Gå til innhold

Samboer er utro med min beste venninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter her og er ganske fortvilt og forvirret. Har nettopp funnet ut at min samboer og forlovede er utro. Med min beste venninne!!!! For en stund siden "så" jeg på henne at noe var skjedd, hun virket glad og forelsket på en måte. Vi har vært venner i 20 år og er alle i 30 årene. Hun fortalte at hun hadde møtt en mann men var ikke så interessert i å fortelle så mye mer så jeg tenkte det fikk komme etterhvert. Den siste tiden har min mann blitt mer oppmerksom på meg, kjøpt meg mer gaver, tatt meg med ut osv. Sexlivet som før var bra har dog dabbet litt av. Han har også vært mye alene hjemme da jeg har jobbet en del(er kirurg). Har syntes at han har oppført seg litt påtatt når vi først har vært sammen. Så har han begynt å ta med seg telefonen sin overalt, selv på do i de siste månedene. Og han har den også alltid på lydløs. For meg har dette virket litt rart og så fikk jeg da svaret for et par dager siden. En nabo ringte på døren fredagskveld og i et ubevoktet øyeblikk øynet jeg sjansen til å se på telefonen hans. Der så jeg meldinger fra min bestevenninne. Intime sådan. Avtaler om å møtes hjemme hos oss når jeg var på jobb,sexdetaljer, kjærlighetserklæringer osv. Altså ikke bare sex men forelskelse fra begges side. Jeg ble kvalm, kastet opp og tok meg et langt bad før jeg la meg og latet som jeg sov hele natten. Dro på jobb lørdagsmorgen tidlig da jeg hadde en operasjon og da tenker jeg ikke på annet enn mennesket på bordet. Etterpå klarte jeg ikke å dra hjem, sendte melding hjem om at jeg ble over på sykehuset med mye å gjøre og er her ennå. Vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal håndtere dette!!? Ingen av dem vet at jeg vet.

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Saxofon

Nå drar du hjem uten å gi noe beskjed. En av to ting skjer: enten så er de der eller så er leiligheten tom. Er de der så har du fersket dem og kan hive han ut eller så er han ikke der og du kan pakke dine saker. Det er bare å komme seg vekk fra de og gjør det med en gang før de får ødelegge noe mer nå.

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er like ille som snoker gjennom private samtaler.



Anonymous poster hash: 155fb...6ca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tror jo at du nå er på jobb. Dra hjem og se om du får fersket de!! Du fortjener bedre TS og hun er ingen venninne.

Anonymous poster hash: a942e...d07

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier som de andre: Dra hjem. Hvis de er der, ber du dem begge dra, hvis de ikke er der pakker du dine ting og drar. Uansett er du da kvitt svinet før daggry.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er like ille som snoker gjennom private samtaler. Anonymous poster hash: 155fb...6ca

Lol.

_

Det eneste positive med dette er at du fant ut av dette og hvordan mann dette er nå og ikke etter dere hadde giftet dere eller fått barn (for håper det ikke er barn inne i bildet her).

Du må konfrontere han og dumpe rævva av drittsekken.

Lykke til videre i livet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er like ille som snoker gjennom private samtaler.

Anonymous poster hash: 155fb...6ca

Gaslighting?

Klem til TS.

Anonymous poster hash: fafc7...6a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironien her er jo at min bestevenninne er den jeg har kontaktet når ting har vært vanskelige på mannefronten....Jeg skal dra hjem nå å se hva jeg finner ut! Er så sinna nå at det gir meg mot. Ts

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironien her er jo at min bestevenninne er den jeg har kontaktet når ting har vært vanskelige på mannefronten....Jeg skal dra hjem nå å se hva jeg finner ut! Er så sinna nå at det gir meg mot. Ts

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

Godt å høre. Jeg ønsker deg masse lykke til! :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sviket fra ei venninne er nesten større enn av en mann. Venninner har ofte livslange forhold og som TS sier, den fortrolige.

Gir deg en stor klem TS, vær sterk og verdig.



Anonymous poster hash: b3d55...862
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen! Har ikke ord. Stor klem til deg, TS! Masse lykke til.



Anonymous poster hash: 362ea...29c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann og beste venninne, kan ikke engang forestille meg hvordan dette må føles.

Dra hjem og dump dem begge to!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Saxofon

Ironien her er jo at min bestevenninne er den jeg har kontaktet når ting har vært vanskelige på mannefronten....Jeg skal dra hjem nå å se hva jeg finner ut! Er så sinna nå at det gir meg mot. Ts

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

Tøffere enn toget du! Slike mennesker fortjener hverandre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett svik du har blitt utsatt for! Jeg har ikke ord...

Masse lykke til! Klem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg! Ikke gift deg med mannen ! Jeg hadde dumpet begge to - skikkelige dårlige mennesker de ! ;(

Anonymous poster hash: 13cd6...218

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du holde kontrollen. Ja kanskje jeg er kynisk og kald men jeg sier ; Ikke gråt foran dem, hold hodet kaldt og planleg hvordan du skal hevne deg. Etterpå det er gjort han du begynne å føle ting.
Pakk alle tingene hans og sett de utenfor ytterdøra, skift lås og legg ved et brev som sier du vet alt og håper han nyter tiden på hotellet.
Få på en eller annen måte utskrifter eller bevis for det din venninne har gjort, inviter henne på kaffe, gi henne beviset og sitt der og se på at hun går i oppløsning. Reis deg og gå, ikke noe annet som trengs sies.
Ikke svar på tekst, ikke svar på meldinger, pakk din egen bag, og stikk til noen ekte venner eller på spa eller ferie viss jobben tillater dette.



Anonymous poster hash: 164e6...811
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...