Gå til innhold

Gunilla Persson, Svenske Hollywoodfruer


Alja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Unnskyld meg, men det der så ikke veldig flott ut. Rett og slett grønnjævlig mtp prisen!

Prisen var billig til å være New York.

Anonymous poster hash: e7532...1d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

At noen synes Gunilla er morsom og søt fatter jeg ikke. Hun virker ekstremt usympatisk og direkte slem. Hun behandler mennesker på en svært dårlig måte, ikke minst de som tar vare på moren hennes. I tillegg ekstrem dum/uopplyst mtp at hun stoler blindt på alt som står i Bibelen. 

Anonymous poster hash: 9f136...36b

 

Hvor mange pleiere er det moren har hatt nå? Er det noen som har holdt tellingen på dette? I tillegg til Erika, synes jeg like synd på moren som er så syk, men allikevel blir dratt med overalt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen var billig til å være New York. Anonymous poster hash: e7532...1d7

Syns ikke det var så billig for å bo i den rønna. Du bor flott i NYC på noen dager i den prisen.

Anonymous poster hash: a294f...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det var så billig for å bo i den rønna. Du bor flott i NYC på noen dager i den prisen.

Anonymous poster hash: a294f...7ba

Leiligheten er jo på 90kvm. Venninna mi bodde i New York i 6 måneder, betalte nesten 40 000 kr/mnd for 25kvm!

Anonymous poster hash: e7532...1d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten er jo på 90kvm. Venninna mi bodde i New York i 6 måneder, betalte nesten 40 000 kr/mnd for 25kvm! Anonymous poster hash: e7532...1d7

Men den er fortsatt ei rønne! Pluss at man får en crazy husvert på kjøpet.

Anonymous poster hash: a294f...7ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men den er fortsatt ei rønne! Pluss at man får en crazy husvert på kjøpet.

Anonymous poster hash: a294f...7ba

Kanskje derfor den er billig.

Anonymous poster hash: e7532...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, leiligheten var vel ikke så ille. God plass, og fantastisk utsikt og beliggenhet. Problemet er vel heller hvordan hun har innredet den. Den leies jo ut møblert, så man kommer ikke unna alt det "grønnjævlige". Men jeg hadde aldri tørt å ha Gunilla Persson som husvert altså, det må jeg si ;P Ser for meg hun hadde kommet tilbake, oppdaget en mikroskopisk flekk på den gamle sofaen sin, og gitt meg skylda. Og kanskje saksøkt meg. For ikke å snakke om det faktum at hun hele tiden beskylder folk for å stjele (tatt fra serien, så ikke spekulasjon). Måtte vel vist henne alt innholdet fra koffertene mine før jeg dro der ifra. Så det hadde ikke vært verdt det uansett pris ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Litt avsporing men så nettopp en eps der Maria sier at sønnen er "rar" og gjør familien "anderledes" for han hadde døren til rommet sitt igjen da kjæresten var på besøk.

Veldig rar og anderledes tenåring ja! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avsporing men så nettopp en eps der Maria sier at sønnen er "rar" og gjør familien "anderledes" for han hadde døren til rommet sitt igjen da kjæresten var på besøk.

Veldig rar og anderledes tenåring ja! :fnise:

Apropos barna til Maria, så dere den episoden hvor datteren hennes gråt fordi hun ikke kunne få bil før etter college? Og noe om at broren skulle få bil før henne. Altså herreminhatt, de lever et annet liv enn hva jeg gjør ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt avsporing, men er det en person jeg syns virker mest oppegående og jordnær der må det være Maria! Ser på det nå, Gunilla er på date hjemme hos henne med en ordentlig rik mann, ser ut som han nesten blir skremt vekk stakkars

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå kommer Åsa, hu skal visst skremme vekk onde ånder hos Gunilla...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova

Kan noen forklare disse kidnappingsgreiene?

Ja, de viste en episode fra sesong 8 på fredag.

Maria har en stedatter, en datter Kamran fikk før de ble sammen. Maria og stedatteren Leila er gode venner og møtes på en kafe. Leila har mann og barn, og forteller at hun er i et skilsmisseoppgjør og at mannen hennes har kidnappet barna. Maria lover å støtte stedatteren sin.

Før jeg så episoden selv, trodde jeg at det var Kamran som hadde kidnappet barna han har sammen med Maria. Men det var det altså ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, leiligheten var vel ikke så ille. God plass, og fantastisk utsikt og beliggenhet. Problemet er vel heller hvordan hun har innredet den. Den leies jo ut møblert, så man kommer ikke unna alt det "grønnjævlige". Men jeg hadde aldri tørt å ha Gunilla Persson som husvert altså, det må jeg si ;P Ser for meg hun hadde kommet tilbake, oppdaget en mikroskopisk flekk på den gamle sofaen sin, og gitt meg skylda. Og kanskje saksøkt meg. For ikke å snakke om det faktum at hun hele tiden beskylder folk for å stjele (tatt fra serien, så ikke spekulasjon). Måtte vel vist henne alt innholdet fra koffertene mine før jeg dro der ifra. Så det hadde ikke vært verdt det uansett pris ;)

Det er ikke gunilla som eier leiligheten. Hun bare leier den.

http://www.seher.no/kjendis/kastes-ut-av-leiligheten-69470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de viste en episode fra sesong 8 på fredag.

Maria har en stedatter, en datter Kamran fikk før de ble sammen. Maria og stedatteren Leila er gode venner og møtes på en kafe. Leila har mann og barn, og forteller at hun er i et skilsmisseoppgjør og at mannen hennes har kidnappet barna. Maria lover å støtte stedatteren sin.

Før jeg så episoden selv, trodde jeg at det var Kamran som hadde kidnappet barna han har sammen med Maria. Men det var det altså ikke.

Aah, skjønner! Klarte ikke å få det til å stemme at Kamran hadde kidnappet barna.. Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns ikke det virket som om fru Sellers var så veldig happy for at Åsa inviterte seg selv til å bo hos henne. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Apropos barna til Maria, så dere den episoden hvor datteren hennes gråt fordi hun ikke kunne få bil før etter college? Og noe om at broren skulle få bil før henne. Altså herreminhatt, de lever et annet liv enn hva jeg gjør ;)

Haha! Eller eps der Maria møtte en fan. De snakket om hva di jobbet med.

Maria: jeg må opp for å få barna opp til skolen, så trener jeg av og til og er med i en bokklubb, der er det mye lesing!

Hun andre var avd leder for et hjem med funksjonshemmede barn..

Jah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, men hun skulle fremleie den for et halvt års tid. Ergo blir (ble) hun en slags "husvert" for vedkommede i dette tidsrommet.

Ahh skjønner:P

Jeg hadde ikke taklet å bo i samme gate som henne engang:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...