Gå til innhold

Gunilla Persson, Svenske Hollywoodfruer


Alja

Anbefalte innlegg

Og så er hun så hyggelig med nye folk hun treffer, men er rask til å dømme dem nord og ned dersom det er en liten detalj hun ikke liker. Virker som hun har skyhøye forventninger til folk.

 

Ser dere på episoden som går nå?

 

Haha, hun har høye tanker om seg selv ja! 

Har han ikke minst en milliard så trenger han ikke tenke på å prøve seg :P 

Tror nok en milliardær kan få bedre enn det der for å si det slik! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har satt meg som følger på FB, eneste kjendis jeg har på den lista :).

 

Hun er så gal at jeg er fascinert!



Anonymous poster hash: 40886...45b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er skummelt med dette kvinnemennesket. Stemmen, øynene, måten hun holder hodet på, latteren og de lite intelligente kommentarene.

Enig, blir nesten litt redd  :(

 

Her er hva som skjer ikveld, kl 00.10.

 

Maria Montazami har fått en ny hvit Ferrari, og hun er også fryktelig stolt av sin nye walk-in garderobe som er større enn en gjennomsnittlig svensk studentleilighet. Gunilla Persson er på sin side er travelt opptatt med å filme sitt eget nye datingshow, og kravene til hennes kommende mann er mildt sagt spesielle.

Anonymous poster hash: 330e6...6ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har satt meg som følger på FB, eneste kjendis jeg har på den lista :).

 

Hun er så gal at jeg er fascinert!

Anonymous poster hash: 40886...45b

 

Jepp! Jeg slutter aldri å bli overrasket av hennes unike pågangsmot, haha. Etter den "flotte" forestillingen, så var hun riktig så fornøyd med seg selv, skjønte jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun framstår ikke spesielt sympatisk akkurat, og selvinnsikten er vel heller ikke veldig utviklet 😅 Lenge siden jeg har sett på, men sist jeg så fløy hun rundt og viste hvordan en glassplate på taket ute kunne fallt ned og drept henne. Hun synes så synd på vaktmesteren som måtte fikse det for han fikk aldri betalt av heksan/utleieren. Det hele endte selvfølgelig med at hun ikke betalte ham selv fordi de var så "gode venner" hehe!

Men hun lager jo show da, i motsetning til flere av de andre fruene som bare tusler rundt og snakker om klær og interiør.

Anonymous poster hash: e5896...fef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på nå.  Datteren kan virkelig IKKE synge!!!   Hvor gammel er Gunilla ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på peogrammet som går nå, der gunilla intervjuer hun indiske jenta og fortalte henne om en svensk resepsjonist som ikke visste hvem hun var. Og Erika som sang falsk for henne.

Noen som vet hvordan det har gått med datingprogrammet hennes?

Anonymous poster hash: a294f...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er Erika nå?

 

Synes det er ille at hun vokser opp i den tro at hun er flink til å synge + at det hun synger blir publisert på nett. Dette vil for evig og alltid følge Erika. 



Anonymous poster hash: 330e6...6ef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på nå.  Datteren kan virkelig IKKE synge!!!   Hvor gammel er Gunilla ?

Et kjapt googlesøk ga to forskjellige resultater; 55 og 56 år.- Men hun blingser vel litt med alderen sjøl også kanskje.  :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar, hun ser jo ut som en transe. Og stakkars de som må samarbeide med henne... Jeg kan ikke skjønne hvordan hun kunne være så populær før, med de maskuline trekkene.



Anonymous poster hash: 86197...6d9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi tar et KG treff og ser på filmen hennes?  :popcorn:



Anonymous poster hash: 86197...6d9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny assistent igjen??   Stakkars moren...hun hadde hatt det mye bedre på et pleiehjem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er den kuleste av dem! Hun er opptatt av andre ting enn de andre som bare har "tomme" interesser. Synes filmen hennes var interessant. 



Anonymous poster hash: 017ed...980
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åsa har iallefall ingenting å bidra med, ser ut som hun går å sparker småstein og kjeder seg. Driver gatelangs bokstavelig talt.



Anonymous poster hash: 92ab6...e4c
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åsa har iallefall ingenting å bidra med, ser ut som hun går å sparker småstein og kjeder seg. Driver gatelangs bokstavelig talt.

Anonymous poster hash: 92ab6...e4c

 

 

 

hvem er hun av de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er hun av de?

Hun nye - med leppene  :biggrin:

Anonymous poster hash: 330e6...6ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på hva den vorta hun har på haka er? Hun har den alltid og det ser ut som skorpen på en gigakvise hun dekker med masse dekkstift. Men siden den alltid er der er det jo ingen kvise heller. Og hun har vel strengt talt råd til operasjon på å fjerne en vorte (eller hva det er) når hun går til vaginaplastikk lege.
Men vet også at hun har hatt kreft, så kanskje det har noe med den å gjøre, ikke vet jeg men har tatt meg i å lure på det en del...



Anonymous poster hash: a7e1f...71c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag så måtte Erika til persj igjen og synge for den nye assistenten. Gunilla sa at hun (assistenten) så målløs ut, hvilket sikkert stemmer, for assistenten skjønte ikke hvorfor hun skulle høre på Erika.

 

Gunilla sa også at hun syntes Erika synger den sangen mye finere enn originalen  :sjokkert:



Anonymous poster hash: 330e6...6ef
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lurer på hva den vorta hun har på haka er? Hun har den alltid og det ser ut som skorpen på en gigakvise hun dekker med masse dekkstift. Men siden den alltid er der er det jo ingen kvise heller. Og hun har vel strengt talt råd til operasjon på å fjerne en vorte (eller hva det er) når hun går til vaginaplastikk lege.

Men vet også at hun har hatt kreft, så kanskje det har noe med den å gjøre, ikke vet jeg men har tatt meg i å lure på det en del...

Anonymous poster hash: a7e1f...71c

 

 

 

 

Har du sett hjemmet hennes?   Tror ikke den dama har råd til stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...