Gå til innhold

Samboer er utro med min beste venninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du trenger noen utenforstående å snakke med (eller bare banne til eller få en klem av) så kan du snakke med fastlegen eller kommunen, så kan du få time med psykolog eller psykiatrisk sykepleier omtrent på dagen. Det er gratis, og de har taushetsplikt. Du behøver ikke å være syk eller ha noen diagnose. De er der for å trøste og støtte når man går igjennom livskriser. Klem.

Anonymous poster hash: 51c52...58b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicecar

Jeg har tidligere vært utsatt for noe av det samme. I mitt tilfelle så fikk eksveninna mi så det holdt når det kom til karma. Det slår virkelig aldri feil!

Jeg må innrømme at jeg ble kvalm av den situasjonen du uheldigvis har kommet oppi, dette er virkelig noe av det mest grusomme som man kan oppleve. Og svært få vil forstå hvor jævlig du egentlig har det.

Håper du finner styrke til å bygge deg selv opp igjen. Og håper at forholdet mellom de to ødelegges etterhvert - forhåpentligvis vil eksen din innse at gresset ikke var fullt så grønt på den andre siden likevel. Stor klem til deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en høyt utdannet og dannet kvinne men jeg sier likevel inni meg at jeg ønsker dem et tonn med dritt i livet.

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

Trist med folk som ønsker ondt om andre mennesker:-(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med folk som ønsker ondt om andre mennesker:-(

Bedritent med assh...kommentarer fra siste rest som deg.

Anonymous poster hash: 69d2e...1f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et utrolig svik.

Sett en bagg med klær og fyll opp bilen med annet av hans å sett det på trappen til venninnen din og bytt lås hjemme samt skru av mobilen Så han ikke får kontakt med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er virkelig ingen venninde!!! Og han er virkelig ingen mann det er verdt å gifte seg med! Bryt folovelsen, pakk sakene, fortell dem begge at du vet og at du aldri vil ha noe med noen av dem å gjøre igjen.

STOR KLEM OG INTERNETT-TRØSTEKAKE TIL DEG!



Anonymous poster hash: 018c8...09d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke svart henne og kommer nok ikke til å gjøre det heller selv om jeg har veldig lyst til å skrive alle mulige ukvemsord til henne...ts

Anonymous poster hash: 73fc4...83d

Ikke svar henne, aldri unn hun en eneste kontakt eller et eneste ord eller tid fra deg igjen. Stillhet og utfrysning sårer og setter mer spor enn om hun får forklart seg. Du er råsterk og har gjort absolutt det rette med stor verdighet! Få tårene ut og sett nesen i sky igjen, fabolous woman!

Anonymous poster hash: 018c8...09d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Sterk er du , du kan være stolt av deg selv! Og aldri se deg tilbake, nå må du bare se fremover :)

Klem til deg, TS :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et eget sted i helvete for mennesker som din eks og din venninne....

Anonymous poster hash: 2e649...423

Rart at det ikke er forbudt, da, om det er SÅ grusomt.

Anonymous poster hash: d5883...bb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et eget sted i helvete for mennesker som din eks og din venninne....

Anonymous poster hash: 2e649...423

Og du er syndfri selv, og erklærer herved at du skal til himmelen?

Anonymous poster hash: d5883...bb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Kvinneguiden er det minst viktige i livet hennes akkurat nå...

Anonymous poster hash: cf207...d3b

Det tror ikke jeg ! det er viktig å få pratet ut om dette

Anonymous poster hash: 910d0...970

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvorfor jeg ikke helt tror på denne historien.

Jeg har sett verre før, IRL, så historien i seg selv er ikke så usannsynlig, men... noe med detaljene og ordene.

Uansett, hvis dette er reelt, er det forferdelig, og jeg håper TS klarer å sette opp en steinmur mot begge to, helt rolig, iskaldt, dele boet og gå, uten et eneste anklagende ord - det vil etterlate eks-venninne helt fra seg av mangel på respons og eks-mann vil føle seg enda mer som en dritt.

Hevn nytes best kald. Karmakonto!

Anonymous poster hash: da999...ca2

1) Hvem bryr seg om hva du tror på? Hva har det å si?

2) Hvorfor skal det bli så ille for denne fyren og "venninna"om de ikke hører noe fra Ts? Må jo være en drømmesituasjon for dem, det.

Anonymous poster hash: d5883...bb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke svar henne, aldri unn hun en eneste kontakt eller et eneste ord eller tid fra deg igjen. Stillhet og utfrysning sårer og setter mer spor enn om hun får forklart seg. Du er råsterk og har gjort absolutt det rette med stor verdighet! Få tårene ut og sett nesen i sky igjen, fabolous woman!

Anonymous poster hash: 018c8...09d

Er ikke enig der !! det beste er om hun fikk en liten skylle bøtte og noen vonde ord, når hun nå ikke sier noe, tror hun at det fortsatt er håp om at de to skal bli venninner igjen i verste fall, jeg ville ikke holdt igjen, det er viktig å få ut sinne ! mot den det gjelder, om så bare skrive et brev med all verdens ukvemsord, gjør det TS ! og send det til henne og han

Anonymous poster hash: 910d0...970

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er syndfri selv, og erklærer herved at du skal til himmelen?

Anonymous poster hash: d5883...bb8

Hva er galt med deg..?

Anonymous poster hash: 2e649...423

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å sitte og tvile, ta det for god fisk eller vær stille!

Til ts:

Jeg synes det verste du kan gjøre mot din venninne er å ikke snakke med henne eller la henne forklare seg! Det er den beste hevnen!

Samboern må du vel kanskje snakke med pga praktiske greier.

Synes du taklet det kjempefint og ønsker deg masse lykke til!

Endret av Ulla Ullsokk
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette syntes jeg bare er fryktelig trist.. For et grusomt svik...

Dette fortjener ingen...

Hold hodet høyt.. Ingen av dem er verdt dine tårer!!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] - forhåpentligvis vil eksen din innse at gresset ikke var fullt så grønt på den andre siden likevel. Stor klem til deg <3

Forhåpentligvis er både gressets farge og plassering irrelevant for ts, nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyaktig det samme har skjedd med meg, så jeg har ingen problemer for å tro på dette. Mange klemmer, TS! ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...