Gå til innhold

Hva er "prinsessesyndromet"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man trenger da ikke være "bitter" for å mislike kvinnfolk med åpenbare prinsessefakter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig fortrekker vi utenlandske damer, de norske er jo helt på tryne. De er noen selvforherigende fjols som bare furter, kjefter, klager og griner. 50% har selvdiagnosert angst og ingen forstår dem.

Men merkelig nok så er jo damene på kg heeeelt perfekte. Alle er snille, alle gjør alt for alle og ingen forventer noe som helst. Haha.

Norske damer lider generelt av Prinsessesyndromet!

Anonymous poster hash: 43b4e...e22

Dakar, er det vanskelig å finne en norsk dame? For de har jo egne meninger, egen karriere, vil dele husleia og være jordnær og naturlig...

Nei ut i verden å få deg en kuet dame som desperat ser etter en naiv mann med penger. En mann som kan fø på henne og fikse henne en billett bort fra nedgangstider og elendige fremtidsutsikter.

Vel det du kanskje ikke er klar over er at mange av disse damene, om de kommer fra Brasil Thailand, Nigeria eller Russland, etterhvert vil kreve å bli hørt. Etter et par år med ring på fingeren der de pynter seg og vrikker på stumpen, lar seg bli oppvartet og lager mat på kjøkkenet, vil de lære seg norsk og finne sitt eget nettverk. De vil sannsyligvis forlate deg til fordel for en sprek ung nordmann som fikser sin egen mat og lar henne kose seg ute på byen med venninner.

Sorry! Den trofaste ydmyke unge damen som legger frem underbuksa til deg om morgenen, som sitter å venter med deilig mat når du kommer hjem og som takknemlig tar i mot et par kroner som husholdningspenger er dessverre (og heldigvis) en utopi ;)

• Liker 2
Skrevet

Sorry! Den trofaste ydmyke unge damen som legger frem underbuksa til deg om morgenen, som sitter å venter med deilig mat når du kommer hjem og som takknemlig tar i mot et par kroner som husholdningspenger er dessverre (og heldigvis) en utopi ;)

Ikke meg imot. Klarer fint å ordne tøyvask. Og hva mat angår, jeg har faktisk betenkeligheter med å slippe hvem som helst inn på mitt kjøkken, er gammel kokk.

AnonymBruker
Skrevet

Dakar, er det vanskelig å finne en norsk dame? For de har jo egne meninger, egen karriere, vil dele husleia og være jordnær og naturlig...

Nei ut i verden å få deg en kuet dame som desperat ser etter en naiv mann med penger. En mann som kan fø på henne og fikse henne en billett bort fra nedgangstider og elendige fremtidsutsikter.

Vel det du kanskje ikke er klar over er at mange av disse damene, om de kommer fra Brasil Thailand, Nigeria eller Russland, etterhvert vil kreve å bli hørt. Etter et par år med ring på fingeren der de pynter seg og vrikker på stumpen, lar seg bli oppvartet og lager mat på kjøkkenet, vil de lære seg norsk og finne sitt eget nettverk. De vil sannsyligvis forlate deg til fordel for en sprek ung nordmann som fikser sin egen mat og lar henne kose seg ute på byen med venninner.

Helt korrekt. De blir korrupterte av de norske damene som gang på gang forteller dem hvor fæle mannen deres er. Eddie Murphy fortalte om dette fenomenet i en standup han hadde på 80 tallet. Det er fullstendig gyldig den dag idag.

Bitre norske damer som fyller hodene deres med negativ snakk. Det var ikke slangen som overtalte Eva til å smake på eplet. Det var en annen dame.

Anonymous poster hash: 8ce80...161

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å finne meg ei norsk dame, men jeg vil ikke ha det. Så ditt patetiske Dakar fungerer ikke på meg. Jeg ønsker heller ingen tjener, men ei dame som ikke tror hun er ei prinsesse! Sånn som du tror du er.

Norske menn begynner å bli litt lei, hvorfor er der så vanskelig å forstå for deg?

Jeg gir da langt faen I hva norske damer måtte mene om meg, har den dama jeg trenger jeg og er veldig fornøyd!

AnonymBruker
Skrevet

Man trenger da ikke være "bitter" for å mislike kvinnfolk med åpenbare prinsessefakter?

👍👍 Er det rart man blir fysisk dårlig av sånne jenter?

Anonymous poster hash: 5377e...3b7

AnonymBruker
Skrevet

👍👍 Er det rart man blir fysisk dårlig av sånne jenter?

Og gud bedre så mange det er av dem!

Skrevet

Gjør du det samme for menn?? Bare lurer, fordi du virker litt vel bortskjemt som forventer royal treatment.. :)

Er det royal tritment å forvente å bli behandlet bra. Annet enn det forventer jeg ikke, men jeg setter pris på gentlemen behandling det gjør jeg absolutt. Å sette pris på er noe helt annet enn å forvente.

Og ja, jeg har alltid behandlet kjærestene mine som konger. :)

Gjest Whatevz
Skrevet (endret)

Nei. Men noen her sier at halve Norges befolkning er like kun pga av dårlig erfaring. Da virker vedkommende bitter.

Jeg sier ikke at alle norske menn er drittsekk er bare fordi jeg har møtt på et par av dem :) Tro det eller ei så er folk forskjellige.

Endret av Whatevz
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...