Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å bryte opp med den BESTE daten jeg har vært på!

Dette var første date, selv om vi hadde møttes flere ganger.

Han plukker meg opp (førsteintrykk: for en bil! wow), jeg hadde ingen aning om hvor vi skulle. Etter en kort kjøretur og hyggelig prat parkerer han på teknisk museum. Dette viste egentlig bare hvor godt han leste meg, for bedre ide til første date med meg skal du lete lenge etter. Vi storkoste oss der noen timer (han betalte, for de som er nøye på det).

Videre spurte han om jeg var keen på noe å drikke. Joa, hadde vært greit det. Nok en kjøretur. Jeg fulgte ikke med på veien, for jeg var mer opptatt av han.

Endte opp på Holmenkollen hvor det ble kakao og vaffel (jeg var veldig bevisst på at det var min tur til å betale), og enda mer prat. Underveis tar han meg forsiktig på korsryggen når vi skal inn dører eller lignende. Igrunn veldig sexy, ikke for tuchy, akkurat fysisk nok.

Det finnes bra drømmefyrer også. Etter et par dater med denne fyren ser jeg bevisst etter eldre fyrer. (Han var 12år eldre enn meg, men fortsatt ung og sexy). Han viste meg hvordan det er å date en trygg og bevisst kar! Yay!

Skjønner ikke hvorfor du skriver om denne daten her? Boring!

Anonymous poster hash: 524f3...c5d

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morgenen etter har vi oss en ny hyrdestund. Kort tid etter at vi var ferdige innser vi sjokket.. en av oss har klart, på en eller annen måte, å bæsje i senga i løpet av natta eller under den første sexøkta. Mest sannsynlig meg. Jeg gadd ikke bli værende for å leke CSI (crime shit investigator) akkurat, så jeg stakk derfra ganske fort.

Du skulle tro det, men nei. Det luktet overraskende lite faktisk. Tydligvis gjør fyll + sex sånt mot deg :vetikke:

Haha her har vi en dreven "sengebæsjer" altså noe illuminate pleier å gjøre eller som fyll+sex tydeligvis pleier å gjøre mot han.

"Gadd ikke leke CSI så jeg stakk derfra ganske fort" = "Alle skjønte jo det var jeg som hadde bæsjet så jeg ditcha situasjonen asap" loooooooooooooool

Anonymous poster hash: f0ea2...a5d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var egentlig ikke en date da, men var en jeg hadde snakket med en del på nettet, og vi bestemte oss for å møtes. Jeg var 15, han var 23. 

Han hentet meg midt på natten (fatter ikke at jeg ble med en gang) og vi kjørte avsted. Jeg la merke til at han hadde en tattovering på armen, og jeg spurte hva han hadde tattovering av. 

Han var tydeligvis svært stolt av denne, så han stoppet bilen, og rev opp t-skjorta for å vise det svære korset han hadde tattovert. Greit nok det, men den kleine stillheten som fulgte av et høyt "riiiitsj" kommer jeg aldri til å glemme... (han var så ivrig med å dra opp T-skjorta, at den revna.. huff.) 

Og det blir verre - han kjørte til en strand og parkerte bilen ut mot havet. Så setter han på en cd-plate, og det var ikke hvilken som helst cd, det var en high school musical-cd...

Så begynner han selvsagt å synge høyt til disse låtene, og jeg ble så klein på hans vegne at jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Så der satt jeg da, i tidenes mest harrye kassebil, stirret ut mot et bekmørkt hav og en fyr ved siden av meg som synger "WE BREAKING FREEEEEEE" av full hals.... 

Plutselig finner han ut at han skulle sette seg i baksetet, og han insisterer på at jeg også må komme bak. Jeg satte meg bak, og han begynner å massere meg HARDT, så hardt at jeg trodde jeg skulle dø. Var alt annet en godt. Så hvisket han sleskt i øret mitt at han gjerne kunne hjelpe meg å miste jomfrudommen min her og  nå. Jeg sa nei. Da reagerte han med å BITE meg i halsen med noen merkelige knurrelyder... akkurat som om det skulle få meg til å ombestemme meg. 

Jeg ba han kjøre meg hjem, og han ikke hørte ikke fra meg igjen. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha her har vi en dreven "sengebæsjer" altså noe illuminate pleier å gjøre eller som fyll+sex tydeligvis pleier å gjøre mot han.

"Gadd ikke leke CSI så jeg stakk derfra ganske fort" = "Alle skjønte jo det var jeg som hadde bæsjet så jeg ditcha situasjonen asap" loooooooooooooool

Anonymous poster hash: f0ea2...a5d

Hahaha, du kan så si :fnise:

Edit: Dreven er kanskje å ta litt hardt i da :/ Det har bare skjedd meg én eneste gang.

Så vidt jeg vet om.. :blink:

Endret av illuminate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, diva eller? Folk sitter ikke og analyserer hvem som er hvem her da...

Anonymous poster hash: a54d7...a28

Er du sikker på det........ TORLEIF!?

Anonymous poster hash: 8e12e...467

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sikker på det........ TORLEIF!?

Anonymous poster hash: 8e12e...467

Fml :( avslørt på selveste kåge....... Hva var det som avslørte meg?

Anonymous poster hash: a54d7...a28

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 17 gikk jeg på date med en som hadde sagt han var 19.

Han var 29 viste det seg.

Vi møttes på kafè.

Og da vi satt der ved bordet, gikk det en kort stund før han plutselig ble stille, la hånden oppå min, så meg inn i øynene og sa alvorlig "Hva føler du nå?"

Jeg følte at jeg aldri mer skulle gå på date.

Han presterte å spørre høyt flere ganger om han kunne kysse meg. Høyt, så de andre på kafeen hørte det.

Jeg sa nei hver gang og døde litt mer hver gang.

Etter sikkert 20 minutter sa jeg at jeg hadde en avtale og måtte gå.

Dette må være verdensrekorden i ukomfortabel date.

Anonymous poster hash: c8766...ec6
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på kafè.

Og da vi satt der ved bordet, gikk det en kort stund før han plutselig ble stille, la hånden oppå min, så meg inn i øynene og sa alvorlig "Hva føler du nå?"

Jeg følte at jeg aldri mer skulle gå på date.

:hoho:

Anonymous poster hash: de10c...8cf

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Anonymous poster hash: de10c...8cf

Samme her!  :fnise:

Anonymous poster hash: 9ce5e...79e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Jeg har ikke så mange fæle dater, men det er en jeg ikke glemmer. Det er 2 år siden.

Jeg hadde snakket med en på Match en stund og vi bestemte oss for å treffes. Vi bodde 6 timer unna hverandre og ble enige om at jeg skulle komme til han. Jeg skulle overnatte.

Vi møtes på bussterminalen og det var litt småkleint. Vi var begge nervøse. Gikk litt bedre da vi kom på restauranten. Samtalen gikk greit og vi hadde mye å snakke om. Koste meg jeg og virket som han gjorde det å. Etter det dro vi hjem til han for å se på film. Vi sa ikke så mye under filmen. Bare kommentere hva som skjedde og sånn. Jeg følte da vi kom hjem til han, så ble han annerledes. Virket ikke så interessert mer og sa ikke så mye. Satt å så på kl. Det så ut som han kjedet seg litt. Etter filmen ble det bare kleint. Jeg prøvde å holde samtalen gang, for jeg hater pinlig stillhet.

Plutselig (helt utav det blå) sier han. "Nei dette kommer ikke til å funke. Skal jeg kjøre deg ned til bussen?" Ehm Hæ? Jeg skjønte ingenting. Jeg som følte vi hadde så god kjemi. Hvert fall på restauranten. Han sa han følte det ble feil så fort vi møttes. Han sa jeg kunne overnatte på sofaen, men ville jeg bare skulle dra. Da gidder jeg ikke å overnatte hvis det er slik han føler. Følte han bare ville bli kvitt meg. Kjøreturen tok 8-10 min og vi sa ingenting til hverandre. Kleineste kjøreturen ever.

Da jeg kom fram (vi hadde sjekket bussruta før vi dro) så kom det ingen buss! Det skulle visst komme en klokka 10, men ingen kom. Det kom ingen flere. det endte med at jeg måtte ringe han og spørre om jeg kunne sove hos han. Hotell hadde jeg ikke råd til. Trenger vel ikke å si at det var super kleint. Spesielt neste morgen da vi nesten ikke snakket sammen. Var så glad da jeg endelig var på vei hjem og tok den tidligste bussen som gikk kl 9. Ville bare bort.

Slettet nr da jeg kom hjem og hørte aldri noe mer fra han.

Anonymous poster hash: 11e32...8c6

Huff kjipt når sånt skjer. Spesielt siden Kjøreturen tok hele 6 timer! Skjønner godt du ikke ville overnatte da. Det blir jo bare kleint, men så måtte du likevel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

For en fantastisk tråd! mye rart der ute, men ganske underholdende å lese! Noen som har vært på date i helgen, da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en slags date da jeg var i Egypt som 15 åring.

Det bodde en kjekk gutt rett ved siden av vårt rom. En dag satt jeg litt for meg selv på gresset og han kom plutselig bort. Han var fra England og 17. Jeg husker jeg ble så nervøs og sikkert sprutrød i trynet. Ikke var jeg så flink i engelsk. Vi snakket litt (mest han) og han lurte på om vi skulle ut å spise sammen i kveld. Det ville jeg.

Da kvelden kom, så møttes vi på restaurant rett ved siden av. Vi satt oss ned og vi bestiller. Det var så varmt den kvelden og ikke noe lufting der inne. Jeg kjente bare svetten renne nedover ryggen. jeg var så nervøs (og varm) Det var veldig kleint!! Nesten ingenting å snakke om. Bare hvor god maten var, selv om den ikke var så god. Så sitter vi der og bare ser ut i løse luften. Eneste han sa var hvor deilig servitøren var. Gjorde ikke ting noe bedre at foreldrene mine og lillebror kom! Mamma sier heeei og vinker. Blir det verre? Lillebror satt bare å fniste :rolleyes:

Etter middagen, så dro vi på karokebar (med foreldrene og lillebror på slep) hvor de satt seg på et bord rett ved siden av oss. Han gikk opp og sang "sex bomb" med Tom Jones. Hvor han levde seg skikkelig inn og reiv av seg den svette skjorta til slutt. Kleint! Da vi skulle dra tilbake, så prøvde han å kysse meg og jeg ble livredd. Jeg var jomfru og ukysset.

Neste dag, så prøvde jeg bare å unngå han. Heldigvis reiste han hjem samme kveld.

Anonymous poster hash: 6e71c...975

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kikket på tlf sin hele daten. Også når vi skulle spise. jeg bestilte  mat. Han var ikke sulten. Så begynte han å spise fra min mat. Når vi var ferdig med min mat.. bestilte han egen til seg selv. Mens han fortsatte mobil maraton.Jeg sa senere til han at jeg var ikke interessert fordi det var kjedelig for meg å sitte der alene. Han kunne ikke fatte å begripe hva jeg snakket om han hadde hatt det kjempe gøy. Og ville gjerne treffes igjen.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kikket på tlf sin hele daten. Også når vi skulle spise. jeg bestilte  mat. Han var ikke sulten. Så begynte han å spise fra min mat. Når vi var ferdig med min mat.. bestilte han egen til seg selv. Mens han fortsatte mobil maraton.Jeg sa senere til han at jeg var ikke interessert fordi det var kjedelig for meg å sitte der alene. Han kunne ikke fatte å begripe hva jeg snakket om han hadde hatt det kjempe gøy. Og ville gjerne treffes igjen.

:sjokkert: hvem betalte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du syntes det var kjipt, vanvittig irriterende med noen som kun ser på telefonen og ikke ser ut til å følge med.

Det kan jo også være at han var fryktelig nervøs? Mange bruker mobilen når de blir stresset.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjokkert: hvem betalte?

Heldigvis betalte han.  hadde vært en langt festligere historie om jeg måtte betale.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble invitert hjem på middag til en fyr en gang. Han skulle lage biff, for det hadde han hatt suksess med før, kunne han stolt fortelle.

Vel, det viste seg at han hadde glemt å ta kjøttet ut av fryser`n, så da var gode råd dyre.

Han hentet like godt en sag, og prøvde å sage i det frosne kjøttet.

Ble ikke så mye biff på oss..

Senere skulle han vaske litt, da brukte han en mopp som han vasket kjøkkengulvet med, og deretter var det opp på kjøkkenbordet med samme moppen.

Jaja.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du syntes det var kjipt, vanvittig irriterende med noen som kun ser på telefonen og ikke ser ut til å følge med.

Det kan jo også være at han var fryktelig nervøs? Mange bruker mobilen når de blir stresset.

Virket ikke som han var spesielt nervøs. Uansett om han var det eller ikke ,totalt turn off med nesa i tlf hele kvelden. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en til . 

Var hjemme date med en kar. Han lagde mat, maten var kjempe god den.Vi spiste og drakk litt vin og det var egentlig en veldig fin date. Så ble det litt kyssing å sånn. også kom spørsmålet. Kan jeg tisse på deg? Jeg svarte nei. Så begynner han : Vær så snill! hadde vært så deilig.....Nei jeg vil ikke bli tissa på ! JOOO bare litt. du kan ha klærne dine på ...ja fordi jeg vil gå hjem i tiss klær etter på.  Jeg dro hjem. uten å bli tisset på.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...