Gå til innhold

Hva er "prinsessesyndromet"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det svært sjelden at damer gjør noe for menn de ikke kjenner da.

Anonymous poster hash: d0df1...bbb

Hvorfor skal de ikke kjenne han? Det kan jo fint være en person de dater. Tror de at de forventer noen igjen for middagen de lagde eller konsertbillettene de fikset? Så hvorfor skal vi forvente at når menn kommer med blomster så har de gjort noe galt eller vil ha sex?

Jeg tror mange her inne absolutt bør gjøre seg nye erfaringer og treffe andre typer mennesker enn de har, og så må de begynne å oppføre seg ut i fra det som gagner dem,ikke det de tror andre trenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I ditt hodet er det sånn, og det er jo dumt for deg.

Andre har en litt annen holdning og får også litt andre resultater og fantastiske bekjentskaper av å takke ja og bare la ting skje!

I mitt hode? Jaja, hehe...da har du nok ikke vært på byen ofte nok. Er det i mitt hode at man blir kalt luremus også? Eller at menn holder deg fast? Foregår det kun i mitt hode når jeg blir fortalt at jeg "tror jeg er noe"når jeg høflig avviser?

Det er ikke enten eller her, det er ikke sånn at alle menn reagerer enten sånn eller sånn, og har man interesse og synes mannen er kjekk kan man la seg bli spandert på, forhåpentligvis uten å selv føle at man skylder han noe, men man må også kunne avvise uten skittkasting eller at folk som deg mener man har en dårlig holdning og går glipp av mye.

• Liker 2
Skrevet

Hvor er Cuckold når temaet hans er oppe? Det er ingen som har kommet med en riktig beskrivelse av prinsessesyndromet.

Menn har jo dette syndromet i stor grad selv. Det er snakk om menn som ser ut som slobber og som forventer fitnessbabes rett i fanget. Syndromet forekommer nok høyest blandt kvinner i ung alder som er veldig pene, men de forekommer i like høy grad hos menn i alle aldre.

Jeg kjenner til menn som oppriktig mener at kvinner ikke skal bry seg om utseende på mannen så lenge han er "god og snill"men mener det er viktig at kvinner holder seg slank og fin for han.

• Liker 2
Skrevet

Nei har aldri vært min intensjon å smiske å for å få meg noe. Men har derimot opplevd å blitt tatt mindre seriøst fordi jeg er en snill mann, som er veldig generøs og behandler henne bra. Da har de følt at de kan behandle meg som de vil, fordi de tror de har meg i sin hule hånd. Alt dette sluttet den dagen jeg kastet gentelmannen ut av livet mitt. Da blir jeg sett på som en mann med bein i nesa, som får respekt fra kvinner.;)Anonymous poster hash: 5377e...3b7

Ja men det å drive å kurtisere og kjøpe ting og være en tass er jo å smiske deg til noe. I ditt hode har du bare "vært snill gutt", men egentlig har du seilt på en falsk agenda der du ønsker noe i gjengjeld. Du var snill FORDI du skulle ha noe igjen(sex,forhold etc) og du kurtiserte og oppvartet uten grunn.

Du valgte å sette damer på en pidestall istedenfor å se på dem som likeverdige mennesker. Når man behandler damer som likeverdige så fatter vi interesse, ikke når du er en tass som løper etter oss. Damer som liker sånt er ikke bra damer og som liker å utnytte menn, men vi andre vil ha en som er seg selv(hvor enn klisje det høres ut).

Det er bra å gi gaver,kurtisere og alt det der, men ikke før ETTER man er blitt eventuelt i et forhold. Hvorfor skal du kjøpe ting til damer for å møte dem? Det er jo en dårlig holdning fra deg som tenker at du skal kjøpe for å få noe, gi en ting for menneskelig intimitet.

En gentleman kan man være uten at det trenger å bety noe. Skal du smelle døra i gamle mennesker ansikt feks for å vise at du ikke er en gentleman? For en gentleman er en gentleman mot alle, ikke bare mot damer,da er du bare en som leker snill for noe i gjengjeld.

Og det er bra å være gentleman i et forhold,såfrem hun oppfører seg bra mot deg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja men det å drive å kurtisere og kjøpe ting og være en tass er jo å smiske deg til noe. I ditt hode har du bare "vært snill gutt", men egentlig har du seilt på en falsk agenda der du ønsker noe i gjengjeld. Du var snill FORDI du skulle ha noe igjen(sex,forhold etc) og du kurtiserte og oppvartet uten grunn.

Du valgte å sette damer på en pidestall istedenfor å se på dem som likeverdige mennesker. Når man behandler damer som likeverdige så fatter vi interesse, ikke når du er en tass som løper etter oss. Damer som liker sånt er ikke bra damer og som liker å utnytte menn, men vi andre vil ha en som er seg selv(hvor enn klisje det høres ut).

Det er bra å gi gaver,kurtisere og alt det der, men ikke før ETTER man er blitt eventuelt i et forhold. Hvorfor skal du kjøpe ting til damer for å møte dem? Det er jo en dårlig holdning fra deg som tenker at du skal kjøpe for å få noe, gi en ting for menneskelig intimitet.

En gentleman kan man være uten at det trenger å bety noe. Skal du smelle døra i gamle mennesker ansikt feks for å vise at du ikke er en gentleman? For en gentleman er en gentleman mot alle, ikke bare mot damer,da er du bare en som leker snill for noe i gjengjeld.

Og det er bra å være gentleman i et forhold,såfrem hun oppfører seg bra mot deg.

IDIOT, dette var damer jeg var i forhold med. VENNLIGST slutt å gjøre antagelser!! Er hyggelig med folk jeg ikke kjenner eller eldre folk, men folk jeg er i forhold med er jeg helt normal med nå. Har lært at hvis jeg er for gentleman i forholdet så respekterer hun meg ikke like mye. Da får de overtaket med en gang. Hvorfor skal jeg endre på det nå, når det endelig fungerer? Har aldri fungert bedre enn nå, når jeg sluttet å kjøpe blomster hver fredag og spandere middag på en fredagskveld eller lørdag. Fra nå av er det 50/50 på alt. Gir du damer lillefingeren tar de hele hånda..

Anonymous poster hash: 5377e...3b7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

IDIOT, dette var damer jeg var i forhold med. VENNLIGST slutt å gjøre antagelser!! Er hyggelig med folk jeg ikke kjenner eller eldre folk, men folk jeg er i forhold med er jeg helt normal med nå. Har lært at hvis jeg er for gentleman i forholdet så respekterer hun meg ikke like mye. Da får de overtaket med en gang. Hvorfor skal jeg endre på det nå, når det endelig fungerer? Har aldri fungert bedre enn nå, når jeg sluttet å kjøpe blomster hver fredag og spandere middag på en fredagskveld eller lørdag. Fra nå av er det 50/50 på alt. Gir du damer lillefingeren tar de hele hånda..

Din siste setning er helt korrekt.

Med noe få unntak selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 43b4e...e22

AnonymBruker
Skrevet

Les dette damer. Dette er grunnen til at menn ikke gidder være gentlemen.

Jeg leste også en annen tråd hvor en dame klaget over at hun savnet en "ekte gentleman". Altså en som kunne redde henne fra hennes økonomiske rot og gjøre hverdagen hennes lettere. Tror det er mange damer som ønsker seg en slik "gentleman", haha. Det er bare få-få-få mentalitet. Meg me gmeg megm eg meg meg

Anonymous poster hash: 8ce80...161

AnonymBruker
Skrevet

Du har suksess med jenter men har du suksess på kjærlighetsfronten? Hvis du har det i deg å være litt gentleman ville det da ikke vært best for deg å funnet en jente som faktisk setter pris på det? For de finnes de og de er bare ikke av de som ligger med deg på første kvelden.

Jeg er overhodet ikke gentleman mot damer jeg møter, men blir jeg sammen med en dame, så er jeg ikke like totalitær i tankemåten. Tro det eller ei, litt kliss og gentlemanstakter MÅ til i et forhold. Se på det som vedlikeholdsarbeid. Men det blir ikke mye akkurat.

For gir man inntrykk av at man er gentleman for tidlig, så gir det henne ett inntrykk av at du er der kun for å tilfredstille henne. Dermed vil hun forlange mer og mer av deg, og tilslutt se på deg som en mindrverdig person, og ikke en likeverdig person. Det blir like naturlig for henne å kreve små gester, som etterhvert å kreve ting som penger og andre tjenester. Man blir slaven.

Derfor er det lettere å bare skippe alt, og heller gi henne når hun har gjort seg fortjent til litt luksusbehandling. Damer må gjøre seg fortjente til å bli kurtisert, ikke bare forlange det.

AnonymBruker
Skrevet

Les dette damer. Dette er grunnen til at menn ikke gidder være gentlemen.

Jeg leste også en annen tråd hvor en dame klaget over at hun savnet en "ekte gentleman". Altså en som kunne redde henne fra hennes økonomiske rot og gjøre hverdagen hennes lettere. Tror det er mange damer som ønsker seg en slik "gentleman", haha. Det er bare få-få-få mentalitet. Meg me gmeg megm eg meg meg

Ja og nå skjønner vi jo hvorfor de vil ha det. Menn som er litt oppegående har avslørt de slue metodene damer bruker. Så alle menn, slutt å behandle damene deres som prinsesser. Det kommer til å svi en vakker dag. Sett deg i respekt, men være likeverdige. Fordel utgiftene 50/50, og slutt å være for snill. Du vil isåfall angre bittert den dagen hun har mistet respekten for deg. Snille menn er ikke bra for kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Vel vi har da ei prinsesse her I landet da, og hun var/ er som damer flest. Party party party, dop og alkohol, utro og alenemor.

Stakkars HMHM

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja og nå skjønner vi jo hvorfor de vil ha det. Menn som er litt oppegående har avslørt de slue metodene damer bruker. Så alle menn, slutt å behandle damene deres som prinsesser. Det kommer til å svi en vakker dag. Sett deg i respekt, men være likeverdige. Fordel utgiftene 50/50, og slutt å være for snill. Du vil isåfall angre bittert den dagen hun har mistet respekten for deg. Snille menn er ikke bra for kvinner.

Jeg har for lengst gjennomskuet deres intensjoner. Jeg vet med 110% sikkerhet hvorfor en dame tar kontakt med meg. Jeg ser igjennom hennes åpenbare metoder for å manipulere meg for å få det hun vil. Det er nesten direkte latterlig, men jeg spiller med.

Men jeg hater ikke damer for det. De er koselige å tilbringe en kveld med, eller ha sex med. Men noe mer seriøst kan jeg ikke ta de. Det er en grunn til at damer er flinke til å manipulere og få det de vil, de har ikke fra naturen side hatt styrke, så de får mental styrke og en kropp til å bruke for å få det de vil ha. Men heldigvis er det begrenset med hvor mange knep de kan bruke, og over tid blir de gjennomskuet.

Skrevet

Selvfølelse. Følelsen av å være gentleman og ikke en drittsekk. Integritet.

Anonymous poster hash: 208a7...8fd

Selvfølelse får jeg hvis jeg virkelig klarer å sette et kvinnfolk med klare prinsessefakter på plass hvis hun er frekk. Selvfølelse får jeg når jeg ikke gir etter for mine prinsipper selv når det er press på meg for at jeg skal gjøre det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har for lengst gjennomskuet deres intensjoner. Jeg vet med 110% sikkerhet hvorfor en dame tar kontakt med meg. Jeg ser igjennom hennes åpenbare metoder for å manipulere meg for å få det hun vil. Det er nesten direkte latterlig, men jeg spiller med.

Men jeg hater ikke damer for det. De er koselige å tilbringe en kveld med, eller ha sex med. Men noe mer seriøst kan jeg ikke ta de. Det er en grunn til at damer er flinke til å manipulere og få det de vil, de har ikke fra naturen side hatt styrke, så de får mental styrke og en kropp til å bruke for å få det de vil ha. Men heldigvis er det begrenset med hvor mange knep de kan bruke, og over tid blir de gjennomskuet.

Hehe ja så rett du sier.:) Damer har alltid vært slue, og kan skjønne det, sånn som du forklarte det over. De bruker alle triksene i boka for å sjarmere menn, og få de rundt lillefingeren. Var og er fortsatt sånn mange damer kommer seg opp og frem. Se på alle disse unge damene som klarer å lure alle rikingene i dette landet, eller i verden forøvrig. De mennene behandler henne som ei prinsesse fordi de tror at dama vil elske de enda mere. Men de vil egentlig bare tømme bankkontoen deres. Så for å finne ordentlige damer må man ikke være generøs/snill. Man må sette seg i respekt fra dag 1 og hele forholdet.:)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe ja så rett du sier. :) Damer har alltid vært slue, og kan skjønne det, sånn som du forklarte det over. De bruker alle triksene i boka for å sjarmere menn, og få de rundt lillefingeren. Var og er fortsatt sånn mange damer kommer seg opp og frem. Se på alle disse unge damene som klarer å lure alle rikingene i dette landet, eller i verden forøvrig. De mennene behandler henne som ei prinsesse fordi de tror at dama vil elske de enda mere. Men de vil egentlig bare tømme bankkontoen deres. Så for å finne ordentlige damer må man ikke være generøs/snill. Man må sette seg i respekt fra dag 1 og hele forholdet. :)

Eller så kan man kjøre et annet alternativ: Leve et fullverdig liv uten en samboer, men ha forskjellige damer å knulle på. Det går også forsåvidt.

Samliv er generelt overvurdert om en får dekket sine sosiale behov andre steder. Om en får hjelp med husarbeid i form av polsk arbeidskraft, så er det også lite man trenger en ekstra boende person i huset for. Om man også har gode kompiser å tilbringe tid med og dele tanker med, så er en samboer ganske overflødig. Om man ikke har behov for armkos og alt det der, så er en samboer overflødig. Om man trenger sex derimot, så er en samboer grei å ha. Men det er jo ingenting en SMS ikke kan fikse, en bootycall altså.

Tid, penger og energi spart.

AnonymBruker
Skrevet

Eller så kan man kjøre et annet alternativ: Leve et fullverdig liv uten en samboer, men ha forskjellige damer å knulle på. Det går også forsåvidt.

Samliv er generelt overvurdert om en får dekket sine sosiale behov andre steder. Om en får hjelp med husarbeid i form av polsk arbeidskraft, så er det også lite man trenger en ekstra boende person i huset for. Om man også har gode kompiser å tilbringe tid med og dele tanker med, så er en samboer ganske overflødig. Om man ikke har behov for armkos og alt det der, så er en samboer overflødig. Om man trenger sex derimot, så er en samboer grei å ha. Men det er jo ingenting en SMS ikke kan fikse, en bootycall altså.

Jeg blir glad det finnes menn som er så reflekterte, og som ikke lar seg pille på nesa. Menn flest har enda ikke knekt koden.;) Men de fleste gjør det en vakker dag får vi håpe.

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Menn har jo dette syndromet i stor grad selv. Det er snakk om menn som ser ut som slobber og som forventer fitnessbabes rett i fanget. Syndromet forekommer nok høyest blandt kvinner i ung alder som er veldig pene, men de forekommer i like høy grad hos menn i alle aldre.

Jeg kjenner til menn som oppriktig mener at kvinner ikke skal bry seg om utseende på mannen så lenge han er "god og snill"men mener det er viktig at kvinner holder seg slank og fin for han.

Du får kalle det prinsesyndromet.

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

For ikke snakke om all frustrasjon som blir spart.

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølelse får jeg hvis jeg virkelig klarer å sette et kvinnfolk med klare prinsessefakter på plass hvis hun er frekk. Selvfølelse får jeg når jeg ikke gir etter for mine prinsipper selv når det er press på meg for at jeg skal gjøre det.

Morsomt. Jeg får selvfølelse når jeg setter menn som deg på plass. Det skjer heldigvis ganske ofte :)

Anonymous poster hash: 6e665...ff3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt. Jeg får selvfølelse når jeg setter menn som deg på plass. Det skjer heldigvis ganske ofte :)

Og jeg får enda bedre selvfølelse når jeg holder meg unna kvinner som deg iløpet av kvelden. Det siste jeg vil ha er en slitsom bedreviter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg får enda bedre selvfølelse når jeg holder meg unna kvinner som deg iløpet av kvelden. Det siste jeg vil ha er en slitsom bedreviter. Anonymous poster hash: 8ce80...161

Det skjønner jeg. Er du en bedreviter er det kjipt å bli satt på plass av en som vet enda bedre :)

Men det er fascinerende hvor mange menn som liker å bli satt på plass. Har hørt kommentaren "jeg liker at du setter meg på plass" utrolig mange ganger.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...