Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du sett hjemmet hennes?   Tror ikke den dama har råd til stort.

Tror hun mener Åsa, ikke Gunilla...

Anonymous poster hash: 330e6...6ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun nye - med leppene  :biggrin:

Hjelp, for et NEBB.  Ser bare på kjeften hennes hun prater.  Klarer ikke å fokusere på noe annet. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp, for et NEBB.  Ser bare på kjeften hennes hun prater.  Klarer ikke å fokusere på noe annet. 

Ganske facinerende ;) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du sett hjemmet hennes? Tror ikke den dama har råd til stort.

Hun bor egentlig i et penthouse midt i New York, så jo. Hun bare leier hus i Cali for å være med på serien.

Anonymous poster hash: e7532...1d7

• Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet (endret)

De er ikke spesielt ansiktspene disse Hollywoodfruene, bortsett fra Britt Ekland.

+ Jeg nevner det fordi de ifølge konseptet skal fremstå som om de har kommet seg frem basert på utseende.

Endret av Bossa Nova
Skrevet

De er ikke spesielt ansiktspene disse Hollywoodfruene, bortsett fra Britt Ekland.

Syns Maria er søt, hun har ikke fikset så mye på ansiktet heller.  Britt er altfor stiv i maska. 

• Liker 4
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Syns Maria er søt, hun har ikke fikset så mye på ansiktet heller.  Britt er altfor stiv i maska. 

Ja, jeg synes også hun er søt, mest på grunn av væremåten. Men hun hadde ikke noe bra utg.pkt. mht ansiktstrekk.

Brit Ekland var veldig vakker. Det var det jeg mente å skrive.

Men men, det er en smakssak. Bare nevnte det pga konseptet.

AnonymBruker
Skrevet

Hun bor egentlig i et penthouse midt i New York, så jo. Hun bare leier hus i Cali for å være med på serien. Anonymous poster hash: e7532...1d7

Som hun eier eller leier. Har lest overskrifter om at hun krangler med husverten om den leiligheten?

Anonymous poster hash: a294f...7ba

AnonymBruker
Skrevet

Som hun eier eller leier. Har lest overskrifter om at hun krangler med husverten om den leiligheten? Anonymous poster hash: a294f...7ba

Hun leier den også.

Anonymous poster hash: 7a221...df8

AnonymBruker
Skrevet

+ Jeg nevner det fordi de ifølge konseptet skal fremstå som om de har kommet seg frem basert på utseende.

Hun Agnes-Nicole er pen, synes jeg!

Anonymous poster hash: 24cc0...ca2

AnonymBruker
Skrevet

Hun Caroline Crane virker så teit. "Han er ikke vellykket nok for meg" ikke rik nok, mener hun vel?

Og hun som er stedatteren til Maria? Rukket å forelske seg mens barna er kidnappet?

• Liker 4
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Hun Caroline Crane virker så teit. "Han er ikke vellykket nok for meg" ikke rik nok, mener hun vel?

Og hun som er stedatteren til Maria? Rukket å forelske seg mens barna er kidnappet?

Jeg så ikke dagens episode, men det har tydeligvis skjedd en del??

Skrevet

Lurer på hva den vorta hun har på haka er? Hun har den alltid og det ser ut som skorpen på en gigakvise hun dekker med masse dekkstift. Men siden den alltid er der er det jo ingen kvise heller. Og hun har vel strengt talt råd til operasjon på å fjerne en vorte (eller hva det er) når hun går til vaginaplastikk lege.Men vet også at hun har hatt kreft, så kanskje det har noe med den å gjøre, ikke vet jeg men har tatt meg i å lure på det en del... Anonymous poster hash: a7e1f...71c

Venninnen min sa at flekken på haka er hudkreft, men har ingen kilder på dette.

AnonymBruker
Skrevet

Hæ whaat? Barna kidnappet? Jeg har ikke sett noe fra den sesongen enda

Anonymous poster hash: 5c1a5...500

AnonymBruker
Skrevet

Hæ whaat? Barna kidnappet? Jeg har ikke sett noe fra den sesongen enda

Anonymous poster hash: 5c1a5...500

Hun er gift med en mann fra Midtøsten. Han dro på ferie alene med barna og sa når han var der nede at han aldri kom tilbake igjen. Fins mange slike historier. Må være utrolig vondt å være den moren, hun er helt hjelpeløs i en slik situasjon.

Anonymous poster hash: e7532...1d7

• Liker 1
Skrevet

Han tok dem med til Libanon. Fryktelig vond situasjon, men Maria sa at familien støttet henne

og at hun måtte forsøke å få ungene tilbake til seg, før hun gikk videre med den nye mannen.

Kaos råder. :ninja:

Skrevet

Det er et fødselsmerke, hun har det samme på bilder fra barndommen.

AnonymBruker
Skrevet

Hun har i hvert fall hatt hudkreft, og det snakker hun om i en episode også. Men der sa hun det var på rumpa da.

Anonymous poster hash: 342ac...656

AnonymBruker
Skrevet

Hun har i hvert fall hatt hudkreft, og det snakker hun om i en episode også. Men der sa hun det var på rumpa da.

Klippet der hun snakker om hudkreften ligger på tv3 ser jeg.

Skrevet (endret)

Hun skremmer vannet av meg. Egentlig hadde hun passet godt til en rolle i DOOL

Hey now, ikke legg den byrden på DAYS. Stakkars show. Til og med folka der er ikke så mye certifiable drama queens som Gunilla. Eller... kanskje noen av de, men de er fanken 100% oppdiktet, Gunilla må folk faktisk slite med. Syns synd i datteren, nå er det liksom ikke det spor morsomt, bare skummelt og ekkelt.

Endret av Scherbatsky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...