Gå til innhold

Hva er "prinsessesyndromet"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det skjønner jeg. Er du en bedreviter er det kjipt å bli satt på plass av en som vet enda bedre :)

Men det er fascinerende hvor mange menn som liker å bli satt på plass. Har hørt kommentaren "jeg liker at du setter meg på plass" utrolig mange ganger.

Anonymous poster hash: 6e665...ff3

Har aldri hørt en mann si dette. Og det har nok ikke du heller..

Anonymous poster hash: d0df1...bbb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skjønner jeg. Er du en bedreviter er det kjipt å bli satt på plass av en som vet enda bedre :)

Men det er fascinerende hvor mange menn som liker å bli satt på plass. Har hørt kommentaren "jeg liker at du setter meg på plass" utrolig mange ganger.

Det høres ut som du jobber som støttekontakt.

Jeg tviler sterkt på at du setter på plass menn, du har kanskje en oppfatning av det, men du er nok bare en bitch.

Ingen liker en bitch.

Det er derfor du kun får ons og korte forhold!

Anonymous poster hash: 43b4e...e22

• Liker 2
Gjest Castielz
Skrevet

Det er nesten umulig å finne kjærlighet i utlandet da balansen mellom nordmenn og utlendinger aldri vil være riktig på grunn av økonomiske forskjeller og kulturelle barrierer. Kvinnene er ute etter pengene deres. Anonymous poster hash: 208a7...8fd

Om du stikke til u-land ja, var ikke det jeg siktet til.

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du jobber som støttekontakt.

Jeg tviler sterkt på at du setter på plass menn, du har kanskje en oppfatning av det, men du er nok bare en bitch.

Ingen liker en bitch.

Det er derfor du kun får ons og korte forhold!Anonymous poster hash: 43b4e...e22

Skal gifte meg i sommer :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skal gifte meg i sommer :)

Hahaha! Sikkert!

Gjesp

• Liker 2
Skrevet

Det er feil. ;) Det eneste de får er jenter som utnytter de fordi de ikke har nok ryggrad. De blir manipulert og utnyttet av slue jenter som bruker fitta som belønning hvis de har vært flink gutt. Det å smiske til seg kjæreste, og være gentelmann, vil si at dama tror hun kan gjøre som hun vil og utnytte mannen.

Anonymous poster hash: 5377e...3b7

Uff da, jeg tror du har et veldig forvridd syn på både menn og kvinner hvis du tenker slik. Har selv vært så heldig å kjenne noen (få) ekte gentlemen, og de kan plukke epler fra øverste grein.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha! Sikkert!

GjespAnonymous poster hash: 43b4e...e22

Ok, tøffen :)

• Liker 1
Skrevet

IDIOT, dette var damer jeg var i forhold med. VENNLIGST slutt å gjøre antagelser!! Er hyggelig med folk jeg ikke kjenner eller eldre folk, men folk jeg er i forhold med er jeg helt normal med nå. Har lært at hvis jeg er for gentleman i forholdet så respekterer hun meg ikke like mye. Da får de overtaket med en gang. Hvorfor skal jeg endre på det nå, når det endelig fungerer? Har aldri fungert bedre enn nå, når jeg sluttet å kjøpe blomster hver fredag og spandere middag på en fredagskveld eller lørdag. Fra nå av er det 50/50 på alt. Gir du damer lillefingeren tar de hele hånda..Anonymous poster hash: 5377e...3b7

Den eneste idioten her er du. Seriøst,du kjøpte blomster hver fredag? Hvorfor?antageligvis ikke romantiske interesser,men for å få noe gjengjeld. "Se så snill jeg er"liksom.

• Liker 2
Skrevet

Din siste setning er helt korrekt.

Med noe få unntak selvfølgelig.Anonymous poster hash: 43b4e...e22

Mange unntak, det er bare det at dere leter feil og tar feil damer. Det er det samme som damer mener alle menn er utro svin, det gjelder vel ikke flertallet eller hva? Mener du de fleste jenter tar "alt"så kan jeg og si at de fleste menn slår.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er overhodet ikke gentleman mot damer jeg møter, men blir jeg sammen med en dame, så er jeg ikke like totalitær i tankemåten. Tro det eller ei, litt kliss og gentlemanstakter MÅ til i et forhold. Se på det som vedlikeholdsarbeid. Men det blir ikke mye akkurat.For gir man inntrykk av at man er gentleman for tidlig, så gir det henne ett inntrykk av at du er der kun for å tilfredstille henne. Dermed vil hun forlange mer og mer av deg, og tilslutt se på deg som en mindrverdig person, og ikke en likeverdig person. Det blir like naturlig for henne å kreve små gester, som etterhvert å kreve ting som penger og andre tjenester. Man blir slaven.Derfor er det lettere å bare skippe alt, og heller gi henne når hun har gjort seg fortjent til litt luksusbehandling. Damer må gjøre seg fortjente til å bli kurtisert, ikke bare forlange det. Anonymous poster hash: 8ce80...161

Ja,er det noen som har sagt noe annet? Man skal jo ikke bare gi og gi da,det er usjarmerende. Om jeg kommer inn i et forhold så vil jeg behandle han bra og gi omsorg, og da FORLANGER jeg det samme tilbake. Jeg gidder ikke å gi og gi av meg selv og få dritt tilbake.

Skrevet

Dere har misforstått ! "Prinsessesyndromet" er å snakke med sin avdøde olderfar mens man mediterer på et jorde og blir dekket av englefjær.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Uff da, jeg tror du har et veldig forvridd syn på både menn og kvinner hvis du tenker slik. Har selv vært så heldig å kjenne noen (få) ekte gentlemen, og de kan plukke epler fra øverste grein.

Haha er det så rart? De blir jo missbrukt av jenter som deg tydeligvis som får gjøre som de vil. Skjønner godt at dere damer velger ut en enkelt offer, og tømmer bankkontoen hannes og lever i sus og dus helt til han innser at han er blitt lurt. Klager ikke, fordi har aldri hatt det bedre etter jeg sluttet å være gentelmann, og de damene jeg får er "ekte" damer som ikke har til hensikt å leve av mine godt tjente penger. 50/50 gjelder her. Sånne prinsesser er ikke velkommen innenfor min dørterskel.:)

Skrevet

Haha er det så rart? De blir jo missbrukt av jenter som deg tydeligvis som får gjøre som de vil. Skjønner godt at dere damer velger ut en enkelt offer, og tømmer bankkontoen hannes og lever i sus og dus helt til han innser at han er blitt lurt. Klager ikke, fordi har aldri hatt det bedre etter jeg sluttet å være gentelmann, og de damene jeg får er "ekte" damer som ikke har til hensikt å leve av mine godt tjente penger. 50/50 gjelder her. Sånne prinsesser er ikke velkommen innenfor min dørterskel. :)

Aaaahaaa... Skjønte ikke at du trollet... :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste idioten her er du. Seriøst,du kjøpte blomster hver fredag? Hvorfor?antageligvis ikke romantiske interesser,men for å få noe gjengjeld. "Se så snill jeg er"liksom.

Skulle ikke ha noe i gjegjeld, men gjorde det kun for å være hyggelig. Er jo det prinsesser har lyst på som lever på en rosa sky. Du sa det jo selv at etter man var i et forhold skulle kunne man gi partneren gaver osv. Så du er jo en av disse tydeligvis.. Hva prater du om, å få noe til gjengjeld?? Og hvis du tror menn kjøper gaver eller blomster til ei jente uten å ville i buksa på henne, så er du bra naiv, hahaha. Er det mulig..

AnonymBruker
Skrevet

Mange unntak, det er bare det at dere leter feil og tar feil damer. Det er det samme som damer mener alle menn er utro svin, det gjelder vel ikke flertallet eller hva? Mener du de fleste jenter tar "alt"så kan jeg og si at de fleste menn slår.

Damer er mer voldelig enn menn! "Prinsesser" er oftere utro. Damer er damer på vondt og vondt.

Vare se på vår egen kronprinsesse, party party party, dop, alkohol og utro. Ja, alenemor også.

Skal ha skal ha skal ha, dette er en del av Prinsessesyndromet og de fleste damer har det!

AnonymBruker
Skrevet

Aaaahaaa... Skjønte ikke at du trollet... :laugh:

Tom for ord tydeligvis;)

• Liker 1
Skrevet

Skulle ikke ha noe i gjegjeld, men gjorde det kun for å være hyggelig. Er jo det prinsesser har lyst på som lever på en rosa sky. Du sa det jo selv at etter man var i et forhold skulle kunne man gi partneren gaver osv. Så du er jo en av disse tydeligvis.. Hva prater du om, å få noe til gjengjeld?? Og hvis du tror menn kjøper gaver eller blomster til ei jente uten å ville i buksa på henne, så er du bra naiv, hahaha. Er det mulig..Anonymous poster hash: 5377e...3b7

Ok,så hvis en mann er en gentleman er det fordi han vil i buksa på jente? Så da stemmer det jeg skrev om at menn gjør dette for å få noe igjen og IKKE fordi de generelt er snille mot alle?

Aha...da forstår jeg hvor rett jeg har;)

• Liker 1
Skrevet

Damer er mer voldelig enn menn! "Prinsesser" er oftere utro. Damer er damer på vondt og vondt.

Vare se på vår egen kronprinsesse, party party party, dop, alkohol og utro. Ja, alenemor også.

Skal ha skal ha skal ha, dette er en del av Prinsessesyndromet og de fleste damer har det!Anonymous poster hash: 43b4e...e22

En viss gruppe damer gjør dette. Og MANGE menn mener tydeligvis det er galt at damer setter krav..jaja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette såkalte prinsessesyndromet er det spesielt for norske jenter eller....?

Anonymous poster hash: 874fe...8ce
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette såkalte prinsessesyndromet er det spesielt for norske jenter eller....?

Anonymous poster hash: 874fe...8ce

Ja, og jenter som kommer fra en velstående familie der hun har blitt sydd puter under armene og ikke måtte jobbet for noe som helst. Skremmer meg at den unge generasjonen vokser opp med alle disse rosabloggerne som forbilder. Eneste som står i hodet på unge jenter i dag, er party, sminke, lek og morro. Trodde ikke damer kunne bli mere dumme, men tydeligvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...