Gå til innhold

Tenner på menn som er "for gamle" for meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

høy fem, gamle ørn

Anonymous poster hash: 9d6e0...c56

Ser du også for deg en høy tynn, gråsprengt gammel mann, med bart og briller på nesen, vaklende med en stokk?

Årets innlegg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott innlegg. Mye tøys i tråden slik det alltid blir når noen går utenfor de vedtatte normene, men bra innlegg og oppklarende på slutten.

Selv er jeg 42 og min elskerinne er 25. Vi har begge stor gjensidig nytte av forholdet - og både hun og jeg er klare på hva vi får ut av det. Hun på sin side er en svært intelligent dame, som er grunnleggende sensuell. Hun får mindblowing sex, av en som er i stand til å gi det. Våre lengste sessions har vert på 12 timer - med innlagte spisepauser. På denne tiden fikk hun 19 orgasmer og hadde problemer med å få nok hvile før hun skulle på jobben. Hun var rett og slett så "godsliten" som det er mulig å bli.

Jeg får en ung dame som er slående vakker - og har et smil mann ikke engang kan tenke seg rekkevidden av. De fleste er enten Butt's eller Boob's - men å se henne komme slik - er definitivt det som tenner meg. Hun har et uttrykk i ansiktet som er helt avsindig.

For meg er det selvfølgelig selvbekreftende til de grader å vise henne hva det finnes av muligheter. Og hun utforsker det hele med en skamløs appetitt. Ofte med kommentaren "Jesus- er det muuuuuulig å føle så mye????"

I tillegg er hun voksen i hodet - og vi har lange prater om alt mulig. Ofte om hva som befinner seg inni hodene våre og andres - og samfunnets betraktninger om det vi holder på med.

For henne er forøvrig aldersforskjellen helt OK. Hennes far er også betydelig eldre en moren. Og vi driter egentlig tynt i tallene. For oss er det opplevelsen av hverandre som er viktig.

Hennes jevnaldrende samboer holder i to minutter, og røyker seg skev hver helg. Mannen mååå jo være det dummeste kreket på to bein. Slik gjør mann bare ikke med en slik kvinne tilgjengelig.

Sterke kontraster mht modenhet og intelligens på den ene siden, og partnervalg på den andre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterke kontraster mht modenhet og intelligens på den ene siden, og partnervalg på den andre.

Vel - mulig det....... Men akkurat NÅ - har hun hatt 14 orgasmer siden kl 10:15. Shit happens.

Mer en rart at nå handler tråden om meg (gamle grisen) i steden for TS. Som altså skjønner hva det hele går i.

Men skriv i vei kjære Dere. Vi bare finner frem butt-pluggen og koser oss videre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott innlegg. Mye tøys i tråden slik det alltid blir når noen går utenfor de vedtatte normene, men bra innlegg og oppklarende på slutten.

Selv er jeg 42 og min elskerinne er 25. Vi har begge stor gjensidig nytte av forholdet - og både hun og jeg er klare på hva vi får ut av det.

Er hun også klar over at du er en patetisk nisse som skryter av sine erobringer på et kvinneforum? Jeg liker også eldre menn, men hadde jeg funnet ut at han skrev noe sånt som dette hadde det vært kroken på døra. Diskresjon er faktisk viktig for noen av oss.

Anonymous poster hash: a541f...853

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - mulig det....... Men akkurat NÅ - har hun hatt 14 orgasmer siden kl 10:15. Shit happens.

Mer en rart at nå handler tråden om meg (gamle grisen) i steden for TS. Som altså skjønner hva det hele går i.

Men skriv i vei kjære Dere. Vi bare finner frem butt-pluggen og koser oss videre :fnise:

Haha! Veldig troverdig. Skikkelig bra stemning når gamlingen må inn på KG for skrive innimellom slagene! Den skal du lenger på landet med slaskete skinn.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du ha en på 50 så bli sammen med en på 50. Du kan jo ikke bli sammen med noen basert kun på det som er passende aldersmessig når du ikke er interessert i menn på 20-30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg du hvis det er dette som tenner deg, men når du vil ha familie og barn så er det lurt å tenke på hvilke konsekvenser dette får for barnet ditt. Det er jo ikke gøy at ungen er 15år og faren er pensjonist...

Jeg har selv hatt 2 over 40år og det var bra sex,men jeg kunne aldri vært i forhold med dem. Og av ca 100menn på 40+ så er det vel kanskje max 7stk jeg kunne ha gått i sengs med.

Sånn kan man jo ikke tenke. Hun kan jo ikke velge en mann hun ikke elsker kun for fremtidige barns skyld

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men unge menn er jo så dårlige i sengaaaa :( Dukker opp minst fem nye tråder her på KG fra 20++ kvinner som er frustrerte over at mannen dems bare varer i 8 minutter. Jeg har vært borte i det et par ganger og vil unngå det i aller høyeste grad, for noe bortkasta!

Anonymous poster hash: fb1b6...f86

Tull og vås. Ikke skjær alle over en kam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott innlegg. Mye tøys i tråden slik det alltid blir når noen går utenfor de vedtatte normene, men bra innlegg og oppklarende på slutten.

Selv er jeg 42 og min elskerinne er 25. Vi har begge stor gjensidig nytte av forholdet - og både hun og jeg er klare på hva vi får ut av det. Hun på sin side er en svært intelligent dame, som er grunnleggende sensuell. Hun får mindblowing sex, av en som er i stand til å gi det. Våre lengste sessions har vert på 12 timer - med innlagte spisepauser. På denne tiden fikk hun 19 orgasmer og hadde problemer med å få nok hvile før hun skulle på jobben. Hun var rett og slett så "godsliten" som det er mulig å bli.

Jeg får en ung dame som er slående vakker - og har et smil mann ikke engang kan tenke seg rekkevidden av. De fleste er enten Butt's eller Boob's - men å se henne komme slik - er definitivt det som tenner meg. Hun har et uttrykk i ansiktet som er helt avsindig.

For meg er det selvfølgelig selvbekreftende til de grader å vise henne hva det finnes av muligheter. Og hun utforsker det hele med en skamløs appetitt. Ofte med kommentaren "Jesus- er det muuuuuulig å føle så mye????"

I tillegg er hun voksen i hodet - og vi har lange prater om alt mulig. Ofte om hva som befinner seg inni hodene våre og andres - og samfunnets betraktninger om det vi holder på med.

For henne er forøvrig aldersforskjellen helt OK. Hennes far er også betydelig eldre en moren. Og vi driter egentlig tynt i tallene. For oss er det opplevelsen av hverandre som er viktig.

Hennes jevnaldrende samboer holder i to minutter, og røyker seg skev hver helg. Mannen mååå jo være det dummeste kreket på to bein. Slik gjør mann bare ikke med en slik kvinne tilgjengelig.

Bra. Fint. Godt med et seriøst og åpent innlegg. Ikke enig i hun som sier at du nå henger ut din elskerinne. Jeg hadde ikke hatt noe i mot om min 41 år gamle elsker skrev om fordelene i vårt sexforhold på nett, faktisk syntes jeg det er litt opphissende å lese. Og kjenner meg igjen i det du skriver da mine jevnaldrene også enten røyker seg skeve og ikke orker å ha sex, eller har sex som er over på noen minutter. Veldig enig det du skriver at det beste er å drite i tallene eller hva andre tenker, for det ER opplevelsen dere i mellom og av hverandre som er det viktigste! :)

Anonymous poster hash: fb1b6...f86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra. Fint. Godt med et seriøst og åpent innlegg. Ikke enig i hun som sier at du nå henger ut din elskerinne. Jeg hadde ikke hatt noe i mot om min 41 år gamle elsker skrev om fordelene i vårt sexforhold på nett, faktisk syntes jeg det er litt opphissende å lese. Og kjenner meg igjen i det du skriver da mine jevnaldrene også enten røyker seg skeve og ikke orker å ha sex, eller har sex som er over på noen minutter. Veldig enig det du skriver at det beste er å drite i tallene eller hva andre tenker, for det ER opplevelsen dere i mellom og av hverandre som er det viktigste! :)

Anonymous poster hash: fb1b6...f86

Oj. Stakkar deg- må være dårlig stilt ettersom problemer med jevnaldrende. Pussig nok er yngre menn myyyye penere, mer åpen og moderne i senga. Mer opptatt av kvinnen. 50% av middelaldrende menn over 40 har ereksjonsproblemer. Ikke rart de aldri kommer lol. Passer nok kvinner som ikke forventer all verden i senga di da.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Stakkar deg- må være dårlig stilt ettersom problemer med jevnaldrende. Pussig nok er yngre menn myyyye penere, mer åpen og moderne i senga. Mer opptatt av kvinnen. 50% av middelaldrende menn over 40 har ereksjonsproblemer. Ikke rart de aldri kommer lol. Passer nok kvinner som ikke forventer all verden i senga di da.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Det syns ikke jeg. Jeg forventer mye i senga og en ung mann har aldri kunnet gi meg det, i motsetning til de eldre kara som har respekt for kvinnens kjønnsorgan og funksjoner og bruker god tid og profesjonelle teknikker. Ikke forhåndsdøm fremmede jenter så mye :)

Anonymous poster hash: fb1b6...f86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns ikke jeg. Jeg forventer mye i senga og en ung mann har aldri kunnet gi meg det, i motsetning til de eldre kara som har respekt for kvinnens kjønnsorgan og funksjoner og bruker god tid og profesjonelle teknikker. Ikke forhåndsdøm fremmede jenter så mye :)

Anonymous poster hash: fb1b6...f86

Du må ha vært veldig uheldig. Tror meg: jeg har mye og variert erfaring.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ha vært veldig uheldig. Tror meg: jeg har mye og variert erfaring.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Liker åssen du påstår at yngre mennesker er mer erfarne enn eldre. Skjønner du at logikken din ikke helt henger på greip?

Anonymous poster hash: 2118b...328

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker åssen du påstår at yngre mennesker er mer erfarne enn eldre. Skjønner du at logikken din ikke helt henger på greip?

Anonymous poster hash: 2118b...328

så du tror antall år gjør en bedre?? .Nei. Jeg foretrekker atletiske jevnaldrende med noenlunde samme referanser. Nå er jeg også attraktiv nok til å bade i jevnaldrene, trenger ikke ty til eldre. Liker ikke pappa generasjonen som går for yngre. Turn off med slapp rumpe( SELVFØLGELIG større sjanse for det når 40år) og umoden i hodet.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer mest på i denne tråden er hvorfor det er så forferdelig at andre tenner på noe annet enn det en selv gjør?

:klo:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe er godt å se at dere unge jenter digger oss veltrente kåte mannfolk på 40. Deilig å ha dere som elskere. Ville aldri vært i forhold med noen av dere, da modenheten deres er på nivå med sophie elise, hehe. Men deilig å pule den trange fitta deres om ikke annet..

Anonymous poster hash: 8b410...d21

Ekkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du tror antall år gjør en bedre?? .Nei. Jeg foretrekker atletiske jevnaldrende med noenlunde samme referanser. Nå er jeg også attraktiv nok til å bade i jevnaldrene, trenger ikke ty til eldre. Liker ikke pappa generasjonen som går for yngre. Turn off med slapp rumpe( SELVFØLGELIG større sjanse for det når 40år) og umoden i hodet.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Snakker bare generelt om det at eldre folk er mer erfarne. Hva du foretrekker er noe annet. Liker også åssen du kaller noen som er eldre enn deg for generelt umodne.

Det er ikke slik at ekle pappakropper får seg yngre damer. Hvis du har lest i tråden er det menn som trener og ser bra ut som får det. De er også flinkere på å gjøre dama tryggere og vet generelt mer om hva god sex er. For de har tross alt hatt sex i 20+ år. Noe som er mer enn en 25 åring har hatt. Derfor blir det rart for meg å høre at du påstår at de er uerfarne og umodne.

Anonymous poster hash: 2118b...328

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men unge menn er jo så dårlige i sengaaaa :( Dukker opp minst fem nye tråder her på KG fra 20++ kvinner som er frustrerte over at mannen dems bare varer i 8 minutter. Jeg har vært borte i det et par ganger og vil unngå det i aller høyeste grad, for noe bortkasta!

Anonymous poster hash: fb1b6...f86

Tror ikke det har noe med alder å gjøre. Jeg har alltid lurt på åssen de får det til. Alt under en halv time er en kjappis i mine øyne. Men jeg skulle gjerne vært i stand til å få det unnagjort litt raskere en gang i blant. To i lufta og en i låret høres ut som nirvana for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Når ble alle menn i 40åra selvsikre og superamazing i senga?

Og når ble samtlige under 25 utstyrt med samme vagina, kropp og ansikt?

Er det bare min alderskategori som har store variasjoner i intellekt, kropp, sjarm og utseende? Må ha vært noe i drikkevannet akkurat det året.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...