det jeg går så oppdaget jeg et par bilder ute i gangen, av ei lita jente. Spurte hvem det var og han sa "Nei det er datteren min det, ja din nye stedatter". Eh.... nei takk du som spør, det er hun aldeles ikke! :bond:
Jeg dro fort som fy.

Det ble aldri en fjerde date med han. Nummeret har jeg "mistet", ja jeg ghostet han eller hva det kalles, og jeg er stolt av det.
Klein stillhet. Umulig å få kontakt med fyren også den bomben om datteren. Det å ha ei datter en ting, men det å kalle hun for min nye stedatter, det blir for mye. Ja og den kondom-kommentaren er jeg i full benektelse av, mest fordi jeg ikke forstår hvor den kom fra!. Han var jo så stille og sjenert, sjenerte mannfolk sier ikke slikt helt utav det blå.

Anonymkode: ea0ba...014

• Liker 21
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en kongebra tråd!

Jeg har egentlig ikke hatt noen verstingdate, men en date satt jeg igjen som et spørsmålstegn etter:

Møtte en fyr på byen, vi dansa og klina den kvelden og han sørget for at jeg kom meg vel hjem (skjedde ikke noe mer).

Dagen etter ringer han og inviterer meg på date. Husker ikke helt hvor godt det ble kommunisert over telefon, men det viste seg i alle fall å være en doubledate med meg min date, bestekompisen hans og samboeren til bestekompisen. Alle disse folkene var noen år eldre enn meg, så jeg ble kanskje litt stille og sjenert, men syntes alt i alt at det var en hyggelig kveld.

Så, mot slutten av kvelden kom vi på tomannshånd, men før han kjørte meg hjem skulle han innom et sted. Det viste seg at det var hos bestefaren hans, og at han ville at jeg skulle hilse på han! Jeg syntes dette begynte å bli et vel seriøst opplegg, men syntes ikke jeg kunne nekte heller. Utvekslet noen høflighetsfraser med bestefaren, dro derfra, og vi klinte litt i bilen før jeg gikk inn til meg selv.

Det merkelige med historien er at etter denne daten var han totalt kald og avvisende, og det ble ikke noe mer mellom oss. Hvis han hadde merket i løpet av kvelden at jeg ikke var noen match for han, hvorfor i alle dager drasse meg inn til bestefar, liksom. Kanskje det var bestekompisen/bestefar som mente jeg ikke var noe å satse på? 

Anonymkode: 1316e...2fc

• Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke den verste date noensinne, men det var AWKWARD...

Var ung og relativt ny i Oslo, 22-23 år eller noe. Fant en ganske trivlig og pratsom og kjekk svenske online som var ny i Oslo. Han var omkring min alder. Vi hadde en god tone og god kjemi online. Vi chattet et par dager og noen av samtalene utartet seg til å bli av litt seksuell art. :P

Avtalte en impulsiv date hjemme hos meg. Jeg kjøpte inn vin og hadde håp om litt action.

Fikk en støkk når fyren som dukket opp hadde babyface deluxe og så ut som han var 16 år og var mager som en vanskjøttet hund.  Begynte å mistenke at han kanskje hadde stjålet bildene til en kjekkere storebror og jeg hadde blitt catfishet av en kåt 16-åring. Han hadde nok ikke det, men han var så tynn og så så ung ut at all tenning forsvant med en gang.

Jeg fant ikke på en drit å snakke om, og han var taus som en østers. Jeg tror han kanskje var helt vannvittig nervøs. Han snakket bare når jeg spurte ham om noe og bare med så få ord som mulig. Jeg bød ham på vin, men han sa nei takk. Han satt der sikkert å ventet på at jeg skulle ta første steget til noe seksuelt. Jeg satt der å grudde meg til om han prøvde seg på noe. Jeg fant ut at eneste måte på å redde kvelden på var å drikke meg sørpe dritings selv. Vi begynte å se en film (Pirates of the Caribbean 2 hvis jeg husker rett) og han sa ikke et kløyva ord. Ingen kommentar eller latter. Jeg følte meg awkward som faen siden jeg hadde praktisk talt hadde sextet om de uskikkelige tingene jeg ville gjøre med fyren.

Etter ca en time fikk han telefon av en kompis. En annen svenske som var ny i Oslo og hadde blitt så full at han ikke ante hvor i byen han var. Pratet litt med den fulle kompisen hans og fant ut at han var på Stortorget, ca 5 minutter fra hvor jeg bodde. Den sørpe fulle kompisen virket helt klart mer som min type en den radmagre, tause, edru, GØRR KJEDELIGE svensken som så ut som en 16 åring. :sjokkbla:

Han beklaget så mye at han måtte dra å hjelpe kompisen sin hjem, men skulle prøve å komme tilbake. Jeg (nå relativt pussa) hintet frempå at det kanskje ikke var nødvendig å komme tilbake.

Hørte aldri fra ham etter det. Awkward!

Tips til alle: Ikke sext med folk du ikke har møtt. 

Tips til menn med babyface: Ikke barber skjegget.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja og den kondom-kommentaren er jeg i full benektelse av, mest fordi jeg ikke forstår hvor den kom fra!. Han var jo så stille og sjenert, sjenerte mannfolk sier ikke slikt helt utav det blå.

Enkel forklaring: Alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, jabx skrev:

Enkel forklaring: Alkohol.

Det var største problemet, han var edru! Jeg hadde drukket, ikke han. Det var det som var så sjokkerende.  :alice:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hadley skrev:

Kanskje ikke den verste date noensinne, men det var AWKWARD...

Var ung og relativt ny i Oslo, 22-23 år eller noe. Fant en ganske trivlig og pratsom og kjekk svenske online som var ny i Oslo. Han var omkring min alder. Vi hadde en god tone og god kjemi online. Vi chattet et par dager og noen av samtalene utartet seg til å bli av litt seksuell art. :P

Avtalte en impulsiv date hjemme hos meg. Jeg kjøpte inn vin og hadde håp om litt action.

Fikk en støkk når fyren som dukket opp hadde babyface deluxe og så ut som han var 16 år og var mager som en vanskjøttet hund.  Begynte å mistenke at han kanskje hadde stjålet bildene til en kjekkere storebror og jeg hadde blitt catfishet av en kåt 16-åring. Han hadde nok ikke det, men han var så tynn og så så ung ut at all tenning forsvant med en gang.

Jeg fant ikke på en drit å snakke om, og han var taus som en østers. Jeg tror han kanskje var helt vannvittig nervøs. Han snakket bare når jeg spurte ham om noe og bare med så få ord som mulig. Jeg bød ham på vin, men han sa nei takk. Han satt der sikkert å ventet på at jeg skulle ta første steget til noe seksuelt. Jeg satt der å grudde meg til om han prøvde seg på noe. Jeg fant ut at eneste måte på å redde kvelden på var å drikke meg sørpe dritings selv. Vi begynte å se en film (Pirates of the Caribbean 2 hvis jeg husker rett) og han sa ikke et kløyva ord. Ingen kommentar eller latter. Jeg følte meg awkward som faen siden jeg hadde praktisk talt hadde sextet om de uskikkelige tingene jeg ville gjøre med fyren.

Etter ca en time fikk han telefon av en kompis. En annen svenske som var ny i Oslo og hadde blitt så full at han ikke ante hvor i byen han var. Pratet litt med den fulle kompisen hans og fant ut at han var på Stortorget, ca 5 minutter fra hvor jeg bodde. Den sørpe fulle kompisen virket helt klart mer som min type en den radmagre, tause, edru, GØRR KJEDELIGE svensken som så ut som en 16 åring. :sjokkbla:

Han beklaget så mye at han måtte dra å hjelpe kompisen sin hjem, men skulle prøve å komme tilbake. Jeg (nå relativt pussa) hintet frempå at det kanskje ikke var nødvendig å komme tilbake.

Hørte aldri fra ham etter det. Awkward!

Tips til alle: Ikke sext med folk du ikke har møtt. 

Tips til menn med babyface: Ikke barber skjegget.

Huff, føler med deg. Har selv vært på date med en som var helt taus og snakket bare når jeg stilte han spørsmål. Han stilte meg ingen spørsmål og så bare ned i maten hele tiden. Han var sikkert nervøs blabla,  men ville egentlig bare rope "men så si noe da"  Han var gørr kjedelig. Rett før vi var ferdige med maten,  så holdt jeg kjeft. Han sa ingenting da heller. Vi satt der helt tause. Jeg sa jeg måtte gå og vi sa ha det. Hørte ikke noe mer fra han og det var like greit.  

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst, jeg tror det er et ytterst skandinavisk fenomen at man går på date og ikke sier et ord. Hvordan er det mulig?? 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arcturus skrev:

Seriøst, jeg tror det er et ytterst skandinavisk fenomen at man går på date og ikke sier et ord. Hvordan er det mulig?? 

Kan jo være at de tause mennene ble skuffet over jentene når de først møtte de i virkeligheten? 

Anonymkode: db10c...0ec

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være at de tause mennene ble skuffet over jentene når de først møtte de i virkeligheten? 

Næh, tror de er stille og tause til vanlig 

Anonymkode: 0b8de...61d

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Næh, tror de er stille og tause til vanlig 

Tviler jeg på. Er nok bare at de blir skuffet over jentene de møter. Man får svi for å bruke profilbilder som ikke holder det de lover, vettu.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler jeg på. Er nok bare at de blir skuffet over jentene de møter. Man får svi for å bruke profilbilder som ikke holder det de lover, vettu.

Tenker du det samme når jenter er stille og tause på date med deg? At de er skuffet hvordan du ser ut og du holder ikke mål?

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du det samme når jenter er stille og tause på date med deg? At de er skuffet hvordan du ser ut og du holder ikke mål?

Ser ikke helt hvorfor du føler behovet for å gjøre dette personlig? Her diskuteres det på generelt grunnlag. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke helt hvorfor du føler behovet for å gjøre dette personlig? Her diskuteres det på generelt grunnlag. 

Ok, da tar jeg det som et nei :) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, da tar jeg det som et nei :) 

Det er selvfølgelig riktig konkludert, men det er uansett ikke veldig relevant for tråden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2016 den 22.44, AnonymBruker skrev:

Jaaa fytti katta altså, horriiiiibelt at jeg klarer å oppføre meg slik! 😱

Hvordan i all verden klarte du å komme frem til at han var drømmemannen ut i fra det jeg skrev? Kjære deg, det er bare rart. Hva vet du om hvordan drømmemannen min er, liksom! 😂

En annen ting; er virkelig en mann ansvarsfull når eksen fremdeles har overtaket på ham og han gjør alt hun ber han om? Hvis det er dét du mener er å være ansvarsfull så syntes jeg direkte synd på deg.

Anonymkode: 8826e...2ce

Vel, jeg siterer ditt første innlegg;

På 28.11.2016 den 11.21, AnonymBruker skrev:

Sveipa til venstre på sekundet jeg så denne mannen. Han var SÅ kjekk! Vi pratet litt på Tinder, og avtalte ganske raskt å møtes. Han var til og med enda bedre i virkeligheten enn det jeg så for meg.

Vi var på noen dates, før jeg invinterte han hjem til meg på middag. Vi dro på butikken sammen først. 

Etter vi hadde handla, sa han at han bare skulle innom eksen å mate katta hennes.

Det er 3 gangen jeg møter noen som virker herlige, ærlige og veldig klare på å møte en ny soulmate. Men så viser det seg at de fortsatt er sykelig opphengt i eksene og ikke klarer å gi slipp. Hva faen? Kan de ikke bare vente med å date før de er helt klare liksom? Drittsekker.

Anonymkode: 8826e...2ce

Altså, en kjekkas som i tillegg til har potensiale som soulmate er vel ikke akkurat antonymet til selveste drømmemannen. Hva er det egentlig du leter etter lurer jeg på...?

Anonymkode: 0e8cb...8fc

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

-var på date med en gutt når jeg var 19. vi skulle spise middag sammen og gå på kino etter det. ganske kjekk og snill type, men han snakka så utrolig høyt! sånn skikkelig utestemme..... andre gjester snudde seg og nærmest skvatt hver gang han åpnet munnen for å si noe. jeg prøvde diskret å få han til å snakke litt lavere ved å lene meg litt mot han og senke stemmen min litt mens jeg snakket, men da sa han bare HÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????? var utrulig flaut...

-en annen gang hadde venninna mi fiksa date til meg. hadde sett han på bilde så visste at han var min type. hadde tatt på meg en pen kjole, høye heler å virkelig dolla meg opp. når han plukket meg opp syns jeg han var så alminnelig kledd iforhold til meg at jeg nesten følte meg litt dum. også kjørte han ut av byen, jeg skjønte ingenting før vi svingte inn en plass jeg kjente så alt for godt til fra jeg var fjortiz å hang med rånerne..... gokartbanen. jepp, vi skulle ha gokartdate... og det var jo på en måte greit nok det, men han kunne godt sagt i fra sånn at jeg kunne kledd meg litt mer etter anledningen. måtte ha på meg en alt for stor skitten kjeledress som stinka svette. når vi var ferdige følte var jeg svett i ansiktet, svetta fra kjeledressen hadde smitta over på kjolen min og håret stod til alle kanter. etter det dro vi hjem til han hvor han laget middag til oss. men følte meg så ufresh og var siten i armer å bein etter kjøringa at jeg egentlig bare ville hjem. han ringte meg faktisk flere ganger etterpå men tok ikke telefon.

Anonymkode: 7ebda...070

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Møtte en tidligere bekjent etter mange år uten kontakt (vi har tidligere vært venner og jeg har gjort det klart at det ikke var noe mer fra min side enn nettopp vennskap). Han ga heller ikke uttrykk for at det var noe mer enn å ta en samtale og noen øl etter gammelt.
Vi snakket, drakk og hadde det kjekt, inntil han sier at den siste bussen hans har gått for kvelden - og spør om han ikke kan sove over hos meg. Jeg ble skikkelig satt ut, men snill som jeg er lot jeg det gå. Det skjedde heldigvis ingenting annet enn at vi begge sovnet med klærne på. Dagen etter fikk jeg en følelse av at det hele var planlagt (hvem har ikke kontroll på når den siste bussen for kvelden går, før det er for sent?).
Etter at han hadde dratt hjem, oppdaget jeg at han hadde glemt skjerfet sitt hos meg. Natten etter ringte han meg og sa at han stod utenfor leiligheten min og om han ikke kunne få komme inn og hente skjerfet! Altså, vi snakker kl 03 på natten - hva faen gjorde han utenfor leiligheten min? (Fikk en følelse av at det også var planlagt!) Heldigvis for min del, overnattet jeg hos en venninne den natten og svarte at jeg ikke var hjemme. 
Dagen etter fortsetter han og mase om at vi må møtes og ha en koselig kveld hjemme hos han, men jeg ignorerer det hele. Han fortsetter å tekste meg flere dager etter det, men til slutt tror jeg han tok hintet om at jeg ikke var interessert.  

Anonymkode: 6416e...c00

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2017 den 23.45, AnonymBruker skrev:

-en annen gang hadde venninna mi fiksa date til meg. hadde sett han på bilde så visste at han var min type. hadde tatt på meg en pen kjole, høye heler å virkelig dolla meg opp. når han plukket meg opp syns jeg han var så alminnelig kledd iforhold til meg at jeg nesten følte meg litt dum. også kjørte han ut av byen, jeg skjønte ingenting før vi svingte inn en plass jeg kjente så alt for godt til fra jeg var fjortiz å hang med rånerne..... gokartbanen. jepp, vi skulle ha gokartdate... og det var jo på en måte greit nok det, men han kunne godt sagt i fra sånn at jeg kunne kledd meg litt mer etter anledningen. måtte ha på meg en alt for stor skitten kjeledress som stinka svette. når vi var ferdige følte var jeg svett i ansiktet, svetta fra kjeledressen hadde smitta over på kjolen min og håret stod til alle kanter. etter det dro vi hjem til han hvor han laget middag til oss. men følte meg så ufresh og var siten i armer å bein etter kjøringa at jeg egentlig bare ville hjem. han ringte meg faktisk flere ganger etterpå men tok ikke telefon.

Anonymkode: 7ebda...070

Virker som du møtte en mann som ikke liker kvinner som dolla seg opp. Er jo interessant at der er menn som velger bort jenter som har kledd seg opp. Alle menn går altså ikke etter jenta i kjole og høye hæler

Anonymkode: affc4...00e

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du møtte en mann som ikke liker kvinner som dolla seg opp. Er jo interessant at der er menn som velger bort jenter som har kledd seg opp. Alle menn går altså ikke etter jenta i kjole og høye hæler

Anonymkode: affc4...00e

Det er veldig interessant faktisk. For min del syns jeg stort hår og sminke først fungerer når man er i et forhold. Da kan man pynte seg ordentlig med super dolla sko, sminke, kjole og hår. Det blir veldig intimidating når man skal date. Vi menn har jo ingenting å stille opp med. Nye sko liksom? Det skal matche fire lag med sparkel og løsvipper? ...come on. 

Det handler om usikkerhet, tror jeg.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...