Gå til innhold

Samboer er utro med min beste venninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fy søren for noen drittsekker! Blir kvalm av tanken på at noen faktisk kan gjøre slike ting!!

Stor klem til deg TS!

Anonymous poster hash: 4f19b...cdc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, TS! Kan ikke forestille meg hvordan du har det nå.. Fortsett å vær den sterke kvinnen som du er, ingen av dem fortjener deg.

Klem!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Du er like ille som snoker gjennom private samtaler. Anonymous poster hash: 155fb...6ca

HAHHAHAHHAHA ja "ok"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er én ting å oppleve utroskap hvis man ikke kjenner jenta han var utro med, men når det er bestevenninna... wow... Det er jo dobbelt-svik!

Håper du innser hva du må gjøre. Ha litt selvrespekt, og GÅ!

Slike mennesker er motbydelige. Har aldri forstått hva det er som får dem til å gjøre slike ting...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er én ting å oppleve utroskap hvis man ikke kjenner jenta han var utro med, men når det er bestevenninna... wow... Det er jo dobbelt-svik!

Håper du innser hva du må gjøre. Ha litt selvrespekt, og GÅ!

Slike mennesker er motbydelige. Har aldri forstått hva det er som får dem til å gjøre slike ting...

De er begge forelska. Det får noen og enhver til å gjøre mye rart.

Anonymous poster hash: d5883...bb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er begge forelska. Det får noen og enhver til å gjøre mye rart.

Anonymous poster hash: d5883...bb8

Ja, men forelskelse betyr vel ikke at man får IQ under 80? Altså, selv er jeg i en forelsket periode med kjæresten min, men jeg ville aldri gjort noe så dumt av den grunn. Hadde det vist seg at min kjæreste egentlig er noen andres, så hadde jeg jo dumpet han på flekken uansett hvor vanskelig det er.

Hadde jeg vært i mannens situasjon, hadde jeg heller avsluttet forholdet og SÅ eventuelt gjort noe, men ikke før. Ikke mens jeg fortsatt hadde vært i et forhold med noen.

Det får da være grenser på hvor idiot man skal bli!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Du er like ille som snoker gjennom private samtaler.

Anonymous poster hash: 155fb...6ca

Seriøst?

Jeg hadde lett tilgitt at kjæresten snoker på mobilen min. Mulig jeg hadde blitt irritert og tatt en alvorsprat men jeg hadde ikke verken blitt såret langt inn i sjela eller reist i fra ham. Utroskap er helt utilgivelig for meg og i en helt annen dimensjon.

Alle beste ønsker for TS, du har all min sympati! :hug: Det der er jo faktisk dobbelt svik.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute for akkurat det samme, men vi har barn sammen og da blir det kanskje annerledes. Dette er snart 2 år siden, og jeg kan iallefall si deg at det er ingenting som blir det samme. Uansett om du blir eller går så er dette en livskrise. Jeg gjorde mange feil i starten. Det dummeste var at jeg forsøkte å vinne henne tilbake med en gang. Gjorde bokstavelig talt alt. Hun var ikke der. Og jeg mistet til slutt respekten for både henne og meg selv. Du skal gjennom mange faser (slik jeg har opplevd det), og kanskje det viktigste er å bruke tid selv - og ha gode venner du kan snakke med. Utroskap kan ikke gjøres om, og jeg kjenner iallefall at jeg nok ikke kan få tilbake respekten og kjærligheten overfor en person som er utro over tid. En one-night hadde kanskje vært annerledes, men det du forteller er rett og slett bare vondt. Hold hodet kaldt, og tenk kun på deg selv. Etterhvert som tiden går så vil du vite selv hva som er riktig. Ikke gå på akkord med deg selv, og ikke tenk at det bare handler om å tilgi. Jeg tenker at det handler om kjærlighet. Elsker han deg så vil han gjøre alt i sin makt for å få deg tilbake. Elsker ikke du han så går du.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er like ille som snoker gjennom private samtaler.

Anonymous poster hash: 155fb...6ca

Nei det er hun ikke....

Anonymous poster hash: 7fa71...79f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er like ille som snoker gjennom private samtaler.

Anonymous poster hash: 155fb...6ca

Haha. Ja for det kan jo sammenlignes?

I slike situasjoner så dette har jeg all respekt for den som leser gjennom samtalen.

Hun hadde levd i uviten hvis ikke. Hadde jeg forstått jeg kom til finne noe å kjæresten min var utro hadde jeg gjort det uten å blunke.

Å jeg snoker som regel ikke, men av og til er det bra noen gjør det. Mye blir funnet ut slik.

Anonymous poster hash: cd2d7...688

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er like ille som snoker gjennom private samtaler.

Anonymous poster hash: 155fb...6ca

Nei

Anonymous poster hash: 84585...9f8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er like ille som snoker gjennom private samtaler.

Anonymous poster hash: 155fb...6ca

Lol.. Ja, det er like ille 😂 Hadde hun ikke gjort det hadde hun blitt lurt enda lengere. Du kan ikke være mye lur.

Anonymous poster hash: dbdaf...b5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor TS er ??

Anonymous poster hash: 910d0...970

Kanskje hun er i en stor krangel, pakker tingene sine, eller sitter og fordøye ting som har skjedd i stedet for å oppdatere tilfeldige mennesker på KG?

Anonymous poster hash: 393a4...848

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på hvor TS er ??

Anonymous poster hash: 910d0...970

Jeg tror Kvinneguiden er det minst viktige i livet hennes akkurat nå...

Anonymous poster hash: cf207...d3b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolige naive disse svikerne er, som sender intime sms'er til hverandre, som er lett tilgjengelig for TS. Og venninnen som forteller TS at hun har møtt en mann. Her mangler alt av vett og samvittighet. Tror TS skal være glad for å bli kvitt dem.



Anonymous poster hash: 35912...cf8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...