Gå til innhold

Tenner på menn som er "for gamle" for meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mulig du har erfaring med det du lister opp. I livserfaring og modenhet skorter det likevel litt. Det ser man på måten du ordlegger deg på. "Spy", "dritekkelt", og det å le bak ryggen på folk forbinder jeg mer med tolvåringer enn tjueåringer. Du er en av de som absolutt bør holde seg til jevnaldrende, frem til du blir mer voksen.

Anonymous poster hash: 97671...4fd

La oss si det slik:. Det er bedre å bruke noen pussige uttrykket i ny og ne enn å opptre som en a....

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kvinne på 23 år, og tenner omtrent kun på menn som er 40+.. Forsovidt er det ikke et så stort "problem" uten om at når jeg senere en gang vil finne meg en kjæreste i stedet for elsker, så kan det bli et problem kanskje..?

Jeg har iløpet av det siste året hatt 3 elskere, på henholdsvis 40, 43 og 52 år.. Alle disse mennene ser veldig bra ut, veltrente og flotte menn. Det kom egentlig litt plutselig på meg, at jeg fikk en slags "avhengighet" til eldre menn, da jeg i fylla rota meg borti kollegaen min på 40.. Etter dette kan jeg ikke se for meg å ha sex med en på min egen alder, nesten som jeg ser på en 25-30 åring som en guttunge..

Jeg fikk et FF forhold til min kollega, og det er etter dette somsagt at jeg tenner så greneløst på flotte menn som gjerne er 20+ år eldre enn meg..

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å bli kvitt denne "trangen" ?! Jeg har lyst å date, kanskje finne meg en å dele mer enn senga med, og da tenker jeg at en på min fars alder ikke er helt passende..

Noen tips? Eller som har opplevd det samme som har noen råd til meg? Vet ikke helt selv hvorfor jeg har havnet sånn som dette.. Eller forsovidt så er det nok fordi at sexen er mindblowing med selvsikre og erfarne menn :P

Frustrert...

Anonymous poster hash: c0a2a...629

Vel, hallo der! Skjer 'a?

Hilsen leken mann 43 1/2

Anonymous poster hash: 090d4...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hallo der! Skjer 'a?

Hilsen leken mann 43 1/2

Anonymous poster hash: 090d4...f81

Du tuller? Høres ufattelig umoden ut. Ingen god kombinasjon med kropp i forfall.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker er forskjellige, noen tenner på yngre folk, noen på eldre, noen på dyr, andre på mennesker, noen på det samme kjønn,noen på begge kjønn, andre på det motsatte osv osv. Jeg personlig synes ikke mange år eldre menn er attraktivt, men vi mennesker er forskjellige, og det må vi bare akseptere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heslig! Hadde heller kuttet av høyrearmen enn å date en så gammel mann. motbydelig å knulle 18 åringer.- du kan si hva du vil men jeg vedder på at du også kjøper f..

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Men herregud. Jenter sier jo de vil knulle erfarne menn. Kan ikke noe for at unge jenter hiver seg over oss. Aldri vært mere attraktiv som nå i 30-årene. Og tilbudene fra ungjenter har aldri vært større. Så hva velger vi? Jo vi velger fra øverste hylle.. unge, spreke og trente jenter:)

Anonymous poster hash: 8b410...d21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det hjelper er jeg 16 og tenner på 30-40 åringer haha



Anonymous poster hash: 41ed6...ae0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det greit om man har høye viker men har barbert det kort? Og kan hår på kassa oppveie full hårmanke på hodet. Er ellers veltrent og kan holde gåendes i timesvis i senga.

Anonymous poster hash: ff820...91f

hvorfor tror menn at det er så positivt å kan holde på i flere timer? man blir jo bare sliten, hvem vil holde på så lenge?

Anonymous poster hash: 41ed6...ae0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tuller? Høres ufattelig umoden ut. Ingen god kombinasjon med kropp i forfall.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

For å bruke dine egne ord: Det er bedre å bruke noen pussige uttrykk i ny og ne enn å opptre som en a....

Anonymous poster hash: 97671...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud. Jenter sier jo de vil knulle erfarne menn. Kan ikke noe for at unge jenter hiver seg over oss. Aldri vært mere attraktiv som nå i 30-årene. Og tilbudene fra ungjenter har aldri vært større. Så hva velger vi? Jo vi velger fra øverste hylle.. unge, spreke og trente jenter:)

Anonymous poster hash: 8b410...d21

du lyver så det renner av deg. Du kan fortsette å skrive akkurat hva du vil men du har ingen kredibilitet-:).

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner veldig på ham i avataren din. James Spader er fantastisk. Særlig ca 1985, da han fremdeles var ung.

Hmm. Avataren er ikke tilfeldig valgt...

Men er han ikke litt gammel og lav for deg..? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Avataren er ikke tilfeldig valgt...

Men er han ikke litt gammel og lav for deg..? :lur:

James er fenomenal uansett han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Servicetekniker

Heslig! Hadde heller kuttet av høyrearmen enn å date en så gammel mann. motbydelig å knulle 18 åringer.- du kan si hva du vil men jeg vedder på at du også kjøper f.. Anonymous poster hash: 63505...4cc

Aldri betalt for sex. Ingen er like. Noen liker yngre og noen liker eldre. Sånn er det bare. Prøv og ha litt mindre trangsynhet på ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Servicetekniker

om det hjelper er jeg 16 og tenner på 30-40 åringer haha Anonymous poster hash: 41ed6...ae0

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor tror menn at det er så positivt å kan holde på i flere timer? man blir jo bare sliten, hvem vil holde på så lenge?

Anonymous poster hash: 41ed6...ae0

Jeg gidder hvertfall ikke å føle meg som en sædconteiner lenger, og har derfor gått over fra jevnaldrene menn i 20-30 åra til 40++ nettopp fordi da får jeg også godt utbytte av sexen siden mannen holder lenger og kan få meg til å komme flere ganger siden vi holder på i timesvis og ikke bare ti minutter!

Anonymous poster hash: fb1b6...f86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder hvertfall ikke å føle meg som en sædconteiner lenger, og har derfor gått over fra jevnaldrene menn i 20-30 åra til 40++ nettopp fordi da får jeg også godt utbytte av sexen siden mannen holder lenger og kan få meg til å komme flere ganger siden vi holder på i timesvis og ikke bare ti minutter!

Anonymous poster hash: fb1b6...f86

Wow :wow: *sikle, sikle* Har du noen gang hatt en 40åring i munnen, eller kanskje flere på en gang? Jeg er 43 1/2 Mulig å ordne et treff? ;)

Anonymous poster hash: 090d4...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Tråden er ryddet for avsporinger, personangrep, persondebatt samt svar til dette. Minner om at man skal vise hensyn til andre seksuelle fantasier

Nikee, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men unge menn er jo så dårlige i sengaaaa :( Dukker opp minst fem nye tråder her på KG fra 20++ kvinner som er frustrerte over at mannen dems bare varer i 8 minutter. Jeg har vært borte i det et par ganger og vil unngå det i aller høyeste grad, for noe bortkasta!

Anonymous poster hash: fb1b6...f86

Det der er bullshit deluxe.

Jeg er en jente tidlig i 20-åra, og har ligget med alt fra yngre til 12 år eldre menn. En av de beste var han på 19 :ler: Kjæresten min på 25 er den villeste jeg har vært borti. Noen ganger holder vi på i 3-4 timer, hvor som helst og når som helst. Han er så god at jeg kunne hatt sex med han døgnet rundt!

Han i midten av 30-åra derimot, er noe av det tørreste jeg har vært borti.

Anonymous poster hash: 2fc45...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne på 23 år, og tenner omtrent kun på menn som er 40+.. Forsovidt er det ikke et så stort "problem" uten om at når jeg senere en gang vil finne meg en kjæreste i stedet for elsker, så kan det bli et problem kanskje..?

Jeg har iløpet av det siste året hatt 3 elskere, på henholdsvis 40, 43 og 52 år.. Alle disse mennene ser veldig bra ut, veltrente og flotte menn. Det kom egentlig litt plutselig på meg, at jeg fikk en slags "avhengighet" til eldre menn, da jeg i fylla rota meg borti kollegaen min på 40.. Etter dette kan jeg ikke se for meg å ha sex med en på min egen alder, nesten som jeg ser på en 25-30 åring som en guttunge..

Jeg fikk et FF forhold til min kollega, og det er etter dette somsagt at jeg tenner så greneløst på flotte menn som gjerne er 20+ år eldre enn meg..

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å bli kvitt denne "trangen" ?! Jeg har lyst å date, kanskje finne meg en å dele mer enn senga med, og da tenker jeg at en på min fars alder ikke er helt passende..

Noen tips? Eller som har opplevd det samme som har noen råd til meg? Vet ikke helt selv hvorfor jeg har havnet sånn som dette.. Eller forsovidt så er det nok fordi at sexen er mindblowing med selvsikre og erfarne menn :P

Frustrert...

Anonymous poster hash: c0a2a...629

Samme her. Har ikke ønske om å bli stemor, så passer på å leve ut fantasien når jeg er mellom forhold.

Anonymous poster hash: 578b9...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne på 23 år, og tenner omtrent kun på menn som er 40+.. Forsovidt er det ikke et så stort "problem" uten om at når jeg senere en gang vil finne meg en kjæreste i stedet for elsker, så kan det bli et problem kanskje..?

Jeg har iløpet av det siste året hatt 3 elskere, på henholdsvis 40, 43 og 52 år.. Alle disse mennene ser veldig bra ut, veltrente og flotte menn. Det kom egentlig litt plutselig på meg, at jeg fikk en slags "avhengighet" til eldre menn, da jeg i fylla rota meg borti kollegaen min på 40.. Etter dette kan jeg ikke se for meg å ha sex med en på min egen alder, nesten som jeg ser på en 25-30 åring som en guttunge..

Jeg fikk et FF forhold til min kollega, og det er etter dette somsagt at jeg tenner så greneløst på flotte menn som gjerne er 20+ år eldre enn meg..

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å bli kvitt denne "trangen" ?! Jeg har lyst å date, kanskje finne meg en å dele mer enn senga med, og da tenker jeg at en på min fars alder ikke er helt passende..

Noen tips? Eller som har opplevd det samme som har noen råd til meg? Vet ikke helt selv hvorfor jeg har havnet sånn som dette.. Eller forsovidt så er det nok fordi at sexen er mindblowing med selvsikre og erfarne menn :P

Frustrert...

Anonymous poster hash: c0a2a...629

luksusproblem dette her :-) har selv hatt sex med menn opptil 62 og virkelig elska det men når jeg slo meg til ro ble det med en på 6 år yngre enn meg .Det går seg til og når du er gifteklar forstår du att du trenger en ca like gammel som deg selv for att ting skal fungere :-)

Anonymous poster hash: 34d83...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Eksen min var nesten 25 da jeg var 18. 7 års forskjell er ikke bad. Nå er jeg selv 25 og typen er 25. Blir bare mer og  mer tiltrukket av han jo eldre han blir. Han har blitt så sykt mye diggere de siste 2-3 årene etter han begynte å modne. Eldre menn er digg, men det er noe med det å modnes med partneren sin, og jeg tror ikke yngre gutter da er så umodne (yngre gutter på din egen alder). For trust me, 23-25, er ikke så moooodne at det gjør no vi jentene heller! ;)



Anonymous poster hash: 08208...2b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...