Gå til innhold

Tenner på menn som er "for gamle" for meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er du selv?

Anonymous poster hash: 18ce7...d3a

Jeg nærmer meg midten av 30-årene:)

Anonymous poster hash: 8b410...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg nærmer meg midten av 30-årene:)

Anonymous poster hash: 8b410...d21

34 altså? Er du ikke for gammel for unge jenter?

Anonymous poster hash: 18ce7...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noen av de. Fisting funker bedre på de, og hvis de er flinke på blowjobs, så går det greit.:)

Anonymous poster hash: 8b410...d21

Men du skjønber vel at de på den alderen som ikke har født ikke har noe grunn til å være slakkere der nede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 altså? Er du ikke for gammel for unge jenter?

Anonymous poster hash: 18ce7...d3a

Spørs hva du mener med yngre jenter? Jeg liker jenter fra 18 og oppover.:) Trener å holder meg bra, så er ofte jenter fra 18 og oppover som tiltrekkes av meg. Mange blir postitivt overrasket når de får høre at jeg er 34, siden jeg holder meg godt.:)

Anonymous poster hash: 8b410...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du skjønber vel at de på den alderen som ikke har født ikke har noe grunn til å være slakkere der nede

Jeg tror rett og slett ikke han har særlig peiling. Han har det nok mest i kjeften.

Anonymous poster hash: 18ce7...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du skjønber vel at de på den alderen som ikke har født ikke har noe grunn til å være slakkere der nede

Nei, det kommer ann på. De som liker å bruke store dildoer osv, er mere utvidet enn de som har pult menn istedet for store dildoer, eller prøvd fisting. Damer som har født er såklart blitt videre. Men så lenge hun er god på blowjobs, så spiller det ikke SÅ stor rolle.:)

Anonymous poster hash: 8b410...d21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det kommer ann på. De som liker å bruke store dildoer osv, er mere utvidet enn de som har pult menn istedet for store dildoer, eller prøvd fisting. Damer som har født er såklart blitt videre. Men så lenge hun er god på blowjobs, så spiller det ikke SÅ stor rolle. :)

Anonymous poster hash: 8b410...d21

Men hva gjør du for henne?

Anonymous poster hash: 18ce7...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gjør du for henne?

Anonymous poster hash: 18ce7...d3a

Fingrer, slikker, dildo og eventuelt fisting hvis hun er vid.:) Men da må hun være god på blowjobs. Det er et krav.:)

Anonymous poster hash: 8b410...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmmm - jeg synest det er relativt synd at hver eneste gang mann har en inntressant debatt eller innlegg - blir disse ødelagt av folk som enten diskuterer moral eller smak og kryddrer det hele med påfunn om trange og slappe fitter...... I realiteten burde Admins fjernet 50% av brukerene.

Artig å se at trådstarter er enig med at tallene er å drite i - fordi hun vet at det er resultatene som teller.

Hver eneste gang mann hører om unge damer og voksne menn, er det Daddy issues som går igjen, og at han er en halvfeit Pappakropp som har "lurt" seg til litt ungmus. Det er så feil så det kan bli.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også tenner mest på kjekke menn i slutten av tredve åra ++ (jeg er 22 år)

Men er så å si aldri ute på byen, og syntes det er vanskelig å flørte med eldre menn når jeg er edru...

Endret av FrøkenC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmmm - jeg synest det er relativt synd at hver eneste gang mann har en inntressant debatt eller innlegg - blir disse ødelagt av folk som enten diskuterer moral eller smak og kryddrer det hele med påfunn om trange og slappe fitter...... I realiteten burde Admins fjernet 50% av brukerene.

Artig å se at trådstarter er enig med at tallene er å drite i - fordi hun vet at det er resultatene som teller.

Hver eneste gang mann hører om unge damer og voksne menn, er det Daddy issues som går igjen, og at han er en halvfeit Pappakropp som har "lurt" seg til litt ungmus. Det er så feil så det kan bli.

Hehe. "Åndseliten"..eh...prøver å si noe. Vi andre lever i virkelige verden og finne gamlinger i forfall i kombinasjon med umodenhet i hodet så usexy at jeg får lyst til å spy når menn over 35 prøver seg. God dag gamlefar.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. "Åndseliten"..eh...prøver å si noe. Vi andre lever i virkelige verden og finne gamlinger i forfall i kombinasjon med umodenhet i hodet så usexy at jeg får lyst til å spy når menn over 35 prøver seg. God dag gamlefar.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Men hør...... hva om vi gjør en inntressant øvelse. Du finner gamliser usexy - og jeg finner små næggete brats like usexy. Så - hva om en bare holder seg til emnet ????

Som er en yngre dame som tenner på noe du ikke liker....... Er det ikke bare å respektere det i stedenfor å tro at DU har rett i alt på alles vegne ???

Det som er rett for deg, er rett for deg. Så vi andre synest det er OK. Hva om du bare gjør oss samme tjeneste tilbake ???

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hør...... hva om vi gjør en inntressant øvelse. Du finner gamliser usexy - og jeg finner små næggete brats like usexy. Så - hva om en bare holder seg til emnet ????

Som er en yngre dame som tenner på noe du ikke liker....... Er det ikke bare å respektere det i stedenfor å tro at DU har rett i alt på alles vegne ???

Det som er rett for deg, er rett for deg. Så vi andre synest det er OK. Hva om du bare gjør oss samme tjeneste tilbake ???

Kjenner med veldig enig i siste meldingen her..! :)

Ts her, jeg har lest meg gjennom enormt mye moralprekener og avsporinger, påstander om at de jeg har sex med er hårløse, feite, lite modne mannfolk.. Og at jeg selfølgelig må være ei slapp grå mus som ikke får meg stort annet.. :P

Ikke at useriøse påstander her på KG går inn på meg, men jeg tar med meg de rådene jeg får og ser på som seriøse :) det er ganske morsomt å vite hele sannheten om segselv og partneren min når jeg leser gjennom her, hva andre tror er sant betyr veldig lite når en selv vet sannheten.. Foreksempel ang utseende mitt, eller hans.. Kunne ramset opp og forklart hvordan vi ser ut, men vet hvilken respons og løgner anklager som kommer med det så jeg tror jeg skal spare meg ;)

Anonymous poster hash: f8d03...22f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmmmmm - jeg synest det er relativt synd at hver eneste gang mann har en inntressant debatt eller innlegg - blir disse ødelagt av folk som enten diskuterer moral eller smak og kryddrer det hele med påfunn om trange og slappe fitter...... I realiteten burde Admins fjernet 50% av brukerene.

Artig å se at trådstarter er enig med at tallene er å drite i - fordi hun vet at det er resultatene som teller.

Hver eneste gang mann hører om unge damer og voksne menn, er det Daddy issues som går igjen, og at han er en halvfeit Pappakropp som har "lurt" seg til litt ungmus. Det er så feil så det kan bli.

Er det virkelig feil?

Anonymous poster hash: 18ce7...d3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig feil? Anonymous poster hash: 18ce7...d3a

Jepp .. Jeg på 23 har like mye "lurt" meg til en deilig, sexy men voksnere mann som er jævli bra i senga som han har "lurt" seg til en ungmus.. :P begge er jo happy når jeg får det jeg vill ha, og han får det han vill..?

Begge får deilig sex og er superfornøyde med det.. Hvorfor syns almennheten at det er så galt at han er 20 år eldre enn meg? Han er supersexy og se til, og himmelsk i senga - jeg er ung, leken, og er er velbegavet med en slank og stram kropp.. Begge er voksne og nyter hverandre.. Hva er galt med det??

Anonymous poster hash: f8d03...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp .. Jeg på 23 har like mye "lurt" meg til en deilig, sexy men voksnere mann som er jævli bra i senga som han har "lurt" seg til en ungmus.. :P begge er jo happy når jeg får det jeg vill ha, og han får det han vill..?

Begge får deilig sex og er superfornøyde med det.. Hvorfor syns almennheten at det er så galt at han er 20 år eldre enn meg? Han er supersexy og se til, og himmelsk i senga - jeg er ung, leken, og er er velbegavet med en slank og stram kropp.. Begge er voksne og nyter hverandre.. Hva er galt med det??

Anonymous poster hash: f8d03...22f

Du skriver som et middelaldrende troll. Det er dritekkelt med dobbelt så gamle folk! En på 20 har enormt å lære de neste 20 åra og en på 40 burde vite bedre enn å knulle venninner av barna sine. ha! BS ekstremt få menn på 40 kan sammenlignes med en på samme alder. Jeg har mye erfaring - mer enn de fleste. Både dating, sex og forhold til tross for ung alder. Når man er 23 tror man at man er så voksen - men nei,man er ofte lett offer for gamle griser som sier alle de rette tingene til en uerfaren sjel. Kunne aldri falt meg eller mine venner inn å henge med patetiske gamle menn i forfall.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hør...... hva om vi gjør en inntressant øvelse. Du finner gamliser usexy - og jeg finner små næggete brats like usexy. Så - hva om en bare holder seg til emnet ????

Som er en yngre dame som tenner på noe du ikke liker....... Er det ikke bare å respektere det i stedenfor å tro at DU har rett i alt på alles vegne ???

Det som er rett for deg, er rett for deg. Så vi andre synest det er OK. Hva om du bare gjør oss samme tjeneste tilbake ???

Nei jeg respektere det ikke. Får ikke gjort noe med det det vet jeg med de FÅ som gidder slikt, men jeg ler bak ryggen deres-:).

Anonymous poster hash: 63505...4cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver som et middelaldrende troll. Det er dritekkelt med dobbelt så gamle folk! En på 20 har enormt å lære de neste 20 åra og en på 40 burde vite bedre enn å knulle venninner av barna sine. ha! BS ekstremt få menn på 40 kan sammenlignes med en på samme alder. Jeg har mye erfaring - mer enn de fleste. Både dating, sex og forhold til tross for ung alder. Når man er 23 tror man at man er så voksen - men nei,man er ofte lett offer for gamle griser som sier alle de rette tingene til en uerfaren sjel. Kunne aldri falt meg eller mine venner inn å henge med patetiske gamle menn i forfall. Anonymous poster hash: 63505...4cc

Så fordi du syns at det er dritt ekkelt at det er 20 år mellom oss, så må selfølgelig du ha rett..

Det er jo helt klart at du, kjære kvinne, som ikke har møtt noen av oss har en rett til å dele din mening. Men hvem har noengang gitt deg intrykket av at det du sier alltid er riktig, et faktum? Tror du at du er enn slags helgen og at almenheten skal leve etter din mening og hva du syns er rett og galt?

Legg fra deg konservativiteten og åpne øynene jente.. Å være trangsynt kommer man sjelden langt med :)

Anonymous poster hash: f8d03...22f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi du syns at det er dritt ekkelt at det er 20 år mellom oss, så må selfølgelig du ha rett..

Det er jo helt klart at du, kjære kvinne, som ikke har møtt noen av oss har en rett til å dele din mening. Men hvem har noengang gitt deg intrykket av at det du sier alltid er riktig, et faktum? Tror du at du er enn slags helgen og at almenheten skal leve etter din mening og hva du syns er rett og galt?

Legg fra deg konservativiteten og åpne øynene jente.. Å være trangsynt kommer man sjelden langt med :)

Anonymous poster hash: f8d03...22f

Jeg sier min mening og du sier din. Jeg syns det er patetisk når eldre menn prøver seg , jeg tar det som en fornærmelse. Hvorfor i all verdens navn og rike skulle jeg kn..venner av faren min?. Syns det er stusserlige jeg- tenker er du for dum til kvinner på egen alder? Og til jenta- er vedkommende så uattraktiv at halvgamlinger må duge? Trist. Rart med det du- tror jeg har mer erfaring enn gjennomsnittet på min alder både mht sex, forhold, bekjentskaper i utrolig ulike miljøer for å ikke si land og verdensdeler.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier min mening og du sier din. Jeg syns det er patetisk når eldre menn prøver seg , jeg tar det som en fornærmelse. Hvorfor i all verdens navn og rike skulle jeg kn..venner av faren min?. Syns det er stusserlige jeg- tenker er du for dum til kvinner på egen alder? Og til jenta- er vedkommende så uattraktiv at halvgamlinger må duge? Trist. Rart med det du- tror jeg har mer erfaring enn gjennomsnittet på min alder både mht sex, forhold, bekjentskaper i utrolig ulike miljøer for å ikke si land og verdensdeler.Anonymous poster hash: 63505...4cc

Du har helt sikkert rett siden du har sååå mye erfaring og er så attraktiv med å være flyfille hos mange menn på egen alder og i forskjellige verdensdeler.. Da holder jeg meg heller til god sex hos en, istedet for å fly rundt til mange å påstå at det gir meg kunnskap og erfaringer..

Anonymous poster hash: f8d03...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...