Gå til innhold

Samboer er utro med min beste venninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest nicecar

Forhåpentligvis er både gressets farge og plassering irrelevant for ts, nå.

Om ikke du kan forstå metaforen og bare vil være kvalmende så kan du også gi F i å sitere mitt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her. Jeg har jobbet så har ikke fått svart her. Er glad for at jeg har en type jobb som lar meg blokkere ut alt av personlige problemer og følelser. Jeg har lagt både drittsekkens og eksvenninna sine nummer i avvisningslisten på telefonen min. Har fått en kollega til å steppe inn for meg slik at jeg torsdag tar en langhelg hos en venninne som bor i New York. Trenger å komme meg bort litt...vet ærlig talt ikke om jeg vil bo der jeg bor mer...minnene er overalt og jeg blir kvalm av å tenke på hvor høyt jeg elsket han og at jeg stolte på dem...Hvordan kan jeg klare å stole på noen igjen??

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker på meg som en skikkelig oppegående og sterk person ts, med tiden så vil du klare å komme deg over dette og videre med livet ditt. Og da kommer tilliten til menn tilbake igjen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd utroskap en gang før, det suger. Din situasjon er mye verre enn min da, men poenget er at tiliten til menn kommer snikende tilbake etterhvert. ☺

Anonymous poster hash: cd2d7...688

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS! Du virker som en veldig sterk og modig person, det du har opplevd nå er forferdelig, men det vil bli bedre. Jeg synes det høres lurt ut å starte litt på nytt, kanskje du faktisk trenger å flytte for å komme deg videre?

God tur til NY, og masse lykke til med ditt nye liv :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Takk for mye støtte :) Og til dere som tror dette er troll: Jeg har ikke noe å skjule og har ikke funnet på noe om meg selv. Vet ikke om noen av dere som har kommentert her er leger, men som hun ene over her som er gift med en kirurg vil sikkert sitte på litt kunnskap om dette yrket. Vi er utdannet til å kunne stenge av følelsene våre i enkelte sammenhenger, da i største grad på jobb. Ja, jeg kan bli lei meg i privatlivet og er utrolig lei meg over dette. Men jeg skriver dette og kan også virke kaldere enn jeg er enn om jeg skulle filme meg selv når jeg fortalte om dette og sende det inn her.

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gidder dere å analysere denne tråden for å finne ut om det er en trolletråd eller ikke?? Det er så utrolig unødvendig. ALLE trådene her inne på KG kan være trolletråder!! Hvis dere mistenker at TS troller så hold kjeft om det og forlat tråden! Ikke kast bort tid og energi på å leke trolle-detektiver! Det er så utrolig slitsomt. Dere risikerer bare å tråkke på TS som er i en vanskelig situasjon i stedet for å ta henne seriøst! Let it go! Kom med råd/innspill/støtte men ikke hyl ut om troll for den minste lille ting! Gi folk the benefit of the doubt!

Anonymous poster hash: 2e649...423

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vondt ts. Kjenner følelsene velter seg i meg også på dine vegne. Har opplevd det selv en gang, er noe av det vondeste jeg har opplevd.

Anonymous poster hash: 5f73d...b13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Fikk en mail fra drittsekken(har som sagt blokkert nr hans). Der skriver han at det var aldri meningen å såre meg men at han ikke kunne styre følelsene sine og dermed hadde blitt forelsket i henne. Han ønsket å snakke med meg og forklare på en ordentlig måte skrev han og ville møtes. Jeg vil spy.

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kan tenke med eksen har hatt en sur dag eller to etter at du kasta han ut og da er nok ikke den nye venninna så interessant og nå vil han ha tilgivelse i tilegg.. have fun.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Fikk en mail fra drittsekken(har som sagt blokkert nr hans). Der skriver han at det var aldri meningen å såre meg men at han ikke kunne styre følelsene sine og dermed hadde blitt forelsket i henne. Han ønsket å snakke med meg og forklare på en ordentlig måte skrev han og ville møtes. Jeg vil spy.

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

Dette er en typisk "vil bare lette min egen samvittighet"-melding Hvordan skal det hjelpe deg å høre i detalj om hvordan han faktisk ble forelsket i venninnen din? Tror han det kommer til å føles lettere for deg da? Mindre svikefullt? Dette er noe han bare ønsker å gjøre fordi han vil føle seg bedre selv, og gi inntrykk av at han faktisk er "lei seg". NEI, hadde han vært lei seg hadde han hatt mange muligheter til å trekke seg underveis i utroskapen.

Har også opplevd utroskap, og vet hvor jævlig det er. Unner deg ikke dette! :hug:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke du kan forstå metaforen og bare vil være kvalmende så kan du også gi F i å sitere mitt innlegg.

Surpomp. :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saxofon

TS her. Fikk en mail fra drittsekken(har som sagt blokkert nr hans). Der skriver han at det var aldri meningen å såre meg men at han ikke kunne styre følelsene sine og dermed hadde blitt forelsket i henne. Han ønsket å snakke med meg og forklare på en ordentlig måte skrev han og ville møtes. Jeg vil spy.

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

Bare blokker mailen også. Han vil bare forklare seg for å lette egen samvittighet. Det gir deg ingenting å høre på han!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de som sier at han kun vil lette samvittigheten sin. Den beste straffen er å ikke gi en reaksjon i det hele tatt. De vil få det lettere om du kommuniserer med de, men det vil ikke gi deg noe. Derfor sletter du bare mailen og blokkerer han der også. Blokker både han og henne OVERALT. Og ikke gi de noen slags reaksjon. Det verste er å bli totalt ignorert og silent treatment, det er verre enn at noen kjefter på deg. Så ikke gi de den gleden.



Anonymous poster hash: 31dc4...ff5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje alene om dette men jeg føler ikke at den verste "straffen" er å ikke gi dem noen reaksjon. I mine øyne slipper de unna uten en skikkelig ubehagelig konfrontasjon. Mennesker som går bak ryggen på partneren sin (eller venninnen sin) er feige og konfliksky. I stedet for å være ærlig fra starten og spille med åpne kort så tar de the easy way out og velger det som gavner dem selv best der og da. De er rett og slett egoistiske og bryr seg ikke noe særlig om følelsene til andre. Dermed vil de sikkert oppleve det som en lettelse og å slippe unna hvis de ikke får en reaksjon...

Anonymous poster hash: 2e649...423

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra nå av handler alt om deg. Du er den viktigste personen i ditt liv og du gjør det som gavner deg. Hvis du er interessert i det han har å si, så møter du ham, hvis ikke lar du være. For ham handler det om å få forklare og få forståelse for å lette sin egen samvittighet. La ham steke tenker nå jeg.

Det er fair å få følelser for noen andre, men da avslutter du forholdet du har først før du får igang med noe nytt. Han tenkte ikke på deg da han innledet forholdet, så tror ikke han er opptatt av deg nå heller, det er kun sitt eget behov han er opptatt av. Dust!

Anonymous poster hash: aff5b...5a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest coconutbeach

Har aldri helt forstått hvorfor utroskap skaper så mye ståhei. Over 50% av de som opplever utroskap fortsetter forholdet, og i de tilfellene hvor forholdet ryker er utroskap bare en del av forklaringen.

TS: Er det egentlig så ille at han hadde et annet forhold? Han avsluttet jo ikke forholdet med deg, så mye kan tyde på at han også ønsket et forhold med deg. Kanskje du skulle ventet noen uker eller måneder før du kastet han ut. Da ville du i hvert fall være sikker på at beslutningen var rasjonell, og ikke som et resultat av at vi lever i en kultur hvor vi hauser opp utroskap som om det skulle vært drap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri helt forstått hvorfor utroskap skaper så mye ståhei. Over 50% av de som opplever utroskap fortsetter forholdet, og i de tilfellene hvor forholdet ryker er utroskap bare en del av forklaringen.

TS: Er det egentlig så ille at han hadde et annet forhold? Han avsluttet jo ikke forholdet med deg, så mye kan tyde på at han også ønsket et forhold med deg. Kanskje du skulle ventet noen uker eller måneder før du kastet han ut. Da ville du i hvert fall være sikker på at beslutningen var rasjonell, og ikke som et resultat av at vi lever i en kultur hvor vi hauser opp utroskap som om det skulle vært drap.

Det må da være opp til enhver person om man vil gi en ny sjanse etter utroskap eller ikke. TS vil åpenbart ikke det, og det kan man da forstå ettersom kvinnen han hadde et forhold med var hennes angivelige bestevenninne.

Virker som fyren bare ville ha i pose og sekk, så greit at han er kastet ut som gårsdagens søppel.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...