Gå til innhold

Samboer er utro med min beste venninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her! Dro hjem som sagt. Hun var ikke der. Ba han pakke kofferten og dra ut av leiligheten min hvorpå han ble helt sjokkert og lurte på hvorfor!!!! Jeg forholdt meg rolig og kald og sa jeg visste alt, at forholdet vårt er helt over, at jeg aldri ville se eller høre fra han igjen. Han beklaget og beklaget men gikk til slutt. Jeg virket iskald men gråt ganske mye da han var gått. Jeg fikk også en melding fra henne for en liten time siden der hun ønsket å snakke og få meg til å forstå.Jeg antar at han er hos henne nå og kommer til å bli der. Jeg er en høyt utdannet og dannet kvinne men jeg sier likevel inni meg at jeg ønsker dem et tonn med dritt i livet.

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

:klem:

Så sterk du er!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender deg varme klemmer! Du har gjort det riktige!

Du fortjener så mye bedre! De to fortjener hverandre...

Lykke til videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her! Dro hjem som sagt. Hun var ikke der. Ba han pakke kofferten og dra ut av leiligheten min hvorpå han ble helt sjokkert og lurte på hvorfor!!!! Jeg forholdt meg rolig og kald og sa jeg visste alt, at forholdet vårt er helt over, at jeg aldri ville se eller høre fra han igjen. Han beklaget og beklaget men gikk til slutt. Jeg virket iskald men gråt ganske mye da han var gått. Jeg fikk også en melding fra henne for en liten time siden der hun ønsket å snakke og få meg til å forstå.Jeg antar at han er hos henne nå og kommer til å bli der. Jeg er en høyt utdannet og dannet kvinne men jeg sier likevel inni meg at jeg ønsker dem et tonn med dritt i livet.

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

Fy søren, så sterk og flink du er! Du er en ren inspirasjon!

At du ønsker dem dritt er både rett og rimelig, men ta det med ro: Karma tar seg av den biten. Du vinner mest ved å forholde deg iskald. Ikke svar med på telefoner fra noen av dem, bryt tvert. Du kan godt svare på den ene meldingen fra jenta at du ikke er interessert i hva hun har å si, men så synes jeg virkelig du skal la være å snakke med noen av dem igjen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her! Dro hjem som sagt. Hun var ikke der. Ba han pakke kofferten og dra ut av leiligheten min hvorpå han ble helt sjokkert og lurte på hvorfor!!!! Jeg forholdt meg rolig og kald og sa jeg visste alt, at forholdet vårt er helt over, at jeg aldri ville se eller høre fra han igjen. Han beklaget og beklaget men gikk til slutt. Jeg virket iskald men gråt ganske mye da han var gått. Jeg fikk også en melding fra henne for en liten time siden der hun ønsket å snakke og få meg til å forstå.Jeg antar at han er hos henne nå og kommer til å bli der. Jeg er en høyt utdannet og dannet kvinne men jeg sier likevel inni meg at jeg ønsker dem et tonn med dritt i livet.

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

tumblr_lo6rscFQPZ1qdd69n.gif

Kjempe flott! Så sterk du er! :hug: Nå får du planlegge hvordan venninnen din får smake hevn.

Anonymous poster hash: 164e6...811

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke svart henne og kommer nok ikke til å gjøre det heller selv om jeg har veldig lyst til å skrive alle mulige ukvemsord til henne...ts

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke svart henne og kommer nok ikke til å gjøre det heller selv om jeg har veldig lyst til å skrive alle mulige ukvemsord til henne...ts

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

Nope, ikke gjør noe uten å tenke godt gjennom det. Igjen, hold hodet kaldt. :)

Anonymous poster hash: 164e6...811

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får virkelig vondt inni meg når jeg leser dette! Kan ikke tenke meg hvor smertefullt dette må være! Du er sterk! Det er sant som de over skriver att de fortjener hverandre. Jeg tviler på att de får det godt sammen, da det er sjeldent forhold med ett slikt utgangspunkt ender godt. Men det vil jo uansett egentlig ikke ha så mye å si for hvordan du har det oppi det hele. Det beste for deg er faktisk å tilgi og legge det bak deg. Ikke att du skal ha noe mer kontakt med dem på noen måte, men att du etter hvert klarer å slutte å tenke på dem. Viss du i tillegg klarer å ønske dem godt (tror ikke jeg hadde klart det selv!) så er det det beste i forhold til hvordan du får det fremmover.

Jeg har en stemor som opplevde noe lignende dette i ett tidligere forhold og har sett på henne hvordan den bitterheten har gnagd på henne i det nye forholdet med min far og i generelle situasjoner i livet. Det ønsker jeg ikke for noen. Jeg kan legge til att ex-mannen hennes kom krypende tilbake ca. 10 år senere og att hun fikk avist han. Han fikk ikke noen lykkelig slutt, men jeg tror i grunn ikke det har hatt noen betydning for hvordan hun har hatt det.



Anonymous poster hash: 66351...d34
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare ødelegger utroskap for forholdet der og da, men kan ødelegge framtidige forhold med bitterhet og mistenksomhet :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke svart henne og kommer nok ikke til å gjøre det heller selv om jeg har veldig lyst til å skrive alle mulige ukvemsord til henne...ts

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

Du er beinsterk! Dette klarer du! Hun fortjener faktisk ikke å forklare seg. Om du vil straffe henne er det bare å være ærlig hver gang fremover fellesvenner spør om hvorfor du ikke har kontakt med henne lenger. Må ærlig innrømme at jeg reagerer mere på hennes svik enn på hans, kjærester er kjærester, men gode venninner er som søstre. Ingen oppegående mennesker gjør slikt mot gode venninner. Skikkelig møkka kjerring (og han er langt i fra noe bedre). Føler veldig med deg, det her er rett og slett for jævlig

Anonymous poster hash: dc0dd...d3e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er like ille som snoker gjennom private samtaler.

Anonymous poster hash: 155fb...6ca

Like ille?! Dust!!

Anonymous poster hash: 2e649...423

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt skuffet over måten du taklet dette på TS. Hadde vært mer swung over det om du hadde gitt dem curacit og sydd dem sammen mens de var ved bevissthet...

Lykke til videre, lell. Selv om det føles langt fra sånn nå, er det du som kom fra dette som den vinnende part.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir forbannet på menn som gjør Slik. Og neket av en venninne da.

Anonymous poster hash: f4a2a...b65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke svart henne og kommer nok ikke til å gjøre det heller selv om jeg har veldig lyst til å skrive alle mulige ukvemsord til henne...ts

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

Imponert! Hold ut, TS. Du har verkeleg gjort det rette her. :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er et eget sted i helvete for mennesker som din eks og din venninne....

Anonymous poster hash: 2e649...423

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et eget sted i helvete for mennesker som din eks og din venninne....

Anonymous poster hash: 2e649...423

Det er jeg faktisk helt enig i!

Jeg tenker også at din ekssamboer og eksvenninne fortjener å vite hva de har gjort! De fortjener å få vite hvor mye de har såret, sveket og skadet et menneske som stolte på dem begge Hvorfor la de få gå "fri" ved å late som noe annet? La den kjærlighetshistorien få den ripen i lakken den fortjener...

Anonymous poster hash: 6b036...24d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvorfor jeg ikke helt tror på denne historien.

Jeg har sett verre før, IRL, så historien i seg selv er ikke så usannsynlig, men... noe med detaljene og ordene.

Uansett, hvis dette er reelt, er det forferdelig, og jeg håper TS klarer å sette opp en steinmur mot begge to, helt rolig, iskaldt, dele boet og gå, uten et eneste anklagende ord - det vil etterlate eks-venninne helt fra seg av mangel på respons og eks-mann vil føle seg enda mer som en dritt.

Hevn nytes best kald. Karmakonto!



Anonymous poster hash: da999...ca2
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...