Gå til innhold

Gunilla Persson, Svenske Hollywoodfruer


Alja

Anbefalte innlegg

Ahh skjønner:P

Jeg hadde ikke taklet å bo i samme gate som henne engang:P

Ikke jeg heller, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje litt avsporing, men er det en person jeg syns virker mest oppegående og jordnær der må det være Maria! Ser på det nå, Gunilla er på date hjemme hos henne med en ordentlig rik mann, ser ut som han nesten blir skremt vekk stakkars

Hvilken sesong er dette i fra? Gunilla på date hadde vært morsomt å se :)

Anonymous poster hash: e7532...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken sesong er dette i fra? Gunilla på date hadde vært morsomt å se :)

Anonymous poster hash: e7532...1d7

Aner faktisk ikke, bare ser på det når det først er på tv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

 

 

 

Syns også Maria virker veldig trivelig, og ikke minst mannen hennes! De virker som et par som virkelig har kjærlighet for hverandre og han virker som en veldig fin fyr.

 

Men er det noen som vet hvor mye penger han egentlig tjener? Sånn ca? Noen ganger har jeg inntrykk av at de ikke er rike, siden hun styrer en del med penger (låne fra hit, ta fra ditten og datten), men andre ganger får jeg følelsen av at han har ganske godt med peng. Ingen tvil om at han selvfølgelig tjener godt, men klarer ikke å bestemme meg for hvor godt liksom.

---

Anonymous poster hash: 5c1a5...500

 

De sa det i denne episoden der vi fikk være med Kamran på jobb. Han tjener ca. 3-4 millioner dollar i året. Han virker som en bra mann :) Får se hvordan han er når han skal stelle hjemme.

 

Gunnilla er på brudekjole-jakt og har selvfølgelig sterke meninger om brudekjoler også. Men har ikke fått med meg hvorfor hun skal ha det. Hun har jo ikke funnet seg en mann ennå, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnilla er på brudekjole-jakt og har selvfølgelig sterke meninger om brudekjoler også. Men har ikke fått med meg hvorfor hun skal ha det. Hun har jo ikke funnet seg en mann ennå, eller?

I ene sesongen holdt hun på å spille inn en pilotepisode til en realityserie hvor hun skulle date menn og finne en å gifte seg med. Sånn "Ungkarskvinnen"-opplegg, bare med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa det i denne episoden der vi fikk være med Kamran på jobb. Han tjener ca. 3-4 millioner dollar i året. Han virker som en bra mann :) Får se hvordan han er når han skal stelle hjemme.

Gunnilla er på brudekjole-jakt og har selvfølgelig sterke meninger om brudekjoler også. Men har ikke fått med meg hvorfor hun skal ha det. Hun har jo ikke funnet seg en mann ennå, eller?

Følte den brudekjole episoden var veldig staget. At det var produksjonen som dro henne inn dit fordi de vet hun ikke liker den type kjoler og ville skape en reaksjon som gir god tv.

Anonymous poster hash: e7532...1d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og Maria dro til Finnland for å holde en liten tale som hun ikke klarte å øve inn, så det ble stotring og stamming

og pinlig taushet fra scenen der hun sto. Bevare meg vel. Dra den lange veien for ingen verdens ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Hun skulle jo øve seg på flyet også, og det tar vel noen timer. Blei ikke akkurat imponert over Maria der nei, men ellers er hun jo søt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det Gunilla driver med egentlig?   Leier inn kamerateam til 2-3000 dollar for å filme at datteren synger surt i hagen, leier et like dyrt team for å filme en flau date hvor hun drar med seg den gamle demente mora.  Syns hun leier folk til å filme hele tiden og har opplegg på gang hele tiden.  En milionær kom hjem til henne å spiste kjøttboller???  Hvorfor.  Hun er jo INGENTING!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Og de "hjemmelagde kjøttbollene med en bit av Gunilla i" ble servert en og en i et fat og uten noe tilbehør.

Den gamle mammaen tok et bit, skar grimaser og ville ikke spise den. Stakkars mann som kom på besøk til et slikt sted.

Han kommer nok ikke tilbake.

 

Jeg spekulerer bare. Ikke helt sikkert at G har det helt bra i sitt hode. :ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt bare og ventet på at G skulle lage sjau og spetakkel i det pizzabakeriet, slik hun pleier med folk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det er sted man kan se dette utenom tv3?  Streaming?

Ja, på TV3 Play. Sverige har den nyeste sesongen, resten finner du på norsk TV3 Play.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på TV3 Play. Sverige har den nyeste sesongen, resten finner du på norsk TV3 Play.

Den som nettopp gikk på tv? Eller er det enda en?

Anonymous poster hash: e7532...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som nettopp gikk på tv? Eller er det enda en?

Anonymous poster hash: e7532...1d7

Det gikk nettopp en sesong på svensk tv, mulig den går på norsk akkurat nuh. Har ikke fulgt med. Men jeg så den på svensk TV3 Play før den gikk på norsk TV3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest baremeg89

Esp fra 12 års dagen til erica i fornøyelsesparken omg! :sjokkert:

+" jeg har ingen barn men barnevogn for jeg liker ikke å bære ting" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Esp fra 12 års dagen til erica i fornøyelsesparken omg! :sjokkert:

+" jeg har ingen barn men barnevogn for jeg liker ikke å bære ting" :ler:

 

Haha jeg også sitter og ser på nå. Omg, er det mulig :fnise:

Anonymous poster hash: 65f77...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte den brudekjole episoden var veldig staget. At det var produksjonen som dro henne inn dit fordi de vet hun ikke liker den type kjoler og ville skape en reaksjon som gir god tv.

Anonymous poster hash: e7532...1d7

 

 

Føler det er mye slik med Gunilla. Hun svensknorske som ber henne på dildoparty, og hun med leppene som skal drive ut ånder fra huset hennes, Britt som drar henne med på trening og sånt. Synes det er noe slik hele tiden for å skape reaksjoner hos henne.

Anonymous poster hash: d3d0e...29d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Haha jeg også sitter og ser på nå. Omg, er det mulig :fnise:

Anonymous poster hash: 65f77...ccf

Burde ikke bli satt ut når det gjelder Gunilla, men hun for det til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...