Gå til innhold

Tenner på menn som er "for gamle" for meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forsår litt kvinner på 20 som ikke er interessert i 40+ menn, men synes mange jenter bare sier de synes eldre menn er ekkelt uten å mene det.

Har en venninne hun er 20 og endte med å ta seg en mann på 32 hjem samtidig som hun avviste en på 26 med begrunnelsen(til meg ikke til han) at han var for gammel. Sånn har jeg sett hos andre jenter også. Går andre veien også jenter som sier de ikke vil ha yngre menn, men ender opp med dem likevel.



Anonymous poster hash: 2a8b3...cc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har helt sikkert rett siden du har sååå mye erfaring og er så attraktiv med å være flyfille hos mange menn på egen alder og i forskjellige verdensdeler.. Da holder jeg meg heller til god sex hos en, istedet for å fly rundt til mange å påstå at det gir meg kunnskap og erfaringer..

Anonymous poster hash: f8d03...22f

Så du påstår at mer enn en sexpartneren er for mye, eller at å ha erfaring fra flere land og mange ulike miljøer enn Norge ikke gjør en mer istand til å sammenligne ? Og vi prater ikke kun om sex men om mennesker generelt. Hehe du om det. Bare ikke kast bort livet på en gammel gris og som om få år vil få deg til å vemmes.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du påstår at mer enn en sexpartneren er for mye, eller at å ha erfaring fra flere land og mange ulike miljøer enn Norge ikke gjør en mer istand til å sammenligne ? Og vi prater ikke kun om sex men om mennesker generelt. Hehe du om det. Bare ikke kast bort livet på en gammel gris og som om få år vil få deg til å vemmes.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Jeg lurer litt på menneskesynet til noen som vemmes av andre mennesker. :klo:

Før eller siden vil sannsynligvis du også være sammen med en 40+ mann...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på menneskesynet til noen som vemmes av andre mennesker. :klo:

Før eller siden vil sannsynligvis du også være sammen med en 40+ mann...

Ikke prøv deg.... Selvfølgelig vil jeg en dag ha sex med en på 40 NÅR jeg selv blir på samme alder.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøv deg.... Selvfølgelig vil jeg en dag ha sex med en på 40 NÅR jeg selv blir på samme alder.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Klarer du da å sette ord på hvorfor det er så fælt at andre kommer deg litt i forkjøpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du da å sette ord på hvorfor det er så fælt at andre kommer deg litt i forkjøpet?

Det har jeg allerede skrevet her i tråden. Stusserlig, umodent, utrolig usexy(+fysisk startende forfall) med menn som så åpenbart går etter kjøtt og jeg vet hvor latterlig enkelt det er å lure et ungt menneske. Lett angre senere. Ingen felles referanser overhodet og de 20 årene i forskjell SKAL utgjøre en stor verdi i et liv, slik at har man vanlige intellektuelle evner så skjønner man at det er Latterlig å gå på venninnen/vennen til dattera si.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest minta

Så du påstår at mer enn en sexpartneren er for mye, eller at å ha erfaring fra flere land og mange ulike miljøer enn Norge ikke gjør en mer istand til å sammenligne ? Og vi prater ikke kun om sex men om mennesker generelt. Hehe du om det. Bare ikke kast bort livet på en gammel gris og som om få år vil få deg til å vemmes.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

For et menneskesyn du har! Er ikke eldre kropper like mye verdt som de unge?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg allerede skrevet her i tråden. Stusserlig, umodent, utrolig usexy(+fysisk startende forfall) med menn som så åpenbart går etter kjøtt og jeg vet hvor latterlig enkelt det er å lure et ungt menneske. Lett angre senere. Ingen felles referanser overhodet og de 20 årene i forskjell SKAL utgjøre en stor verdi i et liv, slik at har man vanlige intellektuelle evner så skjønner man at det er Latterlig å gå på venninnen/vennen til dattera si.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Nei du har ikke det.

Du har kommet med en masse subjektive argumenter for at du ikke finner eldre menn tiltrekkende.

Jeg ser ingen objektive argumenter for at andre skal måtte gjøre som deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rimelig opplagt at AB4cc ønsker å provosere.



Anonymous poster hash: 2a8b3...cc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på menneskesynet til noen som vemmes av andre mennesker. :klo:

Før eller siden vil sannsynligvis du også være sammen med en 40+ mann...

Sikkert når hun er på den alderen selv, ja.

Anonymous poster hash: 18ce7...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Jeg er 42 og har en elsker på 25, så hos meg er det nesten motsatt ;) Tenner veldig på både yngre og eldre. Vent til du blir eldre, så kanskje det snur :fnise:

De yngre er det ikke så lenge siden jeg fikk sansen for. Har også en på over 50, og jeg synes jeg får det beste av begge, så dobbelt morro og dobbelt profitt for meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på tanken på å ha sex med en 16-17 åring, men tror ikke jeg kunne hatt det. Men opphissende å tenke på er det. Har også vært med voksne damer som tenner på fantasien om å være tenåring og pule en godt voksen mann (eller menn) - det blir ofte opphissende seanser. Det er forøvrig ikke jeg som "lanserer" fantasien, så jeg lurer på om det er en del kvinner som kan tenke på det. En 20 åring hadde jeg kost meg med uten å nøle. Jeg er 44.



Anonymous poster hash: fd3e0...882
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt fra ungdomstiden tent på "eldre" kvinner... som voksen mann tenner jeg fortsatt på kvinner noe år eldre enn meg selv. Jeg har aldri levd dette ut, da jeg har vært i et forhold til samme kvinne fra jeg var 17... jeg er nå snart 40. Skulle gjerne gjort det men ville aldri byttet - det er heller ikke et problem for meg, bare en litt frekk fantasi :)

Du derimot har fått oppleve mye fint. Fortsett med det dersom det føles rett for deg. Du komme kanskje til å få andre behov senere, altså behov for en kjæreste og et forhold med en på samme alder. Om den tid kommer, eller om du treffer riktig person, så slår du til på det. Det ene utelukker ikke det andre. Livet består av ulike faser som vi beveger oss i. Akkurat nå lever du i en hvor du har det ganske fint, forsett med det.

Og ja, du kommer til å tenne på, og ha deilig sex, med en som er like gammel som deg. Sex er ikke bare fysikk, men kjemi. Ingenting er bedre enn sex med en som er forelsket i deg og du elsker tilbake.



Anonymous poster hash: a4a9f...a40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

daddy issues ja.

hvor mange damer har egentlig en forbbudt fantasi om daddy?

Hmmmmmmm - jeg synest det er relativt synd at hver eneste gang mann har en inntressant debatt eller innlegg - blir disse ødelagt av folk som enten diskuterer moral eller smak og kryddrer det hele med påfunn om trange og slappe fitter...... I realiteten burde Admins fjernet 50% av brukerene.

Artig å se at trådstarter er enig med at tallene er å drite i - fordi hun vet at det er resultatene som teller.

Hver eneste gang mann hører om unge damer og voksne menn, er det Daddy issues som går igjen, og at han er en halvfeit Pappakropp som har "lurt" seg til litt ungmus. Det er så feil så det kan bli.



Anonymous poster hash: fd3e0...882
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Servicetekniker

Jeg er 49 år nå.Vært skilt i 10 år. Etter jeg ble skilt har jeg bare hatt sex med jenter fra 18 - 31 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av de flotteste mennene her i verden er jo 40+ :wow:

Jean Dujardin, Johnny Depp, Bradley Cooper, George Clooney osv.

Hilsen 17'åring. :fnise:



Anonymous poster hash: eb41b...4da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange av de flotteste mennene her i verden er jo 40+ :wow:

Jean Dujardin, Johnny Depp, Bradley Cooper, George Clooney osv.

Hilsen 17'åring. :fnise:

Anonymous poster hash: eb41b...4da

George Clooney og Johnny Depp er over 50 faktisk :) meen de er hollywoodstjerner og har massevis av penger så de har råd til å vedlikeholde utseendet for å si det sånn.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer mest på i denne tråden er hvorfor det er så forferdelig at andre tenner på noe annet enn det en selv gjør?

:klo:

Jeg tenner veldig på ham i avataren din. James Spader er fantastisk. Særlig ca 1985, da han fremdeles var ung.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 49 år nå.Vært skilt i 10 år. Etter jeg ble skilt har jeg bare hatt sex med jenter fra 18 - 31 år :)

Heslig! Hadde heller kuttet av høyrearmen enn å date en så gammel mann. motbydelig å knulle 18 åringer.- du kan si hva du vil men jeg vedder på at du også kjøper f..

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier min mening og du sier din. Jeg syns det er patetisk når eldre menn prøver seg , jeg tar det som en fornærmelse. Hvorfor i all verdens navn og rike skulle jeg kn..venner av faren min?. Syns det er stusserlige jeg- tenker er du for dum til kvinner på egen alder? Og til jenta- er vedkommende så uattraktiv at halvgamlinger må duge? Trist. Rart med det du- tror jeg har mer erfaring enn gjennomsnittet på min alder både mht sex, forhold, bekjentskaper i utrolig ulike miljøer for å ikke si land og verdensdeler.

Anonymous poster hash: 63505...4cc

Mulig du har erfaring med det du lister opp. I livserfaring og modenhet skorter det likevel litt. Det ser man på måten du ordlegger deg på. "Spy", "dritekkelt", og det å le bak ryggen på folk forbinder jeg mer med tolvåringer enn tjueåringer. Du er en av de som absolutt bør holde seg til jevnaldrende, frem til du blir mer voksen.

Anonymous poster hash: 97671...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...