Gå til innhold

Tenner på menn som er "for gamle" for meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

De fleste menn kommer i overgangsalderen i 40-60 årsalderen.

 

http://www.sinnetshelse.no/artikler/overgangsalder.htm

Anonymous poster hash: baa3d...eb6

 

 

Ja, det stemmer ... For de fleste ...

 

Men jenter på 20-30 er rimelig bevisste på hva de ønsker. De kan si nei. Og de kan si ja.

 

Det er sjelden giftemål og barn som er målet med disse "datene" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 6f29a...87b

 

 

Jeg er over 25 = confirmed OLDcel. Jeg hadde tatt mitt liv om ikke testosteronnivået\alfa-viljestyrken var såpass redusert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 25 = confirmed OLDcel. Jeg hadde tatt mitt liv om ikke testosteronnivået\alfa-viljestyrken var såpass redusert.

Haha, men du har sjarm da.  :kyss:

Anonymous poster hash: 6f29a...87b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ja, det stemmer ... For de fleste ...

 

Men jenter på 20-30 er rimelig bevisste på hva de ønsker. De kan si nei. Og de kan si ja.

 

Det er sjelden giftemål og barn som er målet med disse "datene" :-)

 

Så rett, så rett ...

 

Hilsen jente 20-30.

 

 

Anonymous poster hash: 9afe0...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne på 23 år, og tenner omtrent kun på menn som er 40+.. Forsovidt er det ikke et så stort "problem" uten om at når jeg senere en gang vil finne meg en kjæreste i stedet for elsker, så kan det bli et problem kanskje..?

Jeg har iløpet av det siste året hatt 3 elskere, på henholdsvis 40, 43 og 52 år.. Alle disse mennene ser veldig bra ut, veltrente og flotte menn. Det kom egentlig litt plutselig på meg, at jeg fikk en slags "avhengighet" til eldre menn, da jeg i fylla rota meg borti kollegaen min på 40.. Etter dette kan jeg ikke se for meg å ha sex med en på min egen alder, nesten som jeg ser på en 25-30 åring som en guttunge..

Jeg fikk et FF forhold til min kollega, og det er etter dette somsagt at jeg tenner så greneløst på flotte menn som gjerne er 20+ år eldre enn meg..

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å bli kvitt denne "trangen" ?! Jeg har lyst å date, kanskje finne meg en å dele mer enn senga med, og da tenker jeg at en på min fars alder ikke er helt passende..

Noen tips? Eller som har opplevd det samme som har noen råd til meg? Vet ikke helt selv hvorfor jeg har havnet sånn som dette.. Eller forsovidt så er det nok fordi at sexen er mindblowing med selvsikre og erfarne menn :P

Frustrert...

Anonymous poster hash: c0a2a...629

 

Yess !!  Kan skrive under på alt du sier ....bare at det er omvendt ..... jeg er mann (sist jeg sjekket iallefall)

Hva gjelder kvinnelighet, femininitet og sexappeal er modne damer sine yngre medsøstre totalt overlegne.  .....  Og !  som du sier : Sexen (og spillet rundt) er mildt sagt mindblowing !

Anonymous poster hash: 8ccbf...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...