Gå til innhold

En direkte sammenheng mellom kvinnekamp og synkende giftermålsrater


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner er skapt for å føde. Det skjedde at kvinner døde under fødsel før, men det var unntak. Det er en grunn til at kvinner fødde 10 barn. Selv dronning Victoria, verdens mektigste person på 1800-tallet, fødde 5 barn. Fødsler hadde ikke en enorm dødsrate, selv om det skjedde. Her kan du lese om mødres dødsfall: http://ajcn.nutrition.org/content/72/1/241s.full.pdf

Dødsfall ved fødsler var omkring 500 per 100 000 (5 per 1000) fødsler på 1800-tallet. I dag er det mye lavere. Det er for øvrig noe en burde gjøre noe for å unngå i Norge, siden vi ikke er like gode som andre vestlige land på dette feltet. Les: http://en.wikipedia.org/wiki/Maternal_death. Irland er best i verden.

Anonymous poster hash: d37da...a4a

Ja min bestemor fikk også en haug med unger.Men det var forde prevensjon var "synd" og pga fanatiske religiøse livssyn.Hun valgte ikke selv å få så masse unger.Hun ble presset og tvingt til det.Man kan få folk til å gjøre mye rart med tvang vet du.

DU kan tvangssendes ut i krig du også..hvis det blir krig.

Ekteskapet ganledager var ren kvinneundertrykkende fengsel for kvinner.Arrangert kvinneundertrykking.

t.o.m prevensjon var synd.

Stakkars våre bestemødre-hva de har lidd og pintes for dette landet.Det er det ingen som vet...eller tenker på.

Anonymous poster hash: 5175a...37d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du glemmer helt fordelene som kommer med livmor. Mer medfølelse og at du er flaskehalsen i det reproduktive systemet. Det har en effekt på etterspørselen etter deg i samlivmarkedet og at du direkte kan henge deg på en mann og kan leve greit av den grunn. Det er en mye større fordel enn ulempe. Anonymous poster hash: d37da...a4a

Å ha livmor er ikke en fordel... Den er grunnen til at kvinner, særlig før her i Norge, og i uland, ikke har hatt/har de samme rettigheter som menn. De ble/blir bundet til hjemmet pga det er de som føder og går gravide.

Og det å jobbe og tjene egne penger, være selvstendig, gir selvtillit og bedre livskvalitet. Det er ikke en fordel å måtte be om "lommepenger" og gjøre seg helt avhengig av en annen person, og håpe at denne personen ikke blir lei av deg... eller kanskje denne personen er voldelig og direkte ondskapsfull. Hva skal man gjøre da?

Og så kommer mensensmerter og humørsvingninger pga det kvinnelige reproduksjonssystemet.

Livmor er den verste ulempen med å være kvinne. Hadde valgt å blitt født uten om jeg kunne, og sluppet intense smerter hver måned som gjør meg sengeliggende... Og nedturen i humøret som også kommer en gang i måneden og varer over en uke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja min bestemor fikk også en haug med unger.Men det var forde prevensjon var "synd" og pga fanatiske religiøse livssyn.Hun valgte ikke selv å få så masse unger.Hun ble presset og tvingt til det.Man kan få folk til å gjøre mye rart med tvang vet du.

DU kan tvangssendes ut i krig du også..hvis det blir krig.

Ekteskapet ganledager var ren kvinneundertrykkende fengsel for kvinner.Arrangert kvinneundertrykking.

t.o.m prevensjon var synd.

Stakkars våre bestemødre-hva de har lidd og pintes for dette landet.Det er det ingen som vet...eller tenker på.

Anonymous poster hash: 5175a...37d

Jeg tror du overdriver nå. Det er ikke så forferdelig du skal ha det til. Kvinner er skapt til å føde og selv om smerten er stor før fødsel er det igjen mange hormoner som sørger for at de ikke takler det. Mor mi sa f.eks. at det var ilt før fødsel, men ikke så ille under fødselen. Da var det berre godt å få det undagjort. Hun fikk 3 barn.

Det går underbart å få barn i dag :) Lønn for strevet får man og når ungen er ute. Skal også si at menn sine hormoner forandrer seg under graviditet og etter fødsel. Det er bevist at testosteron synker etter at en mann har fått barn. De blir mer familieorientert.

Du skal ikke være så negativ.

Anonymous poster hash: d37da...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja min bestemor fikk også en haug med unger.Men det var forde prevensjon var "synd" og pga fanatiske religiøse livssyn.Hun valgte ikke selv å få så masse unger.Hun ble presset og tvingt til det.Man kan få folk til å gjøre mye rart med tvang vet du.

DU kan tvangssendes ut i krig du også..hvis det blir krig.

Ekteskapet ganledager var ren kvinneundertrykkende fengsel for kvinner.Arrangert kvinneundertrykking.

t.o.m prevensjon var synd.

Stakkars våre bestemødre-hva de har lidd og pintes for dette landet.Det er det ingen som vet...eller tenker på.

Anonymous poster hash: 5175a...37d

Verst av alt..dere menn klarer ikke å se dette engang...eller forstå dette.

Tvert om bruker du exempler på kvinner som har født mange barn-som noe positivt forbilde.Menn er såpass lite empatisk og såpass lite intelligente,at de skjønner ikke at årsaken til at kvinner fikk så mange barn ufrivillig i gamle dager,var religiøs tvang og kvinneundertrykking,som å ikke ha tilgang på prevensjon,eller et kollektivt press i religiøse samfunn,om at prevensjon var synd.

Damer i gamle dager hadde det JÆVLIG.

Men ingen av dere menn-klarer å forstå pinslene,lidelsene fysisk og psykisk-disse tøffe damene overlevde.

Men det betyr ikke at de levde gode liv,og hadde det bra.Selv om mange ble gamle.Slet mange med fysiske og psykiske skader.Menn ikke tenker på...engang.Noensinne kan ramme dem selv..

Anonymous poster hash: 5175a...37d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha livmor er ikke en fordel... Den er grunnen til at kvinner, særlig før her i Norge, og i uland, ikke har hatt/har de samme rettigheter som menn. De ble/blir bundet til hjemmet pga det er de som føder og går gravide.

Og det å jobbe og tjene egne penger, være selvstendig, gir selvtillit og bedre livskvalitet. Det er ikke en fordel å måtte be om "lommepenger" og gjøre seg helt avhengig av en annen person, og håpe at denne personen ikke blir lei av deg... eller kanskje denne personen er voldelig og direkte ondskapsfull. Hva skal man gjøre da?

Og så kommer mensensmerter og humørsvingninger pga det kvinnelige reproduksjonssystemet.

Livmor er den verste ulempen med å være kvinne. Hadde valgt å blitt født uten om jeg kunne, og sluppet intense smerter hver måned som gjør meg sengeliggende... Og nedturen i humøret som også kommer en gang i måneden og varer over en uke.

Ei kvinne får stort sett alle pengene til mannen i alle familier. Nesten alle kjøp i samfunnet blir gjennomført av kvinner. Så de hadde det ikke så ilt når det kom til å "be" om penger, for de gjorde det ikke. De har og hadde alle pengene.

Det er noen få ulemper med å ha livmor, slik som mensensmerter, det vonde med å føde og slikt, men det er en større fordel enn ulempe i dag. Pga at du får mer medfølelse og at menn er skapt slik de er. En mann trenger et arbeid, en del penger, utdanning, status og slikt for å bli attraktiv. Det trenger ikke damer. Det synes jeg er en stor fordel og kvinner har det bedre i dag i gjennomsnitt vil jeg si. Særlig på grunn av at de får mer medfølelse og folk synes de er mer verdt, slik at gutter, unge menn og arbeiderklasse menn ikke får samme tilrettelegging og hjelp.

Anonymous poster hash: d37da...a4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du overdriver nå. Det er ikke så forferdelig du skal ha det til. Kvinner er skapt til å føde og selv om smerten er stor før fødsel er det igjen mange hormoner som sørger for at de ikke takler det. Mor mi sa f.eks. at det var ilt før fødsel, men ikke så ille under fødselen. Da var det berre godt å få det undagjort. Hun fikk 3 barn.

Det går underbart å få barn i dag :) Lønn for strevet får man og når ungen er ute. Skal også si at menn sine hormoner forandrer seg under graviditet og etter fødsel. Det er bevist at testosteron synker etter at en mann har fått barn. De blir mer familieorientert.

Du skal ikke være så negativ.

Anonymous poster hash: d37da...a4a

ha ha ha.Vet du ikke at mange kvinner er for stolte til å innrømme hvor vondt og jævlig det var???De spiller heller skuespill og later som om de fixet det supert...mens de i realiteten slet med både fysiske plager og psykiske traumer.Som de klarer å skjule godt.I redslen for at noen skal oppdage,at de ikke taklet livet...det ville jo oppleves som et nederlag...Veldig mage kvinner,er for stolte til å si sannheten.

Samme som med menn som kommer hjem fra krigog er full av krigstraumer og holder på å tippe over...disse spiller også normale.Livredde for at noen skal oppdage deres psykiske ubalanser og problemer...

Du er LETTLURT !!!

Men det er ikke jeg.

Har sett nok psykisk syke OG USTABILE kvinner i mitt liv allerede.Og vi lever i moderne tid...

Men sånt skjules godt...SÅ FASADEN ER fin : )

Anonymous poster hash: 5175a...37d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verst av alt..dere menn klarer ikke å se dette engang...eller forstå dette.

Tvert om bruker du exempler på kvinner som har født mange barn-som noe positivt forbilde.Menn er såpass lite empatisk og såpass lite intelligente,at de skjønner ikke at årsaken til at kvinner fikk så mange barn ufrivillig i gamle dager,var religiøs tvang og kvinneundertrykking,som å ikke ha tilgang på prevensjon,eller et kollektivt press i religiøse samfunn,om at prevensjon var synd.

Damer i gamle dager hadde det JÆVLIG.

Men ingen av dere menn-klarer å forstå pinslene,lidelsene fysisk og psykisk-disse tøffe damene overlevde.

Men det betyr ikke at de levde gode liv,og hadde det bra.Selv om mange ble gamle.Slet mange med fysiske og psykiske skader.Menn ikke tenker på...engang.Noensinne kan ramme dem selv..

Anonymous poster hash: 5175a...37d

Jeg skal undertrykke ei kvinne en dag og, tvinge henne til å få 3 barn eller noe. Er et monster, vet det. Men slik blir det nok likevel. Har ingen empati. Det er bare å passe seg, for det er tusenvis av kvinner i året som opplever slikt, en dag kan det blir deg.

Anonymous poster hash: d37da...a4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei kvinne får stort sett alle pengene til mannen i alle familier. Nesten alle kjøp i samfunnet blir gjennomført av kvinner. Så de hadde det ikke så ilt når det kom til å "be" om penger, for de gjorde det ikke. De har og hadde alle pengene.

Det er noen få ulemper med å ha livmor, slik som mensensmerter, det vonde med å føde og slikt, men det er en større fordel enn ulempe i dag. Pga at du får mer medfølelse og at menn er skapt slik de er. En mann trenger et arbeid, en del penger, utdanning, status og slikt for å bli attraktiv. Det trenger ikke damer. Det synes jeg er en stor fordel og kvinner har det bedre i dag i gjennomsnitt vil jeg si. Særlig på grunn av at de får mer medfølelse og folk synes de er mer verdt, slik at gutter, unge menn og arbeiderklasse menn ikke får samme tilrettelegging og hjelp.

Anonymous poster hash: d37da...a4a

1. Hvem bryr seg om denne medfølelsen da, hvorfor er den så viktig? Er jo kun "graviditet er ingen sykdom" som folk slenger rundt seg i dag når kvinner sliter under graviditet.

2. Kvinner kan ikke gå ut etter midnatt (Oslo spesielt) om man vil unngå voldtekt, det trenger ikke menn å tenke på.

3. Menn har alltid "måtte" ha de egenskapene du nevner der, det er jo ikke noe nytt.

Anonymous poster hash: ee9bc...969

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei kvinne får stort sett alle pengene til mannen i alle familier. Nesten alle kjøp i samfunnet blir gjennomført av kvinner. Så de hadde det ikke så ilt når det kom til å "be" om penger, for de gjorde det ikke. De har og hadde alle pengene.

Det er noen få ulemper med å ha livmor, slik som mensensmerter, det vonde med å føde og slikt, men det er en større fordel enn ulempe i dag. Pga at du får mer medfølelse og at menn er skapt slik de er. En mann trenger et arbeid, en del penger, utdanning, status og slikt for å bli attraktiv. Det trenger ikke damer. Det synes jeg er en stor fordel og kvinner har det bedre i dag i gjennomsnitt vil jeg si. Særlig på grunn av at de får mer medfølelse og folk synes de er mer verdt, slik at gutter, unge menn og arbeiderklasse menn ikke får samme tilrettelegging og hjelp.

Anonymous poster hash: d37da...a4a

Damer MÅ være slanke og pene...rynkefrie,fint hår,fin kropp osv osv Press..ellers er man ikke attraktiv for menn.Fakta!

Også skal de smile mens de føder,og ikke vise frykt eller smerter...være tøffe.Helst spille skuespill,mens man innvendig gråter og synes synd på seg selv og er livredd egentlig.

Etter å ha revnet nesten fra a-å og man er full av fødtselstraumer...så skal man igjen spille skuespill,og smile blidt og vise fram ungen...mens man innvendig er deppa og trist og egenlig bare vil gråte..over hvor fælt det var...

Samme som hvis du som mann blir slått ned av en mann.Du later som det gikk helt fint,og du finnes ikke engstelig etterpå.Aldri i verden-om du innrømmer til en kvinne...at du er livredd VOLD og SMERTER...

Nei dere menn-spiller også tøff og skuespill....

Dette gjør folk SYKE....

D

Anonymous poster hash: 5175a...37d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal undertrykke ei kvinne en dag og, tvinge henne til å få 3 barn eller noe. Er et monster, vet det. Men slik blir det nok likevel. Har ingen empati. Det er bare å passe seg, for det er tusenvis av kvinner i året som opplever slikt, en dag kan det blir deg.

Anonymous poster hash: d37da...a4a

Morsom du. :roll:

Anonymous poster hash: 38df8...ac4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal undertrykke ei kvinne en dag og, tvinge henne til å få 3 barn eller noe. Er et monster, vet det. Men slik blir det nok likevel. Har ingen empati. Det er bare å passe seg, for det er tusenvis av kvinner i året som opplever slikt, en dag kan det blir deg.

Anonymous poster hash: d37da...a4a

Du må nok lete lenge lenge...før du finner ei som er dum nok,til det : )

Etterpå må du leve sammen med en fysisk og psykisk syk KJEFTESMELLE resten av ditt liv...

Jeg misunner deg ikke : )Glad jeg slipper også den rollen.Ta imot nervøse og aggresiv kjefting for bagateller...har opplevd nok av dette,fra psykisk ustabile hissige kvinner.De skjønner ikke selv engang,hvor syke de er blitt...

Lykke til unge mann.he he

Anonymous poster hash: 5175a...37d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er skapt for å føde. Det skjedde at kvinner døde under fødsel før, men det var unntak. Det er en grunn til at kvinner fødde 10 barn. Selv dronning Victoria, verdens mektigste person på 1800-tallet, fødde 5 barn. Fødsler hadde ikke en enorm dødsrate, selv om det skjedde. Her kan du lese om mødres dødsfall: http://ajcn.nutrition.org/content/72/1/241s.full.pdf Dødsfall ved fødsler var omkring 500 per 100 000 (5 per 1000) fødsler på 1800-tallet. I dag er det mye lavere. Det er for øvrig noe en burde gjøre noe for å unngå i Norge, siden vi ikke er like gode som andre vestlige land på dette feltet. Les: http://en.wikipedia.org/wiki/Maternal_death. Irland er best i verden. Anonymous poster hash: d37da...a4a

I linken du linket står dette:

The death rate for women giving birth plummeted in the 20th century. The historical level of maternal deaths is probably around 1 in 100 births.[22] Mortality rates reached very high levels in maternity institutions in the 1800s, sometimes climbing to 40 percent of birthgiving women (see Historical mortality rates of puerperal fever). At the beginning of the 1900s, maternal death rates were around 1 in 100 for live births. Currently, there are an estimated 275,000 maternal deaths each year.[23] Public health, technological and policy approaches are steps that can be taken to drastically reduce the global maternal death burden.

Du dikter jo bare opp tall selv og påstår at de er fakta....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei kvinne får stort sett alle pengene til mannen i alle familier. Nesten alle kjøp i samfunnet blir gjennomført av kvinner. Så de hadde det ikke så ilt når det kom til å "be" om penger, for de gjorde det ikke. De har og hadde alle pengene. Det er noen få ulemper med å ha livmor, slik som mensensmerter, det vonde med å føde og slikt, men det er en større fordel enn ulempe i dag. Pga at du får mer medfølelse og at menn er skapt slik de er. En mann trenger et arbeid, en del penger, utdanning, status og slikt for å bli attraktiv. Det trenger ikke damer. Det synes jeg er en stor fordel og kvinner har det bedre i dag i gjennomsnitt vil jeg si. Særlig på grunn av at de får mer medfølelse og folk synes de er mer verdt, slik at gutter, unge menn og arbeiderklasse menn ikke får samme tilrettelegging og hjelp. Anonymous poster hash: d37da...a4a

Du dikter jo bare opp ting...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du dikter jo bare opp ting...

Det har denne brukeren gjort i hele sin karriėre, men kg synes tydeligvis det bare er fint og flott med den slags trolling selv om det er både usaklog og trolling.

Hele denne tråden er egentlig forferdelig pinlig....

Anonymous poster hash: b6d30...f43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Færre og færre personer i Norge blir gifte, blir samboere eller får barn. Hvordan kan dette ha seg? Jo, jeg mener å ha funnet et par hypoteser på dette.

Den første er helt enkelt. Kvinnekamp ødelegger menns syn på kvinner og gjør at de ser på giftermål og samliv som mindre attraktivt. Det skaper et dårlig bilde av kvinner. Ikke bare det, men det er ofte verken rettferdig eller rimelig. Samtidig som at disse aktivistene som får gjennom sakene sine faktisk ødelegger selvtilliten og pågangsmotet til gutter og unge menn.Kvinnesaksaktivistene ser ikke sine egne fordeler heller.

En annen ting som skjer er at kvinnekamp direkte ødelegger for gutter, unge menn og arbeiderklasse menn, gjennom å gi fordeler til kvinner på deres bekostning. Som vi alle vet blir kvinner tiltrukket av penger, status, utdanning osv. Alt som kvinnesaksaktivister så sårt ønsker at kvinner skal få på bekostning av gutter og unge menn. Lite forstår de at ingen menn blir tiltrukket av kvinner på grunn av disse egenskapene. Så alt som er skjedd er at vi har fått flere dårligere stilte menn, uten utdanning og som generelt sett av den grunnen ikke er tiltrekkende for kvinner. Også fordi disse egenskapene som jeg har nevnt faktisk er relativt i forhold seg selv og andre.

Det er for øvrig ingen ting galt med å bli tiltrukket av slike egenskaper. Det er bare slik det er, akkurat som menn er mer kyniske med utseende.

Der har du altså mulige grunner til at færre går sammen i par eller gifter seg. Hva tenker du om dette?

Lag din egen statistikk og undersøk giftermålsraten gjennom de siste 50 årene her: https://www.ssb.no/statistikkbanken/selecttable/hovedtabellHjem.asp?KortNavnWeb=ekteskap&CMSSubjectArea=befolkning&checked=true

Fra http://fjellooy.blogg.no/

Tror dere at dette stemmer? Har kvinnekampen gjort at færre går i par og får barn?

Anonymous poster hash: d37da...a4a

Jeg skjønner hva du mener, men jeg synes du formulerer det dårlig. Det du prøver å si er at jo flere kvinner som inntar maktposisjoner, jo færre av dem blir det til menn, siden det til enhver tid bare kan være et gitt antall posisjoner som er definert som høystatus (grunnen til at det er høystatus er jo at det kun er et begrenset utvalg av antall "slots").

Siden kvinner helst ønsker en mann med økonomiske muskler, og gjerne mye ansvar og status resonnerer du deretter at dette gjør at menn på en måte blir fratatt en mulighet til å opparbeide seg den statusen kvinner higer etter.

Jeg tror du har delvis rett, og det du snakker om har sikkert en effekt. Det er riktig at menn driter i makt og penger hos det motsatte kjønn. For mange vil det sågar være negativt fordi de da føler seg underlegen, og tilsidesatt som forsørger. Gammeldags vil mange mene, og det stemmer sikkert. Men det å ta vare på en kvinne er noe som ligger dypt biologisk forankret i mannehjernen, og vi må huske at det ikke er lenger enn et par generasjoner siden det var like vanlig for kvinner å være hjemmeværende som å jobbe, så det er selvfølgelig en viss miljøpåvirkning inni bildet også.

Men jeg tror dette blir litt enkelt. Kvinner er i dag økonomisk selvstendige, og trenger ikke gifte seg for å få tak over hodet, slik som var tilfellet før i tiden. I tillegg er religion på tilbaketrekk, og mange lever i dag som samboere uten konkrete planer om å gifte seg (som i utgangspunktet er en pakt mellom to mennesker og gud, skal man henvise til vår kristen-judeiske, vestlige kulturarv). I tillegg er det mer sosialt akseptert å skille seg i dag enn for bare noen få tiår siden, da det ikke var uvanlig og miste status og bli uglesett for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som reagerer på at AB...37d som tydeligvis har hatt en diskusjon med seg selv hvor hun er så enig i det hun skriver?

Du glemmer noe...det er ikke bare fordeler med å ha vagina..

Med på kjøpet får du høyere risiko for å bli voldtatt/overgrep,som kan gi deg psykiske traumer,fødtsler er så farlige,at du kan dø av dem,selv i moderne tid,samtdig påføres du Extreme smerter og ofte stor angst,for smerter,og for om dette går bra eller ikke.Fysiske skader etter fødtsler....lista er lang-over alvorlige ulemper,helsemessig,for kvinners fysiske og psykiske helse.Tror du det er så lett å være lykkelig som kvinne???Med alle disse utfordringene og kravene-ingen menn har hjerne til å skjønne???Ingen menn ha empati heller....de klarer ikke å forestille seg,hva kvinner gjennomgår i sine liv...
Det er kjipt!
Dere menn får alt servert på et sølvfat....
Dere har det best.Innrøm det.
Jeg gidder ikke få barn-forde jeg har extrem fødtselsangst og angst for hvordan dette vil påvirke min fysiske og mentale helse..
Menn kan få barn-uten risiko.....



Anonymous poster hash: 5175a...37d

Har funnet ut,at jeg lever aller lykkeligst-uten mann.Selv om jeg er veldig glad i menn.Og har ingen problem med å skaffe meg en mann,hvis jeg vil ha.Jeg er jo attraktiv så : )
Hadde jeg inngått et forhold til en mann.Hadde jeg blitt presset til å føde barn også.Og jeg blir bare angstfull og syk av det.Og samfunnet tar ikke fødtselsangst alvorlig.Og kvinner blir ignorert og kollektivt presset til å føde naturlig.Selv om de ønsker KS selv.
Kvinner er UNDERTRYKTE.Og vi har ikke rett til å bestemme selv.
Da velger vi vekk-mann og barn : )
Jeg er overlykkelig-for at jeg kan velge å bo alene : )



Anonymous poster hash: 5175a...37d

Ville ikke hatt en mann,oms jeg fikk en million i betaling for det : ) Penger er ikke alt.



Anonymous poster hash: 5175a...37d

Syns mange ganger synd på gifte kvinner med barn....

Tenk på all den " plikt-sexen" de må ha??? Ikke så lett,med et kanskje ødelagt underliv etter flere fødtsler????Smerter etter arrvev og sting...?
Jeg er overlykkelig for at jeg slipper pliktsex.Når jeg har sex-gjør jeg det,forde jeg vil det selv,og nyter det : ) Ikke pga mas og press fra en ektemann...som tror han har rett på kroppen din-når det passer han.Dette er jo misbruk...i mine øyne...ikke god sex for kvinnen.
Som FRI kvinne.Har jeg bare od sex : ) Syns jeg har det topp : )



Anonymous poster hash: 5175a...37d



Anonymous poster hash: cdcbd...cec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk kreft som 26-åring og måtte fjerne en stor del av "kapitalen" min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...