Gå til innhold

Gunilla Persson, Svenske Hollywoodfruer


Alja

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å la være å synes litt synd på henne midt i all galskapen. Det er så alt for tydelig at produksjonen setter henne i situasjoner hvor de håper hun skal skape drama, som f.eks dildopartyet til Siv Cotton (som for øvrig virker helt sexgal).

Det var jo Siv som tok initiativ til å arrangere dildoparty og tilfeldigvis(?)invitere Gunilla , så ikke regissert av produksjonen det.

Men ja, er åpenbart at Gunilla selv har begynt å spille mer på dette at hun er så ond, for fra å bli utfordret til fistfight i en sesong med hjemmehjelpen sin hvor hun derpå ble så redd så hun ringte politiet, så sa hun jo også helt ut fra det på noen sesonger senere til Maria montezami "åh er du redd meg? ja kanskje vi to skulle gå ut på gaten å ta en fistfight!". Hun elsker at folk er redd henne og gjør alt over stokk og stein for å heve seg selv. For å si det sånn, hun har ikke jesus eller gud i seg nei!

Anonymous poster hash: a7e1f...71c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor blir hu invitert noen steder overhodet? Og hvorfor kommer folk til hu?? Hun har vel ingen venner i det vikelige liv. Er ALT arrangert av TV3??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten stygt å si men jeg ønsker at Gunilla blir borte fra serien.Hun er splittepine gal og TV3 burde ikke benytte seg av folk som ikke er mentalt friske som underholdning

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Det var jo Siv som tok initiativ til å arrangere dildoparty og tilfeldigvis(?)invitere Gunilla , så ikke regissert av produksjonen det.

(...)

Anonymous poster hash: a7e1f...71c

Mange av damene opp gjennom har aldri truffet hverandre før de blir med i Svenske Hollywoodfruer. Det er nok verken tilfeldig eller uregissert at Siv inviterte Gunilla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ser på dette intervjuet med Gunilla så får dere kanskje et litt mer nyansert bilde. Hun er eksentrisk ja, men hun er ikke gal eller ond.



Anonymous poster hash: c5715...8a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ser på dette intervjuet med Gunilla så får dere kanskje et litt mer nyansert bilde. Hun er eksentrisk ja, men hun er ikke gal eller ond.

Anonymous poster hash: c5715...8a1

Fikk overhodet ikke et bedre inntrykk av Gunilla etter å ha sett dette intervjuet. Man merker hun behersker seg og at hun vil opptre som en med "stil og klasse". Men galskapen og narsissismen skinner klart igjennom.

Anonymous poster hash: 342ac...656

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tiaen

Kan noen forklare meg hvorfor Gunilla er rik? Hun sier jo at hun er skuespiller, men ser det ikke helt for meg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hvorfor Gunilla er rik? Hun sier jo at hun er skuespiller, men ser det ikke helt for meg.. :P

Hun har sagt at hun får barnebidrag for datteren og at hun får penger av TV3 for være med i serien. Hun skriver også en bok hun regner med skal selge bra. I tilegg ser hun seg rundt etter en rik mann som hun kan gifte seg med før pengene fra Ericas pappa tar slutt når hun fyller 21år. (JA hun har faktisk sagt det.)

Anonymous poster hash: e7532...1d7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun fikk penger fra "Sveriges NAV" som hun nå har blitt anmeldt for grovt bedrageri. Sto i avisen for en uke siden.

Anonymous poster hash: e7532...1d7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en episode på tv3 nå, nei hun har det ikke fint hjemme. Utestolputer fra 1990. Og moren ser ut som en mann, så man skjønner hvor hun fikk de maskuline trekkene fra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en episode på tv3 nå, nei hun har det ikke fint hjemme. Utestolputer fra 1990. Og moren ser ut som en mann, så man skjønner hvor hun fikk de maskuline trekkene fra.

Må si at jeg blei overraska over hvor lite stilig hun hadde det hjemme. Gamle, slitte stoler som ikke passet sammen. Som hun rasket sammen etter at gjestene hadde kommet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var modell i sine yngre dager og spilte i en del reklamefilmer tror jeg, så noe penger kommer vel derfra. Om hun er like rik som de andre fruene(s menn), tror jeg ikke hun er?

Og i disse dager er hun filmskaper. Filmen hun jobber med er både skrevet og produsert av Gunilla selv, og hun har selvfølgelig valgt å spille begge hovedrollene selv. Se og nyt denne lille teaseren:

http://youtu.be/HNg8ujshnHQ

Anonymous poster hash: 342ac...656

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i disse dager er hun filmskaper. Filmen hun jobber med er både skrevet og produsert av Gunilla selv, og hun har selvfølgelig valgt å spille begge hovedrollene selv. Se og nyt denne lille teaseren:

http://youtu.be/HNg8ujshnHQ

Anonymous poster hash: 342ac...656

Hjelpes

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og i disse dager er hun filmskaper. Filmen hun jobber med er både skrevet og produsert av Gunilla selv, og hun har selvfølgelig valgt å spille begge hovedrollene selv. Se og nyt denne lille teaseren:

http://youtu.be/HNg8ujshnHQ

Anonymous poster hash: 342ac...656

:sjokkert::hakeslepp::hakeslepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i disse dager er hun filmskaper. Filmen hun jobber med er både skrevet og produsert av Gunilla selv, og hun har selvfølgelig valgt å spille begge hovedrollene selv. Se og nyt denne lille teaseren:

http://youtu.be/HNg8ujshnHQ

Anonymous poster hash: 342ac...656

Huff, orka ikke se hele.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, orka ikke se hele.

Heldigvis skal den ferdige filmen vare i 2 timer :D

Anonymous poster hash: 342ac...656

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis skal den ferdige filmen vare i 2 timer :D

Anonymous poster hash: 342ac...656

Popcorn time

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...