Gå til innhold

Gunilla Persson, Svenske Hollywoodfruer


Alja

Anbefalte innlegg

Hun bor egentlig i et penthouse midt i New York, så jo. Hun bare leier hus i Cali for å være med på serien.

Anonymous poster hash: e7532...1d7

 

Penthouse? Har du sett den leiligheten? Den ser grusom ut. Kun dyr pga beliggenheten.

Anonymous poster hash: af7d6...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey now, ikke legg den byrden på DAYS. Stakkars show. Til og med folka der er ikke så mye certifiable drama queens som Gunilla. Eller... kanskje noen av de, men de er fanken 100% oppdiktet, Gunilla må folk faktisk slite med. Syns synd i datteren, nå er det liksom ikke det spor morsomt, bare skummelt og ekkelt.

Denne "skuespiller-prestasjonen" hennes i den siste episoden, var så flau at jeg hadde lyst til å krype under sofaen og gjemme meg...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne "skuespiller-prestasjonen" hennes i den siste episoden, var så flau at jeg hadde lyst til å krype under sofaen og gjemme meg...

:fnise:  :fnise:  :fnise: Du er ikke alene der nei  :fnise:  :fnise:  :fnise:

Jeg syns også det er pinlig når datteren synger  :sjokkert:

 

Men, Gunilla kommer jo i konflikter med så å si alle hun møter. Er hun så korka dum at hun tror det er noe feil med ALLE andre? 

 

Bare en drøy halvtime til det begynner igjen ;) 

Anonymous poster hash: 330e6...6ef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er episodene som går nå på natta 0010 nye?

Det står reprise på dem, men tror de er fra den nye sesongen. Den nye sesongen ble jo nettopp avsluttet så jeg tar opp de på natta nå og håper det er dem!

AND THERE WAS ALWAYS THE FISHEY!!! O.o

Anonymous poster hash: bf697...6fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FishEYE!! Nå ble jo alt ødelagt >.<

Anonymous poster hash: bf697...6fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke det fisheye-greiene jeg...



Anonymous poster hash: 92ab6...e4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun så korka dum at hun tror det er noe feil med ALLE andre? 

Anonymous poster hash: 330e6...6ef

Hun tror ikke, hun vet! :jepp:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tror ikke, hun vet! :jepp:

:fnise:  :fnise:  :fnise:

Anonymous poster hash: 330e6...6ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vill ni se en stjærna, seee på meg....."

 

:laugh:

 

 

Endret av hjertesukka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Skjønte ikke dette her med kidnapping og Caroline Grane som en skrev om tidligere i tråden. Men fant ut at det går episoder fra sesong 8 i kveld kl. 20. At Montazami-familiens idyll kan slå sprekker, virker uforståelig. 

 

Skjønte heller ikke hva slags program Gunilla holder på med. Var det et dateprogram eller en film eller en serie. Og i dag synes jeg ikke Erika sang så verst i kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er episodene som går nå på natta 0010 nye?

Nei, det er fra tidligere sesong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rett på en flekk! Men det kan man vel ikke påstå at de andre i serien er heller. Åsa ( ? ) som ikke kunne være venninne med ei som hadde ''dott'' der nede. Og den andre selvopptatte ''fluksa'' ( hu med dotten? ), som mener at ingen er god nok til å gå ut med henne.

Liker Maria da, hu er egentlig bare søt.

Underholdene er det i allefall, og flaut ikke minst :fnise:



Anonymous poster hash: 8cf40...7df
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke rett på en flekk! Men det kan man vel ikke påstå at de andre i serien er heller. Åsa ( ? ) som ikke kunne være venninne med ei som hadde ''dott'' der nede. Og den andre selvopptatte ''fluksa'' ( hu med dotten? ), som mener at ingen er god nok til å gå ut med henne.

Liker Maria da, hu er egentlig bare søt.

Underholdene er det i allefall, og flaut ikke minst :fnise:

Anonymous poster hash: 8cf40...7df

 

 

Den eneste som er tilnærmet normal må være Maria ja :fnise: og kanskje Britt Ekland.

Gunilla er gal, men skal innrømme hun er hovedgrunnen til at jeg følger med. Hun med "dotten" (som jeg akkurat nå har glemt navnet på) og Agnes-Nicole er bare irriterende synes jeg.Tydeligvis miljøskadde og alt for høye på seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig synes jeg Gunilla er den mest ansiktspene av dem. Hun er jo også "naturlig", d.v.s uten Botox o.l. Leppedama er jo helt grusom! Jeg klarer ikke å se på annet enn de leppene, får ikke med meg noe hun sier! At hun ikke ser hvor stygt det er selv!

Britt er jo en flott dame, men hun har også ødelagt seg med plastisk kirurgi. Men hun kan være knallhard altså. Hun skal ha det som hun vil, og får hun ikke det er hundre-og-ett ute!

Maria er jo bare kjempesøt og veldig rar. :fnise: Alle disse bittebitte-små hverdags"problemene" hennes: Skal den rosa vasen stå den eller den veien.. "Jaa, det er jâttesvårt at finne ut av!" :biggrin:



Anonymous poster hash: d3d0e...29d
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At noen synes Gunilla er morsom og søt fatter jeg ikke. Hun virker ekstremt usympatisk og direkte slem. Hun behandler mennesker på en svært dårlig måte, ikke minst de som tar vare på moren hennes. I tillegg ekstrem dum/uopplyst mtp at hun stoler blindt på alt som står i Bibelen. 



Anonymous poster hash: 9f136...36b
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke rett på en flekk! Men det kan man vel ikke påstå at de andre i serien er heller. Åsa ( ? ) som ikke kunne være venninne med ei som hadde ''dott'' der nede. Og den andre selvopptatte ''fluksa'' ( hu med dotten? ), som mener at ingen er god nok til å gå ut med henne.

Liker Maria da, hu er egentlig bare søt.

Underholdene er det i allefall, og flaut ikke minst :fnise:

Anonymous poster hash: 8cf40...7df

 

 

Ja det var jo helt tragisk.

 

Syns også Maria virker veldig trivelig, og ikke minst mannen hennes! De virker som et par som virkelig har kjærlighet for hverandre og han virker som en veldig fin fyr.

 

Men er det noen som vet hvor mye penger han egentlig tjener? Sånn ca? Noen ganger har jeg inntrykk av at de ikke er rike, siden hun styrer en del med penger (låne fra hit, ta fra ditten og datten), men andre ganger får jeg følelsen av at han har ganske godt med peng. Ingen tvil om at han selvfølgelig tjener godt, men klarer ikke å bestemme meg for hvor godt liksom.

 

 

Helt ærlig synes jeg Gunilla er den mest ansiktspene av dem. Hun er jo også "naturlig", d.v.s uten Botox o.l. Leppedama er jo helt grusom! Jeg klarer ikke å se på annet enn de leppene, får ikke med meg noe hun sier! At hun ikke ser hvor stygt det er selv!

Britt er jo en flott dame, men hun har også ødelagt seg med plastisk kirurgi. Men hun kan være knallhard altså. Hun skal ha det som hun vil, og får hun ikke det er hundre-og-ett ute!

Maria er jo bare kjempesøt og veldig rar. :fnise: Alle disse bittebitte-små hverdags"problemene" hennes: Skal den rosa vasen stå den eller den veien.. "Jaa, det er jâttesvårt at finne ut av!" :biggrin:

Anonymous poster hash: d3d0e...29d

 

 

Syns Britt var veldig pen og fremdeles er veldig pen, selv om hun er full i fillers og botox. Kanskje i overkant for mye, men hun ser fortsatt bra ut etter min mening :)

Anonymous poster hash: 5c1a5...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste som er tilnærmet normal må være Maria ja :fnise: og kanskje Britt Ekland.

Gunilla er gal, men skal innrømme hun er hovedgrunnen til at jeg følger med. Hun med "dotten" (som jeg akkurat nå har glemt navnet på) og Agnes-Nicole er bare irriterende synes jeg.Tydeligvis miljøskadde og alt for høye på seg selv.

 

 

 

Hun syns det var ekkelt at ei med dott hadde sittet i sofaen hennes. :skratte:  Har ALLE brasiliansk voks i hollywood?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...