Gå til innhold

Er det akseptabelt å gå med jeans på 17.mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er din mening. Skal det å vise leggene sine være obligatorisk for kvinner ved finere anledninger? Har du tenkt på at enkelte pga f.eks. arr, psoriasis, åreknuter e.l. kanskje ikke føler seg vel med å vise leggene sine?

Anonymous poster hash: 463d9...386

Strømper dekker mye om en er plaget av å vise leggene. Maxi kjole og maxiskjørt dekker leggene og er også fine. Jeg ville møtt opp i maxikjole, så mye fine slike kjoler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strømper dekker mye om en er plaget av å vise leggene. Maxi kjole og maxiskjørt dekker leggene og er også fine. Jeg ville møtt opp i maxikjole, så mye fine slike kjoler.

Hva med oss som hater kjoler?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss som hater kjoler?

Det er vel egentlig en vanesak. Merkelig innstilling å "hate" kjoler...det finnes hundre tusenvis av totalt forskjellige kjoler, og alle kler kjoler...å hate alle kjoler er bare rart

Anonymous poster hash: ae2a9...9ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kjoler er stygge

Anonymous poster hash: 64e90...a74

Anonymous poster hash: 64e90...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel egentlig en vanesak. Merkelig innstilling å "hate" kjoler...det finnes hundre tusenvis av totalt forskjellige kjoler, og alle kler kjoler...å hate alle kjoler er bare rart

Anonymous poster hash: ae2a9...9ca

Jeg har aldri likt å gå i kjole, jeg føler meg ikke vel i det. Å det kan umulig være bare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg så absolutt! Det skal jeg. Nå skal det sies at jeg bare skal lese til eksamen denne dagen da, så blir kanskje litt annerledes. Når jeg har vært med på 17.mai-tog og lunsj o.l. har jeg hatt på meg bunaden da. Kommer helt an på hva du skal :)



Anonymous poster hash: 70b9b...67f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med oss som hater kjoler?

Da blir det skjørt. Skikkelig mini. Lårkort til hullkort... :opplyser:

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Ivarballonger bruker jens på søttnemaj esse.

Anonymous poster hash: 142d0...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er pyntet nok og hadde aldri stilt i det på en slik dag. Samtidig blåser jeg i hva andre har på seg, så gå i hva du/dere ønsker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjoler er så fint og jeg nyter hver time jeg har på meg kjole.

Det har vi forstått nå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt å gå i kjole, jeg føler meg ikke vel i det. Å det kan umulig være bare meg.

Kan du ikke ha på dressbukse? :) De finnes sikkert flere anledninger der du trenger å pynte deg, da er det stilig med dressbukse om man ikke liker kjole!

Anonymous poster hash: 6169b...d84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Jeg har aldri likt å gå i kjole, jeg føler meg ikke vel i det. Å det kan umulig være bare meg.

Da kan du stille i pene bukser, og en pen topp/bluse med en pen jakke - og 17.mai sløyfe ;)

Og normalt pene sko, uten hæl eller med relativt lav hæl.

Det er mye mellom kjole eller jeans som er pent på kvinner til 17.mai og andre anledninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå i hva enn du ønsker å gå i! :) Jeg liker casual stil, så jeans og blazer høres fint ut! Kanskje med en fin topp/bluse under, og et par fine sko for å pynte det litt opp.

Vet enda ikke hva jeg skal gå i, jeg. Kanskje en sort kjole og høyhælte (!!) sko, siden jeg sjelden bruker kjoler og pensko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sterke meninger folk i denne tråden har angående ukjente menneskers klesønsker. Folk får da kle seg som de selv vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest norah

Jeg har Adidas bukse og jeans jeg, skal jeg heller ta joggebuksa?

Jeg mener på generell basis - dersom du feirer 17.mai ute som de fleste andre og deltar i diverse, og ikke har så dårlig økonomi at du generelt ikke har mulighet til å ha et antrekk som passer penere anledninger, nei.

Da skaffer man seg et sånt antrekk.

Selvsagt litt for sent til akkurat imorra, men sånn generelt. Skal man på julebord med jobben, feire jul, et jobbintervju en gang, i bryllup, konfirmasjon, noens bursdag eller noe som helst annet som krever litt penere tøy, så anskaffer man seg et helt normalt pent OK antrekk.

Jeans og joggebukse er ikke det. Bukse kan absolutt være pent.

Man kan handle brukt om økonomien er veldig trang absolutt hele året(eller arve klær av andre som har samme størrelse som en selv). Eller kanskje tilogmed låne noe for akkurat den dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg var rundt 8 år og hadde på meg jeans da jeg var på skolen for å feire 17 mai. Fikk mange kommentarer fra voksne at dette var uakseptabelt! Om de bare hadde visst at jeans var det fineste jeg eide av klær. Det var en tøff periode, og klær utenom de jeg arvet fra nabojenta kunne jeg se langt etter. Det var jeans eller en av addidas-buksene..

Nei, jeans er kanskje ikke helt det rette å ha på seg på 17 mai, men folk må jo få gå kledd som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Adidas bukse og jeans jeg, skal jeg heller ta joggebuksa?

En dressbukse koster 199 kr på H&M. Har ofte sett de henge på salgsstativet også.

Anonymous poster hash: 6169b...d84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dressbukse koster 199 kr på H&M. Har ofte sett de henge på salgsstativet også.

Anonymous poster hash: 6169b...d84

Ikke alle som passer dressbukse fra H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...