Gå til innhold

Gunilla Persson, Svenske Hollywoodfruer


Alja

Anbefalte innlegg

Fra lommelegen:

Narsissistisk personlighetsforstyrrelse
En narsissist har et svært høyt selvbilde, i motsetning til unnvikende og emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Personen har svært høye tanker om seg selv og om sine egne evner og fortreffelighet. Han trenger ros og anerkjennelse, men har ofte lite empati for andre. Personen forventer også å bli anerkjent for sine bragder og talenter, er svært opptatt av sine fantasier om ubegrenset suksess, styrke, vakre utseende eller ideelle kjærlighet. En narsissist forventer å få spesialbehandling og at andre følger hans eller hennes beskjeder og forventninger. Imidlertid kan de være misunnelig på andre eller tro at andre misunner dem, og de kan være arrogante og mangle empati eller medfølelse. Ofte kan slike oppfattes som manipulerende og at de utnytter situasjoner og personer kun til egen fordel.



Anonymous poster hash: e30fd...aa4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Siden sist hadde hun tatt ned noen takvinduer fra uteplassen sin, eieren ble sint og ville ha dem satt inn igjen øyeblikkelig. Det ville Gunilla ikke. G allierte seg med en stakkars mann som måtte skrive under på at det var farlig å ha vinduer der for de kunne falle ned.

Så kom eieren farende og pleksiglassene ble satt inn igjen. Da hun hadde reist, fikk G en venn til å ta dem ned igjen bak eierens rygg. Drama.

Så fikk G mast seg til at datteren skulle vise sitt talent for en annen Hollywood-frue som både sang og spilte piano og kunne vurdere sånne ting. Damen forsøkte og sa at datteren sang ganske rent og sånn, men at det nok trolig ikke var den neste verdensstjernen. "Men man kunne jo aldri vite". Hun måtte være litt rund i omtalen. Etterpå ble datterens video og låt slaktet og G freste og ble sint. Nå kommer de nok ikke til å bli bestevenninner allikevel, slik som G hadde på følelsen før den første sangtimen var unnagjort. Det var da trist. :fnise:

Anonymous poster hash: 0ae5b...643

Hun damen laget en sang om Gunilla som ble vist på tv idag. Selvsagt ble det drama.

Anonymous poster hash: 330e6...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER det med den damen? Kan ikke ta sånne som henne seriøst. Hun minner meg dog om min eks´s mor. Sprøyte gal og fæl.



Anonymous poster hash: 41459...e7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt horribelt at den skvettgærne dama har omsorgen for ikke bare datteren sin, men også sin demente mor! Synes så synd på dem som må leve med en så ustabil person...



Anonymous poster hash: 5bc06...6b5
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt horribelt at den skvettgærne dama har omsorgen for ikke bare datteren sin, men også sin demente mor! Synes så synd på dem som må leve med en så ustabil person...

Anonymous poster hash: 5bc06...6b5

Så den episoden hvor hun skulle få malt et portrett av seg, datteren, og moren i går.

Jeg holdt på å le meg ihjel når moren sa sint til henne at hun var bare slem :skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er tragisk at hun er med i programmet jeg, både for hennes egen del og datteren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den episoden hvor hun skulle få malt et portrett av seg, datteren, og moren i går.

Jeg holdt på å le meg ihjel når moren sa sint til henne at hun var bare slem :skratte:

Hvilken episode var dette? Vil se :fnise:

Anonymous poster hash: b6693...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med episoden der hun skjelte ut henne som jobbet der for å ta seg av hennes mor. Hun var skikkelig ufyslig mot damen, og datteren var vitne til hele greiene :sjokkert:



Anonymous poster hash: 330e6...6ef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også begynt å se litt på dette og ler meg skakk.

Men kjenner at latteren sitter fast i halsen noen ganger. Syns de er en gjeng med egosentriske narsissister hele gjengen.

Episoden der hun angivelig kaster ut denne damen, var jo helt forferdelig. Lurer ofte på hvor mye som er spill for tv for å lage dramatikk? Det virket jo helt ekte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med episoden der hun skjelte ut henne som jobbet der for å ta seg av hennes mor. Hun var skikkelig ufyslig mot damen, og datteren var vitne til hele greiene :sjokkert:

Anonymous poster hash: 330e6...6ef

Ja det er helt forferdelig, en ting er narcissismen til Gunilla, men at produksjonen tillater så mye hetsing og sjikanering av uskyldige og godtar det som en del av underholdningen er rett og slett ondskapsfullt. Jeg håper de hjelpepleierne får en heftig erstatning som har blitt så hata på tv uten grunn av en syk syk person! I dag også, når Gunilla hadde fått en ny hjelpepleier til moren sin som var gravid og som hadde sagt fra at hun sov mye og var så sliten, så sa gunilla at det var ulovlig , men det som burde være ulovlig er jo å tvinge en gravid dame til å jobbe når hun ikke har helsen til det men har så dårlig råd at hun MÅ jobbe for å klare seg. Og når damen gikk løp hun etter hun og anklagde hun (hun også) for å stjele, og dette var en dame hun ikke engang hadde kranglet med. Håper hun aldri kom tilbake, skikkelig motbydelig rasistisk og nedverdigende behandling får de alle som entrer Gunillas hus.... Forferdelig vondt å se på....

Anonymous poster hash: a7e1f...71c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med episoden der hun skjelte ut henne som jobbet der for å ta seg av hennes mor. Hun var skikkelig ufyslig mot damen, og datteren var vitne til hele greiene :sjokkert:

Anonymous poster hash: 330e6...6ef

Verste er at det ikke er eneste gangen det har skjedd. I en tidligere sesong var det akkurat det samme, men da ringte hun politiet og beskyldte pleieren for å ha slått henne, heldigvis fant politiet ut at det bare var oppspinn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ungen kan ikke synge om det så sto for livet. Er det ingen som sier det til Gunilla??

I en sesong var en av fruene som var med musikkprodusent. Gunilla viste denne musikkvideoen til henne, og den andre fruen forsøkte litt pent å si at jenta var søt og fin, men ikke så talentfull som de kanskje trodde.

Ikke uventet fikk Gunilla en av sine tantrums, reiste derfra, beskylte fruen for det ene og det andre og viste seg aldri igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hu er jo helt gærn, krangler med alle de andre Hollywood fruene, tror at dattera hennes kommer til å bli en verdenskjent sanger og at alle er så misunnelige på henne.. For noen vrangforestillinger hu har, unnskyld meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken episode var dette? Vil se :fnise:Anonymous poster hash: b6693...201

Aner ikke hvilken sesong, men Gunilla visste heller ikke om at hun var invitert på dildoparty hos Siv Cotton. Hadde tenkt å se hele den episoden for det må jo bli morsomt. Men hadde dessverre en avtale som vi måtte rekke så jeg må Google det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvilken sesong, men Gunilla visste heller ikke om at hun var invitert på dildoparty hos Siv Cotton. Hadde tenkt å se hele den episoden for det må jo bli morsomt. Men hadde dessverre en avtale som vi måtte rekke så jeg må Google det :)

Haha, Gunilla mente at Jesus gråt pga dette dildopartyet... Hun sa selvfølgelig mye mer, men det er dette jeg husker best. Helt tullete.

Anonymous poster hash: c25ae...69f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg klarer ikke å la være å synes litt synd på henne midt i all galskapen. Det er så alt for tydelig at produksjonen setter henne i situasjoner hvor de håper hun skal skape drama, som f.eks dildopartyet til Siv Cotton (som for øvrig virker helt sexgal). Men jeg tror også Gunilla spiller litt på dette, i alle fall er det tydelig i de siste episodene jeg har sett. Det virker liksom litt kalkulert og overdrevet. Kanskje 70% galskap og 30% spill. Men hun virker jo ikke bare ond da, synes hun virker litt snill på en merkelig måte og. :fnise:



Anonymous poster hash: d3d0e...29d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Gunilla :rodmer:

Klarer ikke irritere meg eller bli sjokkert som før. Nå er bare alt morsomt! Hun vil moren og datteren bare godt, og gjør det hun selv hadde likt.

Men hun er en tikkende bombe. YouTube klippet der Åsa ''redder'' katten og Gunilla nå plutselig er bestevenn med henne i sånn 5 sek. Så sier Åsa at det ikke fremstår som hun vil bli venn med folk, og da er det hell-loose igjen.

https://www.youtube.com/watch?v=Zu1TNigC568

Jeg følte ett sterkt ubehag i magen da jeg så denne episoden. For en merkelig oppførsel fra Grunilla. Åsa var jo bare vennlig mot henne.

Anonymous poster hash: a294f...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ungen kan ikke synge om det så sto for livet. Er det ingen som sier det til Gunilla??

Hun tror jo at datteren er den nye Justin Bieber og at hun en dag vil bli berømt.

Å siden datteren en dag vil bli berømt så må hun øke forsikringene sine siden de da blir mer utsatte for innbrudd :fnise:

Anonymous poster hash: 330e6...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den dama irriterer meg noe så til de grader, at jeg ikke en gang klarer å sette ord på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...