Nefarian Skrevet 17. april 2015 #101 Skrevet 17. april 2015 Ja, og jenter som kommer fra en velstående familie der hun har blitt sydd puter under armene og ikke måtte jobbet for noe som helst. Skremmer meg at den unge generasjonen vokser opp med alle disse rosabloggerne som forbilder. Eneste som står i hodet på unge jenter i dag, er party, sminke, lek og morro. Trodde ikke damer kunne bli mere dumme, men tydeligvis.Anonymous poster hash: 5377e...3b7 Da har du ikke opplevd en brasilians diva eller en fransk madimoselle som krever at menn betaler absolutt alt og vil bli oppvartet og dyrket som om de var av dyreste porselen. Tull og tøys at de fleste norske jenter er "fine" på det og ønsker å bli oppvartet hele tiden. Men mange unge i dag, både jenter og gutter, kan være ganske bortskjemte og vente at mamma og pappa skal kjøre hit og dit, lage all maten og fikse alt. Mange arbeidsgivere forteller at dagens unge kommer på sin første jobb og regner med å få spesielbehandling. Det er nok ingen forskjell på kjønnene der.... 1
Nettinettet Skrevet 17. april 2015 #102 Skrevet 17. april 2015 Jeg synes det er trist å lese denne tråden jeg. Det virker som om de fleste tar utgangspunkt i at den andre er ute etter å lure dem. At det å behandle noen bra er noe man gjør med baktanker. Er det fordi dere selv ikke gjør noe fint for andre uten at det er for å få noe igjen? Altså dere er snille mot andre for at de skal synes dere er snille eller sette pris på dere eller ville ha dere? For da har dere feil utangspunkt og blir bare skuffa over den eventuelt dårlige responsen. Når dere begynner å gjøre ting for å glede og ikke ha behov for noe igjen vil det gjøre noe med dere, jeg lover.. Det er en herlig følelse å bare være grei fordi det er hyggelig, ikke av noen annen grunn i det hele tatt..
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #103 Skrevet 17. april 2015 Dette såkalte prinsessesyndromet er det spesielt for norske jenter eller....? Anonymous poster hash: 874fe...8ce Og brasilianske. Men de er jo viden kjent for å være golddigger da!Anonymous poster hash: 43b4e...e22
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #104 Skrevet 17. april 2015 Da har du ikke opplevd en brasilians diva eller en fransk madimoselle som krever at menn betaler absolutt alt og vil bli oppvartet og dyrket som om de var av dyreste porselen. Tull og tøys at de fleste norske jenter er "fine" på det og ønsker å bli oppvartet hele tiden. Men mange unge i dag, både jenter og gutter, kan være ganske bortskjemte og vente at mamma og pappa skal kjøre hit og dit, lage all maten og fikse alt. Mange arbeidsgivere forteller at dagens unge kommer på sin første jobb og regner med å få spesielbehandling. Det er nok ingen forskjell på kjønnene der.... Du har helt rett ang brasilianere. Anonymous poster hash: 43b4e...e22
sjonkelrolf Skrevet 17. april 2015 #105 Skrevet 17. april 2015 Morsomt. Jeg får selvfølelse når jeg setter menn som deg på plass. Det skjer heldigvis ganske ofte Anonymous poster hash: 6e665...ff3 Hvis du tilhører den kategorien jeg sikter til er det ikke menn som meg du "setter på plass". Uansett oppsøker ikke jeg kvinnfolk med prinsessefakter, de er ikke interessante for min del.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #106 Skrevet 17. april 2015 Å være snill og ¨være gentleman er jo ikke en å samme ting. Når man er gentleman kurtiserer man en kvinne før man får henne til sengs. Man spanderer på henne, holder døren for henne og viser henne at man vil ta vare på henne og behandle henne bra. Her i landet trenger man ikke det for man får jo dama på første date uansett.. Og så finner man kankje ut at man ikke passet sammen og da er han plutselig en drittsekk! Damer må endre væremåten sin for å få det de vil ha, og menn må få litt mer baller og si til dramadamene akkurat hvor landet ligger.. Eh, jeg er jente og foretrekker virkelig ikke en "gentleman" slik du beskriver det her. Vil bli behandlet som er likeverdig menneske og ikke som et objekt som må smisker med. For meg fremstår det der falskt.Anonymous poster hash: 0e33e...2cd 2
Nettinettet Skrevet 17. april 2015 #107 Skrevet 17. april 2015 Eh, jeg er jente og foretrekker virkelig ikke en "gentleman" slik du beskriver det her. Vil bli behandlet som er likeverdig menneske og ikke som et objekt som må smisker med. For meg fremstår det der falskt.Anonymous poster hash: 0e33e...2cd Lurer på om du hadde vært enig hvis du møtte den kjekkasen som gjorde disse tingene.. Men jeg kan ta feil, det er ikke for alle, men jeg har sett hvordan mange "isdronninger" smelter når menn kurtiserer på rett måte. Jeg tror at innerst inne så ønsker alle kvinner å få litt ekstra service av en mann som er trygg på seg selv og ikke smiskete..
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #108 Skrevet 17. april 2015 Lurer på om du hadde vært enig hvis du møtte den kjekkasen som gjorde disse tingene.. Men jeg kan ta feil, det er ikke for alle, men jeg har sett hvordan mange "isdronninger" smelter når menn kurtiserer på rett måte. Jeg tror at innerst inne så ønsker alle kvinner å få litt ekstra service av en mann som er trygg på seg selv og ikke smiskete.. Det å være gentle man er det samme som å være "smiskete" i jenters øyne. Dette er tull og vi trenger det ikke i 2015..Anonymous poster hash: 5377e...3b7 1
Nettinettet Skrevet 17. april 2015 #109 Skrevet 17. april 2015 (endret) Det å være gentle man er det samme som å være "smiskete" i jenters øyne. Dette er tull og vi trenger det ikke i 2015..Anonymous poster hash: 5377e...3b7 Når en jente har opplevd en getleman blir hun en kvinne Guttunger smisker, ekte mannfolk respekterer og skaper fyrverkeri! Seriøst... prinsesser, prinser, gentelman og espen askeladd.. Bare velg noen som behandler en bra og si hade bra til resten.. så enkelt er det.. Eller tydeligvis ikke........ Endret 17. april 2015 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #110 Skrevet 18. april 2015 Lurer på om du hadde vært enig hvis du møtte den kjekkasen som gjorde disse tingene.. Men jeg kan ta feil, det er ikke for alle, men jeg har sett hvordan mange "isdronninger" smelter når menn kurtiserer på rett måte. Jeg tror at innerst inne så ønsker alle kvinner å få litt ekstra service av en mann som er trygg på seg selv og ikke smiskete.. En som oppriktig bryr seg om meg og gleder meg med ting han vet jeg setter pris på, ja takk selvfølgelig. Men påtatt service som å trekke ut stolen og behandle meg som en eller annen opphøyd dronning bare fordi jeg er kvinne, nei takk. Anonymous poster hash: 0e33e...2cd 1
Nettinettet Skrevet 18. april 2015 #111 Skrevet 18. april 2015 En som oppriktig bryr seg om meg og gleder meg med ting han vet jeg setter pris på, ja takk selvfølgelig. Men påtatt service som å trekke ut stolen og behandle meg som en eller annen opphøyd dronning bare fordi jeg er kvinne, nei takk.Anonymous poster hash: 0e33e...2cd Ikke bare fordi du er kvinne men som en måte å vise at han respekterer deg og setter pris på deg og vil behandle deg bra. Og ja, det går faktisk ann å si nei takk, hvis det ikke er noe for deg. Da forteller du han bare at du setter utrolig stor pris på helheten som han er, men at du ikke helt takler at han holder oppe døren for deg eller vil betale for deg. Du skal jo finne den mannen som du føler deg komfertabel med, og det er garantert andre jenter som vil bli behandlet sånn selv om du ikke vil det.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #112 Skrevet 18. april 2015 Ikke bare fordi du er kvinne men som en måte å vise at han respekterer deg og setter pris på deg og vil behandle deg bra. Og ja, det går faktisk ann å si nei takk, hvis det ikke er noe for deg. Da forteller du han bare at du setter utrolig stor pris på helheten som han er, men at du ikke helt takler at han holder oppe døren for deg eller vil betale for deg. Du skal jo finne den mannen som du føler deg komfertabel med, og det er garantert andre jenter som vil bli behandlet sånn selv om du ikke vil det. Ja nettopp, og menn som tror at de må holde på slik for å "tekkes" damer er ikke noe for meg 😄Anonymous poster hash: 0e33e...2cd 1
Nettinettet Skrevet 18. april 2015 #113 Skrevet 18. april 2015 Ja nettopp, og menn som tror at de må holde på slik for å "tekkes" damer er ikke noe for meg Anonymous poster hash: 0e33e...2cd Menn som tror de må holde på slik for å få damer er ikke gentlemen.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #114 Skrevet 18. april 2015 Man kan ofte takke mor for at vi har disse "prinsessene"Anonymous poster hash: 43b4e...e22
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #115 Skrevet 18. april 2015 Sitter bare her og lurer på en ting: Hvorfor skal norske kvinner på liv og død prøve å finne negative ting om utenlandske damer? Først var det fattige thaidamer som egentlig er bossy, så var det østeuropeiske damer som er døden. Nå er det noe galt med brasilianske damer... Altså, hva er greia? Er dere så bitre over at norske menn går utenlands at dere på liv og død prøver å sverte andre damer? Greia er at utenlandske damer også kommer med en pris. Alle damer gjør det. Prisen norske menn betaler for å ha en utenlandsk dame er lavere enn å ha noe med norske damer å gjøre. Så der har dere svaret. Det er mindre hodebry, men ikke helt uten hodebry selvsagt. Anonymous poster hash: 8ce80...161
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #116 Skrevet 18. april 2015 Sitter bare her og lurer på en ting: Hvorfor skal norske kvinner på liv og død prøve å finne negative ting om utenlandske damer? Først var det fattige thaidamer som egentlig er bossy, så var det østeuropeiske damer som er døden. Nå er det noe galt med brasilianske damer... Altså, hva er greia? Er dere så bitre over at norske menn går utenlands at dere på liv og død prøver å sverte andre damer? Greia er at utenlandske damer også kommer med en pris. Alle damer gjør det. Prisen norske menn betaler for å ha en utenlandsk dame er lavere enn å ha noe med norske damer å gjøre. Så der har dere svaret. Det er mindre hodebry, men ikke helt uten hodebry selvsagt.Anonymous poster hash: 8ce80...161 Hun som nevnte brasilianere har helt rett! De er fæle primadonnaer.Anonymous poster hash: 43b4e...e22
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #117 Skrevet 18. april 2015 Hun som nevnte brasilianere har helt rett! De er fæle primadonnaer.Anonymous poster hash: 43b4e...e22 Men alikevel foretrekker endel norske menn de ovenfor dere. Er det en tankevekker kanskje? Anonymous poster hash: 8ce80...161
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #118 Skrevet 18. april 2015 Men alikevel foretrekker endel norske menn de ovenfor dere. Er det en tankevekker kanskje?Anonymous poster hash: 8ce80...161 Selvfølgelig fortrekker vi utenlandske damer, de norske er jo helt på tryne. De er noen selvforherigende fjols som bare furter, kjefter, klager og griner. 50% har selvdiagnosert angst og ingen forstår dem. Men merkelig nok så er jo damene på kg heeeelt perfekte. Alle er snille, alle gjør alt for alle og ingen forventer noe som helst. Haha. Norske damer lider generelt av Prinsessesyndromet! Anonymous poster hash: 43b4e...e22
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #119 Skrevet 18. april 2015 Ikke bare fordi du er kvinne men som en måte å vise at han respekterer deg og setter pris på deg og vil behandle deg bra. Og ja, det går faktisk ann å si nei takk, hvis det ikke er noe for deg. Da forteller du han bare at du setter utrolig stor pris på helheten som han er, men at du ikke helt takler at han holder oppe døren for deg eller vil betale for deg. Du skal jo finne den mannen som du føler deg komfertabel med, og det er garantert andre jenter som vil bli behandlet sånn selv om du ikke vil det. Gjør du det samme for menn?? Bare lurer, fordi du virker litt vel bortskjemt som forventer royal treatment..Anonymous poster hash: 5377e...3b7
Gjest Whatevz Skrevet 18. april 2015 #120 Skrevet 18. april 2015 Oi her var det mange bitre sjeler :O 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå