AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #41 Skrevet 17. april 2015 Det er nesten umulig å finne kjærlighet i utlandet da balansen mellom nordmenn og utlendinger aldri vil være riktig på grunn av økonomiske forskjeller og kulturelle barrierer. Kvinnene er ute etter pengene deres. Anonymous poster hash: 208a7...8fd Det er de her også! Men hva med damer som finner seg utelandsk mann da?Anonymous poster hash: 43b4e...e22
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #42 Skrevet 17. april 2015 Og da erklærer jeg denne tråden for død Ehh... Det har du ingen rett til, for det er min tråd! Anonymous poster hash: 208a7...8fd 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #43 Skrevet 17. april 2015 Det er de her også! Men hva med damer som finner seg utelandsk mann da?Anonymous poster hash: 43b4e...e22 De mennene er ofte griser som liker blonde, naive nordmenn. Anonymous poster hash: 208a7...8fd
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #44 Skrevet 17. april 2015 Norge er det 45. rikeste landet i verden. Pr. innbyger er det på sjetteplass, men det er fordi det nesten ikke bor folk her. Anonymous poster hash: d0df1...bbb Dette stemmer vel ikke? Kan du komme med kilder/dokumentasjon? Anonymous poster hash: 874fe...8ce
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #45 Skrevet 17. april 2015 Ehh... Det har du ingen rett til, for det er min tråd!Anonymous poster hash: 208a7...8fd Jeg lider av et kongesyndrom og konge står over prinsesse! Kom deg ned på landjorda, for du står med begge beina solid plassert I løse lufta!Anonymous poster hash: 43b4e...e22 1
Gjest Minesveiper Skrevet 17. april 2015 #46 Skrevet 17. april 2015 (endret) Til dette med manglende gentlemen oppførsel: Tror problemet med å være gentlemen er at man fort kan fremstå som en mann uten ryggrad som gjør alt for damen. Det er ikke normalt å gjøre gentlemens gester for damer man ikke kjenner i dagens samfunn. Dersom jeg er på 2-3 daten kan jeg godt være gentlemen Det er bare koselig, men ikke på byn og arenaer hvor jeg først kommer i kontakt med damer. Jeg assosierer det å være super gentleman med damer jeg ikke kjenner med å være for snill. Det er dessuten ikke det at du er gentleman som gjør at damen vil ha deg in the first place. Når damen først liker deg og vil ha deg så er det å være gentleman en god ting Endret 17. april 2015 av Minesveiper
Gjest Minesveiper Skrevet 17. april 2015 #47 Skrevet 17. april 2015 Hvor er Cuckold når temaet hans er oppe? Det er ingen som har kommet med en riktig beskrivelse av prinsessesyndromet.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #48 Skrevet 17. april 2015 Dette stemmer vel ikke? Kan du komme med kilder/dokumentasjon? Anonymous poster hash: 874fe...8ce Liste over 100 rikeste land: http://www.aneki.com/countries2.php?t=Richest_Countries_in_the_World&table=fb126&places==*&order=desc&orderby=fb126.value&decimals=--&dependency=independent&number=100&cntdn=asc&r=&c=&measures=Country--GDP&units=--$&file=richest&map=on Liste over rikeste land pr. innbyger: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_%28PPP%29_per_capita Anonymous poster hash: d0df1...bbb 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #49 Skrevet 17. april 2015 Jeg sier meg 100% enig i de mennene som nekter å være gentelmann! Damer utnytter sånne menn, siden da kan de få det som de vil. De gir han sex hvis han er snill, gir henne blomster/gaver osv osv. Jeg har sluttet helt å være snill gentelmann, fordi kvinner behandler sånne med lite respekt. Man får ikke noe tilbake ved å være det, bortsett fra kanskje sex 1 gang mere i uka, fordi vi har vært så snill og flink. Jeg har rett og slett ikke behov for å ha ei prinsesse som jeg skal gjøre ALT for, sånn at hun skal føle seg verdsatt. Derimot får jeg kvinner ved å behandle de som hvilken som helst mann og nå kvinne. Kvinner trenger ikke forskjellsbehandling fordi de er kvinner. Sluttet å smiske med damer og spandere drinker osv, og da får jeg bare luket bort golddiggers og "prinsessejenter".Anonymous poster hash: 5377e...3b7 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #50 Skrevet 17. april 2015 Bedre utvalg av kvinnfolk Kvantitet og kvalitet. Det er feil. Det eneste de får er jenter som utnytter de fordi de ikke har nok ryggrad. De blir manipulert og utnyttet av slue jenter som bruker fitta som belønning hvis de har vært flink gutt. Det å smiske til seg kjæreste, og være gentelmann, vil si at dama tror hun kan gjøre som hun vil og utnytte mannen. Anonymous poster hash: 5377e...3b7 1
Tabris Skrevet 17. april 2015 #51 Skrevet 17. april 2015 Hvorfor i alle dager skal kvinner behandles som prinsesser? 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #52 Skrevet 17. april 2015 Hvorfor i alle dager skal kvinner behandles som prinsesser? Det er det vi.prøver å finne ut her. Men de fleste prinsessene her på kg uteblir fra tråden. Lurer også på hvorfor det!Anonymous poster hash: 43b4e...e22 1
Nettinettet Skrevet 17. april 2015 #53 Skrevet 17. april 2015 Og hvis du sier ja til drinken? Da er du stuck med en du kanskje ikke vil snakke med og som mener han har rett på sex etterpå. Det finnes også hundrevis av grunner til å si nei, og hvorfor kjøper en mann en drink? Jo,for å få noe tilbake,ihvertfall i 99% av tilfellene. I ditt hodet er det sånn, og det er jo dumt for deg. Andre har en litt annen holdning og får også litt andre resultater og fantastiske bekjentskaper av å takke ja og bare la ting skje!
Nettinettet Skrevet 17. april 2015 #54 Skrevet 17. april 2015 Det er feil. Det eneste de får er jenter som utnytter de fordi de ikke har nok ryggrad. De blir manipulert og utnyttet av slue jenter som bruker fitta som belønning hvis de har vært flink gutt. Det å smiske til seg kjæreste, og være gentelmann, vil si at dama tror hun kan gjøre som hun vil og utnytte mannen.Anonymous poster hash: 5377e...3b7 Ingen ekte gentleman forventer noe igjen for handlingene sine, på samme måte som bra damer ikke forventer noe igjen for sine. Man gjør ting for å være snill.. har dere ikke opplevd at mennesker gjør noe uten å forvente noe igjen?? Trist! 2
Nettinettet Skrevet 17. april 2015 #55 Skrevet 17. april 2015 Jeg sier meg 100% enig i de mennene som nekter å være gentelmann! Damer utnytter sånne menn, siden da kan de få det som de vil. De gir han sex hvis han er snill, gir henne blomster/gaver osv osv. Jeg har sluttet helt å være snill gentelmann, fordi kvinner behandler sånne med lite respekt. Man får ikke noe tilbake ved å være det, bortsett fra kanskje sex 1 gang mere i uka, fordi vi har vært så snill og flink. Jeg har rett og slett ikke behov for å ha ei prinsesse som jeg skal gjøre ALT for, sånn at hun skal føle seg verdsatt. Derimot får jeg kvinner ved å behandle de som hvilken som helst mann og nå kvinne. Kvinner trenger ikke forskjellsbehandling fordi de er kvinner. Sluttet å smiske med damer og spandere drinker osv, og da får jeg bare luket bort golddiggers og "prinsessejenter". Anonymous poster hash: 5377e...3b7 Du har sluttet å være guttunge og smiske for å få ting. Gratulerer. Det du var før var ingen gentleman men en guttunge som smiska for å få seg noe. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #56 Skrevet 17. april 2015 Ingen ekte gentleman forventer noe igjen for handlingene sine, på samme måte som bra damer ikke forventer noe igjen for sine. Man gjør ting for å være snill.. har dere ikke opplevd at mennesker gjør noe uten å forvente noe igjen?? Trist! Nå er det svært sjelden at damer gjør noe for menn de ikke kjenner da. Anonymous poster hash: d0df1...bbb
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #57 Skrevet 17. april 2015 Ingen ekte gentleman forventer noe igjen for handlingene sine, på samme måte som bra damer ikke forventer noe igjen for sine. Man gjør ting for å være snill.. har dere ikke opplevd at mennesker gjør noe uten å forvente noe igjen?? Trist! Nei vi lever i et overfladisk samfunn. Gir du meg noe, forventer jeg å få noe tilbake og motsatt. Det er mine erfaringer. Ingen damer har gitt meg en drink på byen for å være snill. Da har de vært ute etter pikk.Anonymous poster hash: 5377e...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #58 Skrevet 17. april 2015 Du har sluttet å være guttunge og smiske for å få ting. Gratulerer. Det du var før var ingen gentleman men en guttunge som smiska for å få seg noe. Nei har aldri vært min intensjon å smiske å for å få meg noe. Men har derimot opplevd å blitt tatt mindre seriøst fordi jeg er en snill mann, som er veldig generøs og behandler henne bra. Da har de følt at de kan behandle meg som de vil, fordi de tror de har meg i sin hule hånd. Alt dette sluttet den dagen jeg kastet gentelmannen ut av livet mitt. Da blir jeg sett på som en mann med bein i nesa, som får respekt fra kvinner.Anonymous poster hash: 5377e...3b7
Nettinettet Skrevet 17. april 2015 #59 Skrevet 17. april 2015 Nei vi lever i et overfladisk samfunn. Gir du meg noe, forventer jeg å få noe tilbake og motsatt. Det er mine erfaringer. Ingen damer har gitt meg en drink på byen for å være snill. Da har de vært ute etter pikk.Anonymous poster hash: 5377e...3b7 Og det må du få lov til, men jeg tenker ikke sånn og opplever ofte at folk er snille mot meg for å være snille, eller bare for å vise at de setter pris på meg. Det er hyggelig. Når jeg er på byen er jeg på byen for å kose meg med vennene mine ikke for å sjekke mannfolk, men det hender jeg møter noen i baren når jeg skal bestille noe til meg og vennene mine. Da vil de ofte spandere og jeg kan fint si ja til det, men da må han love å bli med bort å hilse på "gjengen" også. Så gjør han det da, og så er et bekjentskap i gang!
Nettinettet Skrevet 17. april 2015 #60 Skrevet 17. april 2015 Nei har aldri vært min intensjon å smiske å for å få meg noe. Men har derimot opplevd å blitt tatt mindre seriøst fordi jeg er en snill mann, som er veldig generøs og behandler henne bra. Da har de følt at de kan behandle meg som de vil, fordi de tror de har meg i sin hule hånd. Alt dette sluttet den dagen jeg kastet gentelmannen ut av livet mitt. Da blir jeg sett på som en mann med bein i nesa, som får respekt fra kvinner. Anonymous poster hash: 5377e...3b7 Tror nok ikke det var gentleman faktene som gjorde at du ikke fikk respekt, det var vel heller den totale væremåten din som gjorde det. Men det er jo bra for deg hvis din assosiasjon med Gentleman var en valpeunge og at du nå ved å dytte valpeungen vekk har blitt den mannen damene vil ha, men at det var gentleman taktene som gjorde det, nei det var det ikke.. Gentlemen lar seg ikke pelle på nesa eller lar seg bli dårlig behandlet, selv om de er snille. Det er forskjellen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå