Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 21.6.2016 den 10.31, Ralu skrev:

Vi dro på kino sammen etter en kopp kaffe. Vi pratet litt under reklamen og når filmen begynte ville jeg så klart følge med. Det var ikke så lett når han satt å så på meg og ikke filmen. Når jeg latet som jeg ikke fikk det med meg og smilte eller lo av filmen satt han å spurte meg "Hva? Hva ler du av?" Han så på meg gjennom hele filmen. Creepy.. 

Opplevd det samme, men da spurte han etter filmen om jeg merket at han så på puppene mine...

Anonymkode: f5ec1...b49

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine dater har gått ganske så bra, så kjenner meg absolutt ikke igjen i skrekk-historier jeg har lest her, fatter ikke hvordan dere kan ha havnet på så ille dater og tror mange må overdrive historiene voldsomt...

Som regel har datene mine endt slik jeg ville, veldig mange unntak er det jo ikke. Sågar min værste date var ok og praten gikk greit den både på restauranten vi besøkte og baren vi besøkte etterpå.

Dog var det ikke aktuelt å møtes igjen, ikke for noen av oss.

Vil si at ca 70% av datene ender i noe seksuelt eller kortvarig forhold, er min erfaring i alle fall, og de som ikke ender i noe kan saktens være helt grei dem også - så jeg ser ikke problemet dere lager en stor sak ut av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen
25 minutter siden, made4u skrev:

Mine dater har gått ganske så bra, så kjenner meg absolutt ikke igjen i skrekk-historier jeg har lest her, fatter ikke hvordan dere kan ha havnet på så ille dater og tror mange må overdrive historiene voldsomt...

Som regel har datene mine endt slik jeg ville, veldig mange unntak er det jo ikke. Sågar min værste date var ok og praten gikk greit den både på restauranten vi besøkte og baren vi besøkte etterpå.

Dog var det ikke aktuelt å møtes igjen, ikke for noen av oss.

Vil si at ca 70% av datene ender i noe seksuelt eller kortvarig forhold, er min erfaring i alle fall, og de som ikke ender i noe kan saktens være helt grei dem også - så jeg ser ikke problemet dere lager en stor sak ut av...

Då er det jo ingen vits for deg å kommentere. Denne tråden handlar om dårlege dater. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bergtekjen skrev:

Då er det jo ingen vits for deg å kommentere. Denne tråden handlar om dårlege dater. 

Som jeg ikke tror på, overdriver så det holder mange her, virker nesten som folk finner datene sine på lukkede avdelinger ved psykriatiske sykehus - selv der finner man neppe slike skrekk-dater mange her beskriver.

For godt til å være sanne noen av historiene her, å date noen er generelt sett koselig og man viser jo sine beste sider - da blir det ikke som mange beskriver her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergtekjen
1 minutt siden, made4u skrev:

Som jeg ikke tror på, overdriver så det holder mange her, virker nesten som folk finner datene sine på lukkede avdelinger ved psykriatiske sykehus - selv der finner man neppe slike skrekk-dater mange her beskriver.

For godt til å være sanne noen av historiene her, å date noen er generelt sett koselig og man viser jo sine beste sider - da blir det ikke som mange beskriver her...

Kan du ikkje då lage ein eigen tråd om det? Så sluttar me å avspore denne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Bergtekjen skrev:

Kan du ikkje då lage ein eigen tråd om det? Så sluttar me å avspore denne.

Det klarer han ikke. Han må avspore i alle tråder hun er innom. Vi må bare overse han :) 

Anonymkode: 8c9be...92a

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det klarer han ikke. Han må avspore i alle tråder hun er innom. Vi må bare overse han :) 

Anonymkode: 8c9be...92a

Profilbildet hans er et troll... Det sier vel sitt? La han være, man blir lei om man må kverrulere med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var for noen år tilbake. Jeg kom i snakk med en på Match.COM som jeg hadde gått på skole med. Vi hadde aldri hatt noe kontakt, men visste hvem vi var. Han bodde noen timer unna og etter mye frem og tilbake, så skulle han komme til meg da.

Da jeg hentet han, så var han en del større enn hva jeg husket. Da vi gikk på skolen sammen var han slank, men det var han ikke lenger. Jaja tenkte jeg. Det får no gå. Jeg hadde kjøpt inn godt med mat og han gaflet i seg. Han spiste så mye mat! Jeg var veldig konfliktsky og turte ikke å si noe, men ble litt irritert da han ofte var i skuffer og skap. Spiste opp hele melkesjokolade min gjorde han å. Så klart skal gjestene mine få mat, men det finnes jo grenser.. Jeg var student og hadde dårlig råd. Han var veldig rastløs. Så fort vi kom hjem fra byen på lørdagen, så ville gjøre noe for han kjedet seg. Jeg var sliten og ville bare roe an.  Siden han maste om å gjøre noe,  så gikk vi en tur og vi gikk inn i skogen. Jeg har ikke den beste kondisjonen, men han? Han pustet og peset som en hval opp bakkene! Jeg trodde fyren skulle stryke med. På toppen av det hele tente han en røyk!

Da vi omsider kom hjem måtte han hoppe i dusjen for han var blaut av svette. Etter middagen, så ble det litt kleint. Vi satt bare i sofaen å så på tv. Så lurte han på om vi skulle forflytte oss inn på soverommet. Jeg skjønte hva han hintet til, men jeg var ikke interessert i å ha sex med han. Prøvde å si det var for tidlig for sex. Da blir fyren helt fra seg og nærmest ba på sine knær, for han hadde hatt sex på lenge. "Vær så snill???"  Det hele ble bare turn off og jeg måtte si nei flere ganger. Da ble det sure miner fra han resten av kvelden og neste morgen ville han ikke prate med meg en gang. Vi hadde en klein frokost og jeg kjørte han ned til rutebilstasjonen. Var glad han var dratt for å si det sånn. Fikk en melding senere på dagen at han ikke var interessert i pripne og fisefine jenter som meg :sprettoy:

Anonymkode: 8c9be...92a

Fy søren, jeg ler:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 11.5.2015 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Han stilte til date med løs mage.Det var noe av det første han fortalte da vi møttes.

Jeg fikk på følelsen av at det ville bli en dårlig kveld,men hadde aldri gjettet hvor pinlig det skulle ende.

Han prompet lydløse stinkbomber som han trodde jeg ikke merket,og fløy på dass for å drite hvert 20.minutt.

 

Da vi etterhvert reiste oss for å gå kjente jeg det luktet,og ettersom jeg gikk bak ham på vei ut og ned trappen kunne jeg tydelig se en brun flekk på størrelse med en knyttneve på buksebaken hans!Han ville gjerne at vi skulle dra hjem til ham å ha sex men jeg avslo.

 

Det ble med den ene daten.

 

 

 

 


Anonymous poster hash: 7d0ae...dcc

 

HAHAHAHAHAHAHA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, made4u skrev:

Som jeg ikke tror på, overdriver så det holder mange her, virker nesten som folk finner datene sine på lukkede avdelinger ved psykriatiske sykehus - selv der finner man neppe slike skrekk-dater mange her beskriver.

For godt til å være sanne noen av historiene her, å date noen er generelt sett koselig og man viser jo sine beste sider - da blir det ikke som mange beskriver her...

Følte du deg litt truffet? Kjente du deg igjen i oppførselen i noen av historiene kanskje? 

Anonymkode: dbbaf...43a

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Følte du deg litt truffet? Kjente du deg igjen i oppførselen i noen av historiene kanskje? 

Anonymkode: dbbaf...43a

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følte du deg litt truffet? Kjente du deg igjen i oppførselen i noen av historiene kanskje? 

Anonymkode: dbbaf...43a

Dater damer på en stilfull måte jeg da, vet hva damer vil ha, så er langt fra min virkelighet disse historiene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, made4u skrev:

Dater damer på en stilfull måte jeg da, vet hva damer vil ha, så er langt fra min virkelighet disse historiene...

As if. Er det en ting som er sikkert, så er det at når menn selv sier de "vet hva damer vil ha", så er realiteten at de vet ikke en dritt.

Eller. Kanskje de faktisk vet det dypt inne i alle tre nøttene, men å praktisere det? Nei.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herreguud for en underholdende tråd! At det går an :fnise: Når man er på Tinder, Sukker osv og er i dating gamet er det klart at det dukker opp noen raringer. Stå på folkens, jeg møter til stadighet både fine og rare typer selv, men er sikker på at det finnes en fin fyr der ute som passer helt til meg :kyss:

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, July 09, 2016 den 21.13, AnonymBruker skrev:

Møtte en fyr på en jobbkonferanse. Han kom senere til stedet jeg bor og ba meg med ut. Vi dro til en av de beste(og dyreste) restaurantene i byen, etter hans ønske. Var helt grei stemning men fant vel ganske fort ut at det ikke passet. 

Da regninga kom, dytter han den bort mot meg. Jeg spør om vi skal dele på den eller, men han sier at han ikke har penger så jeg må nok betale hele greia..... Jeg snakker med kelneren, betaler for det JEG har spist og drukket, og går derifra. Blokker fyren fra alt.

Anonymkode: 79d57...c69

For en forbanna gjerrigknark. Turn off til tusen! 

På Tuesday, May 24, 2016 den 10.53, AnonymBruker skrev:

Jeg var på en småklein date for en uke siden..
Møtte han på sukker og syntes at han så helt grei ut, kanskje ikke helt drømmemannen i utseende, men ikke så ille at han var turn off. Praten gikk også lett slik jeg følte det var verdt et møte.

Vi avtalte å møtes ved en park (ganske åpent i landskapet), så jeg ble ganske satt ut når mannen kom mot meg med en svær bukett med blomster som han glad forteller er sammensatt etter hva jeg liker av farger. Ikke nok med det så ser jeg også at han ser 10 år eldre ut; har en svær pondus og hårmengden på hodet var langt fra hva den engang var.
Av en eller annen grunn snakket han mest om og var mest interessert i hvordan jeg mente hva førsteinntrykket var og at jeg "stod til forventningene". Han satset og ga meg et kyss hvoretter han begynte å snakke om at han hadde hatt problemer med prostata, men nå som han så meg og fikk kjenne mine deilige lepper så skjønte han at jeg var rette personen til å kurrere dette. (?!)
Videre var han også veldig åpen om at han både hadde en konkurs bak seg samt han hadde drevet med steroider og vært innkrever for noen lugubre typer.

Følte ikke for å dra ut med han igjen... Han på sin side var kjempebegeistret og ville treffes igjen.
Jeg skjønner ikke hvordan man kan nevne problemer med prostata, økonomi, steroidebruk og at man har vært voldlig på første date.
 

Anonymkode: 532b1...e52

:hoho:

Anonymkode: fb782...c04

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2016 den 10.37, made4u skrev:

Mine dater har gått ganske så bra, så kjenner meg absolutt ikke igjen i skrekk-historier jeg har lest her, fatter ikke hvordan dere kan ha havnet på så ille dater og tror mange må overdrive historiene voldsomt...

Som regel har datene mine endt slik jeg ville, veldig mange unntak er det jo ikke. Sågar min værste date var ok og praten gikk greit den både på restauranten vi besøkte og baren vi besøkte etterpå.

Dog var det ikke aktuelt å møtes igjen, ikke for noen av oss.

Vil si at ca 70% av datene ender i noe seksuelt eller kortvarig forhold, er min erfaring i alle fall, og de som ikke ender i noe kan saktens være helt grei dem også - så jeg ser ikke problemet dere lager en stor sak ut av...

Akkurat, så av hundrevis eller tusenvis av dater rundt i landet så er det umulig at en del kan oppleve noe rart. Helt utenkelig.

Du skjønner visst ikke at hele poenget med tråden er å dele merkelige historier. Da blir det naturligvis en overvekt av dette. Det betyr ikke at alle her bare har elendige dater. Så kan det godt være at noen overdriver eller hva det måtte være, men det er det umulig å vite.

Men du ser jo muligheten til å opphøye og forherlige deg selv igjen da.

Endret av jabx
  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, jabx skrev:

Akkurat, så av hundrevis eller tusenvis av dater rundt i landet så er det umulig at en del kan oppleve noe rart. Helt utenkelig.

Du skjønner visst ikke at hele poenget med tråden er å dele merkelige historier. Da blir det naturligvis en overvekt av dette. Det betyr ikke at alle her bare har elendige dater. Så kan det godt være at noen overdriver eller hva det måtte være, men det er det umulig å vite.

Men du ser jo muligheten til å opphøye og forherlige deg selv igjen da.

Har man aldri opplevd en merkelig og fæl date, så kan man vel kanskje anta at det er fordi en selv er den merkelige og fæle på en date ;) 

Anonymkode: 9d05c...ec1

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...