Gå til innhold

Juliane og mini-sjefen


juliane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lister meg inn i dagboka di jeg. Fulgte den gamle dagboka, så var veldig koselig å lese at du har fått fast jobb! Velfortjent :Nikke: Og gratulerer med en liten jente på vei! Fikk med meg at du var gravid før jeg sletta den gamle brukeren, men veldig stas med en jente da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, koselig at A satt sammen sprinkelsenga med en gang da.. M satt den ikke sammen før igår.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg inn i dagboka di jeg. Fulgte den gamle dagboka, så var veldig koselig å lese at du har fått fast jobb! Velfortjent :Nikke: Og gratulerer med en liten jente på vei! Fikk med meg at du var gravid før jeg sletta den gamle brukeren, men veldig stas med en jente da :)

 

Velkommen til deg og de andre snikleserne jeg lokket frem med den faste jobben! ;) Blir jo fryktelig nysgjerrig på hvem du er da, hvis jeg egentlig kjenner deg under et annet nick? :sjenert:

 

I dag føler jeg meg som en elefant. Det var faktisk en dame som reiste seg for meg på bussen i dag morges! Altså, i Norge reiser man seg jo ikke hvis ikke noen er 90 år og ser ut som om de vil falle om hvert øyeblikk. Jeg har gått på trikken ved Legevakta med krykker og måttet stå mange holdeplasser før noen tilfeldigvis gikk av...  Og i går var jeg hos frisøren, som utbrøt "Men titta vad den växer!" i det jeg kom inn døra. Svarte et eller annet med at magen begynte å bli stor nå ja, før hun sier: "Men nu är det vel inte länge kvar!" ... Eeh, bare 3,5 mnd du. :sjenert::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:  

 

Altså du kan godt sende over litt gravidmage til meg.. Jeg kan fremdeles kle min vekk eller, kle meg slik at det bare ser ut som jeg har lagt på meg -.-  

Har sikkert noe med formen på magen, føler jeg er gravid hele veien rundt :P  

 

Hos meg er kommentarene noe alà  "du har jo ingen mage nesten, er du seriøst nesten 6 mnd på vei" haha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen var det ei eldre dame på handicap-plassen som spurte om hun skulle flytte seg inn da jeg skulle hjem i dag også. :hoho: A mener det må være all sjokoladen jeg spiste i helga som har lagt seg på magen. ;)

Men ifølge en av appene mine er livmora på størrelse med en fotball nå, så skjønner jo at det begynner å bli stort! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen var det ei eldre dame på handicap-plassen som spurte om hun skulle flytte seg inn da jeg skulle hjem i dag også. :hoho: A mener det må være all sjokoladen jeg spiste i helga som har lagt seg på magen. ;)

Men ifølge en av appene mine er livmora på størrelse med en fotball nå, så skjønner jo at det begynner å bli stort! :jepp:

En fotball!!  :hakeslepp: Med 3,5 mnd igjen! Shit, det ble plutselig veldig virkelig for meg! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fast jobb, babystæsj, og vogn! Hvilken vogn har du kjøpt?*forlattilogblabakoveridagboka*:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fast jobb, babystæsj, og vogn! Hvilken vogn har du kjøpt?*forlattilogblabakoveridagboka*:)

Takk! Vi endte med Stokke Trailz! Prøvekjørte den i helga siden lille frøkna som var på besøk har den samme, og er foreløpig veldig fornøyd med valget! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det var veldig rart første gang noen reiste seg for meg på bussen. 

Stod der helt forfjamset og forstod ikke hvorfor de insisterte på at jeg skulle sitte!  :fnise:

Nå begynner det for alvor å bli tungt (og varmt) å reise med kollektivt så nå er jeg bare kjempe takknemlig hver gang noen tilbyr seg, for det er jo ikke ofte... 

 

Har tydeligvis også ganske stor mage, får høre det nesten daglig av diverse folk rundt om på jobb. 

'Oi, stor mage!' 'Stor baby du må ha der' 'skal du ikke snart i permisjon?'

Blir nesten litt sjenert av å måtte forklare at det er 10 uker igjen til termin.

Legen sier målene er innenfor normalen og at den ikke er noe større enn vanlig, men allikevel.. jeg føler meg som en kjempe-elefant.. 

:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stas med mage da - selv om det er tungt og uhåndterlig. Alt blir så mye mer virkelig liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker skikkelig babymage over den blubbemagen man har i starten ihvertfall ;) Det blir spennende å se hvordan sommeren blir, tenker det kan bli ganske tungt for oss om det blir veldig varmt - men ingenting som tyder på det så langt da  :rolleyes: Hvordan går det montering av kommode? Er sambo i gang eller? Godt at dere har fått vogna i hus, det er jo veldig kos   :rodmer: Hva blir det neste på lista? Jeg koser meg bare med litt småhandling, i dag klarte jeg ikke la vær å bestille et lite søtt sett fra Lilleba, de er så myke de klærne  :hjerte:

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babymage er best!  :strix:

 

Jeg syntes det er kjempe koselig at folk reiser seg for meg på bussen. Men ikke fullt så koselig når de skal begynne å klasse på magen min. Da går jeg og gjemmer meg litt. Jeg syntes det er litt ekkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidmage er superfint. Jeg savner min skikkelig :gravid: pass på å  strutte litt ekstra og dra gravidkortet når du kan, og få folk til å reise seg overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gjøre en skikkelig ukomfortabel ting med jobb i neste uke, der det faktisk kan være en fordel å være gravid tror jeg. Så da skal jeg kle meg i det trangeste jeg har og strutte skikkelig! :fnise: Klarer ikke finne en måte å forklare det på uten å utlevere meg totalt, så dette blir skikkelig A, men ikke B. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm....

Skal du få kongen på besøk kanskje? :lur:

Er Kongen spesielt glad i gravide? :klo::fnise:

Nå måtte jeg ha KG-pause fra kommodemontering, slitsomt for bekkenet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...